Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mimosa10
profiilit
mimosa10
mimosa10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
116
Kommenttia
3958
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ettekös te nyt torvelot tajua ,että tänään on Aprillipäivä ?!
01.04.2006 15:56
Niin ja Englanniksikin olen kuullut.
01.04.2006 15:54
Sais Tapsaa näkyä kyllä jossain telkkariohjelmissakin. Se olisi kiva!
Katsoin tuossa äsken, kun "Leikinvarjolla" ohjelman sivuille on tullut päivityksiä ja siellä näkyy nyt ,että kuka sinne on lähiviikkoina tulossa kilpailemaan tai artistivieraaksi, mutta ei harmi kyllä ollut Tapsaa siinä :(
01.04.2006 15:51
Kyllä mä niitä juttuja sieltä kans luin. Sellasta ärsyttävää suunsoittamista useimmat jutut niistä oli. Ei mitään väliä, vaikka olisi koko foorumi lakkautettukkin.
01.04.2006 11:30
Tuonne kun pääsisi niin aika makeeta olisi !
No, kyllä mä johonkin tapsan keikalle menn, pakko sen tässä lähempänäkin on esiintyä .
Kyllä muuten jännittää aika perhanasti jo tuo maanantai päivä, jolloin julistetaan ne Iskelmä-Finlandia ehdokkaat. Jospa Tapsakin olisi ehdokkaana myös... Mä ainakin pidän peukkuja.
01.04.2006 11:24
Tiedoksi vaan ,että poistin tuosta välistä muutaman viestin, kun ne meni taas aikalailla aiheen vierestä.
29.03.2006 07:59
Jaa niillä on naamiot ?? No ei sitten mitään. Mä luulin ,että ne on oikeesti sen näköisiä.
Lordille onnea ja menestystä Ateenaan!
26.03.2006 09:12
Mun suosikkini esittää yleensä yhden encore kappaleen ja joskus voi laulaa vielä toisenkin. Ja kun taputetaan vielä kolmannenkin kerran takaisin lavalle, niin sitten käy vaan yleensä kumartamassa ja kiittämässä .
26.03.2006 09:00
Niin..Mitä äkkiemmin sen loiskeen saa kuriin, niin sen parempi.
26.03.2006 08:57
Anna Eriksson ja myös Tomi Markkolakin taitaa ja ylioppilas.
26.03.2006 08:56
Eipä tietystikkään sinne lähetettäisi siinätapauksessa ketään toista esiintyjää.
Liekö sääntöjen mukaankaan luvallista ?
Viisuun osallistuvien laulujen sanat ja videothan on pitänytjo monta joku aika sitten ollalähetetty sinne viisujen johdolle tms.
25.03.2006 21:01
Joopa joo... Tuollaista kommenttia Ritalta vähän aavistelinkin taas tähän kohtaan. Noh, makuasioistahan nyt voi kiistellä vaikka loputtomiin.
25.03.2006 14:53
Noh, kyllä minäkin kuuntelisin mielummin jopa Kirkaa, kuin Mikko Mäkeläistä... joten tasoissa ollaan.
25.03.2006 14:50
On kyllä muuten tosi hieno biisi. Kuulin sen Iskelmästä eilen. Hieno sävel siinä laulussa ( olisi ollut hieno biisi vaikka Euroviisuissakin esitettäväksi).
Yleensä en oikein tykkää Anan Erikssonin äänestä kun se laulaa sillai huutamalla ja vaikuttaa aina siltä kun se olisi vihainen laulaessaan, mutta tuohon biisiin sen ääni ja tulkintatyyli sopii kyllä loistavasti.
25.03.2006 12:03
Tuollaisista näytepätkistä jaa kyllä aina ne parhaat kohdat biisistä kuulematta, mutta kyllä tästäkin jotain vaikutelmaa saa.
25.03.2006 12:00
Just joo... Voi kammotus ! Elviskin kääntyisi haudassaan. Miksei samantien vaikka sitten Mikko Kilkkinen ja Topi Sorsakoski ?
25.03.2006 11:57
Mun mielestä Tapsan äänessä on vaan aikapaljon samaa, kuin Elviksellä, kun se laulaa noita lauluja. Ette ole vaan kuulleet sen laulavan niitä ja mollaatte silti. Ja sitten joillakin teillä on päässänne sellainen kummallinen ja pinttynyt mielipide ,että "Kansa määkii" . Olis varmaan syytä käydä jollain neurologilla tai korvalääkärillä, jos kuulee Tapsan laulun määkimisenä.
Sitäpaitsi mistäs sen tiedät, että miten tännä itteensä se Elvis oikeesti oli ?
Toki mä olen kans sitä mieltä ,että Elvis itse on noiden omien laulujensa paras ja ehdoton tulkitsija. Ei kai sitä turhaan nykyäänkin kunkuksi kutsuta. Ja mä tykkään kans Elviksen äänestä kovasti (ja ulkonäöstä myös).
25.03.2006 00:29
Joo. Kerran olen Kirkan keikalla ollut, enkä suoraansanottuna sen perusteella voi ymmärtää, mitä jotkut siinä raakkujassa näkevät ja kuulevat. Ukkeli pitää yleisöä jonain sätkynukkenaan, joiden on hypittävä, heilutettava käsiään ilmassa ja laulettava silloin kun hän käskee ja tahtoo. sitten haukkuu jos kaikki ei tottele häntä. Ärsyttävää.
Muitakin artisteja on tullut nähtyä ja kuultua esim. Kari Tapio, Arja Koriseva, Markku Aro, Jari Sillanpää, Eija Kantola,Anna Eriksson, Yölintu, Tomi Markkola, yms.
Ei minusta ole tullut heidänkään fania, mutta en myöskään voi sanoa ,että olisin oikeastaan pettynytkään. Heidän esiintymisensä oli sellaista kuin aikalailla kuvittelin ja osasin etukäteen odottaakkin.
Niiden n. kuuden vuoden aikana mitä olen Tapsa Kansa fani ollut , ja monia hänen keikkojaan nähnyt, niin YHDEN kerran olen pettynyt tai ehkä paremminkin harmistunut.
Siitä on aikaa n.neljä vuotta kun se tapahtui.
Lauluihin ja laulamiseen en pettynyt, mutta siihen harmistuin ,kun Tapsa oli silläkertaa niin kenkkumainen niitä bändinsä soittajia kohtaan. Melkein joka biisin aikana kävi jokaisen soittajan luona komentelemassa jotain yms. Yleisöä kohtaan hän oli ihan OK. vaikkakaan ei ollut niin vitsailutuulella, kuin yleensä.
Eli siitä tuittuilusta bändille jäi vähän kurja fiilis.
(Kyllähän Tapsa muulloinkin aina sillointällöin bändiään aika selkeesti johtaa, mutta ei sillätavalla, kuin tuolloin.)
24.03.2006 23:02
Joo näin on ! Kyllä se artisti huomaa ja huomioi ihan samalla tavalla ja varmasti vielä enemmänkin ja nimenomaan positiivisessa mielessä , kun ei tyrkytä itseään kokoajan esiin ja ole tungettelevainen yms. sillä vaan nolaa itsensä artistin silmissä.
En ymmärrä niitäkään jotka tuppaavaat ihan siihen lavaan kiinni ja siinä itseään hetkuttavat ja kädet heiluvat, kuin tuulimyllyn siivet, niin ettei kukaan muu uskalla seistä kolmea metriä lähempänä, (ilman että saisi pelätä ,että koska pläjätää kämmen keskelle pläsiä.) Se on mielestäni oikein sellaista itsensä esittelemistä ja artistin huomionkalastelua.
Itse kun olin T.Kansan keikalla ja siinä lavanedessä heilui yksi sellainen "pyörremyrsky", niin ajattelin suosiolla mennä sinne kaemmaksi lavan vasemmalle reunalle olevaan kulmaukseen katselemaan ja kuuntelemaan. Eihän Tapsa tähän heilujaan juurikaan huomiotaan kiinnittänyt, mutta kun sattui hän vilkaisemaan sinne missä oli ,niin heti sieltä se hymy, silmäisku ja käden vilkutus tuli, kun tunnisti tutun naaman :)
Ja kerran kun olin keski-suomessa yhdellä Tapsan keikalla ,niin siinä lavanedustalla oli sellainen hyvin lyhytkasvuinen nainen. Hänen edessään seisoi jotain ihmisiä, niin ettei se nainen nähnyt sieltä niiden takaa varmaan mitään ja jotkut tanssijat vielä tönivät sitä naisparkaa, kun eivät huomanneet tai olleet huomaavinaan sitä.
Tapsa vinkkasi siinä lavanedessä olevan yhden naisen luokseen ja sanoi tälle jotain. Sitten se nainen meni tämän lyhytkasvuisen naisen luokse ja käski sen tulla siihen lavaneteen ja muut ihmiset antoivat sille tilaa. Se nainen oli tosi onnellisen oloinen kun Tapsa sitten vielä hymyili ko.naiselle ja vinkkasi silmää. Illan aikanakin vielä Tapsa useasti katsoi tätä naista pitkänaikaa silmiin, kun lauloi jotain Amado Mioa ja tms. muuta hempeää laulua.
24.03.2006 14:19
Mä en kans ymmärrä mikä vitsi siinä on kun joillakin naisilla on kamala hinku pyytää rintamukseensa miesartisteilta sitä nimmari ? Naurettavaa älykääpiöiden toimintaa sellainen sanon minä!
24.03.2006 13:10
142 / 198