Katinkultaan

jouluna?? =)

Eli tälläinen nuoripari olis menossa katinkultaan jouluna,varmaan illalla 24pv ja ollaan pari yötä siellä...
Hakusassa olisi kiva pari nakuilu seuraksi ;)
Olemme siis m31v n20v ja hyvännäköisiä ja treenattuja...
Olis kivaa saada tasokasta seuraa saunamaailmaan ja savusaunaan...josta pulahdella nakuna lampeen...

16

3406

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pöyristynyt

      Onko 11 vuoden ikäero enää normaalia? Minusta ei. Milloin tapasitte? Silloinko, kun sinä olit 20-vuotias ja tyttö 9v?

      • silloin

        kun minä olin 14 ja tyttö 3.


    • ja 30v vanha

      anna mun nauraa. Sinun laina tyttöystävä on varmaan hyvään näköinen mutta taitaa olla ilman aivoja jos pyörii 11 vuotta vanhemman miehen kanssa.

      Miksi muuten haet vaihto sexi seuraa jos oma kullan nuppu on vain 20v ????????????????????

      • asiallisia

        vastauksia...
        oltu vuosi yhdessä,tyttö 19v ja mies 30v silloin. en tiedä sit onko ikäeroa paljon vai vähän. siitä nyt ei ollutkaan kyse,nautitaan vaan molemmat katselusta ja siitä et meidän vartaloita himoitaan,ei olla siis hakemassa mitään kimppa/vaihto seuraa,ainoastaan katselu ;)


      • VAPAUS!
        asiallisia kirjoitti:

        vastauksia...
        oltu vuosi yhdessä,tyttö 19v ja mies 30v silloin. en tiedä sit onko ikäeroa paljon vai vähän. siitä nyt ei ollutkaan kyse,nautitaan vaan molemmat katselusta ja siitä et meidän vartaloita himoitaan,ei olla siis hakemassa mitään kimppa/vaihto seuraa,ainoastaan katselu ;)

        Katselu / kytääminen EIVÄT KUULU yleiseen saunaan.
        Etsikää tuolle perversiollenne oikeampi paikka jostain muualta, kuin yleisestä saunasta tai kylpylästä.

        Kiitos!


      • opettele tollo
        VAPAUS! kirjoitti:

        Katselu / kytääminen EIVÄT KUULU yleiseen saunaan.
        Etsikää tuolle perversiollenne oikeampi paikka jostain muualta, kuin yleisestä saunasta tai kylpylästä.

        Kiitos!

        kirjoittamaan!!
        katsoa saa vaan ei koskea,eikä kukaan ole kyttäämisestä puhunut.


      • KYTTÄÄMISTÄ.
        opettele tollo kirjoitti:

        kirjoittamaan!!
        katsoa saa vaan ei koskea,eikä kukaan ole kyttäämisestä puhunut.

        EI SAA KATSOA LIIAN PITKÄÄN; silloin katselusta tulee KYTTÄÄMISTÄ.

        KYTTÄÄMINEN = liian pitkään katselemista!


      • m30 ja n30
        asiallisia kirjoitti:

        vastauksia...
        oltu vuosi yhdessä,tyttö 19v ja mies 30v silloin. en tiedä sit onko ikäeroa paljon vai vähän. siitä nyt ei ollutkaan kyse,nautitaan vaan molemmat katselusta ja siitä et meidän vartaloita himoitaan,ei olla siis hakemassa mitään kimppa/vaihto seuraa,ainoastaan katselu ;)

        Asiallisia vastauksia jos täältä odottaa, niin yleensä saa pettyä. Ja ihan turhia kommentteja kaikki myös tuosta ikäerosta, siinä ei ole mitään ihmeteltävää.

        Itse olen käynyt Katinkullassa muutamia kertoja ja tykkään kyllä... nyt menen tyttöystäväni kanssa taas - mutta vasta tammikuussa :( Olisi kyllä mukava osua sinne samaan aikaan, tai edes vaikka kirjoitella lisää. Et varmaan saa toimitettua mulle sähköpostiosoitetta?


      • oli asiallinen vastaus
        m30 ja n30 kirjoitti:

        Asiallisia vastauksia jos täältä odottaa, niin yleensä saa pettyä. Ja ihan turhia kommentteja kaikki myös tuosta ikäerosta, siinä ei ole mitään ihmeteltävää.

        Itse olen käynyt Katinkullassa muutamia kertoja ja tykkään kyllä... nyt menen tyttöystäväni kanssa taas - mutta vasta tammikuussa :( Olisi kyllä mukava osua sinne samaan aikaan, tai edes vaikka kirjoitella lisää. Et varmaan saa toimitettua mulle sähköpostiosoitetta?

        ja juu email ossari ohessa
        [email protected]


      • "katselija"
        KYTTÄÄMISTÄ. kirjoitti:

        EI SAA KATSOA LIIAN PITKÄÄN; silloin katselusta tulee KYTTÄÄMISTÄ.

        KYTTÄÄMINEN = liian pitkään katselemista!

        =liian pitkään katselemista?
        Voitko kertoa, monessako sekunnissa, minuutissa tai tunnissa menee tuo ilmoittamasi raja?


      • kyttääminen
        "katselija" kirjoitti:

        =liian pitkään katselemista?
        Voitko kertoa, monessako sekunnissa, minuutissa tai tunnissa menee tuo ilmoittamasi raja?

        Raja menee muutamissa sekunneissa, sillä yleissilmäyksen luomiseen ei mene sen enempää aikaa.
        Senjälkeen keskitytään vain omaan saunomiseen.

        Jos keskustelet jonkun kanssa, niin silloin katsot jos mahdollista keskustelukumppaniasi SILMIIN.


      • Älä ole hölmö
        "katselija" kirjoitti:

        =liian pitkään katselemista?
        Voitko kertoa, monessako sekunnissa, minuutissa tai tunnissa menee tuo ilmoittamasi raja?

        Tuo pitää kysyä KATSEESI KOHTEELTA, sillä toinen kestää katsetta pidempään, kuin toinen.

        Tähän pätee sama ohje, kuin mihin hyvänsä häiriöön. Joku häiriinty pienemmästäkin aiheesta ja toinen ei juuri mistään.

        Tälläkin palstalla yksi hölmö häiriintyy aina sanaparista sauna ja pyyhe, vaikka suurin osa ihmisistä vain hymätää hyväntahtoisesti tälle sanayhdistelmälle.


      • oli asiallinen vastaus kirjoitti:

        ja juu email ossari ohessa
        [email protected]

        ole isokaan ikäero teillä. Itse olen 40v. mies ja mun ihana tyttöystävä 24v. Hän ei vaan tykkää ikäisistään "poikosista"..


      • en ole ainut : )
        rocco kirjoitti:

        ole isokaan ikäero teillä. Itse olen 40v. mies ja mun ihana tyttöystävä 24v. Hän ei vaan tykkää ikäisistään "poikosista"..

        Samoin meidän neiti ei vois kuvitellakkaan olevansa parikymppisen kanssa,vaan tykkää hieman kokeneemmasta miehestä,eikä mistään pojusta ;)
        No,mut ei pidä yleistää..näin vaan meillä ja jokainenhan saa itse valita kumppaninsa ja sen minkäikäinen se on...kunhan vaan pysytään täysi-ikäisissä =)


      • kludex
        en ole ainut : ) kirjoitti:

        Samoin meidän neiti ei vois kuvitellakkaan olevansa parikymppisen kanssa,vaan tykkää hieman kokeneemmasta miehestä,eikä mistään pojusta ;)
        No,mut ei pidä yleistää..näin vaan meillä ja jokainenhan saa itse valita kumppaninsa ja sen minkäikäinen se on...kunhan vaan pysytään täysi-ikäisissä =)

        Minusta se on jokaisen oma asia ketä katsoo ja kuinka pitkään. Huvittavinta ovat tämän palstan moralistit jotka itse eivät koskaan pääse alastonta ihmistä livenä näkemään ja huutavat täällä pää punaisena, ettei kukaan muukaan saisi katsella ja nähdä tai tulla nähdyksi.
        Minä näyttelen itseäni, katson muita ja ihan mitä vaan. Aivan sama mitä mieltä nämä ääliöt ovat. Kaiken lisäksi se on kiihoittavaa ja kun pysytään aikuisten seurassa, niin vieläpä sallittuakin. Heippa kaikille.


      • häirinnäksi
        kludex kirjoitti:

        Minusta se on jokaisen oma asia ketä katsoo ja kuinka pitkään. Huvittavinta ovat tämän palstan moralistit jotka itse eivät koskaan pääse alastonta ihmistä livenä näkemään ja huutavat täällä pää punaisena, ettei kukaan muukaan saisi katsella ja nähdä tai tulla nähdyksi.
        Minä näyttelen itseäni, katson muita ja ihan mitä vaan. Aivan sama mitä mieltä nämä ääliöt ovat. Kaiken lisäksi se on kiihoittavaa ja kun pysytään aikuisten seurassa, niin vieläpä sallittuakin. Heippa kaikille.

        Liian intensiivinen katselu voidaan tulkita seksuaaliseksi häirinnäksi, enkä olisi niinkään varma siitä, että se olisi edes aikuisten kesken niin ihan sallittuakaan.

        Tere vaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      58
      3006
    2. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      14
      1051
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      89
      1008
    4. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      886
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      84
      854
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      781
    7. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      764
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      660
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      86
      635
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      595
    Aihe