KEIKKOJA KESÄLTÄ ODOTAN:
1. MIKKO MÄKELÄINEN JA MYRSKYLYHTY
2. TOMMI SOIDINMÄKI
3. TOMI MARKKOLA
4. ANTTI KETONEN JA NELJÄNSUORA
5. EIJA KANTOLA
6. ARJA KORISEVA
7. ANNIKA EKLUND
8. FINLANDERS
NÄMÄ KAHDEKSAN ARISTIA/ BÄNDIÄ OVAT MINUN LEMPPAREITANI! TERV. EMILIA
NÄIDEN
44
6664
Vastaukset
- mikaela
soidinmäki, kantola ja mäkeläinen! siinä mielestäni kolme todella hyvää esiintyjää!
- rautalankaa : )
Saska Helmikalliota, hyvä meno koko illan..
- Vanha herra
mutta lisäisin vielä Taikakuu, NeljänSuora, Varjokuva, Juha Metsäperä.
- Karjalan neito
Tuupasen Saijan keikoille on päästävä ja Soidinmäen Tommia odottelen myös kovasti tälle suunnalle. Hienoja artisteja molemmat.
- Johku
1. Tapani Kansa
2. Tomi Markkola
3. Yölintu
4. Eija Kantola
5. Arja Koriseva
6. Tommi Soidinmäki - tuuli- maria
miun lista on aikas selkeä, nämä ovat ehdottomasti tämän kesän parhaimpia laulajia:
- tomi markkola
- tommi soidinmäki
- eija kantola
- arja koriseva
- kari tapio
- yölintu
menen aina heidän keikoilleen, jos tulevat vaan etelä- suomeen keikalle! - ja vain
Souvarit sen tekee.....
- mitä ne
???
- Just me
Only Soikkari sen tekee !!!
- Amppari
TAPANI KANSAN keikkoja odotan enemmän, kuin sanat riittäävät kertomaan. Kesän kohokohta ja hekumanhuippu on se kun pääsee Tapsaa kuulemaan ja näkemään keikoille
- LiSSu
ovat:
1. Eija Kantola
2. Tarja Lunnas
3. Tommi Soidinmäki
4. Taikakuu
5. Neljänasuora
6. Tomi Markkola
heillä on hyvää musaa ja jaksavat aina jutella yleisölleen! En meinaa pysyä nahoissani ,kun odotan jo niin kovasti Tapsa Kansan keikoille pääsyä :D Hyvää kannattaa odottaa
Myös Janne Tulkin, Tommi Soidinmäen, Arja Korisevan ja Sykkeen keikkoja odotan :)- Odette
Justiinax pääsi oikein suosikkiaiheeseen, tulevaan kundifrendiinsä TAPANI KANSAAN.
Odette kirjoitti:
Justiinax pääsi oikein suosikkiaiheeseen, tulevaan kundifrendiinsä TAPANI KANSAAN.
Eipä mulla taida olla mahkuja Tapsaan, kun sillä on jo se Nina :(
Mä sain muuten kivan yllärin tässä yks päivä , mutta se on salaisuus ! :)- kevät
Justiinax kirjoitti:
Mä sain muuten kivan yllärin tässä yks päivä , mutta se on salaisuus ! :)Jotain joka liittyy T KANSAAN? Ei vaikee arvata.
kevät kirjoitti:
Jotain joka liittyy T KANSAAN? Ei vaikee arvata.
Oikein arvattu :)
ps. Kiitokset vaan teille kaikille jotka kannustitte lähettämään Tapsalle synttärilahjan, kun asiasta täälä jokin aika sitten tiedustelin. :D- juttu että
Justiinax kirjoitti:
Oikein arvattu :)
ps. Kiitokset vaan teille kaikille jotka kannustitte lähettämään Tapsalle synttärilahjan, kun asiasta täälä jokin aika sitten tiedustelin. :Dlähetit. Kandee uskaltaa!
- ou jee
Justiinax kirjoitti:
Mä sain muuten kivan yllärin tässä yks päivä , mutta se on salaisuus ! :)Ylläri kun Kansa lähetti vanhat kalsarinsa kiitokseksi synttärilahjasta
ou jee kirjoitti:
Ylläri kun Kansa lähetti vanhat kalsarinsa kiitokseksi synttärilahjasta
Kari Tapio on tainnut sulle lähettää vanhoja kalsareitaan ja ole niitä sitten haistellut, kun olet noin sekaisin.
Kortin sain Tapsalta, jossa se kiitti muistamisesta ja toivotti kaunista kevättä:) Nih!
- on, on kesä ja yö
1. Eini & Boogie
Muuta ei tarvita! - tanssiva suomi
arja korisevan ja tommi soidinmäen keikoille on päästävä!
- ylitse
muiden ovat:
janne raappana ja TAIKAKUU
tommi soidinmäki
mikko mäkeläinen - henkilökohtaisesti
odotan innolla kesälavoja ja tansseja Janne Raappanan ja Taikakuun tahtiin sekä myös Tommi Soidinmäen keikoilla ajattelin pistäytyä. TQ on kuitenkin minulle ehdoton kesälavojen ykkönen! =)
- Laava
Arja Koriseva
Paula Koivuniemi
Eija Koriseva
Eija Kantola
Petri Hervanto
T.T. Purontaka
Hannu Palo
Matti Eskonniemi
Matti & Teppo
Kaija Lustila
Saija Tuupanen
Kati Fors
Liisa Tuhkanen
Jari Sillanpää
Janne Tulkki
Kristiina Mäki
Eini Pajumäki
Berit
Sanna Pietiäinen
Tarja Lunnas
Maarit Peltóniemi
Johanna Pakonen
Johanna Debreczeni
Johanna Piipponen
Virpi Piippo
Kari Hirvonen
Erkki Räsäenen
Tiina Räsänen
Veera Vikman
Heli Ruotsalainen
Annika Eklund
Reija Kortet
Rami Välimäki
Rami Rafael
Kirka
Meiju Suvas
Mia Pihkala
Minna Sirkiä
Mikko Mäkeläinen
Antti Huovila
Antti Raiski
Kirsi Ranto
Tony Montana
Tommi Soidinmäki
Laura Carita
Laura Voutilainen
Isto Hiltunen
Eija-Sinikka
Mira Kunnasluoto
Hilkka Mäkitalo
Esa Nummela
Kake Randelin
Juhamatti
Anna Eriksson
A. Mattilat - innolla :)
Mikko Mäkeläisen ja Myrskylyhdyn kesäkeikkoja ootan jo innokkaasti! Siellä sitä menoa riittää. :)
- odotan
Metsäperä, Soidinmäki, Eklund, Vikman. Siinäpäs ne mielenkiintoisimmat tälle kesälle.
- nappulainen
saskan ja tomi markkolan keikoille...
- Tähtisilmä.
Mua kiinnostaa nähdä Tapani Kansan keikka, kun en ole sitä vielä koskan livenä nähnyt, enkä kuullut.
- mie...
aivan ykkonen livenä!!!
kesällä mennään aina kun voi !!!
- .rita
Toivoisin pääseväni alkajaisiksi Mattilan Annelia ja sit Annea kuuntelemaan lavalle.Sit olis Kari Tapion ja Korisevan Arjan vuoro.Jonka jälkeen vasta pääsis Mäkeläisen Mikkoa näkemään ja kuulemaan.Yölinnusta en nyt tiedä,pitää katsoa tilanne,mut Tarja Lunnas on myöhemmin kesällä toivottavasti vuorossa.
- monni
Suamen paraas bändi.
- vielä tonne
vapun tienoille :P Ja niin onkin paras!
- marja
Saska Helmikallion ja Mikko Mäkeläisen
- Taivaantuuli
Saska Helmikallio
- javaintänne
Kari Tapion kesäkeikat riittää meikäläiselle, hällä väliä muista - yksioikoinen kun olen ja vielä nautin siitä!
- poika pohjoisen
annen,annelin ja anniinan keikoille.ehdottomasti suomen parhaat tanssittajat ja laulajat .
- tanssipopot vinoon
Johanna Debrczenin keikoille! Ja hänen bändinsä Jukka Ruusumaa band soittaa todella hyvinja heidän omat settinsä ovat monipuolisia. Tulee polkat ja masurkat yms.
Meneekö muut Johannaa katsomaan? - Amppari
Tapani Kansan keikoille halajaa mieleni enemmän, kuin mihinkään muuhun ! Vuosi taukoa on tehnyt sen, että odotan niitä keikkoja (jos mahdollista) entistäkin enemmän.
- Amppari
Jaa, en muistanutkaan ,että olinkin näemmä vastannut tähän kysymykseen jo aikaisemminkin :) No ei se mitään...kertaus on opintojen äiti ;)
- Suski
-Katri Helena
-Jari Sillanpää
-Janne Tulkki
-Tomi Markkola
-Tapani Kansa
-Kari Tapio
-Arja Koriseva
-Eija Kantola
-Anna Eriksson
Siinä ovat he joiden keikoille aion tänävuonna mennä ! - rebecca
nämä on minun tulevan parhaimmat artistit:
- Taikakuu
- Tommi Soidinmäki
- Eija Kantola
- Neljänsuora
- Finlanders
- Arja Koriseva
- Anneli Mattila- Upside
Kesätansseisseihin menen ehdottomasti Soidinmäen Tommin, Kansan Tapsan ja Lunnaksen Tarjan vuoksi.
- Köhöh
Janne Tulkki
Mikko Mäkeläinen
Tomi Markkola
Liisa Tuhkanen
Anneli Mattila
Anniina Mattila
Anne Mattila
Taikauu
Varjokuva
joita tekee ensisijaisesti mieli mennä kuuntelemaan! - ope
tässä mun parhaat
janne tulkki
saska helmikallio
rami välimäki
charles plogman
antti raiski
mikko mäkeläinen
tomi markkola
tommys.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 242503
- 951556
- 1211334
- 751140
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa341080Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo24912- 52902
Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa261893MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil212871- 34805