Vapaa kuvaus

Aloituksia

51

Kommenttia

288

  1. Mistä nuotit?

    Mistä löytäisin nuotit Walking In The Air -kappaleeseen, tuntuu että google on jo haravoitu mutta jos tedätte esim. sivu
    Viihde ja kulttuuri
    61
    34788
  2. Outo oire korvissa

    Korvani tai joskus jopa molemmat korvani "humisevat" joskus, yleensä kun syön niin, huminä lähtee pois. Eli kuulen oman
    Aistit
    3
    941
  3. Mustapäistä

    Minulla oli joskus finnejä nuorempana aika paljon mutta viimevuonna ne ovat vähentyneet mm selkä oli pahin ja otsa, mutt
    Ihonhoito
    2
    650
  4. Suhdesolmut

    Kertokaapas simienne suhdesotkuista esim oletteko tarkoituksella tehneet kolmiodraaman vai minkälaista. Itselläni on na
    Harrastukset
    10
    622
  5. Cronicle

    Olen toisessa kentäsä joku market etc. mitäs siellä pitäisi tehdä tai minne mennä
    Toimintapelit
    11
    532
  6. tomb raider 2

    Xianin temppeli Nyt pääsin eteenpäin taas mutta mutta, olen kohdassa jossa on monta niitä "ponnahduslautoja" jotka mene
    Pelit
    4
    525
  7. Kaikki rikki

    Onkohan tää Bugi vai mikä kun talossa menee yhen käyttökerran jälkeen kaikki rikki, telkkari, suihku, pönttö tukkoon, po
    The Sims
    3
    464
  8. Bugeista yms kummallisuuksia

    Kertokaas jotain outoja asioita mitä on sattunut, mulle kävi kerran niin että tais olla kaunialassa, että se gootila se
    The Sims
    6
    458
  9. Musta sim

    Onkos kellaan käynyt samalla tavalla? Tämä kyllä hävisi kun sims tuli takaisin asuntolaan, käytyään yliopistolla. hahmo
    The Sims
    2
    444
  10. Legendistä

    Olen west africassa ja kohdassa missä on riippusilta josta tod. pitäisi jatkaa matkaa, mutta tapettuani ukot, se riippus
    Toimintapelit
    3
    411
  11. tomb raider 2

    Maria Dorian hylky Läpipeluu sanoo näin: "Kammio, jossa vene on, on nyt kuivannut. Tiputtaudu alas. Avaa ovi venttiilin
    Toimintapelit
    2
    384
  12. Haasu juttu

    Äsken kun alotin pelaamaan eräässä perheessä niin siellä vilkku sänky, yksi kasvi ja tietokone sinisenä :O
    The Sims
    5
    370
  13. outo bugi

    Tänään ku pelasin sims 2, niin perheen teinillä oli vauva sylissä ja sen piti mennä kouluun, mutta otti vauvan mukaan ko
    Pelit
    3
    369
  14. Rakastetut

    Kertokaapas tänne montako rakastettua teidän simeillä on ollut samanaikaisesti ja onko tullut suhdesotkuja. Oletteko saa
    The Sims
    4
    365
  15. Uusi tarinani

    http://www.freewebs.com/mariatuu/myblog.htm Linkistä löydät uuden tarinani jota päivitän, kun vanhalle kävi hupsankeikk
    The Sims
    6
    352
  16. olettekos huomannet

    Eilen kun pelasin matkoilla-lisäosaa menin lomalle paratiisisaarille, ja siellä käveli vastaan hulatyttö jonka nimi oli
    The Sims
    2
    351
  17. TR The Last Revelation

    En tiedä kirjoitettiinko tuo pelin nimi noin mutta... Olen kentässä the city of dead, prätkä kohta aika alussa jossa tu
    Toimintapelit
    1
    347
  18. Hmm bugi(ko)?

    Onkos joillain muulla tullut samanlainen ongelma =/ http://www.freewebs.com/mariatuu/sims2.jpg
    The Sims
    5
    342
  19. tomb raider 3 kajakki

    miten pääsee kajakista pois
    Toimintapelit
    3
    331
  20. Angel of dargnesista

    Olen siinä kohdassa missä on se "haamu" tai mikä lie kummitus siellä, niin tiedän että sitä pitää ampua juuri siinä kohd
    Toimintapelit
    4
    330