Kyllä täällä muuten kummallista porukkaa liikkuu. Näiden viestien perusteella Mikkokin on nyt sitten leimattu huonosti pukeutuvaksi, mörisijäksi, ei osaa esiintyä, laulaa, lauluääntä ei ole, on teennäinen, tukehtuu mikkiin, vääränmalliset housut, vääränlaiset ilmeet jne jne jne.........
Se on sitten merkillistä, että miten näinkin surkea heppu voi olla Suomen tämän hetken keikkalistojen kärjessä ja kerää yleisöennätyksiä tanssilavoilla. Ja miten noinkin hirveällä äänellä on sitten voitettu ponnahdus pinnalle, suomen tähti ym. lukuisia kilpailuja. Ja miltei joka lehdessä povataan Mikosta sitä tulevaisuuden kestotähteä.
Mutta... eihän ne tuhannet keikoilla kävijät ja keikoille Mikkoa tilaavat voi olla oikeassa. Kun kerran Suomi24 palstalla on päätetty, että tiukkaperseinen Topi Sorsakoski kakkonen ei kertakaikkiaan voi olla hyvä. Pakkohan sen sitten on olla niin.
Ai niin, en muistanut mainita, että Kari Tapiokaan ei voi olla hyvä. Siis sehän on aivan paska. Näin kerran seiskassa, kun sen stetsoni oli vinossa ja kaksi viiksikarvaa sojotti eri suuntiin. Joten en mene häntä enää katsomaan.
Mikosta vielä
35
1668
Vastaukset
Yritäppäs nyt vaan ihan rauhassa hyväksyä se tosiasia ,että kaikki nyt ei vaan tykkää suursuosikistasi,tiukkaperseisestä Topi Sorsakosken manttelinperijästä ;) Ei tässä ole mistään sen kummemmasta kyse.
Eipä tietystikkään kukaan voi täällä päättää , että kuka laulaja on hyvä ja kuka ei , (laulaja omalla työllään ja esiintymisellään yleisölle kyllä todistaa taitonsa ) mutta oman mielipiteensä voi kyllä sanoa.
Ei ole vielä niin täydellistä laulajaa tullutkaan, joka olisi kaikkien mieleen.- kkkkk
ja sitten kun joku sanoo sen oman mielipiteensä esim. ettei tykkää yhtään Tapani Kansasta, niin silloimpa ei enää saakaan sitä mielipidettä olla, kun Justiina hyökkää heti kimppuun väittämään nämä mielipiteet vääriksi.
kkkkk kirjoitti:
ja sitten kun joku sanoo sen oman mielipiteensä esim. ettei tykkää yhtään Tapani Kansasta, niin silloimpa ei enää saakaan sitä mielipidettä olla, kun Justiina hyökkää heti kimppuun väittämään nämä mielipiteet vääriksi.
Joo, mutta se onkin sitten taas ihan eri asia se.
Tai siis, jos sanoo, ettei tykkää Tapsasta, niin eihän se ole väärä mielipide, se on vaan kirjoittajan oma mielipide, mutta jos sanoo ,että Tapani Kansa ei osaa laulaa, niin SE on väärä mielipide, koska Tapsa osaa laulaa.- sandru
Justiinax kirjoitti:
Tai siis, jos sanoo, ettei tykkää Tapsasta, niin eihän se ole väärä mielipide, se on vaan kirjoittajan oma mielipide, mutta jos sanoo ,että Tapani Kansa ei osaa laulaa, niin SE on väärä mielipide, koska Tapsa osaa laulaa.Myös Mikko osaa laulaa. Ja siihenkin on turha laittaa vastaväitteitä sitten
- moona
sandru kirjoitti:
Myös Mikko osaa laulaa. Ja siihenkin on turha laittaa vastaväitteitä sitten
Molemmat osaavat laulaa ( siis Tapsa ja Mikko) se on täysin selviö. Olen ollut kummankin keikalla tänäkesänä ja aivan loistavia laulajia ja esiintyjiä ovat kumpikin. On ääntä ja karismaa.
- nyt Justiinax
Justiinax kirjoitti:
Tai siis, jos sanoo, ettei tykkää Tapsasta, niin eihän se ole väärä mielipide, se on vaan kirjoittajan oma mielipide, mutta jos sanoo ,että Tapani Kansa ei osaa laulaa, niin SE on väärä mielipide, koska Tapsa osaa laulaa.Jos täällä sanoo mielipiteenään vain ettei pidä Tapsasta,niin heti vaaditaan perusteluja.Ja kun perustelee,niin siinä väkisinkin perustelee sen sillä että mielestäni Tapsalla ei ole ääntä tai hienomminko pitäis sanoa,että Tapsan lauluääni ei miellytä minua.Tai että mun mielestäni se ei edes näytä komeelta.Okei,sä itse et ole välittänyt kans kauheen "hienosti"perustella mielipiteitäs,aina jonkun lauluääni muistuttaa jotain eläimellistä mouruntaa,mylvintää jne.milloin on mikki tungettu kurkkuun tai jotain.Ja kuinka monta kertaa täältä onkaan luettu sun mielipiteenäs,ettei se tai se osaa laulaa.
nyt Justiinax kirjoitti:
Jos täällä sanoo mielipiteenään vain ettei pidä Tapsasta,niin heti vaaditaan perusteluja.Ja kun perustelee,niin siinä väkisinkin perustelee sen sillä että mielestäni Tapsalla ei ole ääntä tai hienomminko pitäis sanoa,että Tapsan lauluääni ei miellytä minua.Tai että mun mielestäni se ei edes näytä komeelta.Okei,sä itse et ole välittänyt kans kauheen "hienosti"perustella mielipiteitäs,aina jonkun lauluääni muistuttaa jotain eläimellistä mouruntaa,mylvintää jne.milloin on mikki tungettu kurkkuun tai jotain.Ja kuinka monta kertaa täältä onkaan luettu sun mielipiteenäs,ettei se tai se osaa laulaa.
No, sorry vaan, jos mä olen noin tyhmästi täälä toiminut. En ole huomannut sitä itse aina. Ehkä mä olen innostunut välillä vähän liikaa... Yritän nyt sitten ainakin jatkossa parantaa tapojani.
- juupa juu
Tää porukka joka täällä kirjoittelee on pieni surkean ruppainen joukko siitä lavoilla ja tanssipaikoissa käyvästä joukosta.Näiden tyyli on lapsellinen eipäs juupas keskustelu jossa oma näkemyt on ainut oikee.Mitenhän tuollaiset pärjää noin ylipäänsä ihmisten kanssa,luulis että tulee takkiin usein.Ja todellakin,Kari Tapiotakin on haukuttu täällä oikein olan takaa ja niin vaan mies on yks suosituimmista artisteista.Niin tulee myös Mikko olemaan,on niin nuorikin että vielä ehtii vaikka mitä.
- Loiro
Jos Mikon ääni tuota vauhtia huononee , niin ei ehdi kyllä paljoakaan.
- Köhöh
on häntäkin täällä mollattu siihen malliin, laulamisesta, esiintymisestä, pukeutumisesta ja sun muusta. Ei siis laulajaksi ole hänestäkään! Muistetaan se!!!
- Kikka
Liika lahjakkuus aiheuttaa ihmisissä kaunaa,kateutta ja pahansuopuutta.
Esim.T.Kansan mollaaminen on siitä hyvä esimerkki.
Mikko Mäkeläisen morkkaaminen on myös ihan turhaa. Hänellä on persoonallinen ääni, pukeutuu fiksusti, on kivan näköinen ja miellyttävän oloinen jamppa. Mollattu on joo, kuten niin monia muitakin laulajia täälä, mutta Tapsa on sen kyllä jo niin monet kerrat osoittanut, että lahjakkuutta ja ammattitaitoa lauluhommiin riittää.
- tylsä tk
Justiinax kirjoitti:
Mollattu on joo, kuten niin monia muitakin laulajia täälä, mutta Tapsa on sen kyllä jo niin monet kerrat osoittanut, että lahjakkuutta ja ammattitaitoa lauluhommiin riittää.
Minun mielestä Tapani Kansan äänessä ei oikein ole minkäänlaista syvyyttä, eikä särmää mihin tarttua. Tylsä, monotoninen huutaja. Meidän pappakin laulaa paremmin...
- näin on
tylsä tk kirjoitti:
Minun mielestä Tapani Kansan äänessä ei oikein ole minkäänlaista syvyyttä, eikä särmää mihin tarttua. Tylsä, monotoninen huutaja. Meidän pappakin laulaa paremmin...
Nimenomaan just ääni ei ole millään tavalla persoonallinen.Kunhan huutaa ja vaikeelta kuulostaa saada ääni tulemaan kurkustaan.En kyllä erottais Kansan kiekumista radiossa just T.Kansaksi,jollen biisistä tietäis kuka siellä yrittää saada ääntään kuuluville tai jollei juontaja kertois.Ja miten se ääni voi kuulostaa komeelta,naamasta puhumattakaan.
- Lorelai.
näin on kirjoitti:
Nimenomaan just ääni ei ole millään tavalla persoonallinen.Kunhan huutaa ja vaikeelta kuulostaa saada ääni tulemaan kurkustaan.En kyllä erottais Kansan kiekumista radiossa just T.Kansaksi,jollen biisistä tietäis kuka siellä yrittää saada ääntään kuuluville tai jollei juontaja kertois.Ja miten se ääni voi kuulostaa komeelta,naamasta puhumattakaan.
En ole samaa mieltä. Tapsan ääni on erittäin vivahteikas, siinä soi hieno sävyjen kirjo ja vanhemmiten siihen tullut myös sitä syvyyttä. Se on myös persoonallinen ja helposti tunnistettava. Hän fraseraa hyvin kauniisti.
Livenä kun olen käynyt mm. tänäkesänä Tapsaa kuuntelemassa ja katselemassa, niin hänen laulamisensa on hyvin helpon näköistä. Ääni tulee ihan kuin itsestään, ei paljoa tarvitse pinnistellä.
yhdessäkin laulussa lauloi kovaa ja korkealta, mutta pystyi silti samalla hymyilemään eräälle lavanedessä olleelle lauluun oikein kunnolla eläytyneelle naiselle :) Se ei olisi moneltakaan onnistunut.
Tapsa on myös komeaa katseltavaa ryhdikäs, charmikas ja aina tyylikkäästi pukeutunut. On erittäin miehekäs ja karismaattinen ilmestys. - Kikka
näin on kirjoitti:
T.Kansan mahtiääni erottuu kyllä massasta. Lauluopiskelu näkyy ja kuuluu.
Eikä kyllä kuulostanut yhtään vaikealta esim. alkukesästä Äitienpäiväkonsertissa Sellosalissa se äänen saaminen kurkusta.
Tapsa lauloi konsertissa ilman mikrofonia ja ääni soi kantavammin ja komeammin viimeiselle penkkiriville astikkin, kun monella muulla iaskelmälaulajalla mikrofonin ja äänenvahvistimien kanssa, mutta Tapsan laulutekniikka onkin (lähes)klassisenlaulajan luokkaa.
Komea on ääni, mutta komea on mieskin. Lutunen ja miehekäs yhtäaikaa. tylsä tk kirjoitti:
No, jos taas tälle tielle taas lähdetään, niin kyllä täältä pesee sitten kanssa samalla mitalla:
Mikko Mäkeläisen , joidenkin lauluksikin kutsuma ääntely kuulostaa samalta kun meikäläisen kollikissa just ennen, kun se oksentaa kurkustaan karvapallon ulos. Sellasta matalaa, tukahtunutta mouruntaa... tiedätte varmaan.näin on kirjoitti:
Kyllä se on Mikon ääni joka kuulostaa varsin vaivalloisesti tulevan sieltä kurkusta, kun pitäisi hiukankin laulaa jotenkin muuten, kun vain matalalta möristä. Nuppi helotti, kuin tomaatti yhden biisin lopussa, siinä Kesäillan valssissakin kun hän yritti vähän kovempaa ja korkeammalta laulaa sen yhden biisin lopun... Ääni vaan tuntui loppuvan pillifarkku- pojulta kesken kesken.
- sähän
Justiinax kirjoitti:
No, jos taas tälle tielle taas lähdetään, niin kyllä täältä pesee sitten kanssa samalla mitalla:
Mikko Mäkeläisen , joidenkin lauluksikin kutsuma ääntely kuulostaa samalta kun meikäläisen kollikissa just ennen, kun se oksentaa kurkustaan karvapallon ulos. Sellasta matalaa, tukahtunutta mouruntaa... tiedätte varmaan.Sekoilet aina noitten elukoitten kans.Milloin mikäkin mouruaa tai vonkuu.Mut aika osuvasti täällä on usein Tapsasta sanottu että se määkii.On sulla ihme katti,kyllä meitin kissa oksentaa aika äänettömästi.On varmaan katti ottanut susta oppia.
- kepuli
Justiinax kirjoitti:
Mikko Mäkeläisen , joidenkin lauluksikin kutsuma ääntely kuulostaa samalta kun meikäläisen kollikissa just ennen, kun se oksentaa kurkustaan karvapallon ulos. Sellasta matalaa, tukahtunutta mouruntaa... tiedätte varmaan.Justiina todella lapsellinen. Mikä mahtaa ikäsi olla? Ja noi sun Tapsa kommenttisi lähinnä vain huonontavat Tapsan mainetta. Minä ja moni muu täällä on ainakin alkanut inhoamaan koko Tapsaa sun juttujesi takia. Voi olla ihan hyvä laulaja, mutta ollaan saatu tarpeeksemme siitä, kun ylistät sitä 24h ja joka ikisessä jutussa. Ja vaikka se sun Tapsas on ah niin ylivoimainen yms. niin ei tarvitse silti joka ikistä muuta artistia täällä haukkua, ja joksikin sonnin mylvimisiksi ja kissan oksenteluiksi heidän lauluaan. Hohhoijaa. Kyllä on niin naurettavaa ja kakaramaista juttua sulla tosiaan. Kasva aikuiseksi jo. Kiitos
kepuli kirjoitti:
Justiina todella lapsellinen. Mikä mahtaa ikäsi olla? Ja noi sun Tapsa kommenttisi lähinnä vain huonontavat Tapsan mainetta. Minä ja moni muu täällä on ainakin alkanut inhoamaan koko Tapsaa sun juttujesi takia. Voi olla ihan hyvä laulaja, mutta ollaan saatu tarpeeksemme siitä, kun ylistät sitä 24h ja joka ikisessä jutussa. Ja vaikka se sun Tapsas on ah niin ylivoimainen yms. niin ei tarvitse silti joka ikistä muuta artistia täällä haukkua, ja joksikin sonnin mylvimisiksi ja kissan oksenteluiksi heidän lauluaan. Hohhoijaa. Kyllä on niin naurettavaa ja kakaramaista juttua sulla tosiaan. Kasva aikuiseksi jo. Kiitos
No, sitä ikääni saatte nyt arvailla kukin siellä tykönänne vaan. En mä sitä tässä ala kailottamaan, kun ei täälä näytä muutkaan ikäänsä kertovan.
Tapsalla EI OLE yhtään mitään osaa eikä arpaa mun kirjoituksiini ja mielipiteisiini täälä, vaan mä olen niistä ihan itse vastuussa, joten Tapsaa on TÄYSIN turha ainakaan sen takia kenenkään inhota.
Eikä nyt taas liioitella ! En ole ylistänyt Tapsaa täälä 24h vuorokaudessa . Enkä ole ylistänyt Tapsaa joka jutussa, en ole maininnut hänestä sanaakaan, ennenkun joku muu taas vetää hänet itse mukaan juttuun. Eli katsokaa peiliin vaan.
En ole myöskään haukkunut jokaikistä laulajaa täälä. Olen arvostellut Anniina Mattilaa, Paula Koivuniemeä ja Mikko Mäkeläistä. Siinä se.
En ole mollannut enää pitkään aikaan esim. Jari Sillanpäätä tai Kari Tapiota.
Ja olen kehunut mm. Anne Mattilaa, Arja Korisevaa, Janne Tulkkia, Tommi Soidinmäkeä... mutta ei niitä kirjoituksia näemmä huomioida ollenkaan.sähän kirjoitti:
Sekoilet aina noitten elukoitten kans.Milloin mikäkin mouruaa tai vonkuu.Mut aika osuvasti täällä on usein Tapsasta sanottu että se määkii.On sulla ihme katti,kyllä meitin kissa oksentaa aika äänettömästi.On varmaan katti ottanut susta oppia.
No, mun kissan nimi onkin "Mökä" ,kun se pitää muutenkin aika kovaa mouruamista välillä ( ainakin silloin kun se haluaa ulos).
- täällä
kepuli kirjoitti:
Justiina todella lapsellinen. Mikä mahtaa ikäsi olla? Ja noi sun Tapsa kommenttisi lähinnä vain huonontavat Tapsan mainetta. Minä ja moni muu täällä on ainakin alkanut inhoamaan koko Tapsaa sun juttujesi takia. Voi olla ihan hyvä laulaja, mutta ollaan saatu tarpeeksemme siitä, kun ylistät sitä 24h ja joka ikisessä jutussa. Ja vaikka se sun Tapsas on ah niin ylivoimainen yms. niin ei tarvitse silti joka ikistä muuta artistia täällä haukkua, ja joksikin sonnin mylvimisiksi ja kissan oksenteluiksi heidän lauluaan. Hohhoijaa. Kyllä on niin naurettavaa ja kakaramaista juttua sulla tosiaan. Kasva aikuiseksi jo. Kiitos
Ennen pystyi Tapsaa sentään kuunteleen, mutta nykyisin alkaa ärsyttään suunnattomasti sen äänen kuuleminenkin kun on saanut lukea noita Justiinaxin taivaskantoisia ylistyksiä tästä maailmankaikkeuden komeimmasta ja upeimmasta ja uljasäänisimmästä uroosta :D. Nykyisin kyllä aika usein hyppään hänen kommenttinsa yli asiasta kuin asiasta, sisällönhän jo arvaa. Varsinkin kun on kyse muista artisteista kuin muutamasta hassusta hänelle mieluisasta. Ei ole mieluista kenestäkään, ei sellaisistakaan kenestä itse en pidä, lukea ihmisarvoa alentavia kommentteja joilla ei musiikin kanssa ole yhtään mitään tekemistä. Se on sairasta (kissanoksennusjutut yms.), vaan sairaille ihmisille se tuo varmasti jonkin tyydytyksen. Niin, summasummarum.. että aina ei faneilla ole positiivinen vaikutus artistin arvostamiseen jos se menee noin överiksi, päinvastoin, ja todellakin.
- jepulis
kepuli kirjoitti:
Tuosta oon kyllä samaa mieltä että maku on mennyt(jos sitä koskaan lie ollutkaan)T.Kansaan viimeistään Justiinaxin ylistyskirjoitusten ansiosta.Aiemmin se oli kai vaan laulaja muiden joukossa,nyt en kestä kuunnella koko tyyppiä.Toisaalta,on aika liikuttavaa kuinka joku noin sokeesti palvoo jotain artistia.En kyllä itsekkään sen vähempää tykkäis niistä joista nyt tykkään,kenenkään haukkumisten vuoksi,mut tuo on harvinaista omistautumista.Mielenkiintoinen tapaus tää Justiinax,oikeesti.Älä ota tätä nyt välttämättä pahalla.
- Ronja.
täällä kirjoitti:
Ennen pystyi Tapsaa sentään kuunteleen, mutta nykyisin alkaa ärsyttään suunnattomasti sen äänen kuuleminenkin kun on saanut lukea noita Justiinaxin taivaskantoisia ylistyksiä tästä maailmankaikkeuden komeimmasta ja upeimmasta ja uljasäänisimmästä uroosta :D. Nykyisin kyllä aika usein hyppään hänen kommenttinsa yli asiasta kuin asiasta, sisällönhän jo arvaa. Varsinkin kun on kyse muista artisteista kuin muutamasta hassusta hänelle mieluisasta. Ei ole mieluista kenestäkään, ei sellaisistakaan kenestä itse en pidä, lukea ihmisarvoa alentavia kommentteja joilla ei musiikin kanssa ole yhtään mitään tekemistä. Se on sairasta (kissanoksennusjutut yms.), vaan sairaille ihmisille se tuo varmasti jonkin tyydytyksen. Niin, summasummarum.. että aina ei faneilla ole positiivinen vaikutus artistin arvostamiseen jos se menee noin överiksi, päinvastoin, ja todellakin.
Kyllä täällä on monia ihan fiksuja ja miellyttäviä Tapsan fanejakin. Justiinax vaan on siitä poikkeus.
täällä kirjoitti:
Sanokaa nyt helkkari sitten kun niin viisaita olette ,että miten Tapani Kansa muka liittyy siihen, että jos/kun mä en pidä jostain laulajasta tai laulajista ? Esim. eräs Kari Tapio-fani on mollannut Tapsaa täälä aika kovastikkin aina välillä, mutta en mä ole silti ryhtynyt Kari Tapiota inhoamaan.
Ei pidä siis syyttömiä alkaa sekoittamaan asioihin joissa he ovat täysin sivullisia.
Jos jotakuta pitää inhota, niin sitten mua, koska minä ne jutut "kissanoksennus- jutut" yms. olen kirjoittanut eikä kukaan muu.
Mä en edelleenkään tajua ,että miten niin täälä muka kokoajan vaan ylistämässä Tapsaa ? Lukekaa noita aikaisempien aiheiden otsikoita. Montako kertaa mä olen aloittanut esim. jonkun Tapsaa ylistävän aiheen täälä ?jepulis kirjoitti:
Tuosta oon kyllä samaa mieltä että maku on mennyt(jos sitä koskaan lie ollutkaan)T.Kansaan viimeistään Justiinaxin ylistyskirjoitusten ansiosta.Aiemmin se oli kai vaan laulaja muiden joukossa,nyt en kestä kuunnella koko tyyppiä.Toisaalta,on aika liikuttavaa kuinka joku noin sokeesti palvoo jotain artistia.En kyllä itsekkään sen vähempää tykkäis niistä joista nyt tykkään,kenenkään haukkumisten vuoksi,mut tuo on harvinaista omistautumista.Mielenkiintoinen tapaus tää Justiinax,oikeesti.Älä ota tätä nyt välttämättä pahalla.
No, en ota pahalla. Tuo kommenttisi nyt ei ollut pahasti sanottu ollenkaan, verrattuna esim.siihen miten täällä jotkut on hyökänneet mun päälle.
- sanoisin
Justiinax kirjoitti:
No, en ota pahalla. Tuo kommenttisi nyt ei ollut pahasti sanottu ollenkaan, verrattuna esim.siihen miten täällä jotkut on hyökänneet mun päälle.
Että niin suuresti kuin mulla verenpaine nouseekin noiden sun eräistä artisteista kirjoittamiesi kommenttien vuoksi,niin oon huomannut että olet ollut täällä kiivaasti puolustamassa parjattuakin(muitakin kuin Tapsaa).
- koskaan..
Justiinax kirjoitti:
Sanokaa nyt helkkari sitten kun niin viisaita olette ,että miten Tapani Kansa muka liittyy siihen, että jos/kun mä en pidä jostain laulajasta tai laulajista ? Esim. eräs Kari Tapio-fani on mollannut Tapsaa täälä aika kovastikkin aina välillä, mutta en mä ole silti ryhtynyt Kari Tapiota inhoamaan.
Ei pidä siis syyttömiä alkaa sekoittamaan asioihin joissa he ovat täysin sivullisia.
Jos jotakuta pitää inhota, niin sitten mua, koska minä ne jutut "kissanoksennus- jutut" yms. olen kirjoittanut eikä kukaan muu.
Mä en edelleenkään tajua ,että miten niin täälä muka kokoajan vaan ylistämässä Tapsaa ? Lukekaa noita aikaisempien aiheiden otsikoita. Montako kertaa mä olen aloittanut esim. jonkun Tapsaa ylistävän aiheen täälä ?assosiaatiosta, siitä se johtuu. Assosiaatio on muodostunut kovasta toistosta vaan niin vahvaksi että Justiinaxista mieleen tulee Tapsa ja sitten taas Tapsaa kuunnellessa tulee mieleen Justiinax ja 'oksetuskommentit' ehkäpä vaikka juuri omasta lempiartistista mikä ei tunnu kivalta. Yksinkertaista psykologiaa.
Olisiko mahdollista olla vaikka kommentoimatta ellei osaa kommentoida muutoin kuin vertailemalla eläimiin tai johonki mikä ei musiikkiin liity(botoxit jne.) - se ei ole mitään perusteltua kommentoimista ja mielipiteen esitystä vaan halveerausta. Samalla 'halveeraantuu' ´muiden mielissä kehu omasta mieliartistista kun nimi liitetään muiden haukkumisten yhteyteen. koskaan.. kirjoitti:
assosiaatiosta, siitä se johtuu. Assosiaatio on muodostunut kovasta toistosta vaan niin vahvaksi että Justiinaxista mieleen tulee Tapsa ja sitten taas Tapsaa kuunnellessa tulee mieleen Justiinax ja 'oksetuskommentit' ehkäpä vaikka juuri omasta lempiartistista mikä ei tunnu kivalta. Yksinkertaista psykologiaa.
Olisiko mahdollista olla vaikka kommentoimatta ellei osaa kommentoida muutoin kuin vertailemalla eläimiin tai johonki mikä ei musiikkiin liity(botoxit jne.) - se ei ole mitään perusteltua kommentoimista ja mielipiteen esitystä vaan halveerausta. Samalla 'halveeraantuu' ´muiden mielissä kehu omasta mieliartistista kun nimi liitetään muiden haukkumisten yhteyteen.En ollut kuullut tuosta assosiaatio-jutusta, mutta nytpä olen viisaampi siitäkin asiasta.
Okei se "kissan oksennus" vertaus oli typerä, nyt kun sitä nyt jälkikäteen olen miettinyt ( aluksi se vaan vaikutti jotenkin hauskalta). Yrittäisitte nyt vaan unohtaa sen. Ei se Mikon laulu sellaselta kuulosta oikeesti.
Mä puolestani pyrin jättämään ne eläinvertaukset tms. asiattomuudet pois jutuistani.- ihan vaan
Justiinax kirjoitti:
En ollut kuullut tuosta assosiaatio-jutusta, mutta nytpä olen viisaampi siitäkin asiasta.
Okei se "kissan oksennus" vertaus oli typerä, nyt kun sitä nyt jälkikäteen olen miettinyt ( aluksi se vaan vaikutti jotenkin hauskalta). Yrittäisitte nyt vaan unohtaa sen. Ei se Mikon laulu sellaselta kuulosta oikeesti.
Mä puolestani pyrin jättämään ne eläinvertaukset tms. asiattomuudet pois jutuistani.Mä ainakin ymmärrän mitä tarkoitat.Otetaan se huumorilla,okei ;)
- Köhöh
Justiinax kirjoitti:
vielä edes pahimmasta päästä parjaajia. Esimerkiksi Kikka nimimerkki kirjoittaa todella rumasti ja töykeästi niistä artisteista, joista ei pidä, nimitellen milloin mitenkin! Täytyy todeta muitten tapaan, että mielenkiinto Tapani Kansaa kohtaa kyllä olahtaa tällaisten kirjoitusten johdosta. Olkoonkin, että on hyvä laulaja!
ihan vaan kirjoitti:
Mä ainakin ymmärrän mitä tarkoitat.Otetaan se huumorilla,okei ;)
Niin sitä pitää :)
Köhöh kirjoitti:
vielä edes pahimmasta päästä parjaajia. Esimerkiksi Kikka nimimerkki kirjoittaa todella rumasti ja töykeästi niistä artisteista, joista ei pidä, nimitellen milloin mitenkin! Täytyy todeta muitten tapaan, että mielenkiinto Tapani Kansaa kohtaa kyllä olahtaa tällaisten kirjoitusten johdosta. Olkoonkin, että on hyvä laulaja!
Niin, mä olen kyllä omastapuolestani yrittänyt nyt viimeaikoina, etten sanoisi kenenkään ulkonäöstä silleen pahasti.
Ja Tapsan takia mä ainakin jatkossa mietin tarkemmin mitä kirjoitan. En halua ,että kukaan rupeaa inhoamaan Tapsaa mun takiani.
- A.Mattila
Minäkin olen kuullut häntä kehuttavan aiemmin, mutta ihmettelen suuresti nähtyäni ja kuultuani hänen esiintymistään telkkarissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol4801743Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3781497Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641348Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H151309- 100905
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran19866- 50850
Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?65736Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti15731Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka7722