Olen yhä uudellen lukentu Keskusteluja Jumalan kassa kirjaa no. 1 Olen lupautuntu Jumalan homiin. Sopii hyvin kun kohta olen työtön. Hän on luvannut pitää huolen ja maksaa liksan. Jos olet kiinostuntu keskustelemaan ko.…
Liput 3:lle Onnibussiin Hki Kamppi ma. 27.6 klo. 7:55 Tampere klo.10:00 Tampere Klo. 18:00 Helsinki klo. 20:25 Vietä lasten tai kavereiden kanssa päivä Särkänniemellä soita 0415347924
Valmistan tilauksesta erilaisia mäkiautoja käy kotisivulla www.makiauto.net ja näät mallit ja hinnat. Eikun mäkiautolilemaan : )
PÄIVÄRETKIÄ www.geocities.com/pasikahko/miniloma.index.html Puuhamaa, Pärnu, Muumimaailma, Särkkänniemi, Kuljetusta myös omiin tilaisuuksiin
PÄIVÄRETKELLE www.geocities.com/pasikahko/miniloma.index.html Pärnuun, Puuhamaahan, Särkänneimeen, Muumimaailmaan. tai omiin tilaisuuksiin kuljetusta
Heippa. Olen lukenut keskusteluja Jumalan kanssa kirjat ja Huomisen Jumala kirjan luen myös Uuden ilmestuskijan ja Yhteys Jumalaan sekä Ystävyys Jumalan kanssa. Haluankin kutsua sinut keskustelemaan ko. aiheista ja peru…