Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

116

Kommenttia

3958

1. Niin ja Englanniksikin olen kuullut.
  2. Joo näin on ! Kyllä se artisti huomaa ja huomioi ihan samalla tavalla ja varmasti vielä enemmänkin ja nimenomaan positiivisessa mielessä , kun ei tyrkytä itseään kokoajan esiin ja ole tungettelevainen yms. sillä vaan nolaa itsensä artistin silmissä.

En ymmärrä niitäkään jotka tuppaavaat ihan siihen lavaan kiinni ja siinä itseään hetkuttavat ja kädet heiluvat, kuin tuulimyllyn siivet, niin ettei kukaan muu uskalla seistä kolmea metriä lähempänä, (ilman että saisi pelätä ,että koska pläjätää kämmen keskelle pläsiä.) Se on mielestäni oikein sellaista itsensä esittelemistä ja artistin huomionkalastelua.

Itse kun olin T.Kansan keikalla ja siinä lavanedessä heilui yksi sellainen "pyörremyrsky", niin ajattelin suosiolla mennä sinne kaemmaksi lavan vasemmalle reunalle olevaan kulmaukseen katselemaan ja kuuntelemaan. Eihän Tapsa tähän heilujaan juurikaan huomiotaan kiinnittänyt, mutta kun sattui hän vilkaisemaan sinne missä oli ,niin heti sieltä se hymy, silmäisku ja käden vilkutus tuli, kun tunnisti tutun naaman :)

Ja kerran kun olin keski-suomessa yhdellä Tapsan keikalla ,niin siinä lavanedustalla oli sellainen hyvin lyhytkasvuinen nainen. Hänen edessään seisoi jotain ihmisiä, niin ettei se nainen nähnyt sieltä niiden takaa varmaan mitään ja jotkut tanssijat vielä tönivät sitä naisparkaa, kun eivät huomanneet tai olleet huomaavinaan sitä.

Tapsa vinkkasi siinä lavanedessä olevan yhden naisen luokseen ja sanoi tälle jotain. Sitten se nainen meni tämän lyhytkasvuisen naisen luokse ja käski sen tulla siihen lavaneteen ja muut ihmiset antoivat sille tilaa. Se nainen oli tosi onnellisen oloinen kun Tapsa sitten vielä hymyili ko.naiselle ja vinkkasi silmää. Illan aikanakin vielä Tapsa useasti katsoi tätä naista pitkänaikaa silmiin, kun lauloi jotain Amado Mioa ja tms. muuta hempeää laulua.