Vapaa kuvaus

olen tälläinen kaikki tietää sen...joo mulla on 03 syntynyt kiltti tyttö, 07 syntynyt poika ja mies joten en välttämättä eti mitään MIES seuraa. tykkään ihan mukavasta seurasta ja jos mielenkiinnon kohteet on vielä samoissa. saa sitten kirjottaa , ihan kuka vaan . musta on kiva saada POSTIA! Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

13

Kommenttia

43

  1. niin jokunen vuosi sitten kun oltiin miehen kanssa vielä kaksistaan. katselimme ja löhöilimme la ja su aamuisin lasten ohjelmien parissa. mutta nytten kun olisi tyttö 3.5v ei siellä ole paljon katsottavaa edes hänelle (eikä miulle) niin kaihoisasti muistelee niitä oman ajan juttuja...barbababakin taisi tulla nyt taas niin suosituksi ette sitä kannata tv ssä näyttää. että ostaisi dvd itä. joo ja smurffit oli hyviä. ja tao tao...