Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mimosa10
profiilit
mimosa10
mimosa10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
116
Kommenttia
3958
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No, en minäkään täälä Paulaa jatkuvasti ole mollannut.
Täälä jotkut mollasivat suureen ääneen esim. Janne Tulkin esiintymistä "Leikin varjolla"- ohjelmassa tässä jokunen aika sitten. Miksei siis muka saisi sanoa, jos Paula Koivuniemi oli mielestäni ärsyttävä samaisessa ohjelmassa ?
Paulasta saa tykätä ihan vapaasti ne, jotka häntä diggaavat, mutta mun suosikkeihini hän ei kuulu.
Enkä mä nyt jaksa peiliin vilkuilla ettei vaan mene yöunet ;)
21.04.2006 23:49
Simo on ihan OK. Ei minua ainakaan hänessä mikään ärsytä. Lupsakan oloinen ja veikeän näköinen heppu.
21.04.2006 23:38
Enpä mä jaksa olla kateellinen moiselle diivalle.
Paulan koikkelehti, kuin tehosekoittimessa oleva sammakko. Oli sujuvasta tanssista kaukana se. Olisi sekin varmaan aika huvittava näky nähdä hänet tanssimassa jiveä Kari Tapion kanssa ( sanoi siinä ohjelmassa "Klappisen" kanssa sitä aina joka käänteessä tanssivansa).
ps. Ja mun T.Kansani ei määi, vaan laulaa.
21.04.2006 23:35
Eipä ole Lordin ja Paulan äänessä paljoa eroa. Kummallakin on myös maskia saman verran naamassa. Toisella tosin sen takia ,että olisi kauniimpi ja toisella sen takia ,että olisi rumempi.
21.04.2006 23:29
Joo no, ainakin Eros Ramazotin Helmut Lotti päihittää selvästi. Patrizio Buannen kanssa onkin tiukempaa.
21.04.2006 23:27
Jussi Björling on ainakin edesmennyt kuuluisa ruotsalainen tenori. Maailmanparhaaksi tenoriksikin sanottu. Nimestä voisi päätellä ,että hänellä oli jotain suomalaisia sukujuuria, mutta en tiedä siitä tarkemmin.
Kaikki varmaan ovat kuulleet hänen komean tulkintansa joululaulusta " A helga nat (Oi jouluyö) ".
21.04.2006 23:25
Kyllä mun mielestä Patrizio Buano voittaa Eros Ramazotin 100-0.
Mä en ymmärrä mikä siinä Ramazzotissa joitakin viehättää ? Mun mielestä sen ääni ja laulutyyli on ihan kamala. Sillä on sellainen "räkä-ääni" vähän niinkuin Kirkalla. Ei sen laulu kuulosta yhtään kauniilta.
21.04.2006 17:52
Mä kans vähän sitä ajattelinkin, että Tapsa on säveltänytkin sen , mutta en ollut siitä ihan varma.
18.04.2006 23:17
Ompa hövelin näköinen ukkeli.
18.04.2006 20:24
Ollos hyvä vaan :)
18.04.2006 20:21
Joo, se on sellanen laulu nimeltään kuin :"Äidin lämmin laulu".
Tapsa on sen itse sanoittanut (kertoo sen omasta lapsuudesta .)
Säveltäjästä en ole ihan varma...
Hyvin nätti laulu.
18.04.2006 18:16
Näin on ja hyvä niin :D
18.04.2006 00:07
Kyllä se varmasti on jollain Leif Wagerin kokoelmalevyllä ainakin.
Olen nähnyt "20 suosikkia"-levysarjassa myös Leif Wagerin levyn ja siinä tuo "Romanssi" ainakin on.
( Tapani Kansakin on levyttänänyt "Romanssin" se on Tapsan "Valaistu ikkuna"- levyllä.)
18.04.2006 00:06
Voisitko kertoa tarkemmin ,että mitä se on se Topin karisma ja laulutaito ??? Mä en ole kumpaakaan piirrettä kyseisessä tyypissä havainnut.
Äänikin on sellainen ,että ei osaa sanoa ,että eikö oikein uudet tekarit istu, tai onko sieltä oksennus tulossa, vai miksi se laulu on sellaista mongerrusta ?
17.04.2006 16:14
Siinä on nyt sitten se sellainen tyypillinen lammasääni. Ääni on niin määkivä, kuin olla voi.
Erityisesti "Pure mua" on aivan hirvittävän kammottava biisi.
Muija ylpeili viimevuonna jossain lehtihaastattelussa, että hänelle on luvattu ,että olisi ensivuonna ehdolla Iskelmä-Finlandian saajaksi... Eipäs vaan olekkaan :)
17.04.2006 16:10
Kari Tapio on tainnut sulle lähettää vanhoja kalsareitaan ja ole niitä sitten haistellut, kun olet noin sekaisin.
Kortin sain Tapsalta, jossa se kiitti muistamisesta ja toivotti kaunista kevättä:) Nih!
17.04.2006 14:22
Oikein arvattu :)
ps. Kiitokset vaan teille kaikille jotka kannustitte lähettämään Tapsalle synttärilahjan, kun asiasta täälä jokin aika sitten tiedustelin. :D
16.04.2006 12:01
Eipä mulla taida olla mahkuja Tapsaan, kun sillä on jo se Nina :(
Mä sain muuten kivan yllärin tässä yks päivä , mutta se on salaisuus ! :)
15.04.2006 20:48
En meinaa pysyä nahoissani ,kun odotan jo niin kovasti Tapsa Kansan keikoille pääsyä :D Hyvää kannattaa odottaa
Myös Janne Tulkin, Tommi Soidinmäen, Arja Korisevan ja Sykkeen keikkoja odotan :)
15.04.2006 20:02
Mihin mahtoi jäädä niin ?
Tapsa ei ole kaikkein kohteliain laulaja ole. Kyllä mä sen pystyn myöntämään.On se kyllä kohteliaskin usein, mutta sillä on aika paljon sitä tempperamenttia, ja se pääsee kuohahtamaan aina välillä.
08.04.2006 11:19
140 / 198