On minusta aikamoinen laulaja. Kuin muut ajattelee?
Anne
84
11741
Vastaukset
- ????????
Kuka kysyy? Se vastaus riippuu siitä?????
- kyselet
Kuka kysyy? Fani kysyy...so what??
Minusta Anne on aikamoinen laulaja monien naislaulajien rinnalla nykyisin. - outoa
Miten se vastaus siitä voi riippua?Mun vastaus aloitukseen on se että Anne on naisartistiemme ykkösiä.
- kannalla
outoa kirjoitti:
Miten se vastaus siitä voi riippua?Mun vastaus aloitukseen on se että Anne on naisartistiemme ykkösiä.
ollaan.En tajua vaan kuinka Anne on souvareiden kanssa samassa klaanissa. Minusta souvarit on souvarit ja Anne erikseen omassa kategoriassaan.
Harvemmin artisti ja varsinkin osaava artisti, liittyy johonkin yhtyeseen jolla on jo oma imago perusta ja oma tyyli, kuin itsellaankin. Aika dangerous juttu ihan kaikille osapuolille, mutta toivotaaan kaikille parasta. - lplp
kannalla kirjoitti:
ollaan.En tajua vaan kuinka Anne on souvareiden kanssa samassa klaanissa. Minusta souvarit on souvarit ja Anne erikseen omassa kategoriassaan.
Harvemmin artisti ja varsinkin osaava artisti, liittyy johonkin yhtyeseen jolla on jo oma imago perusta ja oma tyyli, kuin itsellaankin. Aika dangerous juttu ihan kaikille osapuolille, mutta toivotaaan kaikille parasta.miten niin souvareiden kans samassa klaanissa????????häh???
- on ihan
lplp kirjoitti:
miten niin souvareiden kans samassa klaanissa????????häh???
pelkkää??? ei vastaa Souvarisivusto eikä varmaan tämäkään. Luulen ettei Souvareista ole kuin Lasse Hoikka hurmaantunut tähän typykkään, eipä uskois.
- saakai
on ihan kirjoitti:
pelkkää??? ei vastaa Souvarisivusto eikä varmaan tämäkään. Luulen ettei Souvareista ole kuin Lasse Hoikka hurmaantunut tähän typykkään, eipä uskois.
mutta ei sen perusteella tulisi sotkea omia kuvioitaan ja musaa..toisaalta taitaa olla aikamoinen ero vuosiluvuissa noilla kahdella...en usko olevan totta ainakaan sellainen hurmaantuminen, tai jos on niin kuolen juuri nauruun!!
- tapauksessa
on ihan kirjoitti:
EI ollut kyse seksuaalisesta hurmaantumisesta, vaan ihan musiikillisesta sellaisesta, miksi ei riittänyt Hoikalle oma Souvari-sakki, vähän myöhäistä on alkaa mennyttä nuoruutta hakemaan.
Anteeksi nyt vaan. Samanlaisen sinkku jutun teki Simo Silmu ja Jorma Kääriäinen, jotenkin tuntuu hassulle, jos on nimeä saanut jonkun orkesterin mukana on siitä lähdettävä kokeileen mitä MINÄ olenkaan yksin, iso mestari varmaan, en usko Lasse Hoikan tätä tarkoittaneen? - lue
tapauksessa kirjoitti:
EI ollut kyse seksuaalisesta hurmaantumisesta, vaan ihan musiikillisesta sellaisesta, miksi ei riittänyt Hoikalle oma Souvari-sakki, vähän myöhäistä on alkaa mennyttä nuoruutta hakemaan.
Anteeksi nyt vaan. Samanlaisen sinkku jutun teki Simo Silmu ja Jorma Kääriäinen, jotenkin tuntuu hassulle, jos on nimeä saanut jonkun orkesterin mukana on siitä lähdettävä kokeileen mitä MINÄ olenkaan yksin, iso mestari varmaan, en usko Lasse Hoikan tätä tarkoittaneen?mitä häh?
Kirjoittanut: häh? 24.5.2006 klo 20.52
se on yksi perkeleen lysti jos joku lasse hoikka laulaa jonkun anne mattilan kanssa jonkun biisin jossakin. Voi helvetti sentään!! sitähän tapahtuu kaikenaikaa!! esimerkiksi kun artistit ovat juhlakiertuilla on aina jokaisella myös ns. vieraileva taiteilija jonka kanssa artisti esittää juhlan kunniaksi biisin tai kaksi. ja levytystäkin tapahtuu ja levyilläkin on duettoja muillakin. tyhjänpäiväistä paskanjauhantaa ihmisiltä, joilla ei ole elämässä mitään tärkeämpää tekemistä kuin ihmetellä jotain pikkujuttua. sitäpaitsi kun kehut olevasi souvarimusiikin kuuntelija, niin olisi sinun pitänyt havaita että taustalauluissa on monessakin biisissä NAINEN niiden levyillä. jos soukut ovat painaneet samalla porukalla parikymmentä vuotta niin kyllä siinä varmaan tekee mieli kokeilla ns. uuttakin aluevaltausta välillä eikä sen helvetti tarvitse olla jotain pysyvää ja ennenkuulumatonta.
miettisitte vaikka miten saisitte lähi-idän rauhoittumaan, katoavat luonnonvarat uudistumaan tai etiopian tai somalian alkavan nälänhädän loppumaan. viitsi kohta mitään vieraskirjoja lukea kun yhdet ja samat paskanjauhajat taivastelevat asioita, jotka ei edes niille kuulu.
ps. jukka lampela ei ole niin nuori enää, se on yli nelikymppinen : O
lordi on nuori se on 32 v : O - ei se auta nyt
kannalla kirjoitti:
Harvemmin artisti ja varsinkin osaava artisti, liittyy johonkin yhtyeseen jolla on jo oma imago perusta ja oma tyyli, kuin itsellaankin. Aika dangerous juttu ihan kaikille osapuolille, mutta toivotaaan kaikille parasta.hypätä lentokoneeseen ja tulla katsomaan mitä SÄ voisit tehdä?? Voi tsiisus!! OLETTE TE HUVITTAVIA ; ======)))))
- .....
onhan se anne hyvä, mutta vois hieman nauraa vähemmän äänee keikalla.. siis melkein joka laulustä jää sanoja vaikka kuinka paljon pois kun anne vaan nauraa, kun on jotain sisäpiiri juttua bändin poikien kanssa... siis valoisa esiintyjä on en voi muuta sanoa, mutta jossai vaihees tulee sellanen olo, että mikkiin kuuluu laulaa eikä nauraa..
- aika
hauskalta persoonalta!Itsekkin naureskelen joskus ihan sopimattomissa tilanteissa:))
Ihmettelen vaan tuota souvarit ja Anne juttua.
Kuin voi noin erilaiset musiikkityylit kohdata toisensa?
Souvareiden kotisivut on ihan sekavat, ei tietoa saa ollenkaan ja tuntuu kuin olisivat jotain superstaroja suomessa? Kuinkahan on asian laita ihan oikeasti? Monet ei edes tunne souvareita tai ole koskaan kuullut, osaisiko joku vastata miksi sivunsa on muka niin salaiset?
Terv.
Ulkomailla asuva musafani. - ikävystynyt
aika kirjoitti:
hauskalta persoonalta!Itsekkin naureskelen joskus ihan sopimattomissa tilanteissa:))
Ihmettelen vaan tuota souvarit ja Anne juttua.
Kuin voi noin erilaiset musiikkityylit kohdata toisensa?
Souvareiden kotisivut on ihan sekavat, ei tietoa saa ollenkaan ja tuntuu kuin olisivat jotain superstaroja suomessa? Kuinkahan on asian laita ihan oikeasti? Monet ei edes tunne souvareita tai ole koskaan kuullut, osaisiko joku vastata miksi sivunsa on muka niin salaiset?
Terv.
Ulkomailla asuva musafani.anne ja sisarusparvensa on tosi tylsiä ja puuduttavia kuunneltavia ja katseltavia. en usko, että yksikään heistä on pinnalla enää 15 vuoden päästä. rajansa kaikella. kappaleet on myös huonoja ja tekemällä tehtyjä.
- vika ole
ikävystynyt kirjoitti:
anne ja sisarusparvensa on tosi tylsiä ja puuduttavia kuunneltavia ja katseltavia. en usko, että yksikään heistä on pinnalla enää 15 vuoden päästä. rajansa kaikella. kappaleet on myös huonoja ja tekemällä tehtyjä.
että holmalta syntyy sekundaa
- hämmäst...
ikävystynyt kirjoitti:
anne ja sisarusparvensa on tosi tylsiä ja puuduttavia kuunneltavia ja katseltavia. en usko, että yksikään heistä on pinnalla enää 15 vuoden päästä. rajansa kaikella. kappaleet on myös huonoja ja tekemällä tehtyjä.
kaikki sisarukset nyt niin tylsiä ovat??Taitaa kateus vaivata!!!
- samaa mieltä
ikävystynyt kirjoitti:
monotonisia, yhden hittibiisin voimalla pinnalle tulleita tähdenlentoja, viiden vuoden päästä tavallisia rivilaulajia kike elomaa-tasolla.
- kuunt..
samaa mieltä kirjoitti:
monotonisia, yhden hittibiisin voimalla pinnalle tulleita tähdenlentoja, viiden vuoden päästä tavallisia rivilaulajia kike elomaa-tasolla.
on jo aikaa sitten ylittänyt ton viisi vuotta ja suosio senkun jatkuu..
- suosio?
kuunt.. kirjoitti:
on jo aikaa sitten ylittänyt ton viisi vuotta ja suosio senkun jatkuu..
jatkua jonkun aikaa mutta tulee vielä pudotus tavallisen rivilaulajan tasolle.
- suosio on
suosio? kirjoitti:
jatkua jonkun aikaa mutta tulee vielä pudotus tavallisen rivilaulajan tasolle.
vanhempien herrasmiesten vetäminen omaan kelkkaan pysyi tai tippui. Minä ainakin olen niin oksettavasti täys koko Mattila klaania.
Joskos taas Juhannuskeikalla on "pikkusisko" piipittämässä, kuolaavien kännikäisten edessä. Voi, niin en kiroa. - Oh hoijaa
suosio on kirjoitti:
vanhempien herrasmiesten vetäminen omaan kelkkaan pysyi tai tippui. Minä ainakin olen niin oksettavasti täys koko Mattila klaania.
Joskos taas Juhannuskeikalla on "pikkusisko" piipittämässä, kuolaavien kännikäisten edessä. Voi, niin en kiroa.pakko mennä niille lavoille,missä Mattilat esiintyy.Taitaa vähän kumminkin kiinnostaa.
- oh,hoijaa
Oh hoijaa kirjoitti:
pakko mennä niille lavoille,missä Mattilat esiintyy.Taitaa vähän kumminkin kiinnostaa.
kun siellä oli sattumalta myös minulle ykkösporukka eli Souvarit, ja nyt kun keikkalistaa katsoo on jälleen juhannuksena Souvarit.... ja (Mattila), niitä kun riittää joka kissanristiäisiin. Ei todella ole pakko olla kuulolla typyjen esiintyessä, MUTTA kumminkin.
- tuutin täydeltä
ikävystynyt kirjoitti:
Mattilat ovat tosi puuduttavaa tusinatavaraa. Luulenpa, että he ovat kaikki nostettu laulamaan sen vuoksi, että kuulostavat ihan samalta ja koska Anne ei ehdi yksin niitä kaikkia huonoja ja mitäänsanomattomia biisejä levyttää.
Yksi A.Mattila riittäisi, tuo että ne kaikki pitää nostaa esille tekee koko porukasta vain täytebiisien esittäjiä. Yhdellä voisi vielä mennä, ok, se olis hänen tyylinsä, tuollainenkin tarvitaan ehkä, mutta oikein koko perheen voimalla...
Täyttä p****a! Ei mitään persoonaa, ei karismaa, mielikuvituksetonta huttua ja ehdottomasti tulevia rivilaulajia niin kuin moni muukin on täällä todennut. Sarjana tuollainen A.Mattilat on vain huono vitsi. - .rita
tuutin täydeltä kirjoitti:
Mattilat ovat tosi puuduttavaa tusinatavaraa. Luulenpa, että he ovat kaikki nostettu laulamaan sen vuoksi, että kuulostavat ihan samalta ja koska Anne ei ehdi yksin niitä kaikkia huonoja ja mitäänsanomattomia biisejä levyttää.
Yksi A.Mattila riittäisi, tuo että ne kaikki pitää nostaa esille tekee koko porukasta vain täytebiisien esittäjiä. Yhdellä voisi vielä mennä, ok, se olis hänen tyylinsä, tuollainenkin tarvitaan ehkä, mutta oikein koko perheen voimalla...
Täyttä p****a! Ei mitään persoonaa, ei karismaa, mielikuvituksetonta huttua ja ehdottomasti tulevia rivilaulajia niin kuin moni muukin on täällä todennut. Sarjana tuollainen A.Mattilat on vain huono vitsi.Kukahan sinutkin pakottaa niitä kuuntelemaan.Miten ihminen voi raivota mokomasta asiasta tuolla tavalla.Taitaa olla muut murheesi pieniä(tai sitten ei!?)vai onko sulla ihan tapana paasata höyryt korvista pihisten kun joku asia tai ihminen ei miellytä?Enpä haluaisi tutustua.Ota hyvä ihminen rennommin.
Anne ja Anneli ovat hyvännäköisiä,kaunisäänisiä ja iloisia nuoria lupauksia,jotka laulavat iloksemme vielä kauan,koitappa sopeutua. - jos kerran
vika ole kirjoitti:
että holmalta syntyy sekundaa
sellasta levyttää ja antaa kaiken sen tulla tuutista ulos!
- siinä
naisessa viehättää, aivan samanlainen riviläinen kun muutkin suomalaiset humpan laulajat?
- Nimetön
ja en ymmärrä, miksi se nyt on niin kummajainen,
että on tehnyt yhteisen biisin Souvareiden kanssa.
Tekihän Anne ja Reijo Taipalekin yhteisen kappaleen.
Minusta on ihan positiivistä,
että nuori ja vanhempi ikäpolvi kohtaa toisensa
kipaleita tehdessään.
Ei siinä tartte olla jotain ikäero ym.esteitä.
Puhumattakaan noin älyttömistä mielikuvituksista,
kuin jonkin hurahtamisesta.
Hei pikkasen järkee....
En ole vielä sattunut kuulemaan kyseistä yhteislaulua,
mutta uskon sen olevan ihan ok.
Hyvää kesää kaikille...Moi moi- ihan
oikeassa mutta jos aletaan levynteko hommiin duettona niin kappaleen tulisi
sopia siihen duettoon. Mulla on pikku ongelma kappaleenvalinnan kanssa.
Reijo ja Anne lauloivat kappaleen "villiinnyttiin" (monikko) ja sopii kahdelle.
Souvari Lasse ja Anne laulavat kahdestaan souvareiden jo aiemmin levytetyn
kappaleen "soittajan salaisuus" viimeisten tietojen mukaan.
Jos tunnet souvareiden musaa ja kipaleen niin on tosi vaikea ainakin mulle
sovittaa Annen laulua johonkin kohtaan kappaletta. Saatan olla liian pikkutarkkakin
mutta kuuntelen paljon souvareita ja joku muu kappale olisi ollut sopivampi esim
"ota minut syliin" tms. Miksi kyselin asiasta suomi foorumilla oli koska en uskonut asian olevan
totta. Koen souvarit itse aika vahvana tiimijoukkueena ja orkesterina..se juuri tekee souvarit ja
joutuvatko hakemaan nuorempien vaikutusta musaansa, en usko, ei ole tarvetta minusta
ainakaan. Porukka on itse aika nuorekas ja kokoonpanossa on Jukka Lampela, itse
nuori kaveri. Kokoonpano ei muuten itse ollut mukana Annen ja Lassen "projektissa" joka
vaikuttaa jollain tapaa kanssa ainakin minuun, monivuotiseen kuuntelijaan.
Hanuri sopii souvareiden musaan hyvin ja katson souvareita aina kokonaisuutena.
Olisi ollut helpompi omaksua jos olisi tehty yhteishommina orkan kanssa.
Kappalevalinta kuitenkin aiheutti alunperin ajattelua. Souvareille ilman muuta onnea
ja toivottavasti levy tulee suosioon. - kuuuu
ihan kirjoitti:
sovittaa Annen laulua johonkin kohtaan kappaletta. Saatan olla liian pikkutarkkakin
mutta kuuntelen paljon souvareita ja joku muu kappale olisi ollut sopivampi esim
"ota minut syliin" tms. Miksi kyselin asiasta suomi foorumilla oli koska en uskonut asian olevan
totta. Koen souvarit itse aika vahvana tiimijoukkueena ja orkesterina..se juuri tekee souvarit ja
joutuvatko hakemaan nuorempien vaikutusta musaansa, en usko, ei ole tarvetta minusta
nuori kaveri. Kokoonpano ei muuten itse ollut mukana Annen ja Lassen "projektissa" joka
Kappalevalinta kuitenkin aiheutti alunperin ajattelua. Souvareille ilman muuta onnea
ja toivottavasti levy tulee suosioon.mistä tollasta tietoo että anne ja souvarit levyttää piisin?????
- Souvarit,
kuuuu kirjoitti:
mistä tollasta tietoo että anne ja souvarit levyttää piisin?????
vaan meidän mestari Lasse Hoikka ja tämä kyseinen typykkä. Huh, huh radiot sitä soittaa jatkuvasti.
- häh?
ihan kirjoitti:
ja toivottavasti levy tulee suosioon.se on yksi perkeleen lysti jos joku lasse hoikka laulaa jonkun anne mattilan kanssa jonkun biisin jossakin. Voi helvetti sentään!! sitähän tapahtuu kaikenaikaa!! esimerkiksi kun artistit ovat juhlakiertuilla on aina jokaisella myös ns. vieraileva taiteilija jonka kanssa artisti esittää juhlan kunniaksi biisin tai kaksi. ja levytystäkin tapahtuu ja levyilläkin on duettoja muillakin. tyhjänpäiväistä paskanjauhantaa ihmisiltä, joilla ei ole elämässä mitään tärkeämpää tekemistä kuin ihmetellä jotain pikkujuttua. sitäpaitsi kun kehut olevasi souvarimusiikin kuuntelija, niin olisi sinun pitänyt havaita että taustalauluissa on monessakin biisissä NAINEN niiden levyillä. jos soukut ovat painaneet samalla porukalla parikymmentä vuotta niin kyllä siinä varmaan tekee mieli kokeilla ns. uuttakin aluevaltausta välillä eikä sen helvetti tarvitse olla jotain pysyvää ja ennenkuulumatonta.
miettisitte vaikka miten saisitte lähi-idän rauhoittumaan, katoavat luonnonvarat uudistumaan tai etiopian tai somalian alkavan nälänhädän loppumaan. viitsi kohta mitään vieraskirjoja lukea kun yhdet ja samat paskanjauhajat taivastelevat asioita, jotka ei edes niille kuulu.
lordi on nuori se on 32 v : O - justiin
häh? kirjoitti:
se on yksi perkeleen lysti jos joku lasse hoikka laulaa jonkun anne mattilan kanssa jonkun biisin jossakin. Voi helvetti sentään!! sitähän tapahtuu kaikenaikaa!! esimerkiksi kun artistit ovat juhlakiertuilla on aina jokaisella myös ns. vieraileva taiteilija jonka kanssa artisti esittää juhlan kunniaksi biisin tai kaksi. ja levytystäkin tapahtuu ja levyilläkin on duettoja muillakin. tyhjänpäiväistä paskanjauhantaa ihmisiltä, joilla ei ole elämässä mitään tärkeämpää tekemistä kuin ihmetellä jotain pikkujuttua. sitäpaitsi kun kehut olevasi souvarimusiikin kuuntelija, niin olisi sinun pitänyt havaita että taustalauluissa on monessakin biisissä NAINEN niiden levyillä. jos soukut ovat painaneet samalla porukalla parikymmentä vuotta niin kyllä siinä varmaan tekee mieli kokeilla ns. uuttakin aluevaltausta välillä eikä sen helvetti tarvitse olla jotain pysyvää ja ennenkuulumatonta.
lordi on nuori se on 32 v : Opohjaan palanut kaalilaatikko:))
ei mulle ole ainakaan sama millaista musaa suosikkini soittavat tai laulavat tai kenen kanssa. toiseksi puhuit aluevaltauksesta...en huomannut oikeastaan tuossa duetossa muuta uutta kuin Annen. kappale on sataan kertaa kuultu souvarifaneilta jo. takaajatus oli: jos on tilaisuus tuollaisen laulajan kuin Anne, kanssa hommailla levy tai kappale niin olisin itse toivonut jotain ihan uutta ja jopa hitin jos mahdollista. miksi jo kertaalleen kuultua? kirjoitin jo..mun ongelma on vaan se kappalevalinta, ei muu. - pakko
häh? kirjoitti:
lordi on nuori se on 32 v : Okiroilla? ei kannata varmaan noin hermoheikolle edes perustella:)) mutta perustelen korjatakseni sun ajatukset kirjoituksestani.
1. jos jokaiselle olisi ihan sama millaista musaa meille tarjotaan, musiikki voisi olla aika kamalaa ja kaikki muusikot polkisivat vaan paikallaan.
2. mainitsit uudesta aluevaltauksesta: minusta souvareiden tapauksessa ei ole uudesta kyse, vaan sataan kertaan kuullun kappaleen uudelleen purkittamisesta.
3. jokaiselle joka kuluttaa/ostaa musiikkia kuuluu nuo asiat. artistit/yhtyeet ei tee musiikkia itselleen, vaan musiikin kuluttajille.
puuttuisit itsekkin asiaan jos lordit laulaisivat vaikka kappaleen "puhelinlangat laulaa" katri helenan kanssa ja noissa asuissa:)
4. ei kannata hermostua, itse olisin halunnut kuulla jonkun tempaavan "hipin" kappaleen ja vaikka jonkun jota en ole kuullut koskaan. olisi saattanut olla (hittiainesta) tosi kiva ja kritiikki on rakentavaksi tarkoitettu. Souvarit ja Anne Mattilakin ovat ihan mieluisia musiikin alalla molemmat. Relax. - lukea
häh? kirjoitti:
lordi on nuori se on 32 v : Ovieraskirjoja. joskus vitsaillaankin noissa aika paljon...vaan ihan hauskuus tarkoituksella. vihje sinulle.
- viides
häh? kirjoitti:
lordi on nuori se on 32 v : OVastaus seuraavaan kirjoitukseesi:
5. Ilman toimivaa infrastruktuuria (jos sinulle tuottavuus/produtiivisuus/toimivuus on ihan sama) ei noissakaan maissa edistyisi mainitsemasi ongelmat. Life on sellainen kiertokulku ja ketju ja koostuu monenlaisista seikoista. Jopa musiikin tuottavuudella voi olla osansa asioissa jos ajatellaan kokonaiskuvaa.
Nuo ongelmat haluaisi kai jokainen ratkaista heti jos olisi nopea resepti.
Toivottavasti ajattelet vastaustani.
Alkuaiheeseen palatakseni, kyseinen levy vaikuttaa tarkasteltuani kokonaisuutta, saatuani tietoa:) ihan
OK:lle! Onneksi!! - mitä..
viides kirjoitti:
Vastaus seuraavaan kirjoitukseesi:
5. Ilman toimivaa infrastruktuuria (jos sinulle tuottavuus/produtiivisuus/toimivuus on ihan sama) ei noissakaan maissa edistyisi mainitsemasi ongelmat. Life on sellainen kiertokulku ja ketju ja koostuu monenlaisista seikoista. Jopa musiikin tuottavuudella voi olla osansa asioissa jos ajatellaan kokonaiskuvaa.
Nuo ongelmat haluaisi kai jokainen ratkaista heti jos olisi nopea resepti.
Toivottavasti ajattelet vastaustani.
Alkuaiheeseen palatakseni, kyseinen levy vaikuttaa tarkasteltuani kokonaisuutta, saatuani tietoa:) ihan
OK:lle! Onneksi!!ni-in kun on aikansa paskaa jauhanut pitää jo alkaa perumaan juttujansa. kaikki onkin sitten ok, kun huomaa itsekin olevansa ns. paskanjauhaja.
- en koskaan
mitä.. kirjoitti:
ni-in kun on aikansa paskaa jauhanut pitää jo alkaa perumaan juttujansa. kaikki onkin sitten ok, kun huomaa itsekin olevansa ns. paskanjauhaja.
kerroppas millaisista asioista Sun ajatustavan mukaan tulisi jutella ja kirjoitella musiikkisivuilla? kaikesta muusta paitsi musasta vai? mielummin luen itse ihmisten ajatuksia olennaisista asioista ja juttelen noista. en peru ajatuksiani mainitsemastani kappaleesta, mutta totesin levyn koostuvan paljon muustakin kuin tuosta kipaleesta. tieto on aina valttia ja valitettavasti tietoa ei aina saa. joskus jokin kappale ei kolahda, mutta joku toinen saattaa ja jos aletaan tuomaan levy julkaisuja julki, olisi kerrottava asiasta kaikki, ei vaan puolet. vaikutus saattaa olla ihan toisenlainen kuten mun kohdalla. hei, toi kiroilu on kamalaa luettavaa ulkopuoliselta..oletko koskaan ajtellut lopettaa?:))
- mitä...
en koskaan kirjoitti:
kerroppas millaisista asioista Sun ajatustavan mukaan tulisi jutella ja kirjoitella musiikkisivuilla? kaikesta muusta paitsi musasta vai? mielummin luen itse ihmisten ajatuksia olennaisista asioista ja juttelen noista. en peru ajatuksiani mainitsemastani kappaleesta, mutta totesin levyn koostuvan paljon muustakin kuin tuosta kipaleesta. tieto on aina valttia ja valitettavasti tietoa ei aina saa. joskus jokin kappale ei kolahda, mutta joku toinen saattaa ja jos aletaan tuomaan levy julkaisuja julki, olisi kerrottava asiasta kaikki, ei vaan puolet. vaikutus saattaa olla ihan toisenlainen kuten mun kohdalla. hei, toi kiroilu on kamalaa luettavaa ulkopuoliselta..oletko koskaan ajtellut lopettaa?:))
jos ihminen kirjoittaa bändien vieraskirjoilla aina pullan leipomisesta lähtien, niin sillä ihmisellä täytyy olla tosi pieni elämä! ketä kiinnostaa lukea bändien sivuilta jonkun kotielämää tms. aiheeseen liittymätöntä. KIRJOITTAKAA BÄNDIEN SIVUILLE VAIN MUSIIKKIIN, KEIKKOIHIN, KEIKKATUNNELMIIN LIITTYVIÄ JUTTUJA.
mustasukkaiset, lapselliset tahallaan väärin ymmärettyt paskanjauhannat ei kuulu bändien sivuille. hankkikaa se puuttuva pala elämästänne jostakin muusta niin kirjoitusten taso pysyy bändien sivuilla siinä aiheessa mihin ne on tarkoitettu.
ps. kiroilu ei tee musta huonompaa ihmistä kuin sinä!!! - pieni
mitä... kirjoitti:
jos ihminen kirjoittaa bändien vieraskirjoilla aina pullan leipomisesta lähtien, niin sillä ihmisellä täytyy olla tosi pieni elämä! ketä kiinnostaa lukea bändien sivuilta jonkun kotielämää tms. aiheeseen liittymätöntä. KIRJOITTAKAA BÄNDIEN SIVUILLE VAIN MUSIIKKIIN, KEIKKOIHIN, KEIKKATUNNELMIIN LIITTYVIÄ JUTTUJA.
mustasukkaiset, lapselliset tahallaan väärin ymmärettyt paskanjauhannat ei kuulu bändien sivuille. hankkikaa se puuttuva pala elämästänne jostakin muusta niin kirjoitusten taso pysyy bändien sivuilla siinä aiheessa mihin ne on tarkoitettu.
ps. kiroilu ei tee musta huonompaa ihmistä kuin sinä!!!sulla ei ole aavistustakaan todellisesta tilanteesta joten ei kannata puuttua koko asiaan, vaikka juttusi naurattaa tosin jollain tapaa minua.
en sanonut sun olevan huono ihminen ("jokainen ihminen on laulun arvoinen") jos kiroilet mutta se ei ole muille mukavaa luettavaa. ajatteletko koskaan muita?? monet ajattelee aika paljon ja siksi kai ne pullan leipomiset:))
mieti. mieti. mieti. leipooko sun vaimo koskaan pullaa?:)) - Seinänokkonen
Olisko välillä veljesten vuoro?
- Amppari
Seinänokkonen kirjoitti:
Olisko välillä veljesten vuoro?
Anne, Anneli, Anniina ym. eivät ole sisarruksia, vaan siskoksia :)
Sisarruksia ovat sisko ja veli keskenään.
Suomessa on laulavia siskoksia ja laulavia veljeksiä, mutta laulavia sisarruksia ei taida vielä muistaakseni olla... Vai onko ? - suussako
mitä... kirjoitti:
ps. kiroilu ei tee musta huonompaa ihmistä kuin sinä!!!no minne katosit kommentteinesi?:))
tarkoitus ei ole suututtaa sua mutta perustelen oikein kunnolla ettei jutella aiheesta ihan jouluun saakka. pullan leivonnalla ja musiikilla voi olla yhteys: jos vaimosi leipoo pullaa niin olet varmaan tietoinen kuinka taikinalle tapahtuu jos edes yksi aineksista puuttuu. pullat ei onnistu. sama saattaa toimia jonkun kappaleen kohdalla ja millaisista aineksista on souvarit tehty, liittyy kovasti aiheeseen.
levyn hankin kuitenkin pikemmiten koska kaikki ainekset tulivat levyn kannessa esille. - honasin!!
mitä... kirjoitti:
ps. kiroilu ei tee musta huonompaa ihmistä kuin sinä!!!kannattaa joskus vilaista siihen "peiliin" ja tutkiskella. vika taisikin olla minun kannanotoissa ja ajtuksissa. trallallalaa:))kauan kesti, mutta kannatti..hyvin sujuu siivoukset. mukavaa tanssilava rupeamaa sinullekkin:)
- jos honasit
honasin!! kirjoitti:
kannattaa joskus vilaista siihen "peiliin" ja tutkiskella. vika taisikin olla minun kannanotoissa ja ajtuksissa. trallallalaa:))kauan kesti, mutta kannatti..hyvin sujuu siivoukset. mukavaa tanssilava rupeamaa sinullekkin:)
jotakin se voidaan pitää sinulle suurena saavutuksena.
- olivain
jos honasit kirjoitti:
jotakin se voidaan pitää sinulle suurena saavutuksena.
sulle tarkoitettu..peilikuvana:))
- siellä
olivain kirjoitti:
sulle tarkoitettu..peilikuvana:))
Tosi typerää tuollainen.Ei tää palsta taatusti ole tarkoitettu mokomaan jauhamiseen.
- lopetetaan
siellä kirjoitti:
Tosi typerää tuollainen.Ei tää palsta taatusti ole tarkoitettu mokomaan jauhamiseen.
oikeastaan oli tarkoitettu ihan huumoriksi:)
joskus on kiva kiusata leikisti vaan..en usko hepun olevan edes oikeasti noin vihainen.
Anne Mattilalla on joitakin ihan hyviä lauluja ( mutta myös joitain ihan surkeitakin tekeleitä, kuten: "Perutaan häät" ) ja hänellä on ihan miellyttävä ääni. Ja persoonaltaankin vaikuttaa mukavan mutkattomalta, MUTTA Iskelmäradio on pakkosyöttänyt ja tuputtanut tätä Anne Mattilaa ja hänen siskojaan niin paljon ,että välillä tekisi mieli heittää radio jorpakkoon ja pitkälle, kun siellä kolmannen kerran tunnin sisällä alkaa joku Mattilan siskoksista veisaamaan.
- .rita
Mitähän siskoja?Mä en ainakaan ole kuullut siellä soivan kuin Anne ja Anneli.Kolmas siskokin käy keikoilla,kai,mutta tuskin on edes levyttänyt.
.rita kirjoitti:
Mitähän siskoja?Mä en ainakaan ole kuullut siellä soivan kuin Anne ja Anneli.Kolmas siskokin käy keikoilla,kai,mutta tuskin on edes levyttänyt.
Ei kai niin ja toivottavasti ei levytäkkään. Sitä huttua on ihan tarpeeksi tarjolla jo.
Eihän sitä erota ,että kuka tai kumpi (Anne vai Anneli) niistä Mattiloista milloinkin laulaa. Ihan samanlaisilta kuulostavat kaikki ( kun olen joskus telkkarissa kuullut sen kolmannenkin siskon laulavan).
Samanlainen ääni, samanlainen etukeno ja samanlaisia biisejä.
Heidän pitäisi yrittää jollaintavalla erottua toisistaan, etenkin jos ne kaksi muutakin Mattiloiden klaanin edustajaa( eli Anniina ja Annika tms.) aikovat vielä joskus levyttää jotain.- .rita
Justiinax kirjoitti:
Ei kai niin ja toivottavasti ei levytäkkään. Sitä huttua on ihan tarpeeksi tarjolla jo.
Eihän sitä erota ,että kuka tai kumpi (Anne vai Anneli) niistä Mattiloista milloinkin laulaa. Ihan samanlaisilta kuulostavat kaikki ( kun olen joskus telkkarissa kuullut sen kolmannenkin siskon laulavan).
Heidän pitäisi yrittää jollaintavalla erottua toisistaan, etenkin jos ne kaksi muutakin Mattiloiden klaanin edustajaa( eli Anniina ja Annika tms.) aikovat vielä joskus levyttää jotain.Aika paljon samantyylinen on kylläkin ääni,mut Annella ei ole niin matala.En ymmärrä miksi niitä kuitenkaan vihataan täällä niin pirusti.Kummallakin on minusta kaunis ja erikoinen ääni.Ei monesta muusta artistista sais kirjoitella täällä samanlaista vihaa tihkuvaa tekstiä kuin Mattiloista,tai sensuuri iskis.Kyllä siellä Iskelmässä esim.Plogman jollottaa monta kertaa päivässä iänikuisia karseita riimityksiään eikä siitä kukaan raivoa.
- onkin
.rita kirjoitti:
Aika paljon samantyylinen on kylläkin ääni,mut Annella ei ole niin matala.En ymmärrä miksi niitä kuitenkaan vihataan täällä niin pirusti.Kummallakin on minusta kaunis ja erikoinen ääni.Ei monesta muusta artistista sais kirjoitella täällä samanlaista vihaa tihkuvaa tekstiä kuin Mattiloista,tai sensuuri iskis.Kyllä siellä Iskelmässä esim.Plogman jollottaa monta kertaa päivässä iänikuisia karseita riimityksiään eikä siitä kukaan raivoa.
minustakin. anne ei ainakaan ole taustalaulajia vaan ihan samalla tasolla muiden laulajien kanssa.
- Eri mieltä
Justiinax kirjoitti:
Heidän pitäisi yrittää jollaintavalla erottua toisistaan, etenkin jos ne kaksi muutakin Mattiloiden klaanin edustajaa( eli Anniina ja Annika tms.) aikovat vielä joskus levyttää jotain.vähänkin musiikista ymmärtää,niin kyllä hyvin erottaa siskojen äänet toisistaan.Tällä hetkellä ainakin Iskelmäradio soittaa Annika Eglundia niin monta kertaa päivässä,että siihen on kyllästynyt väkisinkin.Enemmän vaan Mattilan sisaruksia.
- Vanha herra
Olen nyt ollut biisin tekijän juttusilla, joten ymmärrän biisin sanoman ihan eri tavaoin kuin ennen. Tosi kiva veijari tuo sanoittaja!
- Vanha herra
Justiinax kirjoitti:
Heidän pitäisi yrittää jollaintavalla erottua toisistaan, etenkin jos ne kaksi muutakin Mattiloiden klaanin edustajaa( eli Anniina ja Annika tms.) aikovat vielä joskus levyttää jotain.tuollaisen nimen kuin Annika! Tietääkseni Annen sisarissa ei ole tuon nimistä! Anniina, Anne, Anneli ja Anitta on mielestäni sisruksia! Kaikkia olen kuullut klaulamassa ja kaikkien mkanssa jutellut. Mukavia likkoja jokainen! Annelilla on sitä paitsi paljon tummempi ääni kuin Annella!
.rita kirjoitti:
Aika paljon samantyylinen on kylläkin ääni,mut Annella ei ole niin matala.En ymmärrä miksi niitä kuitenkaan vihataan täällä niin pirusti.Kummallakin on minusta kaunis ja erikoinen ääni.Ei monesta muusta artistista sais kirjoitella täällä samanlaista vihaa tihkuvaa tekstiä kuin Mattiloista,tai sensuuri iskis.Kyllä siellä Iskelmässä esim.Plogman jollottaa monta kertaa päivässä iänikuisia karseita riimityksiään eikä siitä kukaan raivoa.
Tuokin on kyllä totta. Ja kyllähän se on todettava, että mielummin vaikka sitten Anne ja Anneli Mattilaakin kuuntelee, kuin Charles Blogmanin hoilotuksia monta kertaa päivässä.
Vanha herra kirjoitti:
tuollaisen nimen kuin Annika! Tietääkseni Annen sisarissa ei ole tuon nimistä! Anniina, Anne, Anneli ja Anitta on mielestäni sisruksia! Kaikkia olen kuullut klaulamassa ja kaikkien mkanssa jutellut. Mukavia likkoja jokainen! Annelilla on sitä paitsi paljon tummempi ääni kuin Annella!
Joo, mä muistin väärin sen yhden nimen. Se onkin siis Anitta. Hyvä, kun korjasit.
En ole niin kovin tarkkaan heidän nimiasiaansa perehtynyt, muistin vaan ,että A:lla ne kaikki alkaa.- ikävä kyllä
.rita kirjoitti:
ja onhan se kolmaskin Mattila ehtinyt suuren yleisön ikäväksi levyttää ainakin kaksi radioille tungettua kappaletta. Se toinen ainakin oli Iskelmän listallakin viime vuoden puolella. Uusinta ei ainakaan vielä ole näkynyt.. Hirveää liukuhihnamattilakamaa molemmat kappaleet. En kyllä kummoista odottanutkaan. Muistaakseni sen ekan biisin nimi oli "kolme miestä kolme kitaraa" ja tämä jälkimmäinen on sitten "Suomi tanssii ja kitara soi" - hoh hoijaa...
- Voi voi...
ikävä kyllä kirjoitti:
ja onhan se kolmaskin Mattila ehtinyt suuren yleisön ikäväksi levyttää ainakin kaksi radioille tungettua kappaletta. Se toinen ainakin oli Iskelmän listallakin viime vuoden puolella. Uusinta ei ainakaan vielä ole näkynyt.. Hirveää liukuhihnamattilakamaa molemmat kappaleet. En kyllä kummoista odottanutkaan. Muistaakseni sen ekan biisin nimi oli "kolme miestä kolme kitaraa" ja tämä jälkimmäinen on sitten "Suomi tanssii ja kitara soi" - hoh hoijaa...
vaan itelles.Ei oo pakko kuunnella.Ja kyllä se on suuri yleisö,jotka kuuntelevat Mattilan sisaruksia ihan mielellään.Toivottavasti tulee uusia biisejä kaikilta.
- ...joo
Voi voi... kirjoitti:
vaan itelles.Ei oo pakko kuunnella.Ja kyllä se on suuri yleisö,jotka kuuntelevat Mattilan sisaruksia ihan mielellään.Toivottavasti tulee uusia biisejä kaikilta.
En kans jaksa ymmärtää miten Mattilat voi kaivella joittenkin päätä tuossa mitassa.Ei niitä ole pakko kuunnella.Ja entäs sitten jos niitä on monta,Annella ja Annelilla on kummallakin sekä hyviä biisejä että ei ihan niin hyviä kuten kaikilla muillakin artisteilla.Onhan tää maa pullollaan artisteja.Miks ihmeessä pitää takertua siihen mistä ei pidä,kun vois iloisella mielellä kuunnella sitä josta pitää.Lapsellista ja typerää aikuisilta ihmisiltä.Ja pakostakin tulee mieleen että jos tätä sanasotaa käytäis eräistä muista artisteista niin Sheriffi olis jo aikaa sitten lopettanut jutut lyhyeen???
- oma mielipiteensä
...joo kirjoitti:
En kans jaksa ymmärtää miten Mattilat voi kaivella joittenkin päätä tuossa mitassa.Ei niitä ole pakko kuunnella.Ja entäs sitten jos niitä on monta,Annella ja Annelilla on kummallakin sekä hyviä biisejä että ei ihan niin hyviä kuten kaikilla muillakin artisteilla.Onhan tää maa pullollaan artisteja.Miks ihmeessä pitää takertua siihen mistä ei pidä,kun vois iloisella mielellä kuunnella sitä josta pitää.Lapsellista ja typerää aikuisilta ihmisiltä.Ja pakostakin tulee mieleen että jos tätä sanasotaa käytäis eräistä muista artisteista niin Sheriffi olis jo aikaa sitten lopettanut jutut lyhyeen???
Oman mielipiteensä varmaankin saa jokainen tuoda julki, myöskin negatiiviset, EIKÖ???????
- vaan
oma mielipiteensä kirjoitti:
Oman mielipiteensä varmaankin saa jokainen tuoda julki, myöskin negatiiviset, EIKÖ???????
Jos se on sulle noin tärkeää niin kerro pois.Mutta kun tää "keskustelu"taas näkyy keskittyvän pelkästään haukkumiseen.Oma mielipide,negatiivinenkin,ja sen kertominen on eri asia kuin alkaa kinastelemaan sen oman näkemyksen erinomaisuudesta.
- Vanha herra
vaan kirjoitti:
Jos se on sulle noin tärkeää niin kerro pois.Mutta kun tää "keskustelu"taas näkyy keskittyvän pelkästään haukkumiseen.Oma mielipide,negatiivinenkin,ja sen kertominen on eri asia kuin alkaa kinastelemaan sen oman näkemyksen erinomaisuudesta.
Kaikki neljä Mattilan tyttöä osaa esiintyä ja laulaa. Myös ovat erittäin kivoja persoonia. Juttelevat herkästi ja tuntevat jo toisella käynnillä. Vaikka harvoin olen heidän keikoillaan mukana, niin aina tavatessamme riittää juttua ja halit!
- Mattiloita itse ihnhoava
Justiinax kirjoitti:
Heidän pitäisi yrittää jollaintavalla erottua toisistaan, etenkin jos ne kaksi muutakin Mattiloiden klaanin edustajaa( eli Anniina ja Annika tms.) aikovat vielä joskus levyttää jotain.nimet ovat vanhimmasta nuorinpaan: Anniina, Anne, Anneli ja Anitta.
Anninalta tulee 7.6.2006 1:mmäïnen pitkäsoitto "Lapsellisen mies" - Lilli
Eri mieltä kirjoitti:
vähänkin musiikista ymmärtää,niin kyllä hyvin erottaa siskojen äänet toisistaan.Tällä hetkellä ainakin Iskelmäradio soittaa Annika Eglundia niin monta kertaa päivässä,että siihen on kyllästynyt väkisinkin.Enemmän vaan Mattilan sisaruksia.
Shanghain valot.
- MATTILA
Annella on huomenna 31.5.2006 synttärit!!! 22v.
ONNITTELUT!!!!! - pilttuu
mun mielipidettä ette kyllä saa muuttumaan!
Anne on ykkönen ja ykkösenä pysyy!- Riku
Olen toista mieltä eli en tykkää. Kypsyys puuttuu, mutta niinhän puuttuu ikääkin koko sisarussarjalta. Eikä se heidän vikansa ole. Vika on taustatiimeissä: tekemällä tehdyissä kappaleissa joissa ei ole ei niin yhtään mitään sisältöä eikä järkeä. Vaikka rakkaudesta tai sen kaipuusta lauletaankin tässäkin. Tai sitten on perutaan kaikki-tyyliset hevi? sanoitukset. Nämä Annen kappaleet ovat ihan hirveitä, ihan hirveitä. Ei tämä jaksa pitkään kiinnostaa jos ei ruveta tekemään töitä myös siellä taustalla. Kypsymättömyyttäänhän laulavat itse varmaan kaiken mitä eteen pannaan. Tällä Annelila on jo huolellisempaa iskelmällistä klangia niin äänessään kuin kappalevalinnoissaan.
- Annella
Riku kirjoitti:
Olen toista mieltä eli en tykkää. Kypsyys puuttuu, mutta niinhän puuttuu ikääkin koko sisarussarjalta. Eikä se heidän vikansa ole. Vika on taustatiimeissä: tekemällä tehdyissä kappaleissa joissa ei ole ei niin yhtään mitään sisältöä eikä järkeä. Vaikka rakkaudesta tai sen kaipuusta lauletaankin tässäkin. Tai sitten on perutaan kaikki-tyyliset hevi? sanoitukset. Nämä Annen kappaleet ovat ihan hirveitä, ihan hirveitä. Ei tämä jaksa pitkään kiinnostaa jos ei ruveta tekemään töitä myös siellä taustalla. Kypsymättömyyttäänhän laulavat itse varmaan kaiken mitä eteen pannaan. Tällä Annelila on jo huolellisempaa iskelmällistä klangia niin äänessään kuin kappalevalinnoissaan.
on muutakin tehtävää työnsä ohessa, Hän luotsaa kimittävää pikku-sisartaan suuren maailman tietoon, ei jouda kuunteleen ja katseleen omaa paikallaanpolkemista.Tyyliin "annetaan vielä tämän setin vetää, että saa lavakokemusta" oliko hän nyt anitta?! mikä tahansa, mutta näin tämä kulkee ja lipusta maksetaan täys hinta, sillä toinenkin orkesteri on illassa mukana.
- Vanha herra
Annella kirjoitti:
on muutakin tehtävää työnsä ohessa, Hän luotsaa kimittävää pikku-sisartaan suuren maailman tietoon, ei jouda kuunteleen ja katseleen omaa paikallaanpolkemista.Tyyliin "annetaan vielä tämän setin vetää, että saa lavakokemusta" oliko hän nyt anitta?! mikä tahansa, mutta näin tämä kulkee ja lipusta maksetaan täys hinta, sillä toinenkin orkesteri on illassa mukana.
Pikkusisko Aitta laula myös todella hyvin. Mukana myös Annelilla keikoilla silloin tällöin. Kaikki siskokset ovat hyviä laulajia ja miellyttävän näköisiäkin. Mukaavaa on myös vaihta jokunen sana heidän kanssaan! Jään taatusti kuuntelemaan lähelle, kun esiintyvät!Vaikka olisin tullut lavalle toisen artistin takia!
- Vanha herra
Vanha herra kirjoitti:
Pikkusisko Aitta laula myös todella hyvin. Mukana myös Annelilla keikoilla silloin tällöin. Kaikki siskokset ovat hyviä laulajia ja miellyttävän näköisiäkin. Mukaavaa on myös vaihta jokunen sana heidän kanssaan! Jään taatusti kuuntelemaan lähelle, kun esiintyvät!Vaikka olisin tullut lavalle toisen artistin takia!
Siis pikkusiskonsa Anitta piti sanomani laulaa myös hyvin.
- olen huomannut
Vanha herra kirjoitti:
teitä vanhoja kuolaavia, enemmän ja vähemmän kännisiä ukkoja lavanedessä tapittaa ja sivusta seuranneena,, oksettaa!!Miten joku isä voi päästää alaikäisen pentunsa laulamaan juopoille "rakkauden petollisuudesta" yms. Sietäis hävetä ja ruokkia ite mukulansa edes täysi-ikäisiksi. Vaarin saaresta ja täti-Monikasta kuuluis tämänkin natiaisen piipittävän.
- ...kauheeta
olen huomannut kirjoitti:
teitä vanhoja kuolaavia, enemmän ja vähemmän kännisiä ukkoja lavanedessä tapittaa ja sivusta seuranneena,, oksettaa!!Miten joku isä voi päästää alaikäisen pentunsa laulamaan juopoille "rakkauden petollisuudesta" yms. Sietäis hävetä ja ruokkia ite mukulansa edes täysi-ikäisiksi. Vaarin saaresta ja täti-Monikasta kuuluis tämänkin natiaisen piipittävän.
Jos et sattunut näkemään niin tuota pimuakin nuoremmat tuttisuut oli seuraamassa kun Lordi katkoi päitä nukeilta.Vie vaan kakarasi niihin konsertteihin.
- täytyy
...kauheeta kirjoitti:
Jos et sattunut näkemään niin tuota pimuakin nuoremmat tuttisuut oli seuraamassa kun Lordi katkoi päitä nukeilta.Vie vaan kakarasi niihin konsertteihin.
myöntää....todellisempaa ja inhottavampaa on kuitenkin esittämäni aihe. Ei tähän aiheeseen kuulu Lordi mitenkään. Maskin takana on kivasti ajatteleva IHMINEN! Nyt on kyse "aikuisten" ihmisten tekemistä valinnoista.
- kovasti
täytyy kirjoitti:
myöntää....todellisempaa ja inhottavampaa on kuitenkin esittämäni aihe. Ei tähän aiheeseen kuulu Lordi mitenkään. Maskin takana on kivasti ajatteleva IHMINEN! Nyt on kyse "aikuisten" ihmisten tekemistä valinnoista.
Sun todellisuuden tajus on kyllä hämärtynyt pahasti jos kuvittelet ettei tuollainen esimerkki vaikuta.Ja mitähän se maskin takana kivasti ajatteleva ihminen sitten kivasti ajattelee.En ole kuullut kauheesti hänen ajatusmaailmastaan enkä tiedä edes haluanko.Ja eikös sielläkin ole aikuinen ihminen maskin takana.Niinhän sä ajattelet kun kuusivuotiaat kakarat.
- Vanha herra
olen huomannut kirjoitti:
Johan osasit laukaista! Ensiksikään minä en nimimerkistäni huolimatta ole vanha! Toiseksi en kuolaa kenenkään perään, en artistin enkä muittenkaan naisten. Kuuntelen mielenkiinnolla esittäjää, jos en tanssi. Kolmannenksi minulla ei ole tarvetta kännäillä, en vielä tähän ikään mennessä ole ollut kertaakaan humalassa, joten taisipa kaikki päätelmäsi osua ihan prikulleen pieleen!
- todella
Vanha herra kirjoitti:
Johan osasit laukaista! Ensiksikään minä en nimimerkistäni huolimatta ole vanha! Toiseksi en kuolaa kenenkään perään, en artistin enkä muittenkaan naisten. Kuuntelen mielenkiinnolla esittäjää, jos en tanssi. Kolmannenksi minulla ei ole tarvetta kännäillä, en vielä tähän ikään mennessä ole ollut kertaakaan humalassa, joten taisipa kaikki päätelmäsi osua ihan prikulleen pieleen!
Tuota horinaa sun ei edes kannata ottaa tosissaan.Tuo on vaan taas jonkun Mattilavihaajan epätoivoista kitinää.
- "mies"
Vanha herra kirjoitti:
en puhunut henkilökohtaisesti SINUSTA.
- mutten
todella kirjoitti:
Tuota horinaa sun ei edes kannata ottaa tosissaan.Tuo on vaan taas jonkun Mattilavihaajan epätoivoista kitinää.
tunne sympatiakaan, joten neutraali kokemus. Mene hyvä immeinen kattomaan miten se käy, älä mee ihan lavan eteen, vaan kärpäsenä seinälle kuten sanonta kuuluu.
- Vanha herra
"mies" kirjoitti:
en puhunut henkilökohtaisesti SINUSTA.
Kannattaa siis tarkentaa viestiään, jos kerran ei tarkoita kaikille, etenkään kirjoittajalle, jonka viestiin vastaa!
- en tykkää
En pidä todellakaan Anne Mattilasta!!
- onko näin
Todellako?????????
- tuuttuut_lavakausi
onko näin kirjoitti:
Todellako?????????
onko se mikään ihme, jos joku ei anne mattilasta pidä. siinä on ihan tavallinen rivilaulaja, jossa ei ole mitään erityistä. täysin persoonatonta puppua.
eikä pitäisi ketään ärsyttää että tuo oman mielipiteensä esille, kun sitä tässä ketjussa alun perin kuitekin kyseltiin. - joopa joo
tuuttuut_lavakausi kirjoitti:
onko se mikään ihme, jos joku ei anne mattilasta pidä. siinä on ihan tavallinen rivilaulaja, jossa ei ole mitään erityistä. täysin persoonatonta puppua.
eikä pitäisi ketään ärsyttää että tuo oman mielipiteensä esille, kun sitä tässä ketjussa alun perin kuitekin kyseltiin.Aika hyvin menestyny tavalliseksi rivilaulajaksi. Minä kyllä tykkään. Ja suloinenkin on vielä ku mikä.
- Annen fani foreva
joopa joo kirjoitti:
Aika hyvin menestyny tavalliseksi rivilaulajaksi. Minä kyllä tykkään. Ja suloinenkin on vielä ku mikä.
tosi hyvä laulaja tuo Anne!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=tVUZXSXPKFo
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa691904- 1001839
- 1421724
- 971411
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo331354MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil3151246- 601199
Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1301092Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa2761056Kuulin juttua että Jeesus on kopioitu krishnasta
Pitääkö paikkansa että kertomukset ovat samat kummankin uskonnon kirjoissa446943