Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mimosa10
profiilit
mimosa10
mimosa10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
116
Kommenttia
3958
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tuokin on kyllä totta. Ja kyllähän se on todettava, että mielummin vaikka sitten Anne ja Anneli Mattilaakin kuuntelee, kuin Charles Blogmanin hoilotuksia monta kertaa päivässä.
27.05.2006 23:46
Ei kai niin ja toivottavasti ei levytäkkään. Sitä huttua on ihan tarpeeksi tarjolla jo.
Eihän sitä erota ,että kuka tai kumpi (Anne vai Anneli) niistä Mattiloista milloinkin laulaa. Ihan samanlaisilta kuulostavat kaikki ( kun olen joskus telkkarissa kuullut sen kolmannenkin siskon laulavan).
Samanlainen ääni, samanlainen etukeno ja samanlaisia biisejä.
Heidän pitäisi yrittää jollaintavalla erottua toisistaan, etenkin jos ne kaksi muutakin Mattiloiden klaanin edustajaa( eli Anniina ja Annika tms.) aikovat vielä joskus levyttää jotain.
27.05.2006 15:21
Anne Mattilalla on joitakin ihan hyviä lauluja ( mutta myös joitain ihan surkeitakin tekeleitä, kuten: "Perutaan häät" ) ja hänellä on ihan miellyttävä ääni. Ja persoonaltaankin vaikuttaa mukavan mutkattomalta, MUTTA Iskelmäradio on pakkosyöttänyt ja tuputtanut tätä Anne Mattilaa ja hänen siskojaan niin paljon ,että välillä tekisi mieli heittää radio jorpakkoon ja pitkälle, kun siellä kolmannen kerran tunnin sisällä alkaa joku Mattilan siskoksista veisaamaan.
27.05.2006 13:49
Ei se sen enempää rääky, kun joku känninen Saija Varjuskaan siellä lavalla.
Minä taas ihmettelen sitä ,että Lordi yleensäkään suostuu tulemaan tuollaisille humppafestareille esiintymään.
27.05.2006 13:30
Rita olikin taas näemmä tarkkana, kuin porkkana :) Ihan selvä kieliopillinen virhehän tuo "ketään" on. Oikea muotohan olisi just tuo mainitsemasi "kukaan".
Sorry, tuo virhe aiemmassa kirjoituksessani.
22.05.2006 16:37
No, se nyt on vähän eriasia. Mä EN suureen ääneen kailota tuolla kaupan kassajonoissa tai kirjoittele lehtien yleisönosastoille, että: " kyllä se ja se on sitten ihan kamala esiintyjä, kyllä sitä saa hävetä... yms. "
Jos ja kun mä nyt tänne KESKUSTELUpalstalle olen joistakin laulajista/orkestereista/lauluista kirjoittanut mielipiteeni, niin ei se nyt mun mielestä ainakaan ole ihan sama juttu.
Ja se on ihan ymmärrettävää , että se biisi ja esiintyjät ei ole kaikkien mieleen ja siitä saakin sanoa mielipiteensä, mutta sitten kun aletaan piispoista ja muista kirkonmiehistä lähtien ilman parempaa tietoa solvaamaan ihan perättömyyksiä, kuten Lordia saatananpalvojiksi tms. niin se on väärin ja ihan falskia touhua.
22.05.2006 16:21
No, valitettavasti kyseessä ei ollut ketään hyvännäköinen miespuolinen, vaan yhden naislaulajan tanssitytöt, jotka olivat unohtaneet kokonaan päälysvaateensa ja korseteissaan ja sukkanauhoissaan kekkaloivat siinä lavalla. Tosin onneksi se esitys ei päässyt varsinaiseen finaliin.
Lordi ei ole mitään örinää, vaan kyllä niistä sanoista saa ihan hyvin selvää. Sellainen kamala blackmetal- musiikki on sitten taas ihan erikseen. SE on örinää.
Sitäpaitsi laulutyyli, jolla Lordin laulusolisti laulaa ei onnistu millään heikolla äänellä, vaan vaatii ääneltä hyvin paljon ,jotta se kestäisi.
21.05.2006 21:54
Joo, kyllähän se tässätapauksessa on selvä ,että kun Lordi hommasi ihkaensimmäisen viisuvoiton Suomeen, niin kyllä se on silloin myös tuon kaikkienaikojen Suomalaisen viisubiisi- tittelinkin ihan aiheesta ansainnut.
21.05.2006 12:46
No, joo mielipiteitä on monenlaisia, mutta kyllä se alkoi ärsyttämään, kun etukäteen lyötiin omaa edustajaa, kun vierastasikaa. Ainakaan turhan hyvästä kannustuksesta ei voinut monia nirppanokkaisia suomalaisia "syyttää".
Kyllä siinä biisissä on ainakin sen verran musiikista kyse ,että siinä on erinomainen ja tarttuvamelodinen kertosäe.
Vaikka tosiasiahan on se ,että Euroviisut ovat viimevuosina menneet kokoajan enemmän ja enemmän showmeiningiksi ja ns. friikkisirkukseksi. Itse musiikki on vaan vähän niinkuin kuokkavieraana. Suomalaiset ovat aiemmin ottaneet aivan liian vakavasti koko euroviisutouhun.
Lordi oli todella piristävä ja edukseen erottuva esiintyjä viisuissa siellä kaikenmaailman alusvaatekekkuloijien joukossa.
Ja fakta on myös se,että Tomi Metsädolla tai Annika Eklundilla ei olisi ollut minkäänlaisia mahdollisuuksia pärjätä tuolla viisuissa.
Ja jos oikein aletaan nipottajiksi ja ryppyotsaisiksi pilkun n...joiksi ryhdytään, niin ei kai täälä sitten saa tangomarkkinoistakaan keskustella, koska tangohan ei ole iskelmää.
21.05.2006 10:36
Kyllähän täälä oli kommentteja ( eikä ehkä niin kovin ilahtuneita) silloin, kun selvisi kuka
Suomea viisuissa tänävuonna edustaa, joten kyllä kai aiheesta saa nytkin kirjoittaa, kun tuli sentään ainutlaatuisen upea voitto :D
Ja sen verran iloinen olen ,että kyllä mä ainakin voisin vaikka tanssia Lordin biisin tahdissa ja saa se mukaansatempaava biisi jalan ainakin vipattamaan .
Ei tippaakaan kiinnosta jotkut eilen valitut uudet tangomarkkinafinalisistit tämän jälkeen.
Iskelmämusiikki on lempimusiikkiani, mutta kyllä mä sen tajuan ,että sinne viisuihin on ensivuonnakin lähetettävä vähän jotain yhtä räväkkää , eikä mitään iskelmäartistia joikaamaan.
Suomi olisi jo muutama vuosi sitten voittanut viisut, jos olisimme tajunneet ( tai yleisöhän olisi tajunnut, mutta raati ei ) lähettää NightWishin sinne.
21.05.2006 08:44
Poistin tuon oman vastaukseni, niin ei tarvitse kenenkään sitäkään enää vinkua , että kirjoittelisin vaan negatiivisin aiheisiin täälä.(Ritakin saa taas sielunrauhan itselleen.)
17.05.2006 06:22
Ne Jorma Hynnisen tangotulkinnat ovat kyllä ihan minunkin mieleeni. Erityisesti minua ihastuttaa se herkkyys niissä.
En tiedä onko Tapsa muka oikeasti noin sanonut, kun tuossa kerrottiin. Enpä usko. Mä luulen ,että Tapsa kyllä arvostaa Hynnistä kovasti.
16.05.2006 19:16
Vai silleen... noh... empä tiedä mitä tuohon sanoisi...
16.05.2006 19:12
Ei Tapsa ole kateellinen kellekkään eikä tarvitsekkaan olla. Tapsa on loistava laulaja.
Se on ihan hyvä vaan ,että joku uskaltaa arvostella noita tabuina pidettyjä klassisenlaulajiakin. Vaikka kaikenmaailman kulttuuri yliegot siitä sitten herneen nenäänsä vetäisisivätkin.
Tapsa on sanonut ,että oopperalaulajaksi hänessä on liikaa svengiä, eikä halua lokeroitua mihinkään t yhteen kastiin, joten tuskinpa hän ainoastaan mihinkään oopperalavoille on havitellut. Tapsa haluaa ja osaa laulaa monipuolista musiikkia, niin viihteellisempää, kuin klassisempaakin ja hyvä niin.
16.05.2006 19:07
En luule, enkä tiedä likimainkaan kaikkea Kansasta, mutta kyllä mä enemmän tiedän kuin sinä.
Sä täälä vaan kurnutat ja louskutat leukojas suu vaahdossa, kuin joku vesikauhuinen sammakko tietämättä oikein mistään mitään.
16.05.2006 18:27
MUN kanssa ei kannata ainakaan mennä tanssiin, koska en osaa tanssia ollenkaan.
16.05.2006 16:55
Se on sun mielipiteesi... Tiedoksi vaan ,että Tapsa ei ole mitään nuoleskelija-tyyppiä ollenkaan.
15.05.2006 18:08
No ,en mä nyt siitä suuutu, että jos joku ei pidä samoistaasioista, kun minä, mutta tyhmistä ja perustelemattomista kommenteista mä suutun.
ps.Ja kyllähän täälä aika moni muukin tuntuu suuttuvan, jos heidän lempareitaan arvostellaan.
Joo, kivaa kesää vaan sinnepäin myös :)
15.05.2006 18:04
Voi vitsit ,että voiko noin ärsyttävää tyyppiä ollakkaan, kun teikäläinen on ?
Tätä iloa et pilaa. Ja Tapsa on suosikkilaulaja ehdottomasti.
13.05.2006 22:11
Tässä(kin) asiassa olen Ritan kanssa samaa mieltä.
Lempisanoittajiani ovat Vexi Salmi ja Jukka Kuoppamäki. Vexi on ykkönen ja Jukka kakkonen.
Mutta ihan omaa luokkaansa sanoittajana on kuitenkin Reino Helismaa ja myös Georg Malmstenilla on paljon hyviä sanoituksia.
Hector, Junnu Vainio ja Juice ovat kaikki melkolailla samaa tasoa ,eli muutamia hyviä sanoituksia löytyy heiltä.
13.05.2006 15:28
137 / 198