Vapaa kuvaus

Aloituksia

51

Kommenttia

288

  1. mullekkin on käynyt noin, koita jos sitä voisi sammuttaa, mut mä sain sen puun koodilla pois.
  2. 1. Kuinka usein pelaat Simsiä ja kauanko kerrallaan?

    No aika usein menee yli 3h :< viikonloppuisin joskus enemmän. On sellasia päiviä että pelaa vähemmän ja joskus taas innostuu heh.

    2. Teetkö itse hiuksia/vaatteita/re-coloreja/seiniä/lattioita/tms.? Kerro mitä tykkäät tehdä ja laitatko niitä ladattavaksi!

    Olen tehnyt muutamia vaatteita kokeilumielessä mutta en ole pistänyt niitä ladattavaksi.

    3. Lataatko peliisi tavaraa? Mitä juttuja lataat mieluiten/eniten?

    Latailen lähinnä hiuksia, meikkejä ja huonekaluja. Joskus muutamia taloja jos löytyy hienoja

    4. Tykkäätkö realistisen näköisistä simeistä (käytätkö esim. realistisia silmien- ja ihonvärejä) vai pelaatko mielummin niillä sen näköisinä kun ne alkujaan pelissä ovat?

    En oo hirveesti lataillu noita aitoja simejä. Yritän vääntää noita pelin omia naamoja :D

    5. Onko simin ulkonäkö sinulle tärkeää? Naitatko simejäsi "rumille" simeille, tapatko rumat simit tai jotain vastaavaa?

    Ei hirveesti ole ulkonäöllä väliä, sisäinen kauneus on tärkeä ja se että osuuko se oikea kohdalleen.

    6. Mitä lisäosia ja tavarapaketteja sinulla on?

    Profiilista näkeekin jo että kaikki lisäosat mutta ei yhtään kamapakettia.

    7. Kerro KAKSI asiaa, mitkä mielestäsi ovat PARHAITA Simsissä?

    Hmm varmaan se sukupuun seuraaminen ja sisustaminen, tykkään myös luoda kokonaisia simejä myöhempää käyttöä varten.

    8. Kerro KAKSI asiaa, mitkä mielestäsi ovat IKÄVIMPIÄ Simsissä?

    Joskus vapaatahto ärsyttää, ja taaperot ku ne on aina tiellä ja pitää ärsyttävää ääntä, oon tehnyt silleen että laittanut taaperon kehtoon ja energiat punaiselle ja ku se alkaa heräilemään vedän palkin taas punaiselle heh. Tietysti aika menee tosi nopeasti pelissä, mutta joskus liian hitaasti

    9. Minkä asian toivoisit pelissä vielä olevan lisänä, kerro tärkein!

    Hmm nyt tuli vaikea kyssä :< varmaankin semmonen ominaisuus joka oli sims 1 eli lomalla kaupungin osa jonne perhe voisi mennä viettämään lomaa, olisi rantoja ja erilaisia puistoja, se olisi siistiä.

    10. Mikä on eniten simeillä käyttämäsi tavoite, ja miksi?

    Varmaan perhetavoite ja sitten tieto. emt miksi mut ne vaan on sellasia jotka ekana tulee mieleen. Olen ajatellut sitä että voisi ottaa tavoitteen valitsemiseen sen haasteesta jutun noppataktiikan että heittää noppaa mikä tavoite tulee, niin tulisi paljon erilaisia kun sitä on vaikea päättää aina :D

    11. Mitä mieltä olet tulevasta lisäosasta, Sims 2 Seasons ja sen mukana tulevista vuodenajoista? Aiotko hankkia lisäosan?

    Täytyy nyt kattoo jaksaako hankkia, alkaa koneelta vähän tila loppua mutta enköhän saa jostain tilaa lisää heh.

    Ja hyvää alkavaa vuotta kaikille!