zippoca

zippoca profiilikuva
Joulu 2024
Vapaa kuvaus

Koulutus: Lukio Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: En halua lapsia

Liittynyt 22v sitten
73 aloitusta · 360 kommenttia
juuri tuon otsikon takia alunperinkin tähän tartuin. Se jo pelkästään oli niin paska että en voinut olla avaamatta risuaitavarastoani.

Eikä minua kiinnosta vertailut johonkin crustina agorillaan, inhoan sitäkin huorttelia ja paljon ja itse asiassa vielä paljon enemmän. Ja vai että harva pystyy tanssimaan kuin Spears. Joo, otahan vaan itse silmä käteen. Sinä et varmasti ole koskaan nähnytkään kenenkään muiden esiintyvän. Et livenä etkä videolla.

"Mä ainakin kirjotan otsikon ja omat mielipiteeni miten haluan, enkä välitä mitä muut ajattelevat. Mitäs säälittävää siinä on ?" ------> Jos et välittäisi mitä muut säälittävistä mielipiteistäsi ja otsikostasi ajattelevat, et olisi edes vatstannut näihin minun kommenteihin. Ja syy miksi sinä "kunnioitat" niitä artisteja joista et pidä, on se että ei sulla ole varaa Britney-fanina mennäkään aukomaan päätäsi. Sinut sullottaisi maan rakoon mielipiteinesi.

Eikä minun tarvitsekaan osata tanssia eikä muuten laulaakaan, koska minä en ole TEKEYTYNYT kummaksikaan. Britney Spears on huijari, joka vain liikuttaa suutaan, eikä laula oikeasti. Ei ole ihme, että ihmiset marssivat ulos hänen konserteistaan. Tulee siinä varmasti petetty olo, kun maksat täyden hinnan siitä että haluat kuulla jonkun laulavan ja näetkin vain pantomiimia. Sokea fanihan sanoo ettei sillä ole mitään väliä. Ja sinä taidat olla juuri tällainen sokea fani. Piste.
On se englanninkielinen otsikko, varsinkin tuollainen pissisotsikko, on säälittävä, kun itse viesti on kuitenkin suomenkielinen. Ja mikkihiirikerhossa on olleet juuri kaikki ne joita minä inhoan eniten. Paitsi johanna tukiainen, justin bieber ja kesha. Samoin minä viis veisaan "artisteista" jotka ovat tulleet Idolsista, X-factorista, Popstarsista, yms. oli ne sitten ulkomaalaisia tai suomalaisia.

Mitä väliä on jos en tiedäkään tarkalleen milloin britukka on syntynyt? Ja kyllä, VALITETTAVSTI olen joutunut kuulemaan hänen "biisejään". Voin sanoa että sanotuksen on aivoinvalidin luokkaa ja loppupaska on tehty tietokoneella ja että britukalla on todella paska ääni ja varsinkin tapa, jolla se laulaa on vastenmielinen. Niitä sen tekeleitä ei voi edes musiikiksi kutsua. Eikä se sen tanssi ole mistään kotoisin. Monet artistit tanssii paljon enemmän ja silti laulavat livenä (yksi jopa pää alaspäin kakskyt metriä lavan ja yleisön yläpuolella). Revi siitä.

Ja minäkö olisin kateellinen että tuo tärähtänyt sekopää on kuulunut johonkin mikkihiirikerhoon? En ole kuulunut myöskään kultapossukerhoon tai AA-ryhmään, puhumattakaan huumevieroituksesta, enkä ole holhouksenalainen. Sitä paitsi, jos ihminen on oikeasti lahjakas, hän ei tarvitse mikkihiirikerhoja vaan pärjää omilla avuillaan ja esiintymättä jatkuvasti tissit tai haaravako paljaana. Eikä minulla kiinnosta rahtuakaan nuo kuvien ja videoiden linkit joita sinä täällä tyrkytät.

Että onnee vaan sulle. Sulla on joo tosi mallikelponen idoli ja roolimalli.