Mikä siinä Simo Silmussa ärsyttää?

...;-)

Aiemmin olen lukenut täältä, että osa on sitä mieltä että Simo Silmu on usein kännissä keikoilla, ja ei juttele ihmisten kanssa. Minä en hirveän usein humalatilaa ole huomannut, ainakaan sen enempää kun muillakaan artisteilla, ja onko tullut mieleen että Simo taitaa olla aika ujo? Juttelijoiden pitää itse keksiä juttuihin aiheet, niin kyllä juttua sitten varmaan riittää..

16

1853

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samaa

Minusta Simo hoitaa aina (mitä itse olen ollut keikoilla eli monta monta kertaa) keikat aivan mahtavasti läpi ja meno on kertakaikkiaan upea, joka kerta, oli kännissä tai ei!! Ja joka kerta on saanut myös jutella Simon kanssa.

• Sulevi

notta simollan on lauluääntän ja taitua.

• Simo on ihan OK. Ei minua ainakaan hänessä mikään ärsytä. Lupsakan oloinen ja veikeän näköinen heppu.

• sampor

Minä itse olen käynyt katsomassa kymmeniä kertoja Yölinnun keikkoja ja kertaakaan simo ei ole ollut humalassa että se olisi haitannut. Silmistä sen ehkä näkee, jos on vettä väkevämpää ottanut, mutta kunnialla hän on aina keikan vetänyt!
      Ihmisten kanssa jutteluun sen verran, että jos Simo tulisi yleisön sekaan settien välissä kaikki hyökkäisiät hänen luo ja jokaista pitäisi halata, antaa nimmareita ja jutella. Siihen menisi aikaa ja hermoja. Settien välit kuitenkin pitää antaa soittajien pyhittää levolle ja takahuoneessa oleskeluun. Mikään sääntö ei heitä velvoita juttelemaan vaikka edes kenenkään kanssa.

Itse olen monet kerrat jutellut Simon kanssa, kun hän on kävellyt ulkona, tanssilavan poikki tai baarissa. Ja aina hänellä on ollut aikaa vaihtaa pari sanaa=)

Mielestäni Simo on kuitenkin mukava heppu, joka tekee kaiken kunnolla ja rehdisti, on mukava ja ystävällinen eikä ansaitse syytteitä täydellisessä kännissä soittamisesta tai töykeydestä! Simo on vaan fiksu ja pelaa korttinsa oikein!

• Simon kuuntelija

Simo Silmulla aivan mahtavan ihana ääni ja hyvät kappaleet. En ole kännissä nähnyt. Mielestäni paras suomalainen artisti kevyen musiikin saralla. Miehekäs eikä mikään sukupuoleton. Hyvä Simo.

• siinä

Eikai siinä ainakaan minua ärsytä muu kuin että alkaa jo kovasti kyllästyttään. Komeesti laulaa, mutta alkaa mennä jo maku kun sitä joka tuutista pukkaa. Äänikin alkaa maistuun puurolta pikkuhiljaa ja kappaleet niin tasapaksua mitä suoltaa. Jotta vaihtelua kehiin radioihin jotta jaksaisi Simppaakin kuunnella ilolla vielä vuosia. Kaikkeen kyllästyy jos kauhalla jaetaan.

• tykkää

niin ei tykkää... Itse en pidä sen lajin musiikista -liian "huttua" mulle. Sorry! Kaikista ei vaan voi pitää ja sillä siisti. Toisaalta itte en ainakaan kyllä etään kännissa lavalla laulavaa kattelis. Mielestäni työt tehdään kunnialla ja selvin päin ja vapaa-ajalla tinttaillaan mitä tinttaillaan ja kuinka paljo tinttaillaan. Ei sitä ymmärtääkseni muutenkaan ruukata kännissä töissä käydä.. Niin, että omiin tanssisuosikkeihini ei kyllä näitä humalaveikkoja kuulu. Että tämmöstä..

• huono juttu...

..jos ei sen vertaan omaa työtänsä arvosta, tai edes maksavaa yleisöä, että ei selvinpäin voi esiintyä. En nyt Silmusta tiedä juoko, mutta ihan ylipäätään kenestä vain puhuttaessa. Niinkuin joku jo mainitsi niin kuka muukaan se työpaikallaan saa kännissä olla, ihan yhtä paheksuttavaa se on keikkailijoille. Solisteille että bändin jäsenille.

• mieltä olen
        huono juttu... kirjoitti:

..jos ei sen vertaan omaa työtänsä arvosta, tai edes maksavaa yleisöä, että ei selvinpäin voi esiintyä. En nyt Silmusta tiedä juoko, mutta ihan ylipäätään kenestä vain puhuttaessa. Niinkuin joku jo mainitsi niin kuka muukaan se työpaikallaan saa kännissä olla, ihan yhtä paheksuttavaa se on keikkailijoille. Solisteille että bändin jäsenille.

kyllä minäkin. Ekax työt ja sitten huvit. Tosin ennen viime keikkaa oli kyllä vaikea uskoa, että pojat esiintys känösessä. Mut viime keikalla sain sitten omin silmin todistaa, että yx bändin jäsenistä (ei tosin Simo) oli kyllä ihan selvästi kännissä, haittasi jo esiintymistäkin. Muita bändin jäseniä tuntu asia vaan huvittavan...

• vaatiilaatua

Simo Silmu on saanut Suomen kansalta jo hurjasti enemmän kuin on ansainnut. Joutais jäähylle koko orkesteri.
      On samaa jatkumoa kuin solistiyhtye suomi, korsuorkesteri ja muut parodioijat, eli ei mitään korkealentoista vaan elvistelyä.

• reetta

mikään.oma persoonansa omalla tavallaan,en ole fani,mutta kuuntelen lauluja,

• .rita

Ei mua Simo ärsytä mut se ärsyttää kun Iskelmässä kuuntelija kyllästytetään Simon biiseillä.Keikoilla en toistaseks ole käynyt joten siihen puoleen en osaa sanoa.

• Ärsyyntynyt

Simo Silmussa ärsyttää se, että hän sanoo niin kuin asiat ovat eli selkääntaputtelijoita, tarjoajia ja naisia riittää.

• Phinsessa

Simo Silmu ei tosiaankaan keikoilla juttele ihmisten kanssa. Hän ei edes nimmaria suostunut tuossa eräällä keikalla antamaan, vaikka sitä ihan asiallisesti ja nätisti pyydettiin. Tuntuu, että Yölinnun keikoilla pyörii tietty "sisäpiiri" ja suositut fanit, joiden kanssa Yölinnun pojat suostuvat juttelemaan.

En todellakaan tarkoita, että Simon pitäisi jutella joka ikisen immeisen kanssa, joka keikkapaikalla kävelee vastaan. Jos edes nimmaria ei vaivaudu kirjoittamaan, niin ei kyllä hyvin mene. Tuosta kännipäissä esiintymisestä en tiedä mitään. En ole ainakaan itse huomannut kyseistä asiaa.

• dogi-81

Simoa en kyllä täällä Kaenuussa oo nähny kertaakaan hirmu humalassa lavalla! Ja aina, kun oon sattunu herran jostai bongaamaan, niin oon saanu nimmarin ja jutellakin hieman, valokuvaankin kanssani pari kertaa! Nykysin mua ärsyttää kyllä jumalattomasti yölinnun keikoissa se, että Simppa vaan laulaa omia biisejään, ja yölinnun omat mahtavat kipaleet jää melkeen kaikki kuulematta. Yök Simon soolo-uralle.

• ärsyttää

Silloin kun yölintu tuli pinnalle, niin pidin bändistä.
        Mutta nykyään en voi sietää Silmua, siltä on ääni ihan mennyt, ei osaa(edelleenkään) pukeutua ja tosiaan on jurrissa esiintynyt nykyisin lavalla..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      24
      2503
    2. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      95
      1556
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      121
      1334
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1140
    5. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1080
    6. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      24
      912
    7. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      52
      902
    8. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      261
      893
    9. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      212
      871
    10. Mun tuli yhtäkkiä

Ikävä sua❤️...
      Ikävä
      34
      805
    Aihe