Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

116

Kommenttia

3958

1. Fredi lauloi ihan komeesti kans kyllä. Etenkin se "Niin paljon kuuluu rakkauteen" oli upea tulkinta.Hän saikin valtavat abloodit siitä, mutta Tapsa laittoi vielä paremmaksi Delilahilla :)
  2. Mun mielestä aika moni näistä biiseistä alkaa olla Iskelmässä jo puhkisoitettu, sillä pilataan aina hyvätkin biisit, mutta tässä mun mielipiteeni ( 4-10 ) perusteluineen:

1. VALVOMO - MIKÄ KESÄ: 8- ( Ihan rempseä regee-renkutus, mutta ei sitä ympärivuoden jaksaisi kuunnella, eikä sitä sellaiseksi liene tehtykkään. Kesäbiisinä iloinen )

2. ANNE MATTILA - TYYNYYN JÄLJET JÄÄ: 8+ (Takuuvarmaa Anne Mattilaa. Ei mitään uutta eikä yllättävää )

3. KATRI HELENA - ONNEN ONKIJA: 9+ ( erottuu edukseen. Katri-Helenan tyylikäs tulkinta )

4. ANNIKA EKLUND - SINUSSA ON JOTAIN: 6 ( tyypillistä mössömusiikkia, johon on jo ihan turtunut parin kuuntelun jälkeen )

5. MIKKO MÄKELÄINEN - KOVAA JA KORKEALTA: 7,5 ( Melodialtaan tarttuva. Kuten joku täälä aiemmin mainitsikin, niin muistuttaa hieman Irwin Goodmanin ralleja, kertosäkeestä tulee hieman mieleen Irwinin " Ostoskeskus ja krouvi ". Mikko ei laulaa ihan hyvin, ei liian matalalta mörisemällä )

6. JUHA METSÄPERÄ - VALOISIA KESÄÖITÄ: 7- (joo-o...mitähän tästä sanois... Ihan OK, mutta hiukan on jo kyllästynyt tähän biisiin, kun se soi Iskelmässä jatkuvasti. )

7. TOMMI SOIDINMÄKI - AIKANAAN: 9+ ( Erinomainen biisi ja erinomainen laulaja. )

8. SAKARI KUOSMANEN - PIENI SUURI SANA: 5 ( Olen aika kypsä noihin Kuosmasen jollotuksiin. Ne on aina melkein ihan samanlaisia)

9. JUANES - A DIOS LE PIDO: 5 ( En tykkää tämän tyypin äänestä yhtään, enkä ole mikään valtavan innokas Latinomusiikin ystävä. )

10. JUKKA KUPPAMÄKI - SINUSSA ON VALO: 7,5 ( ihan hyvät sanat ainakin tässä laulussa. Mielestäni Jukka ei ole mikään kaksinen laulaja, mutta tähän lauluun hänen äänensä sopii ihan hyvin )

11. MARKKU ARO - KESTÄN MITÄ VAAN: 9 ( Hieno, rempseä biisi, sanat on ihan hyvin ja tosi väkevä ja hieno tulkinta Markku Arolta. )

12. HARRI MARSTIO - TÄMÄ MAA: 7 ( aika neutraali biisi. Ei ihastuta, muttei vihastutakkaan)

13. MAMBA - HEI, DJ: 4- ( Tämä on mun täämänhetken inhokkibiisini. Aivan kamala ! Täysin älyttömät sanat ja muutenkin YÄK! )

14. ANNA HANSKI - KAIPAAN: ???

15. CLIFTERS - KESÄ: 8,5 ( Mielestäni tämä on näistä tämän kesä kesäbiiseistä se parempi. Kestää useamman kuuntelukerran , kuin se Valvoman biisi