saska helmikallio

lillukka

Mitä mieltä ootte saskasta?
Mun mielestä aika namu.. Varsinkin ne rokit!

18

2256

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hymy

Tykkään Saskasta!Mukavannäköinen mies ja kivoja biisejä,etenkin uudet hitit Niin kuin tähdet ja Mikä sais sut kanssain lähtemään kolahtavat!!Kerran olen livenä nähnyt,viime kesänä,n.pari viikkoa tangomarkkinoiden jälkeen.Silloin oli vielä ehkä vähän jännittyneen oloinen,mutta nykyään jo varmaankin paljon rennomman oloinen keikoilla?!:)

• yks blondi

on PARAS, aito, mukava, mahtavan lauluäänen omistava herrasmies. Keikat aivan ylivetoja, vie musiikki mennessään ja levykin on tosi mahtavaa tanssimusiikkia. Ei voi toivoa kuin että pääsee pitkälle urallaan ja jaksaa meille laulella : ) ei muuta kuin seuraavaa keikka odottamaan ja tanssimaan : )

• .rita

No en kyllä tippaakaan tykkää.En tyylistä,ulkonäöstä ,lauluäänestä enkä biiseistä,en todellakaan.

• --------------

on sun ongelmas, ei meidän : ))

• Kamomilla

En tykkää minäkään. Aivan kamala! Kerran olen hänen keikallaan ollut ja oli suuri pettymys.

• .rita
        -------------- kirjoitti:

on sun ongelmas, ei meidän : ))

Miten se mukamas olis ongelma?Tuossa avauksessa kysyttiin että mitä mieltä ootte kyseisestä artistista ja siihen vastasin.Se ei ole mulle ongelma.

• tuittu

on hyvä laulamaan, ihana ääni, hyvä esiintymään, kaikki on ok ja näkö monta plussaa 10 päälle : )

• Kiti

Näyttää ihan mäyrältä ja ääni on tuikitavallinen. Esiintymistyyli ei sytytä. Karismasta ei tietoakaan.

• ruma tapa

mikä olet kenenkään ulkonäköä arvostamaan,oletko itse sen kummempi ja saska on SÖPÖ

• arvostelevan
        ruma tapa kirjoitti:

mikä olet kenenkään ulkonäköä arvostamaan,oletko itse sen kummempi ja saska on SÖPÖ

Arvostelua se on tuo söpöttely siinä kuin haukutkin, hox hox.
        En myöskään pidä saskasta. Tasapaksua kamaa suoltaa. Levyllä kaikki kappaleet samanlaisia.

• Eipä ole tehnyt minkäänlaista vaikutusta meikäläiseen. Ei ulkonäöllään , ei esiintymisellään ,eikä lauluäänellään.
      Lisäksi on persoonattoman ja tylsän oloinen. Laulut tusinakamaa.

• Seikku

tosiaankaan ole tusina kamaa, on HELMI muiden artistien joukossa kaikin puolin...

• ValkoNainen

Saskahan on nimenomaan PERSOONALLINEN niin henkilönä kuin ulkonäöltäänkin. Ja lauluääni on aivan upea, Saskan uudella levyllä on tango "Suru valvoo", jossa hänen äänensä soi todella hienosti. Nämähän ovat makuasioita, yksi tykkää, toinen sitten taas ei.

• pirnikki

saska mahtava, suloinen, komea ja niin monipuolinen.laulaa upeasti elviksen kappaleita ja soittaa kitaraa.ja kamalan kohtelias nuori mies.ei kieltäytynyt kun ystävättäreni haki isovalkeisessa kuopiossa tanssimaan.

• Katriina_

Kaksi sanaa : Oksettava ja vastenmielinen.

• Oitis

Sehän on hyvännäköinen ja rento nuorimies joka ymmärtää kuulemma vielä naisten päälle.. Ei paha.

• Henna-Riikka
        Oitis kirjoitti:

Sehän on hyvännäköinen ja rento nuorimies joka ymmärtää kuulemma vielä naisten päälle.. Ei paha.

En koskisi pitkällä tikullakaan ! Ällöttävä !
        Lauluääni on sellainen ,että samanlaisia mahtuu neljätoista tusinaan.

• Tiinu
        Henna-Riikka kirjoitti:

En koskisi pitkällä tikullakaan ! Ällöttävä !
        Lauluääni on sellainen ,että samanlaisia mahtuu neljätoista tusinaan.

Ilmiö että näköjään ollaan niin kahta mieltä...
        Itse tykkäsin kyllä kovasti, eikä tosiaankaan ole neljäätoista tusinassa. Sellaista eläytymistä ei nykypäivänä usein näe, surullisen kappaleen aikana näytti kun se tekis kuolemaa. Ja vähän ajan päästä se oli ihan liekeissä! Ja Saskan katse tuntui siltä kuin se lävistäisi minut... Karismaattinen.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      31
      3060
    2. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      95
      1626
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      129
      1484
    4. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      1345
    5. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      90
      1247
    6. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      26
      1119
    7. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      54
      1028
    8. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      270
      971
    9. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      231
      969
    10. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      125
      950
    Aihe