Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mimosa10
profiilit
mimosa10
mimosa10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
116
Kommenttia
3958
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mä en ole " Manne " enkä " lumiperhonen " uskoisit nyt jo ! Tai aivan sama mulle mitä sä luulet... ihan turha yrittää mitään järkeä puhua/kirjoittaa tollaselle.
10.03.2007 09:59
En tiedä vaan mitä fundamentalisti tarkoittaa, muttei sen ole niin väliksikään.
Sitäpaitsi ei mun aivot ainakaan voi olla Tapsan näköiset, kun mulla ei kuulemma ole aivoja ollenkaan (jotkut täällä ovat niin sanoneet).
ps.Se on pelkkä Tapsa ei mikään " TupsuTapsa"
10.03.2007 09:44
Joo , multa kans myöhästyneet synttärionnittelut Tapsalle ( Lähetin kyllä jo kortinkin Tapsalle) !
"Sydänmellä ikinuoren siirtää vaikka tulivuoren"
10.03.2007 09:41
Kuulostaa houkuttelevalta ja pirusti mun tekisi mieli sinne mennä , mutta ne on aika kalliita ne Lapinmatkat... mulla ei ole varaa sellaseen :(
Pitää malttaa odottaa, sopivampaa tilaisuutta.
10.03.2007 09:35
Oli se konsertti kyllä ihana katseltavaa ja kuunneltava. Olen sen jo pariin kertaan katsellut nauhaltakin uudestaan (Sen Ahti Jokisen höpinät olen kelannut kyllä yli) :)
Tapsa on tosi taitava viheltäjä ja jonkilaista yhden näköisyytä Lauri Viitaan on kyllä.
Olisi tosi upee kokemus päästä joskus oikein livenä kuulemaan konserttiin noita Tapsan laulamia Lauri Viidan- runoista tehtyjä lauluja.
Mahtoikohan se muuten olla Tarja Halosen henkivartija, kun siinä hänen takanaan näytti istuvan sellanen aika karskin ja rotevan näköinen mies ?
Olisi kiva, jos Tarja kutsuisi tänävuonan Tapsan sinen pressanliinnaan itsenäisyyspäivän juhliin. Luulisi kyllä,että kutsuu, kun tänävuonanhan on Tapsan 40-vuotis taiteilijajuhlakin.
10.03.2007 09:32
No niin... kaippa sitä kaksmielisyyttä voi löytää vähän joka asiasta jos itse haluaa.
09.03.2007 09:44
Sä olet kyllä aivan toivoton tapaus... Mä en ymmärrä minkätakia sun pitää tollasta räksyttämistä pitää ? Haluatko ihan tahallasi vaan aiheuttaa ihan paskan fiiliksen Tapsan faneille noilla jutuillasi ? Se on kyllä tullut jo aikapäiviä harvinaisen hyvin selväksi ,että inhoat Tapsaa.
09.03.2007 09:04
Tapsan komeat tulkinnat tekevät vaan kunniaa Viidan hienoille runoille.
09.03.2007 08:59
Voi voi sentään... aikamoista skebeliä lasetat.
09.03.2007 08:58
Ole vaan kaikinmokomin sitten tuota mieltä, mutta mä en ole.
09.03.2007 08:55
Tapsalla mahtava ääni ja on komea, karismaattinen ja maskuliinisen charmikas . Kyllä monet eurooppalaiset kuulijatkin olisi sulaa vahaa Tapsan laulaessa.
09.03.2007 08:53
Ja mitähän se sulle kuuluu mistä Tapsa laulaa ? Kannattais vaan pitä huoli omista asioistaan.
09.03.2007 08:45
Näyttäiskö siltä, että on työtön ? :
http://tanssi.net/fi/s/q.html
09.03.2007 08:41
Siihen hommaanhan Kari Tapio sopisikin kyllä vallan mainiosti ;D;D
08.03.2007 14:33
Ei siinä ole mitään ihmettelemistä. Eihän tietystikkään kaikkia Tapsan törttöilyjä voi puolustaa, eikä hyväksyä ( esim. just tuota mainittua oopperassa huutelua), mutta mä ja useimmat muutkin ihmiset kuitenkin ymmärtävät sen ettei kukaan ole täydellinen ja tekevälle sattuu aina välillä. Sellaiset, jotka eivät paljoa mitään tee eivät juuri töppäilekkään, mutta eivät myöskään saa koskaan mitään aikaiseksi.
Tapsa on vahva ja monisärmäinen persoona ja aito ihminen. Ei ole mikään tekopyhä, tahdoton nyhjäke ( joiden kaltaisia jotkut tuntuvat ihailevan). Särmää saa ja pitääkin ei aina kaiken tekemisen tarvitse olla sellasta pikkurilli pystyssä tapahtuvaa pikkusievää hienostelua.
08.03.2007 00:58
Himpskatti, kun on sinne Ouluun matkaa vähän turhan paljon matkaa. Ja jos sinne meniskin, niin sitten se myyjä ei olisikaan siellä kumminkaan just sinäpäivänä myymässä.
06.03.2007 21:46
Voi että, noi bi- jutut saa mun verenpaineen nouseman ihan uusiin sfääreihin taas. Voisitko siis olla vastaamatta näihin viesteihin, kun et osaa kunnolla vastata ?
06.03.2007 21:34
Joo, tuo ko.Hectorin biisi mullakinkin tuli mieleen. Muistaakseni siinä on just tollaset sanat.
06.03.2007 21:26
Mua muuten kiinnostais tietää, että miten tuo esiintyminen viimesyksynä tapahtui ihan livenä tuolla Tampere-talon konsertissa eli esiintyikö se Ahti Jokinen ja Tapsa aina vuoronperään (kuten telkkarissa) vai lauloiko Tapsa ne kaikki laulut putkeen ?
05.03.2007 21:21
Köykästäpäs sun isänmaallisuutes on jos se yhdestä biisistä on kiinni. Sitäpaitsi Tapsa sen biisin laulais VÄHINTÄÄN yhtä hyvin, kuin Kari Tapio.
05.03.2007 21:10
110 / 198