Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
viveca87
profiilit
viveca87
viveca87
Vapaa kuvaus
Aloituksia
51
Kommenttia
288
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
mullekkin on käynyt noin, koita jos sitä voisi sammuttaa, mut mä sain sen puun koodilla pois.
31.03.2007 12:22
Sun täytyy valmistaa niitä tuotteita sitämukaan kun vanha loppuu, eri siirrät reppuun valmiit kakut yms. niin ne ovat sen tavaraluettelossa ja täyttää hyllyt sieltä repusta eli lisäät valmiit leivokset reppuun niin pystyt täyttämään hyllyt.
29.03.2007 12:46
että se tulee kyllä pelin mukana ja asentaa sen samalla kun asentaa pelin.
23.03.2007 16:11
Täs on jottain, mut ne on enkuksi sitten
http://www.snootysims.com/index.php?id=tutorials
20.03.2007 15:06
Ilmeisesti the sims2.com pyyhkii vanhan merkinnän uuden tilalta ja täten korvaa sen, joten eka osa katosi bittitaivaaseen voi itku :(
16.03.2007 13:05
Minimi vaatimus muutaman lisäosan kanssa on tuo 512 muistia ja itsellä 768 muistia ja on melko nopea, etenkin kun sammuttaa juuri ne taustaohjelmat niin pitäisi nopeentua.
08.03.2007 22:13
jos lataat winrar-ohjelman, sillä pystyy purkamaan sekä zip että rar tiedostot. Asennusvaiheessa tämä asetus on tehtävä että se purkaa myös zip, aika kätevä niin ei tarvitse kahta ohjelmaa.
08.03.2007 22:09
Simoleon_ Ai täällä ei saa sanoa edes mitään vähintä tietoa mitä tietää? tuo kyllä loukkasi minua.
03.03.2007 11:06
No mä en hirveesti viel tiiä siitä, mut mulla ainakin se käveli mun talon ohi syksyllä. Yritin silittää mut se ehtis mennä pois.
03.03.2007 00:03
Pistäkää kaikki nyt suosikkeihin tuo sivu niin ei tarvi aina kysellä mistä löytyy ladattavia.
25.02.2007 15:34
Tässä olisi "muutama" sims linkki josta löytyy ladattavaa, siinä oikealla on lista :)
http://thesims2.jouwpagina.nl/
25.02.2007 15:29
Koodilla saa sen takasin, laitat naapurustonäkymässä sen boolprop koodin ja sit klikkaat tontilla simiä ja sieltä joku spwn ja tombstone L&D klikkaa hautakiveä ja sieltä add family tjs. niin sieltä etsi nimi johanna ja se ilmestyy perheeseen
23.02.2007 15:43
Taidat itse olla aika mustasukkainen näille julkkisnuorille, huh huh.
13.02.2007 10:28
Erään perheen kissa kuoli, niin se leijui ympäri kämppää ja maukusi mutta se on ainut lemmikki mikä mul on kuollut että en koirista tiedä :D
10.02.2007 11:55
http://thesims2.jouwpagina.nl/
Siinä oikealla on lista jossa on paljon sims-linkkejä
08.02.2007 12:56
Toi kuva on kyllä half-life 2:sesta :D
21.01.2007 13:48
Joissain tarinoissa oon nähny kuvia että olisi ollut arkivaatteet päällä mut en sit tiiä :(
15.01.2007 19:28
Vaikuttaa siltä että modessa olisi jotakin ongelmia kun tuo viesti tulee, muuta en osaa sanoa, Ja oot rekisteröitynyt varmasti sinne?
14.01.2007 18:13
1. Kuinka usein pelaat Simsiä ja kauanko kerrallaan?
No aika usein menee yli 3h :< viikonloppuisin joskus enemmän. On sellasia päiviä että pelaa vähemmän ja joskus taas innostuu heh.
2. Teetkö itse hiuksia/vaatteita/re-coloreja/seiniä/lattioita/tms.? Kerro mitä tykkäät tehdä ja laitatko niitä ladattavaksi!
Olen tehnyt muutamia vaatteita kokeilumielessä mutta en ole pistänyt niitä ladattavaksi.
3. Lataatko peliisi tavaraa? Mitä juttuja lataat mieluiten/eniten?
Latailen lähinnä hiuksia, meikkejä ja huonekaluja. Joskus muutamia taloja jos löytyy hienoja
4. Tykkäätkö realistisen näköisistä simeistä (käytätkö esim. realistisia silmien- ja ihonvärejä) vai pelaatko mielummin niillä sen näköisinä kun ne alkujaan pelissä ovat?
En oo hirveesti lataillu noita aitoja simejä. Yritän vääntää noita pelin omia naamoja :D
5. Onko simin ulkonäkö sinulle tärkeää? Naitatko simejäsi "rumille" simeille, tapatko rumat simit tai jotain vastaavaa?
Ei hirveesti ole ulkonäöllä väliä, sisäinen kauneus on tärkeä ja se että osuuko se oikea kohdalleen.
6. Mitä lisäosia ja tavarapaketteja sinulla on?
Profiilista näkeekin jo että kaikki lisäosat mutta ei yhtään kamapakettia.
7. Kerro KAKSI asiaa, mitkä mielestäsi ovat PARHAITA Simsissä?
Hmm varmaan se sukupuun seuraaminen ja sisustaminen, tykkään myös luoda kokonaisia simejä myöhempää käyttöä varten.
8. Kerro KAKSI asiaa, mitkä mielestäsi ovat IKÄVIMPIÄ Simsissä?
Joskus vapaatahto ärsyttää, ja taaperot ku ne on aina tiellä ja pitää ärsyttävää ääntä, oon tehnyt silleen että laittanut taaperon kehtoon ja energiat punaiselle ja ku se alkaa heräilemään vedän palkin taas punaiselle heh. Tietysti aika menee tosi nopeasti pelissä, mutta joskus liian hitaasti
9. Minkä asian toivoisit pelissä vielä olevan lisänä, kerro tärkein!
Hmm nyt tuli vaikea kyssä :< varmaankin semmonen ominaisuus joka oli sims 1 eli lomalla kaupungin osa jonne perhe voisi mennä viettämään lomaa, olisi rantoja ja erilaisia puistoja, se olisi siistiä.
10. Mikä on eniten simeillä käyttämäsi tavoite, ja miksi?
Varmaan perhetavoite ja sitten tieto. emt miksi mut ne vaan on sellasia jotka ekana tulee mieleen. Olen ajatellut sitä että voisi ottaa tavoitteen valitsemiseen sen haasteesta jutun noppataktiikan että heittää noppaa mikä tavoite tulee, niin tulisi paljon erilaisia kun sitä on vaikea päättää aina :D
11. Mitä mieltä olet tulevasta lisäosasta, Sims 2 Seasons ja sen mukana tulevista vuodenajoista? Aiotko hankkia lisäosan?
Täytyy nyt kattoo jaksaako hankkia, alkaa koneelta vähän tila loppua mutta enköhän saa jostain tilaa lisää heh.
Ja hyvää alkavaa vuotta kaikille!
09.01.2007 14:24
Tohon voisi vielä lisätä että kannattaa ton winrar-ohjelman asennuksen alussa laittaa raksi kohtaan että se purkaa myös WInzip tiedostot, näin et tarvitse kahta ohjelmaa purkaaksesi ladattavia. Ei täs muuta kiitos kun pistit ohjeet:D
07.01.2007 18:34
10 / 15