Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
zippoca
profiilit
zippoca
zippoca
Vapaa kuvaus
Koulutus: Lukio Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: En halua lapsia
Aloituksia
73
Kommenttia
360
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
viime syksynä oli melkoisen tasokas ja etenkin verrattuna suomalaisten vastaavaan räpellykseen.
18.05.2008 00:04
Turha lähteä noin kauas jos päässä on vikaa.
PP1-parakkirakennus
Peltolantie 17
90210 Oulu
Mennään kaikki tuonne...
27.04.2008 21:04
uskomatonta että se yrittää yhä valehdella ja kerjätä sääliä. On sillä otsaa!
14.04.2008 19:22
saisko nimiäkin? En minä ainakaan hiihtänyt ilman voidepitoja.
30.03.2008 21:44
se oli sittenkin Per Elofsson, joka noin käyttäytyi, mutta on Fredrikssonkin tiettävästi toiminut niin Rukalla.
21.03.2008 08:50
Tuollaisella kelillä ratkaisee eniten nimenomaan sukset. Sillä kelillä ei luistamattomalla suksella voi olla nopein vaikka olis suksen päällä millainen menijä tahansa. Kokemusta on...Tuolla kelillä on mulla tullut aina seinä vastaan. Liekö vika suksissa vai voiteissa?
18.03.2008 19:37
Silloin kun Rukalla oli silloin ensimmäisenä vuonna se todellinen pakkaskisa ja miesten perinteisen 15 km, jonka Fredriksson voitti, käyttäytyi se kuin itse ylijumala. Siellä laitettiin jokaisen hiihtäjän harteille sellainen viltti maaliintulon jälkeen etteivät nyt ihan pystyyn olisi paleltuneet, niin se meinasi viedä sen mennessään ja tallusteli viltti harteillaan ympäri stadionia ja oli kuin ei olisi kuullut eikä nähnyt mitään.
18.03.2008 19:15
ja semmonen oli keli myös Bormiossa sunnuntaina miesten hiihdon aikana. Näki selvästi kellä suksi ei pelannut.
18.03.2008 18:36
molemmanlaisia remmejä, mutta ei kun vaan löystyy. Oon jopa yrittäny ommella niitä remminpäitä kiinni, mutta mitäs sitten kun vaihtaa paksummat hanskat niin joutuu ompeleet purkamaan jotta sopii remmi käteen kunnolla. Vaikeata on....
09.03.2008 21:31
Olen hiihtourani aikana kaatunut rullasuksilla tasan kolme kertaa eikä ne sauvat silloin ole hajonneet.
Että pidäpä sinä löröturpasi vaan tukossa nykyttele niillä tyttöjen sauvoilla ja voimattomilla työnnöilläsi vaikka hevonperseenkorpeen.
09.03.2008 21:25
Norjalaisilla on niin monta hiihtäjää maailman cupin kisoissa, että on sula mahdottomuus saada koko joukkueelle paras mahdollinen suksi alle. Hyvä se on suomalaisten kehua hyviä suksia joka kisassa, kun kilpailijoita ei ole kuin muutama.
09.03.2008 21:17
koska ne on niin merkkiuskollisia.
09.03.2008 21:12
Kato minä tiiän.
09.03.2008 21:11
laskettelu kuuluu mielestäni samaan kastiin golfin ja formuloiden kanssa. Kokeiltu on monta kertaa (siis sitä laskettelua). Ja olen siis maastohiihtäjä, enkä voi sietää jos joku kutsuu laskettelijoita hiihtäjiksi. Mikä loukkaus! Laskettelusta ei ole tullut muu paikka kipeäksi paitsi kantapäät. Se on ulkoilua, mutta ei urheilua.
09.03.2008 20:52
One Wayn sauvat on täyttä paskaa. En käyttäisi niitä ellei olisi pakko. Remmisysteemi löystyy koko ajan ja se kahvan pikku muovitöplykkä on mäskinä ja saattaa levitä kesken hiihdon ladulle. Kesän aikana hajosi lukemattomia One Wayn kesätiikkoja, käytännössä alkukesästä joka lenkillä hajosi yksi, kerran hajosi molemmista sauvoista saman lenkin aikana. Oli pakko laittaa ne keltaset muovisommat, jotka eivät hajoa, mutta kylläkin tylsyvät. Ja nyt siis puhutaan niistä kilpasauvoista.
One Way (One Gay) on made in finland -paskaa ihan kuin Exelkin, joka on vieläkin paskempi.
08.03.2008 21:48
päivän olosuhteet. Norjalaiset hävisivät luistossa hyvin paljon. Eikä ollu ensimmäinen kerta.
08.03.2008 21:30
Minä olen kylläkin kuullut, että Tervahiihto tuottaa joka vuosi järjestävälle seuralle tappiota. Että se siitä rahanahneudesta.
08.03.2008 21:26
Olipa latteat maisemat. Et ole varmaan koskaan pistäytynyt Suomen rajojen ulkopuolella?
04.03.2008 23:36
että jälkimmäinen kuva on manipuloitu. Sehän on todettu jo yli kaks vuotta sitten.
01.03.2008 15:14
suomalaisilla ampumahiihtäjillä on surkeata, koska he treenaavat enimmäkseen ammuntaa. Olen sen pistänyt merkille omilla lenkeilläni. Siellä ne vaan ampua räiskii kohti tauluja ja hiihtävät ampumisen välillä ehkä sata metriä. Ei tällä tavalla hiihtovauhti voi kehittyä. Ja sitä paitsi Suomessa ampumahiihdon maajoukkueeseen pääsee melkein kuka tahansa.
24.02.2008 21:06
8 / 18