viveca87
![]()
Aloituksia
51
Kommenttia
288
Mistä nuotit?
Mistä löytäisin nuotit Walking In The Air -kappaleeseen, tuntuu että google on jo haravoitu mutta jos tedätte esim. sivu6235738Outo oire korvissa
Korvani tai joskus jopa molemmat korvani "humisevat" joskus, yleensä kun syön niin, huminä lähtee pois. Eli kuulen oman3986Mustapäistä
Minulla oli joskus finnejä nuorempana aika paljon mutta viimevuonna ne ovat vähentyneet mm selkä oli pahin ja otsa, mutt2705Suhdesolmut
Kertokaapas simienne suhdesotkuista esim oletteko tarkoituksella tehneet kolmiodraaman vai minkälaista. Itselläni on na10677tomb raider 2
Xianin temppeli Nyt pääsin eteenpäin taas mutta mutta, olen kohdassa jossa on monta niitä "ponnahduslautoja" jotka mene4638Cronicle
Olen toisessa kentäsä joku market etc. mitäs siellä pitäisi tehdä tai minne mennä11596Kaikki rikki
Onkohan tää Bugi vai mikä kun talossa menee yhen käyttökerran jälkeen kaikki rikki, telkkari, suihku, pönttö tukkoon, po3556Bugeista yms kummallisuuksia
Kertokaas jotain outoja asioita mitä on sattunut, mulle kävi kerran niin että tais olla kaunialassa, että se gootila se6511tomb raider 2
Maria Dorian hylky Läpipeluu sanoo näin: "Kammio, jossa vene on, on nyt kuivannut. Tiputtaudu alas. Avaa ovi venttiilin2507Musta sim
Onkos kellaan käynyt samalla tavalla? Tämä kyllä hävisi kun sims tuli takaisin asuntolaan, käytyään yliopistolla. hahmo2481Legendistä
Olen west africassa ja kohdassa missä on riippusilta josta tod. pitäisi jatkaa matkaa, mutta tapettuani ukot, se riippus3476olettekos huomannet
Eilen kun pelasin matkoilla-lisäosaa menin lomalle paratiisisaarille, ja siellä käveli vastaan hulatyttö jonka nimi oli2449Tomb Raider 2 apua
http://i162.photobucket.com/albums/t254/Lumme87/nimetn.jpg Elikkäs kentässä Xian:in temppeli, ja olen käynyt vetämässä3426- 3420
Haasu juttu
Äsken kun alotin pelaamaan eräässä perheessä niin siellä vilkku sänky, yksi kasvi ja tietokone sinisenä :O5418outo bugi
Tänään ku pelasin sims 2, niin perheen teinillä oli vauva sylissä ja sen piti mennä kouluun, mutta otti vauvan mukaan ko3415Uusi tarinani
http://www.freewebs.com/mariatuu/myblog.htm Linkistä löydät uuden tarinani jota päivitän, kun vanhalle kävi hupsankeikk6414Enemmän kun 8 simiä
http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=101362 Täältä saat taloosi enemmän kun 8 simiä. (kun jotkut sitä kyselivät1407Angel of dargnesista
Olen siinä kohdassa missä on se "haamu" tai mikä lie kummitus siellä, niin tiedän että sitä pitää ampua juuri siinä kohd4407Hmm bugi(ko)?
Onkos joillain muulla tullut samanlainen ongelma =/ http://www.freewebs.com/mariatuu/sims2.jpg5404