Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mimosa10
profiilit
mimosa10
mimosa10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
116
Kommenttia
3958
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mun mielestä kans sillä on sellainen ääni joka hukkuu massaan. Siinä ei ole mitään persoonallista ,eikä edukseen erottuvaa. Mahtuu kolmetoista tusinaan, kuten Rita sanoi.
30.04.2006 14:31
Kiitoksia paljon ! :D Tuossa oli muutama ihan uusikin keikka mulle.
Kumma vaan, kun noita keikkoja ei ole jo merkattu tuonne Tapsan kotisivuille.
30.04.2006 08:39
Mä veikkaisin kans ,että ainakin ensivuonna kuullaan Tapsalta uutta musaa :)
Sitä innolla odottelen.
29.04.2006 11:28
Jaahas. Mä olen käynyt yli parikymmentä kertaa, eikä riitä vieläkään :)
27.04.2006 15:04
Joo, kyllä kannattaa käydä Tapsan keikalla, heidänkin jotka eivät ole koskaan ennen nähneet ja kuulleet Tapsaa livenä.
Luulenpa ,että heistä joilla on jotain ennakkoluuloja moni yllättyy positiivisesti :)
25.04.2006 16:34
Vaihtoehtoina on jotain sellasia pareja, joista en menisi kuuntelemaan kumpaakaan, mutta jos valittava on niin :
A.Aallon rytmiorkesteri tai Tommi soidinmäki ?
Tommi Soidinmäen keikalle voisin mennä ihan mieluusti.
Yölintu tai Esa Nummela?
Yölintu on ihan OK. Esa Nummelasta en oikein perusta, joten Yölintu.
Agents tai Tapani Kansa?
Tämä on helpoin valinta ... Tapani Kansa tottakai ! :)
Neljänsuora tai Annika Eklund?
Tuo bändi on ihan outo mulle. Annika Eklund on ihan hyvä, joten häntä menisin kuuntelemaan.
Mamba tai Mikko Mäkeläinen?
Mambaa en voi sietää, joten pakonedessä valitsen Mikko Mäkeläisen.
Saija Tuupanen tai Meiju Suvas ?
En tykkää yhtään Meiju suvaksesta enkä sen biiseistä, joten kyllä tuonne Saija Tuupasen keikalle menisin.
25.04.2006 16:27
Joo, jännättävää siis riittää :) Olis kyllä hieno, jos Tapsa sen pystin saisi :)
23.04.2006 18:47
Oletko joku meedio vai mistä tiedät ? Kyllä Tapsalla on ihan yhtäläiset mahdollisuudet siihen voittoon, kuin niillä muillakin ehdokkailla.
23.04.2006 18:44
Tuossa sun jutussas ei kaikki nyt oikein natsaa...Katsos kun, ei voi vetää herneitä nenään jos/kun se(siis nenä) on jo solmussa.
23.04.2006 18:42
Se on ihan turha täälä sopia ,että kuka sen Iskelmä-Finlandian voittaa. Se on yksin Markku Johanssonin päätettävissä se voittaja.
23.04.2006 16:14
Kiitosta vaan tästä tiedosta. Enempää en ehkä haluakkaan tietää ;)
23.04.2006 16:13
Niimpä :)
Mä olen sitä kans miettinyt ,että mistä täälä saa enää oikein keskustella, kun joka asiasta tuntuu joku suuttuvan?
Laulajiakin on kautta aikain arvosteltu, niin kriitikot ,kuin tavalliset ihmisetkin keskenään.
Laulajat ovat esiintyjiä ja esiintyjiä arvioidan ja arvostellaan. Kyllä laulajat tämän itse ovat tiedostaneet, mutta joillekkin muille se tuntuu olevan ihmeen vaikeaa hyväksyä.
Täälä ei saisikaan sanoa mitään mielipidettään mistään, vaan vain luetella jotain laulun nimiä ja pohtia ,että kuinka jonkun laulun sanat taas menikään.
Ja huumoria mukaan, sitä minäkin peräänkuulutan ! :)
23.04.2006 16:12
Eipä ole tehnyt minkäänlaista vaikutusta meikäläiseen. Ei ulkonäöllään , ei esiintymisellään ,eikä lauluäänellään.
Lisäksi on persoonattoman ja tylsän oloinen. Laulut tusinakamaa.
23.04.2006 16:02
Kukatahansa näistä ehdokkaista voi voittaa. Jokaisella on ansioita ja meriittejä pitkältä uraltaan.
Tapani Kansan toivoisin kuitenkin voittavan, koska hän on mielestäni todella loistava laulaja ja esiintyjä. Konsertit ja keikat ovat aina huippuluokkaa ja esittää monipuolisen vaihtelevaa ja piristävää musiikkia. Ei ole mikään yhden torven toitottaja, vaan luo ja keksii aina jotain uuttaja erillaista.
Muut kilpakumppanit ovat toki myös kovia ammattilaisia, joten vaikea tulee olemaan Markku Johanssonin päätös, kun vaan yhden saa palkita.
23.04.2006 15:54
Mä EN ole kateellinen Paulalle ,kun ei ole mitään syytä olla kateellinen sille.
22.04.2006 15:36
En mä kyllä tollasta motkotusta tilannut...
22.04.2006 15:29
Varmasti on hyvä ja hauska harrastus ,sekä tehokasta liikuntaa, mutta mä jätän sen harrastuksen suosiolla väliin. Sen verran surkeaa on meikäläisen tanssitaito.
22.04.2006 09:19
En mä ole mielistellyt mitään.
Ja voi olla ,että sä tunnet Paulan paremmin ,kun olet jutellut sen kanssa, mutta siltikin mulla on oma mielipiteeni hänestä. Olet sä tai kukatahansa siitä sitten mitä mieltä lystäät.
Tapsan hymy voi olla korviin asti, mutta se ei olekkaan mitään teennäistä hymyä, vaan aitoa ja valloittavaa.
Ja ota ihan rauhallisesti vaan, ei sun sen kanssa sitten kannata jutella, kun sitä kerran noin paljon inhoat.
Voin mä lopettaa sen paskanjauhamisen Kansasta, mutta muistuttaisin vaan ,että kukakohan hänet tähän juttuun alunperin taas mukaan veti ?
22.04.2006 09:15
Niin mä en ehkä sitten ole fiksu enkä sivistynyt. Mutta mä haluaisin tänne vaan vähän jotain muutakin keskustelunaiheita, kuin " Mikä laulu?" tai "Kuka laulaa?". Ne alkaa pikkuhiljaa tympiä.
Keksikää itse sitten jotain aiheita.
22.04.2006 08:58
Paula oli tosiaan aivan oma itsensä tuossa ohjelmassa<
Sitähän mä vähän pelkäsinkin... Eli se on oikeestikkin tollanen keimailija.
Sä tietysti mielistelit ja imartelit sille ,niin tottakai se oli niin makeeta sulle.
Tapsa ei ole mikään ylilevee. Juttelisit joskus sen kanssa, niin huomaisit itsekkin. Tapsa on aito omaitsensä. Sen kanssa on helppo jutella mistä vaan.
Eikä mulla tietääkseni ole mitään ihmeempää alemmuuskompleksia... ja tuskin Tapsallakaan.
22.04.2006 08:00
139 / 198