Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mimosa10
profiilit
mimosa10
mimosa10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
116
Kommenttia
3958
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tuskin Tapsalle nyt mikään hyvä mieli tulee toisten haukkumisesta. Yks muusikko ainakin kertoi ,että Tapsa oli keikan jälkeen pyytänyt häneltä anteeksi sanomisiaan.
Tapsa on itsekkin sanonut, että häntä harmittaa kun on niin lyhyt pinnainen.
14.10.2006 09:46
Ehkä en ole mikään musiikitieteiden-maisteri väittänytkään olevani.
14.10.2006 09:42
No niimpä näkyy, mutta en mä kuitenkaan mihinkään asumuseroon usko. Tapsan vaimo vaan haluaa ehkä omaa rauhaa välillä ja sen takia katselee toista asuntoa Ruotsista. Se on varmaan vähän niinkuin sellainen loma-asunto tms.
11.10.2006 18:27
Tapsalla on ääntä tarpeeksi vaikka mihin. Ei hän tarvitse mitään ylimääräisiä tehokeinoija, mutta Tapsan tyyli esiintyä on monasti vaan kokonaisvaltaisampaa, kuin jollain Roy Orbisonilla tai esim. Kari Tapiolla.
10.10.2006 19:23
Kari Tapiolla ei ole Kultaniittyjen kanssa mitään tekemistä. Se on Stingin biisi, jonka Tapsa on hienosti laulanut Suomeksi.
10.10.2006 19:15
Niin, ehkä se olisi parempi niin ,että seriffi olisi ns. puolueeton.
10.10.2006 19:13
Tapsa ei ole hypännyt mäkeä, mutta Kari Tapiohan sitä tiettävästi nuorena harrasti.
09.10.2006 23:44
Kiitoksia "Melina" :)
Siinä menee meikäläiselläkin aina hyvä tovi ennenkuin sitä palautuu maanpinnalle, Tapsan keikan/konsertin jälkeen :)
09.10.2006 23:28
Jaapa jaa, mutta kyllä mun mielestä ainakin esiintyjää, joka välillä liikahtaakin on huomattavasti mukavampaa, viihdyttävämpää ja mielenkiintoisempaa katsella/kuunnella, kuin sellaista joka seisoo paska jäykkänä paikallaan, niin että sitä meinaa itsekkin nukahtaa kun sellaista katselee.
Tietysti on esiintymisiä, johon sellainen "kohkaaminen" ei sovi ( esim.kirkkokonsertit tms.), mutta kyllä esim. tanssikeikoilla ja viihdekonserteissa artisti voi vähän ns. irrotellakkin (rajansa tietysti silläkin).
09.10.2006 23:25
No jaa... Mä en kyllä usko ,että se osaaminen on alkoholin ansiota. Kyllä vähemmän ryyppäävät taiteilijatkin ovat ihan yhtä osaavia ja osaavampiakin.
09.10.2006 23:17
Tapsa ei kylläkään ole mitään viinamäen miehiä. Hän ei ole perunut keikkoja ryyppäämisen vuoksi, ja äärimmäisen harvoin muutenkaan on keikkojaan perunut.Jos joskus on perunut, niin siihen on ollut hyvä syy.
09.10.2006 23:16
Jep, kai nuo höyrypäät jotain kikcejä tuollaisesta vinoilusta saa, eipä heistä kannata välittää. Seriffiä tänne kyllä tarvittaisiin. Ajattelin etten itse siihen hommaan ryhdy, mutta pitää nyt katsoa, jos jossain vaiheessa kuitenkin.
09.10.2006 23:13
Mä en kyllä yhtään osaa sanoa mistä biisistä voisi olla kysymys, kun en kuunnellut sitä lähetystä tuolloin :(
09.10.2006 18:30
Tämä ei vaan ole Kari Tapion fanituspalsta, että sikäli on turha lähetellä Karille terkkuja täälä.
09.10.2006 18:29
No joo-o... jospa sitten kuitenkaan näitä kysymyksiä ei kukaan oikeasti kysy.
09.10.2006 18:26
Enpä taida. Näin on paljon mukavampi. Se on meinaan varmaan aika stressaavaa hommaa, kun tulee aina niitä valituksia ,että milloin mikäkin viesti pitäis poistaa.
08.10.2006 22:40
Mä luulin ,että Tapsa nukahti kesken kaiken haastattelua tuossa yhdessä kohtaa, kun sen pää nuokahti silleen ;)
08.10.2006 22:36
Kurjaa kun ,et pääse tänävuonna joulukonserttiin :( Turku taitaa olla lähin konserttipaikkakunta Poriin nähden, mutta eipä se paljoa lohduta, jos ei ole omaa autoa tms. millä sinne pääsisi. MUTTA kyllä se joulu varmasti sinullekkin melina silti tulee. Älä huoli :)
Tapsan joulukonsertti on minullekkin toiminut aina sellaisena joulutunnelman kohottajana ja joulun aloittajana. Joulukonserttiin aionkin mennä Tapsaa nyt seuraavaksi katsomaan ja kuuntelemaan. Sitä odotan jo valtavasti.
Mukavaa syksynjatkoa "melinalle" ja kaikille muillekkin ! :D
08.10.2006 18:40
Kiitokset "Tanelle" sekä tuolla toisessa topicissa konsertin tunnelmista kertoneelle "Ikifanille" mukavista konserttiraporteistanne :)
Hienoa ,että sait vietyä meiltä terveiset perille ! :) Tapsan 40-vuotisjuhlakonsertista en jää mistään hinnasta pois.
Upeaa, että Prsedentti puolisoineen oli myös saapunut konserttiin ! Se antoi konsertille vielä lisää arvokkuutta.
Tapsan ääni todellakin paranee vaan iän myötä . Siihen on vanhemmiten tullut vielä aimoannos lisää tunnetta ja sielukkuutta.
08.10.2006 18:24
Joo, nuo uudet kotisivut on tosihienot. Tyylikkäät ja selkeät, ei ole liikaa kaikenmaailman hörhötyksiä.
Tuo on kans just tosikiva, että siinä aloitussivulla soi Tapsan uusi biisi.
Mä olen kans kyllä ai luullut ,että Tapsan koko nimi on AARRE Tapani Kansa, mutta se onkin siis AARNE :o
Aika rauhallisesti otin kuitenkin tuon tiedon ;)
08.10.2006 16:11
125 / 198