Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kajal
profiilit
kajal
kajal
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
21
Kommenttia
68
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Nyt tuli mieleen! Muutaman kerran opiskeluni aikana jouduin käyttämään Kontinkankaan opiskelijoiden terveysasemaa. Se hoitaja, jolle piti ilmoittautua, oli uskomattoman töykeä. Ei tervehdyksiä tai hymyä ja olemuksesta huokui joka kerta en pidä työstäni enkä varsinkaan asiakkaista-asenne. Muut koulumme opiskelijat olivat samaa mieltä.
Jos vielä törmään siihen naiseen, tulee pikku palaute...
13.06.2005 12:16
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1500000000000005&conference=4000000000000023&posting=22000000008904080
Haen OAMK:n rakennuspuolelle, olisi mukava tietää pisterajoja, mut en oo löytäny. Ehkä tuossa evtekin tilastossa on vähän osviittaa.
12.06.2005 13:14
Siis Oulun Akateeminen Mölökky- ja Kyykkäseura lyhennetään myös OAMK.
Menee joskus sekaisin Oulun Seudun Ammattikorkeakoulun kanssa.
Olivat kyllä yliopisto-opiskelijat raivona kun huomasivat...
11.06.2005 20:15
Hain ammattikorkeakouluun ja toivottavasti aloitan siellä tänä syksynä. Monet kaverini ovat jo valmistuneet yliopistosta tai amk:sta kun minä vasta aloitan.
Näen iässäni paljon hyviä puolia:
-olen ehtinyt olla monessa työpaikassa, joten tiedän millaisesta työstä pidän ja missä olen hyvä.
-ei baarissa juoksemista, koska olen saanut niistä tarpeekseni. aikaa säästyy opiskeluun.
-puoliso on löytynyt, ei tarvitse sitäkään etsiä
-töitä kyllä ehtii tehdä eläkeikään asti ja varmasti kyllästyäkin
-minulla on 5 vuotta enemmän elämänkokemusta kuin nuorimmilla opiskelijoilla. ehkäpä tietoa osaa käsitellä syvällisemmin... toivon ;D
11.06.2005 20:08
"Ja koska romanit sattuu olemaan samanlaisia ihmisiä kun suomalaiset ja vähän eläväisempi luontosiakin, niin varmastikkin suurin osa on joskus kokeillut varastamistakin, tai jotain muuta laitonta tms.. ,joko pienenä tai isompana... se kuuluu ihmisellä yleinsäkkin asiaan."
Taisit vastata itse kysymykseesi. Varastamisen kokeileminen ei "kuulu asiaan". Kirjoitat aivan kuin se olisi normaalia. Varastaminen on rikos.
11.06.2005 19:52
Hain Oamk:n tekniikan yksikköön ja pääsykoe meni huonosti, joten mietin mistä niitä pisterajoja saa katsella. Olen pommittanut tätä palstaa viesteillä ja lukenut muiden viestit siinä toivossa että joku tietäisi. Tai joku kertoisi millä pistemäärällä on itse viime vuonna päässyt.
OAMK:hon ei liene vaikein päästä..?
11.06.2005 19:42
Haen ihan tosissani ammattikorkeakouluun ja lueskeltuani tätä palstaa aloin miettiä minkalaista siellä koulussa on jos siellä porukkaa pomppii vain tukien takia. Mikä on pöljää, opintotukihan on tosi pieni.
No, toivon että tätä pääsysysteemiä muutetaan, jotta motivoituneet saavat paikan ja aikaansa kuluttavat kuluttavat sitä jatkossa muualla.
10.06.2005 17:07
Olen ammatinvalintapsykologilla, olin silloin 22-vuotias.
Parasta oli se, että psykologi teetti minulla kykytestit, vai miksi niitä nyt sanotaan, joista ilmeni, kuinka hyvä olen kielellisesti, loogisesti, nopeutta vaativissa tehtävissä sekä avaruusgeometrisessa hahmottamisessa. Sain hyvän tuloksen sekä kielitestistä että loogisesta päättelystä. Nopeus oli selkeästi huononpi.
Psykologi jututti minua, kyseli mistä pidin koulussa, miksen pitänyt jostain aineesta. En tarkalleen muista, mitä kysyttiin, koska olen sitä tyyppiä, joka kertoo itse oleellisen (ja epäoleellisenkin) ;D
Loppuvastaus oli: "Et sinä nyt niin väärinkään voi valita. Etsi ammatin saatuasi mieleinen työpaikka." Olin vähän että häh. Tiedän kyllä ettei psykologi voi minun puolestani päättää mitään tieetyä ammattia, mutta olin silloin vähän pettynyt. Myöhemmin ymmärsin, että minulla on tasaisesti monenlaista lahjakkuutta, valitsen ammatin, joka kiinnostaa. Eikä sekään helppoa ole.
10.06.2005 12:19
4 / 4