Niinpä. Innostuin kovasti koulukaverin pojan huikeasta hiihdosta eilen mc loppuhuipentumasta. Kukahan kertoisi, mistä saisin tulokset, joista selviäisi, miten mahdottoman kovaa Matin meno oli. Meinaan, että taisi olla päivän parhaita vauhteja, koska hiihti kärkipäätä kiinni yli minuutilla. Tarkoittaa siis, että esim. Sami, joka oli myöskin nopeimpia (myös Ville)hävisi Matille reippaasti.
Selvää siis on, että Matti oli varmasti nopein ainakin kaikista 20 joukkoon hiihtäneistä, mutta tekikö joku hännillä vieläkin selvempää jälkeä.
Matti Heikkinen
5
2448
Vastaukset
- Rekke.
Helpostihan se kävi, kun vain viitsin etsiä, eli sieltähän se löytyy hiihtoliiton sivuilts fis:in tuloksien kautta.
Ja aivan oikein; Matti oli jopa "suvereeni" sunnuntain kisassa. Vitoz ja Bauer eivät olleet npoeimpien joukossa, mutta..
Matti Heikkinen 0,00
Sami Jauhojärvi - 0,20
C. Hoffman - 0,36
Ville Nousiainen - 1,02
Piller Cotterer - 1,07
Dicentta - 1.18
Toiset jäivät sitten vielä kauemmaksi. Taisi Suomen pojilla olla kapulat kunnossa, mutta ainahan se on tärkeämpi, mitä on suksen päällä. Mattihan muuten hiihteli Toni Roposen nurkista löytyneillä suksilla.Tuollaisella kelillä ratkaisee eniten nimenomaan sukset. Sillä kelillä ei luistamattomalla suksella voi olla nopein vaikka olis suksen päällä millainen menijä tahansa. Kokemusta on...Tuolla kelillä on mulla tullut aina seinä vastaan. Liekö vika suksissa vai voiteissa?
- Rekke.
Zip1 kirjoitti:
Tuollaisella kelillä ratkaisee eniten nimenomaan sukset. Sillä kelillä ei luistamattomalla suksella voi olla nopein vaikka olis suksen päällä millainen menijä tahansa. Kokemusta on...Tuolla kelillä on mulla tullut aina seinä vastaan. Liekö vika suksissa vai voiteissa?
että täytyy olla kapulat kunnossa, että tuollaiseen pystyy. Näitä ihmeonnistymia sattuu useinkin, sillä jos yrittämässä on esim. 70 hiihtäjää, niin yleensä sieltä löytyy ylisuorituksia, esim. Kaskztanin poika Lahdessa.
Mitä suurimmassa määrin on aivan sattuman varainen juttu, että jokin suksipari saattaa olla juuri se "superi". Minulla on noin 20 vuotta vanha Fisherin pari luisteluhiihtoon, josta suksen myyjä ammattilainen sanoi, että niistä löytyy suurinpiirtein kaikki viat, mitä suksessa voi olla. Kuitenkin ne ovat käsittämättömän liukkaat tällaisella kevät talven "römpsykelillä". Johtuu esim. ainkin siitä, että niissä on kaksoisjalkavuutta, eli märkä imu ei ole niin paha, kun painealue välillä katkeaa. - ne sukset
löytyneet Dalenin nurkista eikä Ropposen?
- Rekke.
ne sukset kirjoitti:
löytyneet Dalenin nurkista eikä Ropposen?
että niin oli. Joka tapauksessa juuri noista "nurkasta" löytyneistä oli kuitenkin kysymys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845097Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.243446Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j342785Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581800- 471576
- 941362
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2411331Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.731058IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra54945