Katinkultaan

jouluna?? =)

Eli tälläinen nuoripari olis menossa katinkultaan jouluna,varmaan illalla 24pv ja ollaan pari yötä siellä...
Hakusassa olisi kiva pari nakuilu seuraksi ;)
Olemme siis m31v n20v ja hyvännäköisiä ja treenattuja...
Olis kivaa saada tasokasta seuraa saunamaailmaan ja savusaunaan...josta pulahdella nakuna lampeen...

16

3361

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pöyristynyt

Onko 11 vuoden ikäero enää normaalia? Minusta ei. Milloin tapasitte? Silloinko, kun sinä olit 20-vuotias ja tyttö 9v?

• silloin

kun minä olin 14 ja tyttö 3.

• ja 30v vanha

anna mun nauraa. Sinun laina tyttöystävä on varmaan hyvään näköinen mutta taitaa olla ilman aivoja jos pyörii 11 vuotta vanhemman miehen kanssa.

Miksi muuten haet vaihto sexi seuraa jos oma kullan nuppu on vain 20v ????????????????????

• asiallisia

vastauksia...
        oltu vuosi yhdessä,tyttö 19v ja mies 30v silloin. en tiedä sit onko ikäeroa paljon vai vähän. siitä nyt ei ollutkaan kyse,nautitaan vaan molemmat katselusta ja siitä et meidän vartaloita himoitaan,ei olla siis hakemassa mitään kimppa/vaihto seuraa,ainoastaan katselu ;)

• VAPAUS!
        asiallisia kirjoitti:

vastauksia...
        oltu vuosi yhdessä,tyttö 19v ja mies 30v silloin. en tiedä sit onko ikäeroa paljon vai vähän. siitä nyt ei ollutkaan kyse,nautitaan vaan molemmat katselusta ja siitä et meidän vartaloita himoitaan,ei olla siis hakemassa mitään kimppa/vaihto seuraa,ainoastaan katselu ;)

Katselu / kytääminen EIVÄT KUULU yleiseen saunaan.
        Etsikää tuolle perversiollenne oikeampi paikka jostain muualta, kuin yleisestä saunasta tai kylpylästä.

Kiitos!

• opettele tollo
        VAPAUS! kirjoitti:

Katselu / kytääminen EIVÄT KUULU yleiseen saunaan.
        Etsikää tuolle perversiollenne oikeampi paikka jostain muualta, kuin yleisestä saunasta tai kylpylästä.

Kiitos!

kirjoittamaan!!
        katsoa saa vaan ei koskea,eikä kukaan ole kyttäämisestä puhunut.

• KYTTÄÄMISTÄ.
        opettele tollo kirjoitti:

kirjoittamaan!!
        katsoa saa vaan ei koskea,eikä kukaan ole kyttäämisestä puhunut.

EI SAA KATSOA LIIAN PITKÄÄN; silloin katselusta tulee KYTTÄÄMISTÄ.

KYTTÄÄMINEN = liian pitkään katselemista!

• m30 ja n30
        asiallisia kirjoitti:

vastauksia...

Asiallisia vastauksia jos täältä odottaa, niin yleensä saa pettyä. Ja ihan turhia kommentteja kaikki myös tuosta ikäerosta, siinä ei ole mitään ihmeteltävää.

Itse olen käynyt Katinkullassa muutamia kertoja ja tykkään kyllä... nyt menen tyttöystäväni kanssa taas - mutta vasta tammikuussa :( Olisi kyllä mukava osua sinne samaan aikaan, tai edes vaikka kirjoitella lisää. Et varmaan saa toimitettua mulle sähköpostiosoitetta?

• oli asiallinen vastaus
        m30 ja n30 kirjoitti:

Asiallisia vastauksia jos täältä odottaa, niin yleensä saa pettyä. Ja ihan turhia kommentteja kaikki myös tuosta ikäerosta, siinä ei ole mitään ihmeteltävää.

Itse olen käynyt Katinkullassa muutamia kertoja ja tykkään kyllä... nyt menen tyttöystäväni kanssa taas - mutta vasta tammikuussa :( Olisi kyllä mukava osua sinne samaan aikaan, tai edes vaikka kirjoitella lisää. Et varmaan saa toimitettua mulle sähköpostiosoitetta?

ja juu email ossari ohessa
        [email protected]

• "katselija"
        KYTTÄÄMISTÄ. kirjoitti:

EI SAA KATSOA LIIAN PITKÄÄN; silloin katselusta tulee KYTTÄÄMISTÄ.

KYTTÄÄMINEN = liian pitkään katselemista!

=liian pitkään katselemista?
        Voitko kertoa, monessako sekunnissa, minuutissa tai tunnissa menee tuo ilmoittamasi raja?

• kyttääminen
        "katselija" kirjoitti:

Voitko kertoa, monessako sekunnissa, minuutissa tai tunnissa menee tuo ilmoittamasi raja?

Raja menee muutamissa sekunneissa, sillä yleissilmäyksen luomiseen ei mene sen enempää aikaa.
        Senjälkeen keskitytään vain omaan saunomiseen.

Jos keskustelet jonkun kanssa, niin silloin katsot jos mahdollista keskustelukumppaniasi SILMIIN.

• Älä ole hölmö
        "katselija" kirjoitti:

Tuo pitää kysyä KATSEESI KOHTEELTA, sillä toinen kestää katsetta pidempään, kuin toinen.

Tähän pätee sama ohje, kuin mihin hyvänsä häiriöön. Joku häiriinty pienemmästäkin aiheesta ja toinen ei juuri mistään.

Tälläkin palstalla yksi hölmö häiriintyy aina sanaparista sauna ja pyyhe, vaikka suurin osa ihmisistä vain hymätää hyväntahtoisesti tälle sanayhdistelmälle.

• rocco
        oli asiallinen vastaus kirjoitti:

ja juu email ossari ohessa
        [email protected]

ole isokaan ikäero teillä. Itse olen 40v. mies ja mun ihana tyttöystävä 24v. Hän ei vaan tykkää ikäisistään "poikosista"..

• en ole ainut : )
        rocco kirjoitti:

ole isokaan ikäero teillä. Itse olen 40v. mies ja mun ihana tyttöystävä 24v. Hän ei vaan tykkää ikäisistään "poikosista"..

Samoin meidän neiti ei vois kuvitellakkaan olevansa parikymppisen kanssa,vaan tykkää hieman kokeneemmasta miehestä,eikä mistään pojusta ;)
        No,mut ei pidä yleistää..näin vaan meillä ja jokainenhan saa itse valita kumppaninsa ja sen minkäikäinen se on...kunhan vaan pysytään täysi-ikäisissä =)

• kludex
        en ole ainut : ) kirjoitti:

Samoin meidän neiti ei vois kuvitellakkaan olevansa parikymppisen kanssa,vaan tykkää hieman kokeneemmasta miehestä,eikä mistään pojusta ;)
        No,mut ei pidä yleistää..näin vaan meillä ja jokainenhan saa itse valita kumppaninsa ja sen minkäikäinen se on...kunhan vaan pysytään täysi-ikäisissä =)

Minusta se on jokaisen oma asia ketä katsoo ja kuinka pitkään. Huvittavinta ovat tämän palstan moralistit jotka itse eivät koskaan pääse alastonta ihmistä livenä näkemään ja huutavat täällä pää punaisena, ettei kukaan muukaan saisi katsella ja nähdä tai tulla nähdyksi.
        Minä näyttelen itseäni, katson muita ja ihan mitä vaan. Aivan sama mitä mieltä nämä ääliöt ovat. Kaiken lisäksi se on kiihoittavaa ja kun pysytään aikuisten seurassa, niin vieläpä sallittuakin. Heippa kaikille.

• häirinnäksi
        kludex kirjoitti:

Minusta se on jokaisen oma asia ketä katsoo ja kuinka pitkään. Huvittavinta ovat tämän palstan moralistit jotka itse eivät koskaan pääse alastonta ihmistä livenä näkemään ja huutavat täällä pää punaisena, ettei kukaan muukaan saisi katsella ja nähdä tai tulla nähdyksi.
        Minä näyttelen itseäni, katson muita ja ihan mitä vaan. Aivan sama mitä mieltä nämä ääliöt ovat. Kaiken lisäksi se on kiihoittavaa ja kun pysytään aikuisten seurassa, niin vieläpä sallittuakin. Heippa kaikille.

Liian intensiivinen katselu voidaan tulkita seksuaaliseksi häirinnäksi, enkä olisi niinkään varma siitä, että se olisi edes aikuisten kesken niin ihan sallittuakaan.

Tere vaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      465
      3998
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      318
      1692
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      116
      1516
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      89
      1464
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1408
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      60
      1375
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      52
      1306
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      98
      1229
    9. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      44
      1079
    10. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      33
      1067
    Aihe