Mitä mieltä olette tungettelevista, röyhkeistä ja itseään tyrkyttävistä faneista ? Uskaltaako joku myöntää itse olevansa sellainen ?
Tyrkkyfanit?
36
3642
Vastaukset
- sande
olen tekemisissä aika monienkin artistien kanssa ja seurannut sivusta miten rasittavia nämä tyrkkyfanit ovat. Artisti ei saa mitään rauhaa missään, jatkuvasti on näitä "neitoja" vainoamassa ja tyrkyttämässä seuraansa. Ei mene perille sitten millään, että voisivat antaa jotain rauhaa artisteille. Tunkevat esim. laivakeikoilla artistin hyttiin saakka yms. rasittavaa. Puhelinhäiriköintiä ym. tapahtuu myös paljon. Aina sen nron on saanut jostain hankittua. Hankkisivat elämän ja antaisivat toisten olla rauhassa.
- OK.
Kyllä varmasti jokaisella artistilla löytyy näitä faneja ns. moneen lähtöön. Ehkä enemmän vielä miespuolisilla artisteilla.
Sellaiset tungettelevat ja liian päällekäyvät fanit ovat varmasti rasittavia ja epäsuosittuja artistien keskuudessa. - Kikka
Kyllä monenmoisia ns."faneja" on tullut nähtyä. jotkut juoksevat artistin perässä vaan SEN toivossa.
- mammabuumi
Onhan niitä...niitä, jotka valloittavat lavan edustan tyyliilä "tähän ei ole muilla asiaa", katsovat ehkä kummeksuen mahd. pyörätuolilla liikkuvaa, myös lähelle haluavaa. Ja niitä, jotka antavat ymmärtää "tuntevansa" artistin...aika lapsellista touhua aikuisilta naisilta...kukaan kunei omista ketään...Ihailla toki saa, mutta rajansa kaikella...ja varmaan artistikin pitää enemmän asiallisemmasta tyylistä, kuin kaikenmaailman riekkujista...
- .............
Olet tainnut itse juosta SEN toivossa et vaan kehtaa kertoo.
- Saapas
mammabuumi kirjoitti:
Onhan niitä...niitä, jotka valloittavat lavan edustan tyyliilä "tähän ei ole muilla asiaa", katsovat ehkä kummeksuen mahd. pyörätuolilla liikkuvaa, myös lähelle haluavaa. Ja niitä, jotka antavat ymmärtää "tuntevansa" artistin...aika lapsellista touhua aikuisilta naisilta...kukaan kunei omista ketään...Ihailla toki saa, mutta rajansa kaikella...ja varmaan artistikin pitää enemmän asiallisemmasta tyylistä, kuin kaikenmaailman riekkujista...
Totta on, että jotkut - etenkin naisihmiset -yrittävät vallata estradin edustan, luullen omistavansa esiintyvän artistin. Kyllä aina pitäisi huomioida invalidit ja lapset, että pääsevät etusijoille. Matalalta kun eivät pysty näkemään muitten selän takaa. Tämä ele on mn varmasti miekllyttävää katseltavaa myös lauteilta päin, että myös yleisö ja fanit huomioivat täten vammaiset ja lapsoset. Ajan oloon varmasti artistit ja bändit väsyvät näihin alituisiin "euroopan omistajiin". Sen tiedän ihan varmasti, että artistit ja bändit pitävät niistä, jotka käyttäytyvät estradin edessä miellyttävästi, turhaa mesomista välttäen. Ei ole myös mitenkään mukavaa, että joku osoittaa "tuntevansa" artistin. Kyllä sen huomaa ilman suurin elein esittämistäkin.
- Kikka
............. kirjoitti:
Olet tainnut itse juosta SEN toivossa et vaan kehtaa kertoo.
Älä nyt täälä omia tarkoitusperiäsi kaikille kailota.
- Jivejalka
Tuleepa muuten nyt mieleen eräs T.Kansan keikka toissakesältä jolloin olin pyytämässä nimmaria häneltä tauolla. No eikös van siihen paikalle porhallakkin täysissä tällingeissä ja minihameessa (ehkä myös pienessä sievässä)oleva naikkonen joka kainostelematta kysäisee Tapsalta suoraan, että:" Miten olis...?" (tässävaiheessa Tapsan ilme oli näkemisen arvoinen) Minä en jää kuuntelemaan Tapsan vastausta vaan nimmarin saatuani poistun paikalta.Katselen vaan kauempaa, kun Tapsa-parka yrittää päästä perässään juoksevasta naisesta eroon.
Tapsan esiintymisen jatkuessa taas tauon jälkeen. Sama nainen tulee siihen lavan eteen ja vinkkailee Tapsa kumartumaan. Tapsa kumartuu ja nainen kuiskaa hänen korvaansa jotain. Tapsa tiuskaisee, että "Eikö se tullut jo äsken selväksi ?! "
Nainen jää vielä hetkeksi lavaan eteen notkumaan ja poistuu sitten keimaillen paikalta.
Jotkut ihmiset olivat varmaan ihmeissään, miksi Tapsa oli niin töykeä naiselle, mutta ei tuollaisista tungettelijoista muuten pääse eroon.- ..............
Tuo itsensä kauppaaja varmaan ollut Kikka??
- Kikka
.............. kirjoitti:
Tuo itsensä kauppaaja varmaan ollut Kikka??
Joopa joo! sinulla itselläsi taitaa olla käytännön kokemusta tuollaisesta käytöksestä, kun sen oman suosikkisi tunnut niin hyvin tuntevankin.
- ..................
Kikka kirjoitti:
Joopa joo! sinulla itselläsi taitaa olla käytännön kokemusta tuollaisesta käytöksestä, kun sen oman suosikkisi tunnut niin hyvin tuntevankin.
älä tyrkytä tapojasi toisille.
- Kikka
.................. kirjoitti:
älä tyrkytä tapojasi toisille.
Taisinkin osua arkaan kohtaan, sillä se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa ;D;D
Noh, älä suotta kainostele. Kerro kaikki. Millanen se oli ? Lauloiko samalla ,että :"Ja juna kulkee vaan..." - Ansku
Kikka kirjoitti:
Taisinkin osua arkaan kohtaan, sillä se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa ;D;D
Noh, älä suotta kainostele. Kerro kaikki. Millanen se oli ? Lauloiko samalla ,että :"Ja juna kulkee vaan..."Mieti taas vaihteeksi vähän mitä kirjoitat !
- Kikka
Ansku kirjoitti:
Mieti taas vaihteeksi vähän mitä kirjoitat !
No se nyt oli vitsi vaan, vaikkakin ehkä huono sellainen. Ei kai täälä nyt noin tosikkoa porukkaa ole ? Sheriffi poistakoon nuo mun viestini ihan vapaasti.
- ..........................
Kikka kirjoitti:
Noh, älä suotta kainostele. Kerro kaikki. Millanen se oli ? Lauloiko samalla ,että :"Ja juna kulkee vaan..."Näemmä et Kikkare tajuu mitä sulle kirjoitin
ÄLÄ TYRKYTÄ TAPOJASI MUILLE!Sä se taidat olla se joka tyrkyttää itseensä. Onko Kansa suostunut??
Millaista oli?? Määkikö samalla??? - rita
.......................... kirjoitti:
Näemmä et Kikkare tajuu mitä sulle kirjoitin
ÄLÄ TYRKYTÄ TAPOJASI MUILLE!Sä se taidat olla se joka tyrkyttää itseensä. Onko Kansa suostunut??
Millaista oli?? Määkikö samalla???Hehee...kyllä te ootte uskomattomia...DDDDDDD
On aika uskomatonta vänkäämistä kyllä noilla kahdella. Naurattaa ihan :D
Turhaan syyttelevät toisiaan.
Esim.Kari ja Tapsahan ovat molemmat varattuja eli naimisissa/avoliitossa, joten tuskin ne nyt ihan tuosta vaan joka naikkosen vokoteltavissa ovat.- Kikka
.......................... kirjoitti:
Näemmä et Kikkare tajuu mitä sulle kirjoitin
Millaista oli?? Määkikö samalla???No en tiedä, kun en ole tyrkyttänyt itseäni Kansalle, enkä kellekkään muullekkaan. Usko nyt jo ! Mun mielestä pitää käyttäytyä niin ,että kehtaa toistekkin mennä saman artistin keikalle. Mä en ainakaan kehtais näyttää naamaani jos olisin itteeni kaupannut.
ps. Mä en ole edes jutellut Tapsan kanssa koskaan. rita kirjoitti:
Hehee...kyllä te ootte uskomattomia...DDDDDDD
JEES! :) Huvittavia "suhareita" nuo kaksi :D
Naurettavaa mesoamista pitävät.
Sitäpaitsi esim. Kari ja Tapsahan ovat molemmat varattuja, eli naimisissa/avoliitossa, tuskin ne nyt noin vaan edes olisivat vokoteltavissa.
- tuohon
kuitenkin, ilman "faneja" ei olisi muusikkojakaan.
Rajansa tietty kaikella, mutta julkisesti esiintyvan artistin on otettava huomioon se suosituksi tuleminenkin. Jos on liian innokkaita ihailijoita, uskoisin muusikkojen/artistien olevan jo varautuneita siihen ja osaavan toimia kohdallaan tahdikkaasti.
Ei taida ihan huonoa fania olla olemassakaan ja monet saattaa seisoskella lavan reunassa ihan vaan kyseisen artistin arvostajana ja haluavat sen osoittaa tuolla tavalla.
Uuden ammatinvalinta voisi olla paikallaan jos ei halua itselleen faneja.- tekstiisi
lisäämättä tai mitään siitä poistamatta. Kiitos, täyttä asiaa. Lavanedustan fani.
- litsläts
tekstiisi kirjoitti:
lisäämättä tai mitään siitä poistamatta. Kiitos, täyttä asiaa. Lavanedustan fani.
Mauttominta "ihailua" sai kerran Kari Tapio osakseen, kun lavan edustalla huojui juopunut n. 45-50-vuotias nainen, joka olisi halunnut rintavarustukseensa taiteilijan nimmarin, kääri jo puseroaan ylös.. Kari antoi katseensa ymmärtää, että "kiitos ei..."Tämän naisen mies otti sitten onneksi asiakseen viedä siippansa pois hortoilemasta. Kyllä ne pienet, kivat eleet; vilkutukset, lentosuukot, silmäniskut ym. muu leikkisä juttu on paljon mukavampaa katseltavaa kuin rääväsuiset, itsensä tyrkyttäjät...rajansa siis kaikella, muuallakin kuin tanssilavalla! Ei ole hävettävää ihailla artistia, mutta liian innokas tapa ei ole kaunista!
litsläts kirjoitti:
Mauttominta "ihailua" sai kerran Kari Tapio osakseen, kun lavan edustalla huojui juopunut n. 45-50-vuotias nainen, joka olisi halunnut rintavarustukseensa taiteilijan nimmarin, kääri jo puseroaan ylös.. Kari antoi katseensa ymmärtää, että "kiitos ei..."Tämän naisen mies otti sitten onneksi asiakseen viedä siippansa pois hortoilemasta. Kyllä ne pienet, kivat eleet; vilkutukset, lentosuukot, silmäniskut ym. muu leikkisä juttu on paljon mukavampaa katseltavaa kuin rääväsuiset, itsensä tyrkyttäjät...rajansa siis kaikella, muuallakin kuin tanssilavalla! Ei ole hävettävää ihailla artistia, mutta liian innokas tapa ei ole kaunista!
Mä en kans ymmärrä mikä vitsi siinä on kun joillakin naisilla on kamala hinku pyytää rintamukseensa miesartisteilta sitä nimmari ? Naurettavaa älykääpiöiden toimintaa sellainen sanon minä!
- Jen
Justiinax kirjoitti:
Mä en kans ymmärrä mikä vitsi siinä on kun joillakin naisilla on kamala hinku pyytää rintamukseensa miesartisteilta sitä nimmari ? Naurettavaa älykääpiöiden toimintaa sellainen sanon minä!
Mä en voisi ainakaan ikinä kuvitella työntäväni rintavarustukseni lemppariartistini eteen ja sanoa, että "kirjoitappas tohon rintamukseen nimmari". Mulle riittää ihan vaan se nimmarikortti ja lämmin halaus! =)
Jotkut ihmiset ovat kyllä huvittavia, kun jos artisti vaikka iskee silmää, hymyilee tai antaa vaikka lentosuukon,niin heti kuvitellaan tiesmitä. Vaikka sehän on vaan sellaista viatonta flirttiä vaan, jota monet artistit harrastavat saadakseen kontaktin yleisöön.
- Jen
Itsekin voisin heittää "lyhyehkön" kommenttini kehään... Itse käyn aktiivisesti erään iskelmämusiikkia soittavan poikabändin keikoilla ja siellä näkee lähes joka keikalla puoli-alastomia, itseään tyrkyttäviä naisia lavan edustalla. Pahimmillaan he ovat sellaisia, että he tunkevat itsensä jopa väkisin takahuoneeseen ja juoksevat aina tilaisuuden tullen bändiläisten perässä. Itselleni ei ainakaan jää pienintäkään epäilystä siitä, että mitä he mahtavat keikoilta hakea...
Itse olen sitä mieltä, että aina saa ja kannattaa yrittää ottaa kontaktia bändiläisiin. Mutta jos mitään vastakaikua artistin suunnalta ei tule, on tajuttava lopettaa tuo itsensä tyrkyttäminen. Ei sitä ole missään sanottu, etteikö artisti voisi kiinnostua jostakin fanistaan "siinä mielessä", mutta aika harvinaista se on...
Itsellänikin on tuolla keikoilla ko. bändin jäsenten kesken aikamoista silmäpeliä ym. Otan ainakin itse siitä kaiken irti ja pidän hauskaa. En ainakaan itse odota sen johtavan yhtään mihinkään. Niinkuin Justiinax taisikin jossain viestissään mainita, näistä katseista ja eleistä, joita aletaan tulkita väärin. Tuollainen pieni flirtti ym. kuuluu aika usean artistin esiintymistyyliin.
Itse olen huomannut sen, että olemalla hillitty ja hieman neutraali katseita ja eleitä kohtaan, saa loppujen lopuksi paljon enemmän kuin, että seisoisi tyrkyllä lavan edustalla. Ainakin ko. bändin solisti pitää sellaisista faneista, jotka ovat siellä taustalla tukemassa ja tulevat pitämään keikoille hauskaa. Itsensä tyrkyttäminen saa bändiläiset juoksemaan vain karkuun. Kannattaa jättää se ylipieni toppi kotiin ja vetäistä jalkaan vaikka vanhat verkkarit. Jos hommat toimii fanin ja artistin välillä, niin siihen ei mitään toppeja kaivata!- pätkämuistinen
Tosi epänaisellista juosta jonkun artistin perässä..kuin koira isäntänsä..mitä kivaa muisteltavaa sinnä sitten jälkeenpäin on! Paljon antoisampaa on vaihtaa muutama sana lemppariartistinsa kanssa, ottaaa vaikka valokuva, jota voi sitten ihailla vuosienkin jälkeen. Ja varmaan on laulajastakin kivempaa saada tehdä työnsä rauhassa, antaa itsestään yleisölleen jotain kuin juosta yli-innokasta ihailijaa karkuun. Mielestäni myös takahuone on VAIN esiintyjille tarkoitettu lepohuone, eikä tyrkytiinojen kohtaamismesta. Ei tulis mieleenikään pyrkiä sinne, sen verran kunnioitusta haluan lempiartistilleni suoda. Ihan hyvin riittää se illan jälkeen saatu nimmari tai halaus...se lämmittää pitkälle arkeen...
Joo näin on ! Kyllä se artisti huomaa ja huomioi ihan samalla tavalla ja varmasti vielä enemmänkin ja nimenomaan positiivisessa mielessä , kun ei tyrkytä itseään kokoajan esiin ja ole tungettelevainen yms. sillä vaan nolaa itsensä artistin silmissä.
En ymmärrä niitäkään jotka tuppaavaat ihan siihen lavaan kiinni ja siinä itseään hetkuttavat ja kädet heiluvat, kuin tuulimyllyn siivet, niin ettei kukaan muu uskalla seistä kolmea metriä lähempänä, (ilman että saisi pelätä ,että koska pläjätää kämmen keskelle pläsiä.) Se on mielestäni oikein sellaista itsensä esittelemistä ja artistin huomionkalastelua.
Itse kun olin T.Kansan keikalla ja siinä lavanedessä heilui yksi sellainen "pyörremyrsky", niin ajattelin suosiolla mennä sinne kaemmaksi lavan vasemmalle reunalle olevaan kulmaukseen katselemaan ja kuuntelemaan. Eihän Tapsa tähän heilujaan juurikaan huomiotaan kiinnittänyt, mutta kun sattui hän vilkaisemaan sinne missä oli ,niin heti sieltä se hymy, silmäisku ja käden vilkutus tuli, kun tunnisti tutun naaman :)
Ja kerran kun olin keski-suomessa yhdellä Tapsan keikalla ,niin siinä lavanedustalla oli sellainen hyvin lyhytkasvuinen nainen. Hänen edessään seisoi jotain ihmisiä, niin ettei se nainen nähnyt sieltä niiden takaa varmaan mitään ja jotkut tanssijat vielä tönivät sitä naisparkaa, kun eivät huomanneet tai olleet huomaavinaan sitä.
Tapsa vinkkasi siinä lavanedessä olevan yhden naisen luokseen ja sanoi tälle jotain. Sitten se nainen meni tämän lyhytkasvuisen naisen luokse ja käski sen tulla siihen lavaneteen ja muut ihmiset antoivat sille tilaa. Se nainen oli tosi onnellisen oloinen kun Tapsa sitten vielä hymyili ko.naiselle ja vinkkasi silmää. Illan aikanakin vielä Tapsa useasti katsoi tätä naista pitkänaikaa silmiin, kun lauloi jotain Amado Mioa ja tms. muuta hempeää laulua.- Pike
Justiinax kirjoitti:
Joo näin on ! Kyllä se artisti huomaa ja huomioi ihan samalla tavalla ja varmasti vielä enemmänkin ja nimenomaan positiivisessa mielessä , kun ei tyrkytä itseään kokoajan esiin ja ole tungettelevainen yms. sillä vaan nolaa itsensä artistin silmissä.
En ymmärrä niitäkään jotka tuppaavaat ihan siihen lavaan kiinni ja siinä itseään hetkuttavat ja kädet heiluvat, kuin tuulimyllyn siivet, niin ettei kukaan muu uskalla seistä kolmea metriä lähempänä, (ilman että saisi pelätä ,että koska pläjätää kämmen keskelle pläsiä.) Se on mielestäni oikein sellaista itsensä esittelemistä ja artistin huomionkalastelua.
Itse kun olin T.Kansan keikalla ja siinä lavanedessä heilui yksi sellainen "pyörremyrsky", niin ajattelin suosiolla mennä sinne kaemmaksi lavan vasemmalle reunalle olevaan kulmaukseen katselemaan ja kuuntelemaan. Eihän Tapsa tähän heilujaan juurikaan huomiotaan kiinnittänyt, mutta kun sattui hän vilkaisemaan sinne missä oli ,niin heti sieltä se hymy, silmäisku ja käden vilkutus tuli, kun tunnisti tutun naaman :)
Ja kerran kun olin keski-suomessa yhdellä Tapsan keikalla ,niin siinä lavanedustalla oli sellainen hyvin lyhytkasvuinen nainen. Hänen edessään seisoi jotain ihmisiä, niin ettei se nainen nähnyt sieltä niiden takaa varmaan mitään ja jotkut tanssijat vielä tönivät sitä naisparkaa, kun eivät huomanneet tai olleet huomaavinaan sitä.
Tapsa vinkkasi siinä lavanedessä olevan yhden naisen luokseen ja sanoi tälle jotain. Sitten se nainen meni tämän lyhytkasvuisen naisen luokse ja käski sen tulla siihen lavaneteen ja muut ihmiset antoivat sille tilaa. Se nainen oli tosi onnellisen oloinen kun Tapsa sitten vielä hymyili ko.naiselle ja vinkkasi silmää. Illan aikanakin vielä Tapsa useasti katsoi tätä naista pitkänaikaa silmiin, kun lauloi jotain Amado Mioa ja tms. muuta hempeää laulua.on kohdalle sattunut monia "euroopan omistajia " tyyppejä,jotka hyppivät ja huitovat levan edessä .Ja yrittävät saada itsellen kaiken artistin huomion < todella rasittavia ja jokseenkin lapsellisiakin tapauksia.
- meitsi
En ole minkään bändin muusikko tai artisti, mutta jos olisin, niin minuun kyllä vetoaisi nimenomaan sellaiset fanit, jotka ovat tulleet paikanpäälle nimenomaan myös kuuntelemaan sitä musiikkia mitä bändi esittää, eikä sellaiset jotka ovat tulleet paikalle vaan lirkuttelemaan ja tyrkyttämään itseään kolmen sentin pakkelikerros naamassa.
Ja sellaiset ujon oloiset, vienon söpösti hymyilevät, itsestään meteliä pitämättömät ja itseään esiintuppaamattomat naiset/tytöt herättää kiinnostuksen selvästi enemmän, kuin jotkut kanamaiset, itsestään liikoja luulevat naikkoset, jotka tekevät itsestään vaan naurettavia ja säälittäviä yrittäessään vokotella esiintyjiä. - Amppari
Pike kirjoitti:
on kohdalle sattunut monia "euroopan omistajia " tyyppejä,jotka hyppivät ja huitovat levan edessä .Ja yrittävät saada itsellen kaiken artistin huomion < todella rasittavia ja jokseenkin lapsellisiakin tapauksia.
Joo, sellaisia tapauksia, jotka hosuvat ja heiluvat kuin heinämiehet lavanedessä varmaan aina sillointällöin kohdalle sattuu eri artistien keikoilla. Monasti saattaa alkoholillakin olla jotain vaikutusta sellaiseen käytökseen, eli silloin ollaan ikäänkuin tavallistakin estottomanpia ja riehakkaampia.
- Jen
Justiinax kirjoitti:
Tapsa vinkkasi siinä lavanedessä olevan yhden naisen luokseen ja sanoi tälle jotain. Sitten se nainen meni tämän lyhytkasvuisen naisen luokse ja käski sen tulla siihen lavaneteen ja muut ihmiset antoivat sille tilaa. Se nainen oli tosi onnellisen oloinen kun Tapsa sitten vielä hymyili ko.naiselle ja vinkkasi silmää. Illan aikanakin vielä Tapsa useasti katsoi tätä naista pitkänaikaa silmiin, kun lauloi jotain Amado Mioa ja tms. muuta hempeää laulua.Itse olen kanssa huomannut saman asian oman lempparibändini keikoilla: Aina ei todellakaan tarvitse seistä lavan edessä saadakseen huomiota. Vaikka joutuisi seisomaan hieman kauemmas, niin aina kun solisti huomaa meikäläisten läsnäolon, niin kyllä sieltä alkaa niitä katseita ja silmäniskuja tulemaan. Siinä sitten kaikki blondit ja kanat tollottavat silmät pyöreinä vieressä, että miksi artisti suo huomiota juuri meille...
Toki on myönnettävä, että se vie paljon enemmän aikaa ja voimia päästä ns. artistin tietoisuuteen, mikäli pysyttelee hieman sivummalla. Omasta kokemuksesta voin sanoa, että se työ kannattaa tehdä ja se mahtava palkinto odottaa lopussa noutajaansa. Itse olen sen saavuttanut ja olen todella tyytyväinen asemaani. Jokainen tietysti auraa oman tiensä, mutta teki sen millä tavoin tahansa, niin loppu tulos on aina erilainen... - vai nauraisiko
Jen kirjoitti:
Itse olen kanssa huomannut saman asian oman lempparibändini keikoilla: Aina ei todellakaan tarvitse seistä lavan edessä saadakseen huomiota. Vaikka joutuisi seisomaan hieman kauemmas, niin aina kun solisti huomaa meikäläisten läsnäolon, niin kyllä sieltä alkaa niitä katseita ja silmäniskuja tulemaan. Siinä sitten kaikki blondit ja kanat tollottavat silmät pyöreinä vieressä, että miksi artisti suo huomiota juuri meille...
Toki on myönnettävä, että se vie paljon enemmän aikaa ja voimia päästä ns. artistin tietoisuuteen, mikäli pysyttelee hieman sivummalla. Omasta kokemuksesta voin sanoa, että se työ kannattaa tehdä ja se mahtava palkinto odottaa lopussa noutajaansa. Itse olen sen saavuttanut ja olen todella tyytyväinen asemaani. Jokainen tietysti auraa oman tiensä, mutta teki sen millä tavoin tahansa, niin loppu tulos on aina erilainen...En tiedä,olisiko pitänyt itkeä vai nauraa tuota tekstiä lukiessä..Apua!! Vai että ihan mahtava palkinto odottaa..Mikä ihme noista laulavista reissumiehistä tekee jotain noin ihmeellistä,että heidän jonninjoutavat silmäniskut ja virnistykset pitää vielä täälläkin kertoa??? kertokaa,kun en tajuu!!
- Vanha herra
Valitettavasti on miesnäkökulmastakin todettava, että noita lavan edessä hillujia riittää. Typerän näköistä touhua. Itse käyn niin nais- kuin miesartistien keikoilla ja sama tilanne on molemmissa. Naisten keikoilla vaan miehet ovat riekkumassa enenmmän ja miesartistien keikoilla taas naiset! Sitten on vielä sellaiset tyypit raivostuttavia, jotka luulevat, että miesartistin keikalla olevat miehet ovat hinttejä! Yäk! Pari kertaa on tullut joku esittämään inhottavuuksia! Yäk!!!
- dyrkyndyrkyn
Ei ole vielä tähän päivään mennessä tarvinnut kyynärpää-taktiikkaa käyttää päästäkseni juttusille lempisolistini luo. Ei ole tarvinnut näyttää rintavarustusta, tai pyllyä. Ihan kauniisti olen pyytänyt tauolla tai esiintymisen lopuks nimmarin ja/tai halauksen ja saanutkin useinmiten. En ole loukkaantunut, jos Karilla on ollut flunssa, eikä ole halannut. Jutellut on monesti, toivottanut hyvää jatkoa - tavatessa sanonut "hei" tai "morjens" näiden monien,monien vuosien aikana. Ei ns. taviskaan tykkäisi, jos joku roikkuisi kiinni koko ajan ja tekisi kaikenlaisia ehdotuksia..siihenkin kyllästyisi...pienet, hyväätarkoittavat eleet voi olla se arjen suola pitkäksi aikaa...
- ingrid
oletteko ajatelleet, että muusikot osaavat myös kieltäytyä moisista houkutuksista...tuskin monikaan artisti/soittaja lankeaa sellaiseen tyrkkyyn, joka ei osaa edes päälleen pukea! paljon täälläkin on ollut puhetta, kuinka siitä ja siitä bändistä se ja se on sellainen ja tällainen, mutta moniko juttu on oikeasti totta!? veikkaan, ettei yksikään. muusikoillakin on rajansa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4119021Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1893560- 202013
- 811246
- 271095
- 751090
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641051Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791045- 551013
- 65950