Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mimosa10
profiilit
mimosa10
mimosa10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
116
Kommenttia
3958
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Eiköhän se tarkoita vähän samaa asiaa, kun jääräpäinen ...
03.09.2006 17:13
No, en mä ole mikään rasisti tms. mutta onhan niillä "purriparroilla" ihan erillainen kulttuuri, kun meillä Suomessa.
03.09.2006 17:10
No eipä tuossa nyt pahemmin Kari Tapiota mitenkään pahasti asiaan sotkettu. Sukunimistä, kun oli puhe, niin, kuten Rhanna ja mainitsikin, niin siinä vaan kirjoittaja vaan huomautti ,että Karin pojilla on isänsä sukunimi ja äitillä eri sukunimi, Kansan kohdalla se on toistepäin.
Se miksi Tapsan muksuilla ei ole "Kansa" sukunimeä, johtuu kyllä just varmasti vaan siitä ,että heidän etunimiinsä sopii paremmin se "Af Enehjelm".
02.09.2006 18:45
Joo! Kiva juttu oli Iltalehdessä ! :D
02.09.2006 18:37
Aikamoista tekopirteyttä. Juontaja kailotti ihan liikaa ja se yleisö siellä taustalla oli tosi naurettavan näköistä, kun ne siellä huojui ja hetkui.
Ja kyllä se ohjelma kaipais jotain nimekkäitä artisteja sinne, niin olisi mielenkiintoa heti paljon ennemmän seurata sitä ohjelmaa.
02.09.2006 18:36
Kiitos linkistä :D
Ihanaa ,että Tapsalta tulee viimein uusi levy !
02.09.2006 18:33
"Peräjunttilan Pavarotti", voi v..ihta ! >:(
Minusta tuo Darin on ihan roiston näköinen. Madeleine saisi kyllä söpömmänkin pojan ja täältä Suomesta. Tuollaisesta kurdeista (vanhemmat ovat irakilaisia) tiedä koskaan ,että mitä ne oikein on.
02.09.2006 18:31
Täällä kun ei saa kehua omaa suosikkia, niin jätän vastaamatta.
28.08.2006 00:12
No, nyt kun meikäläinen on kuulemma hehkuttanut täälä liikaa T.Kansaa , niin pitää vastata tähänkin ,että pysyy tuo homma vähän niinkuin ns. balanssissa.
Eli Tapsalla sitä petrattavaa löytyy sieltä hermojenhallinan puolelta. Ettei hän olisi niin äkkipikainen ja ailahteleva. Ja bändille ei saisi kiukutella.
Toivoisin Tapsalta myös parillisen määrään encore kappaleita. Nyt Tapsa laulaa yleensä vaan sen yhden ylimääräisen biisin, vaikka häntä taputetaan useammankin kerran takaisin lavalle.
Olen samaa mieltä ,kuin "Vanha herra" eli artisti ei ole koskaan täydellinen ja valmis. Aina löytyy ja täytyykin löytä parannettavaa ja kehitettävää.
28.08.2006 00:10
Niin, Kari oli leppoisa ja luonteva. Paula oli jotenkin kireän oloinen, eikä oikein osannut ns. heitää läppää herrojen tapaan.
27.08.2006 21:11
Niin, mä olen kyllä omastapuolestani yrittänyt nyt viimeaikoina, etten sanoisi kenenkään ulkonäöstä silleen pahasti.
Ja Tapsan takia mä ainakin jatkossa mietin tarkemmin mitä kirjoitan. En halua ,että kukaan rupeaa inhoamaan Tapsaa mun takiani.
27.08.2006 21:07
Niin sitä pitää :)
27.08.2006 21:01
Yölintu on hyvä ja Varjokuva myös !
27.08.2006 21:00
En ollut kuullut tuosta assosiaatio-jutusta, mutta nytpä olen viisaampi siitäkin asiasta.
Okei se "kissan oksennus" vertaus oli typerä, nyt kun sitä nyt jälkikäteen olen miettinyt ( aluksi se vaan vaikutti jotenkin hauskalta). Yrittäisitte nyt vaan unohtaa sen. Ei se Mikon laulu sellaselta kuulosta oikeesti.
Mä puolestani pyrin jättämään ne eläinvertaukset tms. asiattomuudet pois jutuistani.
27.08.2006 16:52
No, en ota pahalla. Tuo kommenttisi nyt ei ollut pahasti sanottu ollenkaan, verrattuna esim.siihen miten täällä jotkut on hyökänneet mun päälle.
27.08.2006 14:59
Sanokaa nyt helkkari sitten kun niin viisaita olette ,että miten Tapani Kansa muka liittyy siihen, että jos/kun mä en pidä jostain laulajasta tai laulajista ? Esim. eräs Kari Tapio-fani on mollannut Tapsaa täälä aika kovastikkin aina välillä, mutta en mä ole silti ryhtynyt Kari Tapiota inhoamaan.
Ei pidä siis syyttömiä alkaa sekoittamaan asioihin joissa he ovat täysin sivullisia.
Jos jotakuta pitää inhota, niin sitten mua, koska minä ne jutut "kissanoksennus- jutut" yms. olen kirjoittanut eikä kukaan muu.
Mä en edelleenkään tajua ,että miten niin täälä muka kokoajan vaan ylistämässä Tapsaa ? Lukekaa noita aikaisempien aiheiden otsikoita. Montako kertaa mä olen aloittanut esim. jonkun Tapsaa ylistävän aiheen täälä ?
27.08.2006 14:51
No, sorry vaan, jos mä olen noin tyhmästi täälä toiminut. En ole huomannut sitä itse aina. Ehkä mä olen innostunut välillä vähän liikaa... Yritän nyt sitten ainakin jatkossa parantaa tapojani.
27.08.2006 14:22
No, mun kissan nimi onkin "Mökä" ,kun se pitää muutenkin aika kovaa mouruamista välillä ( ainakin silloin kun se haluaa ulos).
27.08.2006 14:14
No, sitä ikääni saatte nyt arvailla kukin siellä tykönänne vaan. En mä sitä tässä ala kailottamaan, kun ei täälä näytä muutkaan ikäänsä kertovan.
Tapsalla EI OLE yhtään mitään osaa eikä arpaa mun kirjoituksiini ja mielipiteisiini täälä, vaan mä olen niistä ihan itse vastuussa, joten Tapsaa on TÄYSIN turha ainakaan sen takia kenenkään inhota.
Eikä nyt taas liioitella ! En ole ylistänyt Tapsaa täälä 24h vuorokaudessa . Enkä ole ylistänyt Tapsaa joka jutussa, en ole maininnut hänestä sanaakaan, ennenkun joku muu taas vetää hänet itse mukaan juttuun. Eli katsokaa peiliin vaan.
En ole myöskään haukkunut jokaikistä laulajaa täälä. Olen arvostellut Anniina Mattilaa, Paula Koivuniemeä ja Mikko Mäkeläistä. Siinä se.
En ole mollannut enää pitkään aikaan esim. Jari Sillanpäätä tai Kari Tapiota.
Ja olen kehunut mm. Anne Mattilaa, Arja Korisevaa, Janne Tulkkia, Tommi Soidinmäkeä... mutta ei niitä kirjoituksia näemmä huomioida ollenkaan.
27.08.2006 14:04
Tapsa on saanut monista konserteistaan ja levyistäänkin kriitikoilta hyvin kiittäviä ja kehuvia arvosteluja.
27.08.2006 06:10
130 / 198