Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mimosa10
profiilit
mimosa10
mimosa10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
116
Kommenttia
3958
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mutta eikös se ole ihan totta ,että Paulalla on suu auki useimmissa kuvissa ? No joo, se taas ei tosin liity tähän aiheeseen yhtään.
17.09.2006 12:26
Aivan varmasti se on just noin, että artistin kanssa bändissä työskentelevät muusikot tuntevat sen artistin ehdottomasti parhaiten, sitä ei käy kieltäminen, MUTTA jos artisti on työtoverina ns.hankala hän ei ole sitä välttämättä faneilleen, etenkään jos kuulijat ovat myös itse fiksusti käyttäytyviä, eivätkä mitään öriseviä kännikaloja.
"Tanelle" toivotan oikein mukavaa syksynjatkoa ja antoisaa konserttielämystä Tapsan Lauri Viita- konsertissa! :)
17.09.2006 12:23
Niin, no... En mä kyllä tiedä mitä pahaa on jonkun koirakynttilän antamisessa ???
Fani, joka antaa suosikilleen jonkun pienen lahjan keikalla on aika pieni "riesa" ( jos se nyt riesa edes yleensä on ) verrattuna sellaisiin, jotka ihan oikeasti itseään tyrkyttävät ja ovat hyökkääviä ja tungettelevia.
15.09.2006 20:11
HÖ! Mikäs asiantuntija muka itse olet ?:o
Näyttää pitävän paikkansa sanonta : "Hullulla on halvat huvit, idiootilla ilmaiset" .
"Tane" kirjoitti asiaa !
14.09.2006 09:54
Sulla taas ei näytä ihan olevan hanskassa tuo oikeinkirjoitus(kaan). Tekopyhä ja killisilmä ovat yhdyssanoja !
10.09.2006 23:27
Vai silleen... kai sitä nyt joskus saattaa tulla jotain epäselvyyksiä bändin kanssa ihan kenelle vaan.
En kä mä ainakaan mitään sekoilua ole havainnut, vaikka aika monta Tapsan keikkaa olenkin nähnyt.
10.09.2006 23:25
Sydämelliset kiitokset sinulle tästä tiedosta... Paula oli Puhelinlangat laulaa- ohjelmassakin vieraana viimeperjantaina.
10.09.2006 16:33
Tapsa on hyvin säästynyt Hytösen hyökkäyksiltä ja hyvä niin.
Hytösen hampaissa yleensä onkin ne kaikein teennäisimmät julkkikset.
10.09.2006 16:26
Heittivät ilmaan ja unohtivat ottaa kiinni. muutaman kerran sitä sitten tuli muksahdettua päälleen alas...ja tässä seuraus ;)
Ei vaan. Mulla on maailman parhaat vanhemmat. Turha niitä vetää näihin juttuihin.
10.09.2006 16:24
Eihän Tapsa tietystikkään sellaisten vakavien laulujen aikana pelleile, mutta sellaisten rempseiden laulujen aikana voi jotain vähän erillaista keksiäkkin.
Tapsan bändissä mitään varuillaan tarvitse olla. Kyllä siinä pärjää, kun osaa hommansa ja on valppaana ( eli seuraa niitä merkkejä joitaTapsa näyttää).
10.09.2006 16:11
Ilman muuta mahtava juttu, että Riki Sorsa on voittamassa/voittanut vakavan sairautensa. Kaikkea hyvää vaan jatkossa hänelle !
10.09.2006 16:03
Soittajien kuuluu soittaa niinkuin solistille sopii, eikä päinvastoin.
Lyhyt vastaus : En sietäisi moukkamaisesti käyttäytyvää naapuria.
Tapani Kansaa puolustan, koska hän ei ole ollut fanejaan kohtaan koskaan moukkamainen... Minä en ole sellaista ainakaan havainnut. Päinvastoin ottaa kuulijansa aina hyvin huomioon ja on ystävällinen.
Tapsa
10.09.2006 10:30
Joopa joo. Liika lahjakkuus vaan herättää ympärilleen muissa kateutta.
10.09.2006 10:22
Kiristääköhän teikäläisillä pipoa pikkuisen liikaa ? Vai mistä johtuu ,että päivä päivältä jotkut teistä vaikuttaa entistäkin patologisemmilta tapauksilta ?
Ei kai jonkun laulun parin sanan muuntelu nyt niin kamala rike sentään ole ?
Tapsan keikoilla on lämmin ja rento tunnelma, ei sinne mitään ryppyotsaisija tosikkoja kaivatakkaan.
Kuten Tapsa eräässä itse sanoittamassaan laulussa, laulaa : " Äiti sen sanoi minulle kerran; Pane poikani lauluun vaan, aina jekkua jonkinverran, älä haksahda hoilaamaan".
09.09.2006 21:04
Ei kai niin, mutta vaikka Hytönen kirjoittaa aika piikikkäästi, niin useimmiten kyllä ihan osuvastikkin. Niin nytkin. Minusta Katri-Helena on just jotenkin sellaisen tekopyhän killisilmän oloinen. Sädekehä vaan puuttuu sen pään päältä kun sen juttuja kuuntelee.
09.09.2006 18:31
Eipä tietystikkään niin. Kari ja Reijohan ovatkin pyhimyksiä. Aina käyttäytyvät niin esimerkillisesti ja moitteettomasti.
09.09.2006 06:54
Kuules pälli ! Mitä täälä onkaan sanottu ulkonäön arvostelemisesta ? Muistuuko yhtään mieleen ?
Katsoppas siis peiliin örkki, ennen kun rupeat toisia arvostelemaan.
Tapsa on niin ihana, kun hän iskee silmää. Oikea HURMURI!
09.09.2006 06:52
Eipä ollut kovin mieltä ylentä kommentti Tapsasta :( Aika paska fiilis tuli siitä.
Vaikka kyllähän sen tietää ,että Tapsa jakaa mielipiteitä ( Parempi herättää vahvoja tunteita, kun ei tunteita olleenkaan). Joku/joillakin on tuollainen on mielipide hänestä...Ei siinä paljon puolustelut auta.
09.09.2006 06:41
Lappeenrannan laulukilpailuissahan on erittäin korkea taso ja Tapsa selvisi tuolloin välieriin asti. Se on hieno saavutus sekin.
Tapsa sanoi itse eräässä haastatattelussa, että:
" Siinä missä minulla on maalinauha tai yleisö, olen menestynyt kisoissa hyvin, mutta jostakin syystä juryn kanssa en ole pärjännyt- Oli sitten kyseessä kevyt tai raskas musiikki".
05.09.2006 23:50
Mika Pohjosen oopperapestin nyt vielä ymmärtää. Hänellä on sentään lahjoja ja taitoja ( Sai tangomarkkinoillakin kaikilta tuomareilta kympin aikoinaan), mutta sitä ihmettelen suuresti, jos se kammottava Mikko Kilkkinen oopperaan huolitaan ( hänä kuulemma on nyt jättämässä tanssilavat, kun aikoo oopperalaulajaksi. Saisi jättää mielummin laulamisen kokonaan).
Sellaista hirvittävää vatsahaavaista mylvintää ei kuuntele kukaan tervejärkinen. Todella teennäinen ja painunut ääni tyypillä.
05.09.2006 23:45
129 / 198