Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
dnajarla
profiilit
dnajarla
dnajarla
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
0
Kommenttia
4
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Näillä Saw- leffoilla ei oo mitään tekemistä kauhun kanssa, ne on mässäilyä väkivallalla ja silpomisella. On harmillista, että ne luokitellaan "hyviin kauhuelokuviin", täyttä skeidaa kaikki.
31.10.2009 17:03
aivan päinvastainen "ongelma". Saa jyystää ja jyystää vähintään puolisen tuntia ennenkuin lastit saa liikkeelle. Sama ollut ihan nuoresta poikosesta asti, nyt ikää 40v. Eikä vaikutusta vaikka olis itse pamela alla.. kalun tuntoherkkyys vissiin aika huono. Mutta naiset kyllä tykkää, kun kestävyyttä on. Itse joskus haluis kyllä laueta herkemmin, mutta kun ei niin ei.
27.12.2008 20:27
Remua saa kiittää paljosti siitä, että avasi tietä perässään muille rokkibändeille. Osasi vaatia kunnon keikkaliksat, kunnon takahuoneet artisteille(pullaa ja kahvia perkele pitää löytyä) jne. Kaikki aloittevat bändit veivasi ganesia kellareissa, niin Pelle miljoonat kuin Hassisen koneetkin tai Hanoi rocksit. Ja edelleen Roadrunner on suomen kaikkien aikojen paras rocknroll albumi. Se levy pitäisi olla koulussa osana musiikkiopetusta siitä, minkälaista on oikea oppinen rocknroll. Pitkää ikää Remulle!
10.01.2008 19:54
ole isokaan ikäero teillä. Itse olen 40v. mies ja mun ihana tyttöystävä 24v. Hän ei vaan tykkää ikäisistään "poikosista"..
04.12.2007 19:57
1 / 1