Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
perttu.komulainen
profiilit
perttu.komulainen
perttu.komulainen
Vapaa kuvaus
Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: ---
Aloituksia
2
Kommenttia
6
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Täällä+ilmoittautuu+yksi+EX-MANTA+lisää.+Ei+ole+Manta+enää+entisensä.+En+ole+varmaan+vuoteen+käynyt+ja+ennen+tuli+käytyä+kuukausittain.+Ärsyttävän+nihkeää+palvelua+sieltä+aina+sai,+hinnat+nouseet+pilviin+ja+kebab+oli+aina+loppu.+Miksi+ihmeessä+sinne+pitäs+edelleen+mennä+pettymään...
Mantan+lähellä,+hoikankadulla+Kajaanin+Grilli+on+loistava+paikka!+Sitä+suosittelen+kaikille!+Ulkomaalaisomisteinen+paikka,+saa+pitsaa+ja+kebabia+ja+muita+annoksia+(kana+filettä+sun+muuta)+ja+on+hyvät+sapuskat!+Palvelu+pelaa+eikä+ole+kilometrien+jonoja.+Toivottavasti+ihmiset+tajuaa+jo+pian+mantan+olevan+entinen+manta!!
Myös+Purolassa+grillihommat+kukoistaa!+Kumminki+puolin+mainuantietä+on+hyvät+mestat!+Kaisu+pitää+sitä+nakkikoppia+Puistolan+puolella+(melkeen+mitä+vaan+listalta+ja+homma+toimii!)+ja+Nihatti+sitä+Purolan+puolta.+Nihatilta+saa+myös+hyvää+elintarviketta+ym.+sieltä+kaupan+puolelta!+Käykää+ihmiset+ihmeessä+tutustumassa+:)
04.08.2016 10:09
Ostettiin tuossa jokunen aika sitten Lenovon Tab2 A7-10 7". Anttilassa maksoi 99e ja mukaan kotelo + JBLn kuulokkeet. Perus tabi meidän kotikäyttöön! Poistelin kaikki turhuudet pois tilaa viemästä ja nakkasin 16gb muistikortin paikoilleen niin johan riittää tila! :) 7" kokokin on oikein hyvä netin selailuun ja teeveeohjelmien katseluun. Seiska tuumanen on vielä sen kokonen että sen ottaa yhdellä kädellä näytön seunoista pidellen. Suosittelen kyllä oikein lämpimästi kaikille!! :)
27.10.2015 08:24
Minä kannustan kyllä pitämään! :) Ei ikä mitään merkkaa!! Monestikin näkee vanhempia leidejä, jotka ovat pukeutuneet oikein hyvällä maulla lyhyeen hameeseen ja muukin asukokonaisuus on kohdallaan. *peukku* tältä suunnalta!! :)
11.07.2014 08:04
Oisko kellään ehottaa mulle kustantamoa, joka kustantas suomalaisia sota- / armeijaaiheisia kirjoja!?
14.07.2011 14:43
Mielestäni oman lapsen synnytyksessä pitää olla mukana!! Kokisin ainakin itse olevani huomattavasti köyhempi isä kokemuksien puolesta, mikäli olisin missannut tapahtuman.
Synnytys ei ainakaan minua järkyttänyt mitenkään erityisesti. En tosin hakeutunut "aitiopaikalle" vaan pysyttelin kriittisten vaiheiden ajan vaimoni seurassa "yläpäässä" ja olin voimakkaasti mukana tunnelmassa tsempaten! Kätilö sai hoitaa ihan omassa rauhassa homman siellä toisessa päässä! :)
Kaikki tulevat isät mukaan synnytykseen vähääkään epäröimättä!!
28.11.2010 10:50
Juuri äsken tuli viesti Morgan Kelviniltä Englannista, että hän on erittäin kiinnostunut autostani ja että hän maksaa shekillä, etukäteen. Kuljetusliike hoitaa kuljetuksen... Ylihintaa hän olisi myös tarjonnut, sillä auto on todella kiinnostava hänen mielestään ja olisi pitänyt ottaa heti pois myynnistä... :D Taidampa tarjota Morganille käteiskauppaa..katsotaan, kuinka käy ;)
06.11.2009 15:05
1 / 1