Iskelmä Finlandia ehdokkaista:
Kuka on sun suosikkis ja miksi ?
Mielipiteet
10
410
Vastaukset
- Suski
Tapani Kansa.
Koska se on noista paras, karismaattisin ja monipuolisin laulaja. Suuri määrä hittejä ja muita hienoja lauluja. Sanoittaa jä säveltää myös itse, toisin ,kuin Koivuniemi tai Saijonmaa. - .rita
-Jukka Kuoppamäki on mun suosikkini.Siksi kun hän on ansioitunut ja pitkän uran tehnyt sanoittajana,säveltäjänä ja laulajana.Tehnyt valtavan määrän musiikkia,myös monille muille kuin itselleen.Todella monipuolisesti edistänyt suomalaista iskelmämusiikkia.
-Muista ehdokkaista taidan jättää sanomatta mitään...- mä vaan
Mun mielestä Jukan ei edes kuuluisi olla ehdokkaaana. Eihän siellä aikasempina vuosinakaan mitään Vexi Salmeja, Jukka Virtasia, Ilkka Vainioita tms. ole ehdolla ollut.
Kuoppamäki on lauluntekijä ja heille on omat tunnustuspalkintonsa mm. "Juha Vainio"- palkinto.
Kyllähän Kuoppamäki toki itsekkin on laulanut (valitettavasti), mutta eihän mikään laulaja ole.
Fredi tai Tapani Kansa olisi mun toiveeni voittajaksi.
- iskelmä fani
Paras voittaa siis Koivuniemen Paula!
Muut kilpailijat tulevat kaukana perässä. Kukatahansa näistä ehdokkaista voi voittaa. Jokaisella on ansioita ja meriittejä pitkältä uraltaan.
Tapani Kansan toivoisin kuitenkin voittavan, koska hän on mielestäni todella loistava laulaja ja esiintyjä. Konsertit ja keikat ovat aina huippuluokkaa ja esittää monipuolisen vaihtelevaa ja piristävää musiikkia. Ei ole mikään yhden torven toitottaja, vaan luo ja keksii aina jotain uuttaja erillaista.
Muut kilpakumppanit ovat toki myös kovia ammattilaisia, joten vaikea tulee olemaan Markku Johanssonin päätös, kun vaan yhden saa palkita.- Vanha herra
Tapani Kabnsaa toivon voittajaksi, kun on noita ehdokkaista ehdottomasti monipuolisin esiintyjä!
- Vanha herra
Vanha herra kirjoitti:
Tapani Kabnsaa toivon voittajaksi, kun on noita ehdokkaista ehdottomasti monipuolisin esiintyjä!
Oho, meni nimi väärin: Piti olla Tapani Kansa voittajaksi!
Ehdolle pääseminen on jo hieno tunnustus...sanoisinpa, etä jopa parempi, kuin se itse voitto ,sillä voittajahan ratkeaa vain yhden ihmisen mielipiteellä. Minusta olisi melkeinpä parempi ,että voittajan valitsisi joku ammattilaisraati, jossa olisi useampia musiikkialan ihmisiä.
- Janetski
Koivuniemen Paula on mun ehdoton suosikkini Iskelmä-Finlandian saajaksi, koska hän on lahjakas, karismaattinen, uusiutumiskykyinen, yleisönsä huomioon ottava esiintyjä. Piste.
- Caritan
ehdottomasti! Siinä myös pitkän linjan puurtaja, jolla uskomattoman KAUNIS ääni! Ehdoton suosikki hänen laulamanaan "Avaa sydämesi mulle.."
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 313060
- 951626
- 1291484
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa421345- 901247
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo261119- 541028
Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa270971MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil231969Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall125950