Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mimosa10
profiilit
mimosa10
mimosa10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
116
Kommenttia
3958
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Joo mä huomasin kans , että Iltasanomissa ehdotettiin Tapsaa rovasti Salpakankaan rooliin :) Olis kyllä aika mielenkiintoista jos tapsa sitä näyttelis. Se Salpakangashan on kai sellanen suoraselkänen ja nöyristelemätön mies, joten se rooli kyllä sopis Tapsalle.
Tuota mä en tiennytkään ,että Raul Reiman meinasi sitä " Olen suomalainen"- laulua ensin Tapsalle !
Joskus olis ihan kiva kuulla Tapsan laulamana se laulu. Olisi varmasti komeen kuulosta. Ei se ole mikään mun suosikkilaulu, mutta Tapsan laulamana siitä voisi sellanen tulla.
05.03.2007 21:07
Sä se olet kyllä aivan toivoton tapaus... Mä en ymmärrä ,että miten voit väittää ettei Tapsalla ollut tunnetta tulkinoissaan esim. tässä Betonimylläri- konsertissa. Ei noita biisejä voi sitten enää sen tunteikkaammin ja sävykkäämmin laulaa, kuin mitä Tapsa ne lauloi.
Mulle Tapsan näkeminen ja kuuleminen sai ihastuksen väristykset aikaiseksi. Sitä miestä kelpaa katsella ja kuunnella.
04.03.2007 10:37
Kyllä kaikki laulajat varmaan konsertissaan alussa jännittää. Ei Tapsa mun mielestä nyt niin kovin paljoa näyttänyt jännittävän, vaan oli ihan rennon oloinen.
04.03.2007 10:31
Tapsan ääni on niin kaukana määkimisestä, kun olla ja voi ! Ei noita biisejä olisi kuunnellut kukaan , ei ainakaan nukahtamatta keskenkaiken, jos esim. Kari Tapio olisi ne tasapaksulla mörinä-äänellään , tylsästi ja värittömästi jollottanut .
Tapsa osaa paitsi laulaa, niin myös esiintyä eloisasti ja värikkäästi. Eli osaa eläytyä niihin lauluihin.
Toisin, kuin Kari Tapio, jonka ainoa "koreografia" laulaessa on se , että nostaa peukalonsa pystyyn välillä.
04.03.2007 10:12
Kiitokset sulle asiallisesta kommentista.
Mä kyllä osasin odottaa hyvää, konserttia ( Kun konsertissa paikalla olleet sitäkehuivat), mutta siltikin konsertti yllitti mun odotukseni positiivisesti.
Oli kiva kuulla tälläsia lauluja vaihteeksi. Eikä aina vaan niitä sellasia perusiskelmä jumputus-konsertteja, joita viimeaikoina telkkarista on tullut ihan riittämiin.
Tapsaa kelpaa katsella ja kuunnella. On niin upeeääninen, tyylikäs ja karismaattinen mies.
Tykkäsin paljon noista kaikista muista biiseistä, mutta " Kapina" ei ollut oikein mun mieleeni.
Mm. se" Betonimylläri" oli loistava esitys. Se biisi tais kestää liki kymmenen minuuttia, mutta se ei vaikuttanut ollenkaan niin pitkältä, kun Tapsa osasi tulkita sen just silleen värikkäästi ja sävykkäästi. Eli siinä oli kohtia, jossa Tapsa lauloi kovaa ja korkealta, herkästi, ja osasi ilmaista äänellään kaikkia erillaisia mielialoja, joita siinä biisissä tuli esiin.
"Tomu" oli kans aivan ihana, samoin "Rukous". Tosi kaunista ja herkkää.
Kylläpä muuten nämä: " Tapsa määkii", " Laulaa kuin robotti", " Ei ole tunnetta" , " Esiintyminen on pökkelöä" ja "Ei ole karismaa" kirjottelijat meni hiljaiseksi.
03.03.2007 23:32
Tollasten ns.ammattilaisraatien tietämyksestä ja ammattimaisuudestakin voidaan olla kans montaa mieltä. Esim. tällästen "ammatilaisraatien" voittobiiseiksi valitsemat "Huilumies", "Reggea ok" ja "Nuku pommiin" menestyivät viisuissa tosi surkeesti. Viulumies ja Nuku pommiin oli viimeisiä Reggea ok sijottui kai hiukan paremmin.
Muutenkin noiden ammatilaisraatien viisuesiintyjä valinnat ovat olleet useimmiten ihan omituisia ja liiankin erikoisia.
28.02.2007 23:06
Oikein mukavaa viikkoa sulle myös "melina" !!! :D
26.02.2007 12:32
Älä sinäkin nyt vaan väitä ,että tosissas uskot ,että mä ihan oikeesti kekkuloisin Tapsan puutarhassa jossain puskassa lymyilemässä ja kiikaroimassa. Toi on kyllä ihan täällä joidenkin ylivilkkaan mielikuvituksen aikaan saamaa juttua.
Ei kuulu teille ,että mitä mä sitä konserttia odottaessani teen, joten ottakaa itse vaan ihan rauhallisesti kukin tykönänne. Niin ja ite teistä valittajista on aina joku yrittämässä pilata mun ja muiden fanien iloa pään aukomisellaan ,niin että älkää itse viitsikö haukkua.
26.02.2007 12:30
Ite olette vetäneet omia johtopäätöksiänne, mä en ole sanonut mitään tommosta. Ihan samallalailla mä fanitan omaa idolia, kuin kaikki muutkin omaa suosikkiaan. Järki täytyy olla päässä kuitenkin, eikä olla mikään tungetteleva tms.
Tapsakin on sitäpaitsi jo varattu.
26.02.2007 12:20
Niin, en mä kans ymmärrä miksei saisi olla innostunut idolistaan ? Tuntuu ,että täällä kielletään jo kaikki. Ei saa arvostella ketään laulajia, eikä saa edes fanittaa omaa suosikkilaulajaansa. Eipä luulisi kauheesti häiritsevän ketään se ,että esim. mä innolla odotan sitä Tapsan enslauantaista TV-konserttia.
Eikä fanittamisessa muutenkaan mun mielestä mitään pahaa ole, kunhan se ei mene överiksi, niin että se häiritsisi artistia.
Ja fanittaa saa missä iässä tahansa. Tapsakin sanoi yhdessä haastattelussa, että se on osaamista sekin, että innostuu idolinsa musiikista.
ps. En mä nyt vielä tässä odotellessa sentään lentoon lähde, mutta sen konsertin jälkeen voikin olla toinen juttu. Silloin voi olla ,että mun täytyy teipata itteni lattiaan kiinni ;D
24.02.2007 22:41
>Tulen arvostelemaan kyseisen konsertin täällä. Jos hän onnistuu, kerron myös senkin.<
Muista tuo sitten kans, äläkä vaan kaivamalla kaiva jotain valitettavaa.
24.02.2007 22:24
Tuota ohjelmaa olen odottanutkin kauan ja hartaasti !!! Ensviikkokin tuntuu varmaan vielä tosipitkältä, kun sitä odottaa kokoajan, että tulis vaan jo se lauantai :)
Mä en ole Tapsan Betonimylläri-konserteissa ollut, mutta muutamissa Tapsan muissa konserteissa olen kuullut Tapsan laulavan upeesti joitakin yksittäisiä Lauri Viidan runoista tehtyjä lauluja ( esim. Balladi) ja sitä Betonimylläri- levyä olen kuunnellut myös.
ps.Ja totta kirjoitat "Pinsio" tuostakin asiasta , että kyllä kannattais kaikenmaailman "määkijä"- juttujen kirjoittajienkin katsella/kuunnella se konsertti, niin huomaisivat, että Tapsan laulu on kaukana määkimisestä.
24.02.2007 00:35
Sulla ei nyt näytä nyt taas näin illan myöhäisinä tunteina ne sun pikkuruiset aivonystyräsi pläikivän oikein täydellä teholla.
Ensinnäkin telkkariruutu on yhdyssana ja toisekseen, kun katsellaan telkkaria niin sanotaan yleensä että on ruudun ÄÄRESSÄ/EDESSÄ, kun taas sitten telkkarissa esiintyvistä sanotaan ,että että he ovat ruudun TAKANA.
Nih, että siinä on vissi ero... että kun kerran päätä ruvetaan aukomaan, niin opetellaan ensin näinkin yksinkertaiset asiat kuntoon, eiks jee ?
24.02.2007 00:08
Tommi Soidinmäkikin oli ihan hyvä, mutta eniten minuun vaikutuksen teki kyllä tässä jaksossa Antti Raiski. Antti on veikeän ja iloisen näköinen ja hänellä tuntuu olevan sellaista pilkettä silmäkulmassa kokoajan.
23.02.2007 21:48
No, keltäpä sitä ei välillä "sammakoitakin" suusta lipsahtaisi...
22.02.2007 19:22
> Kyllä Jouni Somero Kansaa tarkoittaa. Tätä ovat monet orkesterin soittajatkin sanoneet. Työmotivaatiokin kärsii siitä kun on näitä "amatöörikeikkoja laulajien kanssa joissa ei ole mitään muuta suurta kuin ego<
Tapsa on teräksenkova ammattilainen, ei mikään amatööri, ettäs tiedät !
Ja kyllä ammattitaitoisen muusikon on tultava monenlaisten erillaisten artistipersoonien kanssa toimeen. Ei se saa työpanoksessa näkyä, vaikkei mikään sydänystävä artistin kanssa olisikaan.
22.02.2007 19:18
http://www.youtube.com/watch?v=vSkdCcuRizI
Tuossahan tuota on jodlaamista. Siitä mä tykkäsin enemmän, kuin tuosta toisesta likasta, joka mielestäni vaan imitoi jotain tunnettua naisartistia. Välillä aina "vahingossa" pääsi kuulumaan se oma pikkulikan äänikin läpi.
22.02.2007 19:10
Nämä on taas näitä oopperahemulien kommentteja nämä.Yrittäkääs nyt vaan kulttuuri yli-egot saada ne asiat siellä kansallisoopperassa järjestykseen. Eipä taida siellä oopperan piirissä oikein kovin hyvä henki olla, kun se kapellimestari Mikko Franckin lähti sieltä litomaan näkemyserojen tms. vuoksi.
Mitenköhän muuten on mahdollista, että ne sivistyneet ja viimisenpäälle koulutetut ihmiset niin huonoissa väleissä siellä keskenään ovatkaan ?
22.02.2007 11:58
Just joo... ja tollasta ei voi sanoa edes mielipiteeksi.
Tollaset kommentit on ihan yhtä tyhjän kanssa.
21.02.2007 23:49
Joo,esim. Taikakuu, Yölintu, Souvarit, Agents,Neljänsuora, Jani ja Jetsetters, Varjokuva yms. ovat kaikki semmoisia rempseitä tanssibändejä . Ei niiden biisit ole sellasta imelää ja lällyä soopaa, kuin Finlanderssin biisit ainakin nykyään on. Muutenkin ne Finlanderssin ukot on jotenki niin vetelän olosta ja näköstä sakkia , että en kyllä menisi niitä livenä vapaaehtoisesti enään kuuntelemaan, enkä katselemaan. Kerran olen ollut ja se riitti kyllä ihan mainiosti sitä lajia.
Olisivat voineet antaa sen tunnustuspalkinnon mielummin vaikka Agentseille. Vähintään yhtäpitkäänja ansioituneesti sekin bändi on tanssilavoja kierrellyt. En mä mikään Agents fanikaan ole, mutta kyllä ne sentään parempaa musaa soittavat, kuin lässynlässy Finlanders.
21.02.2007 15:05
111 / 198