Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mimosa10
profiilit
mimosa10
mimosa10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
116
Kommenttia
3958
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tosi on ! Tapsalla on paljon uskollisia faneja. Fanien tehtävä on kannustaa ja tukea. Oma suosikki on aina sen arvoinen.
03.08.2006 21:28
Fredi lauloi ihan komeesti kans kyllä. Etenkin se "Niin paljon kuuluu rakkauteen" oli upea tulkinta.Hän saikin valtavat abloodit siitä, mutta Tapsa laittoi vielä paremmaksi Delilahilla :)
03.08.2006 21:19
Speedy ja Saku taksissa Helsingistä matkalla Tampereellle :
- JEE JEE, Artisti maksaa !
- JEE!!
-Saku hei. Kuka se Artisti o ?
- En mä tiä, mut se maksaa !
;D;D
31.07.2006 16:56
No onhan se ihan hyvän näköinen nainen, mutta on sillä sitten meikkiäkin naamassa enemmän kuin omiksi tarpeiksi. Kauhean vahvat silmämeikitkin aina.
Mun mielestä siinä on jotain samaa , kuin Hannele Laurissa. Kumpikin on ihan varmasti kohennellut ulkonäköään kauneuskirurgin avulla.
30.07.2006 22:12
Jospa askartelisit itsesi vaikka yöpuulle siitä jo pahvipää !
30.07.2006 22:03
Joo, kiitos vaan ideasta, mutta ei tässä nyt ehdi mitään askartelemaan.
30.07.2006 18:04
Olen samaa mieltä .
Paula Koivuniemihän on tehnyt paljon yhteistyötä Markku johanssonin kanssa ja vaikka Paula muuta väitti, niin kyllä hän tiesi voittavansa.
30.07.2006 18:01
Paula nyt ei ole uudistunut mitenkään muuten, kuin mitä nyt aina välillä kerran vuodessa käy Yhdysvalloissa ns."uusiutumassa" ja palaa sitten naama piukeana takaisin.
30.07.2006 17:58
Täälä tuntuu niitä tekopyhiä olevan enemmänkin.
30.07.2006 08:46
Joo, varmasti hienoja biisejä sillä uudella CD:llä. Mukava, kun on nyt jotain odottamisen arvoista luvassa :)
Tosi vaikean kysymyksen esitit. Ainakin "20-suosikit"- kokoelma CD-levyillähän on noita Tapsan 60-ja 70- luvun biisejä koottu, mutta en usko ,että niistä Tapsan alkuaikojen vinyylilevyistä on kokonaisuudessaan tehty CD-levyversioita.
Mulla on sellanen kolmen CD-levyn kokoelmapaketti, jossa on myös aika paljon Tapsan lauluja just 60-ja 70-luvultakin. Tilasin sen valituilta paloilta kerran, mutta en tiedä onko niitä sieltä enää saatavissa.
30.07.2006 08:45
Joo, ei kannata käydä kehumaan, kun siitä saa aina joku hepulin.
29.07.2006 15:49
Oli kyllä kiva haastattelu. Kannatti katsella :)
27.07.2006 09:33
Mun mielestä aika moni näistä biiseistä alkaa olla Iskelmässä jo puhkisoitettu, sillä pilataan aina hyvätkin biisit, mutta tässä mun mielipiteeni ( 4-10 ) perusteluineen:
1. VALVOMO - MIKÄ KESÄ: 8- ( Ihan rempseä regee-renkutus, mutta ei sitä ympärivuoden jaksaisi kuunnella, eikä sitä sellaiseksi liene tehtykkään. Kesäbiisinä iloinen )
2. ANNE MATTILA - TYYNYYN JÄLJET JÄÄ: 8+ (Takuuvarmaa Anne Mattilaa. Ei mitään uutta eikä yllättävää )
3. KATRI HELENA - ONNEN ONKIJA: 9+ ( erottuu edukseen. Katri-Helenan tyylikäs tulkinta )
4. ANNIKA EKLUND - SINUSSA ON JOTAIN: 6 ( tyypillistä mössömusiikkia, johon on jo ihan turtunut parin kuuntelun jälkeen )
5. MIKKO MÄKELÄINEN - KOVAA JA KORKEALTA: 7,5 ( Melodialtaan tarttuva. Kuten joku täälä aiemmin mainitsikin, niin muistuttaa hieman Irwin Goodmanin ralleja, kertosäkeestä tulee hieman mieleen Irwinin " Ostoskeskus ja krouvi ". Mikko ei laulaa ihan hyvin, ei liian matalalta mörisemällä )
6. JUHA METSÄPERÄ - VALOISIA KESÄÖITÄ: 7- (joo-o...mitähän tästä sanois... Ihan OK, mutta hiukan on jo kyllästynyt tähän biisiin, kun se soi Iskelmässä jatkuvasti. )
7. TOMMI SOIDINMÄKI - AIKANAAN: 9+ ( Erinomainen biisi ja erinomainen laulaja. )
8. SAKARI KUOSMANEN - PIENI SUURI SANA: 5 ( Olen aika kypsä noihin Kuosmasen jollotuksiin. Ne on aina melkein ihan samanlaisia)
9. JUANES - A DIOS LE PIDO: 5 ( En tykkää tämän tyypin äänestä yhtään, enkä ole mikään valtavan innokas Latinomusiikin ystävä. )
10. JUKKA KUPPAMÄKI - SINUSSA ON VALO: 7,5 ( ihan hyvät sanat ainakin tässä laulussa. Mielestäni Jukka ei ole mikään kaksinen laulaja, mutta tähän lauluun hänen äänensä sopii ihan hyvin )
11. MARKKU ARO - KESTÄN MITÄ VAAN: 9 ( Hieno, rempseä biisi, sanat on ihan hyvin ja tosi väkevä ja hieno tulkinta Markku Arolta. )
12. HARRI MARSTIO - TÄMÄ MAA: 7 ( aika neutraali biisi. Ei ihastuta, muttei vihastutakkaan)
13. MAMBA - HEI, DJ: 4- ( Tämä on mun täämänhetken inhokkibiisini. Aivan kamala ! Täysin älyttömät sanat ja muutenkin YÄK! )
14. ANNA HANSKI - KAIPAAN: ???
15. CLIFTERS - KESÄ: 8,5 ( Mielestäni tämä on näistä tämän kesä kesäbiiseistä se parempi. Kestää useamman kuuntelukerran , kuin se Valvoman biisi
27.07.2006 09:31
Joo, toivotaan ,että voittaa . Illalla tosiaan riittää jännitettävää. Hyvät jatkot sulle kans Pike :)
27.07.2006 06:37
JEE :DD Kiitti paljon, kun kerroit ! Täytyypä katsella :)
27.07.2006 06:29
Mä luulen ,että saatat olla melkolailla oikeassa. Jukka Kuoppamäki on kyllä tosi vahva voittajaehdokas... Tai sitten Paula Koivuniemi, tai Tapsa Kansa tai...
27.07.2006 06:05
Mä en nyt jaksa tapella sun kanssas nyt enää enempää. Maha on muutenkin jo ihan tarpeeks kuralla, kun jännitän niin sitä tämän päivän Iskelmä-Finlandiaa.
27.07.2006 06:01
Ja minä en sitä positiivista palautetta yleensä ihan turhasta annakkaan :) Eli hyvät on nuo sinun sivut.
26.07.2006 19:42
Mitä Tapsan lauluja tuo Marko Lämsä muuten lauloi keikallaan ?
Se on ihan mukava, että näistä uusista artisteistakin moni on ottanut Tapsankin lauluja ohjelmistoonsa myös ( Mikko Mäkeläisen olen kuullut laulavan ainakin " Äidin pikkupoikaa" )
26.07.2006 19:39
Nämä musiikkijutut on niin makuasioita, että ne herättää erillaisia mielipiteitä ja kränääkin aina välillä. Missään tapauksessa ei jonkun toisen mielipiteen kannata antaa vaikuttaa omaan tykkäämiseensä jos/kun on mieltynyt johonkin biisiin ja/tai artistiin, niin nauttii siitä ja sen musiikista ihan entiseen malliin vaan.
26.07.2006 19:35
133 / 198