Reijo Taipale
Tapani Kansa
Kari Tapio
Jättävät tuleville musiikkisukupolville hienon mallin musiikkiuralle.Ei voi kuin ihailla.
Kolme herrasmies esiintyjää
14
1749
Vastaukset
- Eka fani
Juha Metsäperä
Janne Tulkki
Tomi Markkola - heitä
on ihan välttämättä neljä,,,siis Souvarit!
- näin on
HERRASMIES on HELMIKALLION SASKA
- olikin
...siis ne, jotka keskustelun aloittaja mainitsi...en poistaisi ketään, enkä lisäisi yhtään - riittävät minulle...
- jaa
Kaksi noista kyllä vaan on herrasmiestä käytökseltään...siis Kari ja Reijo,upeita veteraaneja.
- OK.
Kyllä Tapsakin osaa herrasmiesmäisesti käyttäytyä, vaikka hän noista kolmesta ehkä se särmikkäin persoona onkin. Kari ja Reiska ovat sellaisia rauhallisen oloisia heppuja, jotka eivät kovin helposti varmaan hermostu.
Tapsan vaimohan sanoi eräässä haastattelussa, että :
Tapani on taiteilijapersoona ja hänessä on 101 vikaa- voisin tehdä niistä pitkän listan- mutta pohjimmiltaan hän on hyväsydäminen ja selväjärkinen. - Kari fani
Kari ja Reijo upeita esiintyjiä ja herrasmiehiä käytökseltään!
- shirow
KOLME KUNINGASTA : Kari Tapio, Reijo Taipale ja Tapani Kansa !
Siinä on sellaisia oppi-isiä nuoremmille artisteille ,että hattu kouraan ja kumarrus.
Todellisia mestareita alallaan!- et silleen
Kari ja Reijo kyllä mutta tuo kolmas ei kuulu joukkoon!
et silleen kirjoitti:
Kari ja Reijo kyllä mutta tuo kolmas ei kuulu joukkoon!
Eipä tietystikkään niin. Kari ja Reijohan ovatkin pyhimyksiä. Aina käyttäytyvät niin esimerkillisesti ja moitteettomasti.
- VIINA
Kari Tapion keikat olisi jo aikojasitten loppuneet ,jos ei omatpojat olisi katsomassa faarin perään.On se hyvä,että on omat kotiintuojat se takaa,että ainakin mies saadaan kotiin vaikka hampaat kadoksiissa onkin.Kyllä Piaa lopusta huolen pitää.Itse muuten en käytä alkoa ollenkaan,siksi minua ei voi niinsanotusti kusettaa.
- kaikkiko
jotakuinkin pinnalla olevat ovat esiintymiskelpoisia.Ei kai kukaan sponsoroisi ihan sopimattomia artisteja?
- tyttö vaan
on ehdottomasti Janne Tulkki
- Gerd
Herrasmiehen elkeet ovat 100 %:sti Soidinmäen Tommilla. Huomioi kuulijakuntansa todella hienostuneesti ja mikä parasta, suurella sydämellä.
Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol5462076Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3851672Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H211499Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641398JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191076- 561072
- 1181067
Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16838Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka11824Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66813