Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mimosa10
profiilit
mimosa10
mimosa10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
116
Kommenttia
3958
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ja mitenkä niin TAAS ??? Ihan niinkun mä muka olisin työkseni sitä ovikelloa rimputtelemassa.
Eikä se Nina nyt sentään suinkaan mitään Darinia mene heilastelemaan. Liian vilkas mielikuvitus sulla.
21.12.2006 19:43
En mä oikein tiedä mitä se Mika Pohjonen tolla meinas ,ettei Tapsalla olis mitään omaa... Ei Tapsa mun mielestä jäljittele ,eikä matki ketään mitenkään erityisesti.
Tapsahan sanoi itsekkin telkkarissa Viihdeuutisten haastattelussa ,että laulajan ei pitäis lähteä ajattelemaan tyylillisesti tai ulkoisesti ,että mä olen nyt tällänen tai tollanen. Kaikenlaista pitää kuunnella, mutta persoonallisuus on valttia.
20.12.2006 00:53
No niin varmaan... Mä en edes tiedä missä Tapsa asuu ja vaikka tietäisinkin, niin en mä nyt sitä sinne menis kyyläämään... herran jestas sentään.
19.12.2006 20:11
No, ei mulla niitä nyt niin montaa ole... Viiteen Tapsan levyn kansipaperiin olen nimmarin pyytänyt.
Ne on mukavia muistoja, kun ovat omistuskirjoituksella varustettu ja samalla saa nimmaria pyytäessään hyvän tilaisuuden päästä muutama sana vaihtamaan Tapsan kanssa... ja jos hyvin käy voi saada päällekaupan halauksenkin :)
19.12.2006 14:54
Vastaus riippuupi kai vähän siltä keneltä kysyy ;) Omasta mielestäni ainakin henkinen tilani on oikein hyvä.
19.12.2006 14:47
Kyllä sä itse taidat nyt puhella tai siis ennemminkin kirjoitella ihan omiasi....
18.12.2006 19:46
Noh, Nina saattoi hommata sen Ruotsin asunnon ihan vaan sen takia, että saa rauhassa kirjoittaa. Hänhän sitä jossain jutussa harmitteli ,että kun ei pysty rauhassa keskittymään kotona kirjoitteluun, kun on niin paljon kaikkea ylimääräistä hälyä ympärillä.
Ninallahan oli ulkomaalainen miesystävä silloin kun hän alkoi seurustelemaan Tapsan kanssa, mutta käsittääkseni tämä mies on menehtyi jossain onnettomuudessa tms.
18.12.2006 19:41
Nina on jossain haastattelussa sanonut ,ettei kauheasti jaksa stressata kotitöillä itseään.
18.12.2006 19:36
Ei Tapsaa tarvitse jännittää yhtään. Tapsa on mukava ja kiva, vaikka myönnettäköön, että kun Tapsalta ekan kerran menin nimmaria pyytämään, niin kyllähän se jännitti aikalailla :)
Mun mielestä se on kans just mukava ,että artisti juttelee laulujensa lomassa yleisölle. Se antaa sellasen tuttavallisemman vaikutelman. Ei ne jutut aina niin vitsikkäitäkään tarvitse olla, tuollaisessa herkässä joulukonsertissa varsinkaan, mutta on se myös sitä sellasta yleisön huomioimista.
18.12.2006 19:34
Kylläpäs on aika tavattoman vaikea kysymys, kun ei noilta kaikilta edes tunne yhtäkään biisiä. mutta yritetään:
1. MARKKU ARO : 1.Käyn uudelleen eiliseen 2. Katso luontoa ja huomaa 3. Etsin kunnes löydän sun
2. ARJA KORISEVA : 1. Rakastunut nainen 2. Rannalla 3. Se on rakkautta oikeaa ( duetto Tapsan kanssa)
3. SIMO SILMU 1. Mä putoan 2.Tytöt ovat kauniita 3. Laulaja
4. TARJA LUNNAS : 1. Seine 2 ? 3. ?
5. MAMBA : Ei ole yhtään mun mielestä hyvää biisiä.
6. ANITA HIRVONEN : 1. Maitolavojen prinsessa 2. ? 3. ? ( en muista laulun nimiä)
7. MIKKO MÄKELÄINEN : 1. En ole hän 2. Se kuplavolkkari laulu ( Vaaleanpunainen kuplavolkkari tms. ) 3. ?
8. SAIJA VARJUS : En muista laulujen nimiä
9. TAPANI KANSA : 1. Delilah 2. Elämäni laulukirja 3. Anniina
10. EIJA KANTOLA: ?????
11. KARI TAPIO : 1. Olen suomlainen 2. Myrskyn jälkeen 3. Olen kuullut on kaupunki tuolla
12. LAILA KINNUNEN : 1. Valoa ikkunassa 2. Lazarella 3. ?
13. TOMMI SOIDINMÄKI : 1. Kotkan siivet 2. Julien cabaree 3 ?
14. ANNE MATTILA : 1. Taivaan tähtikartta tms. 2? 3. ?
15. TAIKAKUU : ????
16. KATRI HELENA : 1. Kuljen autiota hiekkarantaa 2. Elämän langat 3. Anna mulle tähtitaivas
17. SASKA HELMIKALLIO : ?????
17.12.2006 18:00
Sanoppa muuta kato... ;D Kyllä se oli vaikeeta olla hiljaa siinä, ja kuunnella kun muijat jauhaa soopaa.
Tapsa ei ole missään tokkurassa, ei alkoholin ,eikä minkään muunkaan takia.Nih ! Ettäs tiedät nyt senkin.
17.12.2006 17:29
Tosi ärsyttävää tuollainen vihjailu/kettuilu vai mitä se sitten ikinä onkaan, että Tapsa muka olisi ollut humalassa konssertissaan tms.
Tapsahan nimenomaan on yksi niistä harvoista pitkänlinjan iskelmäartisteistamme , joka EI ole viinankiroihin langennut.
Teki mieli sanoa pari valittua sanaa niillekkin kahdelle muijalle , jotka erään konsertin alussa ( kun odotimme Tapsaa ja orkesteria vielä lavalle) juorusivat keskenään ,että :" Tällä Kansalla on sentään fiksu vaimo, ihmettelen että kun se ei ole lähtenyt jo lätkimään, kun tämä Kansahan on sentään ko kova juopottelemaan... " )
Siis tuollaiset perättömät juorut ja ennakkoluulot elävät joidenkin kotkottajien mielessä. Luulevat ilmeisesti ,että kaikki laulajat ovat juoppoja >:(
17.12.2006 14:23
Minkäs mä sille sitten mahdan jos et usko. Miks mä muka olisin poistanut myös sen yhden oman hyvän ( tai siis ainakin omasta mielestäni hyvän ) vastauksenikin ?
15.12.2006 10:41
EN ollut poistanut niitä viestejä. Piste.
15.12.2006 00:06
Niin ja tiedän sitten senkin ,että tuohon edelliseen viestiini tuli muutama kirjoitusvirhe, mutta en jaksa niitä nyt korjata, joten turha niistä motkottaa ja huomauttaa.
14.12.2006 10:20
Jaaha, taas ylläpito on poistanut täältä viestejä, ja ihan turhaan... ÄRSYTTÄÄ suorastaan! Siinä meni se minun vastaukseni ja muita viestejä. Sen verran kumminkin eilen niitä ehdin lukemaan ennnen kuin ne oli taas tänään poistettu, että vastaan erääseen eilen kirjoitettuun viestiin.
A) En tykkää Kari Tapion musiikista ,vaikka sen haastatteluja lehdestä sillointällöin luenkin. On vaan mukava nauraa sen "Jeesustelulle" ja tekopyhyydelle. Uusimmassa Pirkka-lehdessähän hän taas on oikein elementissään, kun lässyttää, miten joka ilta lukee iltarukouksen, kuten äiti hänelel aikoinaan opetti... voi hellantuutteli, kun sekin pitää kaikelle kansalle kertoa. sympitiapisteiden toivossa tietysti.
B) Jos/kun T.Kansa onkin tempperamenttisempi, kuin esim.joku Kari Tapion nyhjäke, niin se ei tarkoita sitä, että olisi joku luonnevikainen. Taiteilijaluonteet ovat monasti hieman " toisaikaisia". eli joskus saattavat tulistua herkästikkin.
Eikä Tapsa ole tekemisiään koskaan selitellyt, puolustellut, eikä niistä muita syytellyt Päinvastoin hänhän sanoi yhdessäkin haastattelussa ,että on monasti jälkikäteen hävennyt silmät ja korvat päästään ,kun on niin tyhmästi käyttäytynyt. sitäpaitsi ei Tapsa vedä aina "Yläkerran ukkoa" juttuihinsa kuten Kari "pyhimys" Tapio tekee.
Niin että se siitä. (Saa nähdä miten kauan tämä viesti saa täällä olla.)
14.12.2006 09:28
Tapani Kansaltakin on ilmestynyt muutama vuosi sitten sellainen Argenttiinalaisten tangojen levy " Päivä jolloin rakastat".
12.12.2006 18:25
No ,en mä siitä sen uskollisuudesta mitään tiedäkkään, mutta mulla on vaan sellanen tunne. Enkä ole käynyt tyrkyllä. Nih!
( ja JOS olisinkin niin en kertois teille)
11.12.2006 19:21
En tiedä vaan mitä väläyksiä te siinä tekstissä näette, mutta mä kirjoitan silleen kun ajattelen.
Enkä mä lähde esittämään fiksumpaa mitä olen (toisin kuin jotkut teistä tekee täällä... tosin siinäkin epäonnistuen.).
11.12.2006 19:16
No ei se ollut mikään selitys, vaan tosijuttu. Kyllähän joskus voi muusikollekkin tulla jotain estettä ja sitten on hommattava tuuraaja tilalle.
Olen ollut meinaan Tapsan keikalla jossa on ollut esim.joku toinen kitaristi sen aikaisemman tilalla, mutta sitten taas seuraavalla keikalla se sama vanha kitaristi onkin taas bändissä.
11.12.2006 18:42
119 / 198