Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

116

Kommenttia

3958

1. Joo mä huomasin kans , että Iltasanomissa ehdotettiin Tapsaa rovasti Salpakankaan rooliin :) Olis kyllä aika mielenkiintoista jos tapsa sitä näyttelis. Se Salpakangashan on kai sellanen suoraselkänen ja nöyristelemätön mies, joten se rooli kyllä sopis Tapsalle.

Tuota mä en tiennytkään ,että Raul Reiman meinasi sitä " Olen suomalainen"- laulua ensin Tapsalle !
    Joskus olis ihan kiva kuulla Tapsan laulamana se laulu. Olisi varmasti komeen kuulosta. Ei se ole mikään mun suosikkilaulu, mutta Tapsan laulamana siitä voisi sellanen tulla.
  2. Joo,esim. Taikakuu, Yölintu, Souvarit, Agents,Neljänsuora, Jani ja Jetsetters, Varjokuva yms. ovat kaikki semmoisia rempseitä tanssibändejä . Ei niiden biisit ole sellasta imelää ja lällyä soopaa, kuin Finlanderssin biisit ainakin nykyään on. Muutenkin ne Finlanderssin ukot on jotenki niin vetelän olosta ja näköstä sakkia , että en kyllä menisi niitä livenä vapaaehtoisesti enään kuuntelemaan, enkä katselemaan. Kerran olen ollut ja se riitti kyllä ihan mainiosti sitä lajia.

Olisivat voineet antaa sen tunnustuspalkinnon mielummin vaikka Agentseille. Vähintään yhtäpitkäänja ansioituneesti sekin bändi on tanssilavoja kierrellyt. En mä mikään Agents fanikaan ole, mutta kyllä ne sentään parempaa musaa soittavat, kuin lässynlässy Finlanders.