Siirry sisältöön
Suomi24
ValikkoSulje

Suomi24-palvelut

• 24KeskusteluAiheet ja ketjutOlet täällä
  • 24TreffitSeuranhaku
  • 24ViihdeTV ja elokuvat
  • 24ChatJuttele reaaliajassa

Keskustelun aiheet

Kaikki aihealueetAloita keskustelu

Suosituimmat

• Paikkakunnat
  • Suhteet
  • Yhteiskunta
  • Terveys
  • Viihde ja kulttuuri

Kaikki aiheet A–Ö

• Ajanviete
  • Ajoneuvot ja liikenne
  • Harrastukset
  • Koti ja rakentaminen
  • Lemmikit
  • Matkailu
  • Muoti ja kauneus
  • Nuoret
  • Paikkakunnat
  • Perhe
  • Ruoka ja juoma
  • Ryhmät
  • SeksiK18
  • Suhteet
  • Suomi24 Blogi ★
  • SuomiAreena
  • Talous
  • Terveys
  • Tiede ja teknologia
  • Työ ja opiskelu
  • Urheilu ja kuntoilu
  • Viihde ja kulttuuri
  • Yhteiskunta

Muuta Suomi24:ssä

• Lainaa
  • Reseptit
  • Horoskooppi
  • Hyötylinkit

Ohjeet ja palaute

• Säännöt
  • Opastus
  • Palaute
  • Keskustelu Suomi24:stä
KirjauduRekisteröidy

Ilmoitukset

Ladataan…

Näytä kaikki
    Muokkaa profiiliaJulkinen profiiliAsetukset
    Kirjaudu ulos
    • Keskustelu
    • Viihde
    • Lainaa
    • Treffit
    • Säännöt
    • Chat
    • Keskustelun etusivu
    • Aiheet listaus
    • Paikkakunnat
      • Suhteet
        • Terveys
          • Viihde ja kulttuuri
            • Yhteiskunta
              Näytä lisää
              • Ajanviete
                • Ajoneuvot ja liikenne
                  • Harrastukset
                    • Koti ja rakentaminen
                      • Lemmikit
                        • Matkailu
                          • Muoti ja kauneus
                            • Nuoret
                              • Perhe
                                • Ruoka ja juoma
                                  • Ryhmät
                                    • Seksi
                                      • Suomi24 Blogi ★
                                      • SuomiAreena
                                      • Talous
                                        • Tiede ja teknologia
                                          • Työ ja opiskelu
                                            • Urheilu ja kuntoilu
                                                1. Keskustelu24
                                                2. kahkonen.pasi
                                                1. Keskustelu24
                                                2. kahkonen.pasi

kahkonen.pasi

kahkonen.pasi profiilikuva
                                                Joulu 2024
                                                Vapaa kuvaus

Moikka

Olen lukenut yhä uudelle Keskusteluja Jumalan kanssa.
                                                Aijon vastata haasteeseen jota sielu on minulle tarjoamassa.
                                                Kyse on tilaisuudesta ymmärtää ja kokea jotain aivan uutta.
                                                Elämää sielun tasolla.
                                                Olen lupautuntu Jumalan homiin, hän on luvannut pitää huolen liksan maksusta.
                                                Mielekiintoisia aikoja.

Nyt on oikea hetki koska olen pian työtön

Tule mukaa keskustelemaan, sinä jota tämä kiinostaa.
                                                Ota reippaasti yhteyttä

t. Pasi Kähkönen

kahkonenp@hotmail,com

041-5347924

Koulutus: Ammattikoulu

Ammatti: kokki

Siviilisääty: avoliitto

Lapset: kolme

Hakusanat: Jumala, luoja, onnellisuus, hyvyys, ilo, rakkaus, mestari

Liittynyt 22 v sitten
                                                Muokkaa profiilia
                                                6 aloitusta · 8 kommenttia
                                                Uusimmat aloituksetAloituksetSuosituimmat aloituksetSuosituimmatUusimmat kommentitKommentit
                                                • olen kiinnostunut11.09.2012 17:36
                                                • Turvallisuus tarkistettu SGS laboratoriossa Britaniassa
                                                  myyty muutama kappale 4 vuoden kokemuksella

Tartu tilaisuuteen. nyt menee edulliesti

t. Pasi
                                                  21.06.2012 12:48
                                                • Löytyykö Oulusta edullista majoitusta 10.11 jos niiin
                                                  laita s-postia [email protected]
                                                  kiitti
                                                  05.11.2010 13:48
                                                • Moi minä olen väkialtaisen alkoholsti isän lapsi. Olin kiusattu jo ala-asteella. pelkäsin koviksia jo ensiluokalla. Kiusaaminen jatkui yläasteella ja armeijassa koin todellisen romahduksen kun minua haukuttiin usean kk ajan maailman tyhmimmäksi mieheksi, naiviksi ja lapslliseksi.

Olen kysynyt ammattiauttajilta apua koska räjätelin ja käyttäydyin väkivaltaisesti perheenjäsenilleni. En ymmätänyt mikä minua vaivasi. En ollut hiljainen vaan taiteellinen ja vilkas lapsi. Muistan nuoruudesta että en uskaltanut kysyä työpaikkaa tai soittaa virastoihin. Pelkäsin vähättelyä tai muuta kiusaa.

Ole ymmärtänyt että onglmani johtuvat huonosta itsetunnosta, Luin että ego on väärin ymmärrtty. Ego on hyvä asia kun ihminen on tasapainoinen mutta ego voi olla mitätön eli sama kuin huono itsetunto. mutta liian suuri ego aiheutta kiukkuisuutta ja komentelua. tässä siis kiusaajien syy kiusaamiselle.

On siis kiusatun mitätön ego ja kiusaaja liian suuri ego. Näen että tämä tarjoaa kasvun molemmille.
                                                  kiusatun tulee oppia puolustamaan itseään = puhua totta siitä pitääkö kiusaamisesta vai ei.
                                                  ja tällätavalla opettaa kiusaajalle tapoja kunnioittaa sinua.

Itse näen että sinulla on upea mahollisuus kasvaa täyteen mittaan ja olla onnellinen
                                                  iste olen 40 nen ja kokoajan huomaan vahistuvan ja se tuo onneellisuutta.

Olen lukenut että kojvaava sosiaalinen kanssakäyminen turvallisten ihmisten kanssa parantaa. Mutta uskon että myös esiityminen, myyminen ja vaikeiden ihmistsen kassa kassakäyminen parantaa ja kasvattaa myös

Olet hyvällä tiellä, et ole vaipunut synkimpään helvettiin jonne surkeat egot saattavat joutua. Esim Helvetin keittiön Ramseyn haukkumia kokkeja on tappanut itsensä, todennäköisesti samasta syystä.

Pää pystyy ja kohti uusia seikkailuja sinulla on mahdollisuudet mihin vain : )

En oikein tiedä mikä tekee lapsesta hiljaisen tai ujon. Onko syynä ollut se ettei häntä ole noteerattu, arvostettu, kuunneltu, pidetty sylissä... vai syntyvätkö meistä jotkut arempina, herkempinä? jos näin on heitä tulisi kannustaa ja rohkaista ja myös ymmärtää ja arvostaa, kunnoittaa, hyväksyä sellaisena kuin he ovat.
                                                  Me emme ole homogeenisiä. Yhtälailla herkempien tulee hyväksyä tiuskijat.

t. kovia kokenut
                                                  30.09.2010 08:49
                                                • Olimme hengen ja tiedon messuilla Helsingissä ja saimme noin 30 jäsenen s-postiosoiteet. kysyimme halukuutta Ihmiskunnan tiimmiin. Tarkoitus on kokoontua helmikuun lopussa jolloin tutustumme toisiimme ja jaamme kokemuksia KJK:sta ja miten se on elämäämme vaikuttanut. Lisäksi pohdimme tulevaisuuttamme. Tervetuloa mukaan t. Pasi Ps. löydät USA:laiset kotisivut googlaamalla nimellä Humanity´s Team Worldwide Commynite ja omat kyhäelmät www.geocities.com/ihmiskunnantiimi/suomi.index.html12.01.2009 07:55
                                                • Moi. Minun kultani tietää enkeleiden oleva olemassa. Sain häneltä kirjan nimeltä; Ihanat enkelit, tekijä Diana Cooper. Hän on enkeleiden asiantuntia ja hän parantaa enkeleiden voimalla ja antaa myös terapiaa. Suosittelen kaikille enkeleistä kiinnostuneille. Kirja on suomenkielinen sen saa kirjakaupoista kustantaja on taivaankaari. T. Pasi23.03.2008 13:18
                                                • Moi. Mä olen nukkunut vuosia vain 4 tuntia ja joitain öitä en laisinkaan vaan uni on tullut vasta 3 tai 4 nä yönä. ja seurauksena siitä on väsymyksenlisäksi myös nuo inhottavat tummat silmäpussit. Oon kuullu ettei pitäs syödä iltasin suolasta ettei tulis pusseja. En olen hyvä juomaan vettä. Mut jos mehu ois ok. Olen kokeillut reilun kk. silmänympärysgeeliä Loreal aamuisin ja iltaisin Lidlin silänympärysvoidetta. Mutta eipä mitään ihmeellistä. Jos todella haluan näyttää hieman fressimmältä laitan lorelain peitepuikkoa ja puuteria koko kasvoihin. Ihmeellistä ettei kukaan ole maininnut tästä vaikka olen mies? Tai sitten he ovat olleet hyvin kohteliaita. Meikkaus ei kutenkaan laske pusseja. Kerran kokeilin jääpaloja silmieni alla. Oli ainakin pirun kylmiä. Ole päättänyt käydä 30 min lenkeilla yöuneni parantamiseen. Olen myös saanut nukahtamislääkettä. Taistelen siisi pussukoita vastaan. Tsemppiä teille kaikeille. t. Pasi24.02.2008 11:03
                                                • Kyllä hoplop oli minulle yllätys, että joku muukin on ymmärtänyt tämän tarpeen. Olen sitä mieltä, että kun lastensisäpuisto on kyllin iso, siisti, ja miellyttävä se vetää porukkaa myös rajojemme ulkopuolelta. Mielestäni näitä ei ole markkinoitu joten niitä ei ole silloin olemassakaan. Olen iloinen että HopLop avasi ovensa ja nyt on paikka minne mennä lastemme kanssa. Omassa lastenpuistoideassa olisi myös puisto nurmineen kasveineen ja lampineen, kaloineen ja lintuineen ja ehkä kaneineen, tämä kesäinen elementti lisäisi huomattavasti viihtyisyyttä ja sen yhteydessä olisi luonnollisesti ravintola jolloin vanhemmatkin tuntisi itsensä onnelliseksi.06.02.2007 08:14

Osallistu keskusteluun

• Suomi24:n uudistuksia 202629

Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…

• Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiin6

Nico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…

• Jymy-yllätys: Elämäni biisi -sarjassa historialliset hetket - Nyt jysähti uutinen tv-katsojille0

Elämäni biisi ei jätä kylmäksi. Elämäni biisi naulitsee vankan joukon suomalaisia tv-ruudun äärelle katsomaan suoraa lähetystä lauantaisin. Nyt tiedossa on isoja uutisia ohjelman suhteen. Lue lisää: https://www.suomi24.…

• Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteen194

Riikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…

• Ellinoora saa rajua ryöpytystä TTK:sta - Erityisesti yksi ele saa suomalaisten veren kiehumaan0

Ellinoora on yksi Tanssii Tähtien Kanssa -kauden kisaajista. Hänen opettajanaan on toinen oululainen, koreografi-tanssinopettaja Marko Keränen. TTK:ssa matka voi olla pomppuista, ja pari on saanut kokea onnistumisia ja …

Suomi24 Viihde

• Maajussi-Jetta lataa faktat pöytään - Yksi ennakkoluulo pulpahti esiin sulhoehdokkaistaMaajussi-Jetta etsii kumppania Maajussille morsian -ohjelmassa.
                                                • Ellinoora saa rajua ryöpytystä TTK:sta – Erityisesti yksi ele saa suomalaisten veren kiehumaanEllinoora on mukana Tanssii Tähtien Kanssa -kisassa.
                                                • Eronnut maajussi-Asko umpirehellisenä farmiviikosta: "Totta kai nyt vähän..."Maajussille morsian sarjassa yksi maajusseista on nauravainen Asko.

Stara

• Ex-prinssi Andrew voitti oikeuskiistan – Epstein-tutkinta jatkuu siltiBritannian kuningas Charlesin veli Andrew Mountbatten-Windsor on voittanut poliisia vastaan
                                                • Kylmä vesi voi yllättää myös kokeneen – vesillä tapahtuu onnettomuudet eivät lopu kesäänTurvallisuudesta on syytä huolehtia vesillä ja veden äärellä paitsi kesällä,
                                                • Grammy-gaalassa artistiboikotti – Drake ja BTS jättävät palkintokisan väliinMaailman tunnetuimpiin musiikkipalkintoihin kuuluva Grammy-gaala on joutunut kiistan keskelle. Räppäri

Etkö löytänyt etsimääsi?

Aloita keskustelu
                                                Suomi24

Suomen suurin keskustelupalvelu

Palvelut

• 24Keskustelu
                                                • 24Treffit
                                                • 24Viihde
                                                • 24Chat
                                                • Hyötylinkit
                                                • Reseptit
                                                • Horoskooppi
                                                • Lainaa

Ohjeet ja palaute

• Palautelomake
                                                • Opastus
                                                • Säännöt
                                                • Keskustelu Suomi24:stä

Kaupallinen yhteistyö

• Auto1 Vaihtoautot
                                                • TV-ohjelmat
                                                • Sanakirja
                                                • Tietosuojaseloste
                                                • Käyttöehdot
                                                • Evästeasetukset

© 2026 Suomi24, osa City Digitalia