Jyminää!

Moottoripää

Kävin äsken pyörittämässä V-8:ia tallissa.Kylläpä jymisi mukavasti!
Tulisi jo kesä niin pääsis ajamaan!

13

1653

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joo

niin mitä siitä???

• anticorolla

tuttu tunne...!!!

• Cheyenne

Miksi pitäisi kesä olla että ajamaan pääsisi?
      Autolla voi ajaa talvellakin...
      Ei meinaan talvellakaan ole huono ajettavaksi, ja lähtee käyntiin pakkasestakin.

• Yenkki

Se vaan vie kylmällä aika paljon enemmän kuin kesällä. Tuollaisissa jenkki kaseissa se hörppää vaan noita euroopan romu aihiota kovemmin.

• ruokainen suhteellista
        Yenkki kirjoitti:

Se vaan vie kylmällä aika paljon enemmän kuin kesällä. Tuollaisissa jenkki kaseissa se hörppää vaan noita euroopan romu aihiota kovemmin.

Voi hitto lopeta jo tuo "mututieto". Itse olen ajellut jenkeillä vuosikausia ympärivuoden. Eikä ole tullut konkkaaa!!!!

• Moottoripää
        ruokainen suhteellista kirjoitti:

Voi hitto lopeta jo tuo "mututieto". Itse olen ajellut jenkeillä vuosikausia ympärivuoden. Eikä ole tullut konkkaaa!!!!

Talveksi on toinen auto,bensa on kulutustavaraa ja avolla ajetaan mielummin kesällä.
        Mukava fiilistellä konetta pyörittämällä ja pakkohan sitä on käynnistellä sillontällön.

• LBV8
        Moottoripää kirjoitti:

Talveksi on toinen auto,bensa on kulutustavaraa ja avolla ajetaan mielummin kesällä.
        Mukava fiilistellä konetta pyörittämällä ja pakkohan sitä on käynnistellä sillontällön.

Näin se on!!

Tosin mulle iski jo niin kova ajohimo tossa tammikuussa, että piti käydä vähän ulkoiluttamassa rysleriä. Oli se vaan taunuksen jälkeen mukavaa kyytiä.

• Cheyenne
        Yenkki kirjoitti:

Jos tahtoo matkustaa ensimmäisessä luokassa, niin lippukin maksaa enemmän...
        Ja jos on varaa Auto hankkia ja sitä pitää (verot, vakuutukset yms muut), niin ei bensa paljoa lisää maksa.

• anticorolla
        Yenkki kirjoitti:

mut se tasaantuu kun kone lämpiää ja yks litra sinnetänne ei pitäis olla niin paljon, ei se bensa huoltoasemilta kesken lopu.

• kyllähän noi jenkit lähtee talvellakin käyntii...onhan siinä 16 ventiiliä......

• ruokainen suhteellista kirjoitti:

niin kyllähän se on korvien välissä, mistä se sen hörppää on jokaisen oma asia...itse sen tietää mistä luopuu jos tahtoo saada iloja arkeen

• vain kesällä?

Oletko köyhä vai miksi et aja talvella?

Suomipoika on köyhä. Me venäläiset sentään uskalletaan ajaa talvellakin.

• Moottoripää

He,he!Aika hyvä!
        Pakkohan teidän on talvella ajella ladoilla ja tsikuleilla hakemaan kolhoosista jäätynyttä hapankaalia evääksi!
        Mä voin sentään mennä lämpimään sossuun ruinaamaan rahaa vaikka sisäfilepihviin ja bensaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä

kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.
      Maailman menoa
      155
      5815
    2. Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe

Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido
      Maailman menoa
      84
      3273
    3. Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin

Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t
      Ähtäri
      97
      1809
    4. On se tullut jo ihan kaikilta osin selväksi

Ei tämä meidän juttu tule koskaan etenemään.
      Ikävä
      124
      1190
    5. Montako naista

On menossa mun lisäksi?
      Ikävä
      15
      1124
    6. Tässä on sielunkumppanisi postilaatikko

Laita postia sielunkumppanillesi 💌❤️
      Ikävä
      63
      1086
    7. Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota

"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain
      Maailman menoa
      78
      993
    8. Koska me aloitetaan meidän loppuelämä?

Oisko jotain ehdotuksia....
      Ikävä
      58
      990
    9. Olet edelleen uskomaton

Halusin vain kertoa, että olet edelleen mielessäni pysyvästi. Anteeksi, etten saa ajatuksia irti sinusta. Olet... niin p
      Ikävä
      27
      865
    10. Rekkautumispakko olisi hyvä...

Kirjoittajat saisivat kasvot ihan eri tavalla. Mitä olet mieltä moisesta?
      Sinkut
      159
      855
    Aihe