viveca87
Vapaa kuvaus
Aloituksia
51
Kommenttia
288
Mistä nuotit?
Mistä löytäisin nuotit Walking In The Air -kappaleeseen, tuntuu että google on jo haravoitu mutta jos tedätte esim. sivu6235195Outo oire korvissa
Korvani tai joskus jopa molemmat korvani "humisevat" joskus, yleensä kun syön niin, huminä lähtee pois. Eli kuulen oman3952Mustapäistä
Minulla oli joskus finnejä nuorempana aika paljon mutta viimevuonna ne ovat vähentyneet mm selkä oli pahin ja otsa, mutt2665Suhdesolmut
Kertokaapas simienne suhdesotkuista esim oletteko tarkoituksella tehneet kolmiodraaman vai minkälaista. Itselläni on na10630tomb raider 2
Xianin temppeli Nyt pääsin eteenpäin taas mutta mutta, olen kohdassa jossa on monta niitä "ponnahduslautoja" jotka mene4553Cronicle
Olen toisessa kentäsä joku market etc. mitäs siellä pitäisi tehdä tai minne mennä11543Kaikki rikki
Onkohan tää Bugi vai mikä kun talossa menee yhen käyttökerran jälkeen kaikki rikki, telkkari, suihku, pönttö tukkoon, po3480Bugeista yms kummallisuuksia
Kertokaas jotain outoja asioita mitä on sattunut, mulle kävi kerran niin että tais olla kaunialassa, että se gootila se6467Musta sim
Onkos kellaan käynyt samalla tavalla? Tämä kyllä hävisi kun sims tuli takaisin asuntolaan, käytyään yliopistolla. hahmo2452Legendistä
Olen west africassa ja kohdassa missä on riippusilta josta tod. pitäisi jatkaa matkaa, mutta tapettuani ukot, se riippus3427tomb raider 2
Maria Dorian hylky Läpipeluu sanoo näin: "Kammio, jossa vene on, on nyt kuivannut. Tiputtaudu alas. Avaa ovi venttiilin2414outo bugi
Tänään ku pelasin sims 2, niin perheen teinillä oli vauva sylissä ja sen piti mennä kouluun, mutta otti vauvan mukaan ko3391Haasu juttu
Äsken kun alotin pelaamaan eräässä perheessä niin siellä vilkku sänky, yksi kasvi ja tietokone sinisenä :O5380Rakastetut
Kertokaapas tänne montako rakastettua teidän simeillä on ollut samanaikaisesti ja onko tullut suhdesotkuja. Oletteko saa4372olettekos huomannet
Eilen kun pelasin matkoilla-lisäosaa menin lomalle paratiisisaarille, ja siellä käveli vastaan hulatyttö jonka nimi oli2370Angel of dargnesista
Olen siinä kohdassa missä on se "haamu" tai mikä lie kummitus siellä, niin tiedän että sitä pitää ampua juuri siinä kohd4366Uusi tarinani
http://www.freewebs.com/mariatuu/myblog.htm Linkistä löydät uuden tarinani jota päivitän, kun vanhalle kävi hupsankeikk6360TR The Last Revelation
En tiedä kirjoitettiinko tuo pelin nimi noin mutta... Olen kentässä the city of dead, prätkä kohta aika alussa jossa tu1354Hmm bugi(ko)?
Onkos joillain muulla tullut samanlainen ongelma =/ http://www.freewebs.com/mariatuu/sims2.jpg5351- 3348