Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mimosa10
profiilit
mimosa10
mimosa10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
116
Kommenttia
3958
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En tiedä sitä laulua, mutta jostain luin , että tenori Jyrki Niskanen oli Rennyn häissä siellä kirkossa jonkun omatekemänsä laulun laulanut.
17.01.2006 22:42
Eipä kyllä minustakaan Jarin ääntä kovin miehekkääksi voi sanoa. Ei nimittäin ole mikään kovin muhkea alarekisteri sen äänessä.
17.01.2006 22:22
Mä olen kyllä tästä(kin) asiasta erimieltä.
Timo Virkkula on ehdottomasti Iskelmän ärsyttävin juontaja. Mä en ymmärrä ,että ketä sen jutut naurattaa muuta, kuin sitä itseään ?
Ärsyttää myös se ihme ähinä ja puhina mitä se pitää juontaessaan... ihan kuin se kärsisi jostain ummetuksesta.
Sellasta tekohauskaa ja tekopirteää tyhjänpäiväistä höpötystä.
Toni Lund on Iskelmän juontajista paras. Rauhallinen ja luonteva tyyli juontaa. Ei esitä mitään. Ja hänellä on myös miellyttävä puheääni.
17.01.2006 22:14
Mä en tiedä mitä sulla on kokoajan mua vastaan, mutta eiks me voitais jo sopia tämä riita ?
Enkä mä mielestäni täälä kokoajan ole jauhanut, että kuinka tykkään Kansasta.
15.01.2006 18:27
Tapsa on mun ykkössuosikki, mutta pidän kyllä muistakin.
Mm. Patrizio Buannesta, Placido Domingosta,Tapio Rautavaarasta, Georg Otsista,Andrea Bocellista,Elviksestä, Nightwishistä, Lea Lavenista, Arja Korisevasta, Janne Tulkista, Tomi Markkolasta ja Tommi Soidinmäestä.
15.01.2006 18:13
Mikähän sun nupissa nyt noin pahasti alkoi fibaamaan ? Ettet vaan olisi Paula itse? Vai miksi tunnut ottavan niin henkilökohtaisesti arvostelun ?
Tässä kukaan mikään ääliö ole ,vaikka ei paulasta sattuiskaan pitämään.
15.01.2006 16:11
- Yö saaristossa
- Yksinäinen aalto (T.Kansa)
- Delffiinipoika
- Volga ( Volga,Volga rakkaus tai kuolema...)
15.01.2006 15:45
Hiustenkasvu-neuroosin piti kirjoittamani.
15.01.2006 14:43
Et sä nyt voi taas mennä vaikka johonkin Kari Tapion keikalle, niin tulisit taas vähän paremmalle tuulelle ja unohtaisit tuon hiestenkasvu neuroosisikin vähäksi aikaa.
15.01.2006 14:42
Olen samaa mieltä. Ärsyttää kans kun aina aletaan jauhamaan ,että olet kateellinen sille ja kateellinen tuolle, jos et jostain tykkää.
Mullakaan ei ole mitään syytä olla kenellekkään laulajalle kateellinen, mutta en silti pidä kaikista laulajista, koska en vaan pidä. Se on makuasia.
15.01.2006 14:39
Menikö herneet nenään palkoineen päivineen vai ?
14.01.2006 19:55
Tomin "tulkinnoista" saa tykätä ihan vapaasti ne jotka tykkää, mutta mä en niistä pidä. Ja jos ei tykkää jostain niin senkin saa kyllä sanoa. Ei tarvitse olla hiljaa.
14.01.2006 19:13
Ota sä pallonivel nyt ihan rauhallisesti vaan. Tapsalla kasvaa kyllä hiukset, joten älä sä huolehdi siitä.
Tottakai sä puolustat Paulaa kun se on Kari Tapion kaveri. Siinä onkin vakka kantensa valinnut
Eikä se mies mitään örissyt, vaan ihan kohteliaasti pyysi sitä nimmaria. Kai sen olis pitänyt kehua Paulaa seksikkääksi ,jotta "rouva diiva" olisi vaivautunut sen nimmarin skriivaamaan.
14.01.2006 19:05
Mulla ei ole mitään syytä olla sille kateellinen, mutta se on vaan niin Ä.R.S.Y.T.T.Ä.V.Ä akka !
Kerran olin sen keikalla ja se keimaili ja liehakoi siinä lavanedessä oleville nuorille pojille, mutta kun tauolla yks vanhempi mies meni pyytään siltä nimmaria se käveli vaan koppavasti nokkapystyssä ohi.
14.01.2006 13:52
Joo kyllähän sen huomasi ja kuuli ,että playpäckinä se Katrin laulu tuli. Vähän omituista toimintaa se kyllä.
Mutta muuten olen kyllä sitä mieltä ,että eilisen viisukarsintojen musiikillisesti parasta antia oli nuo Katrin ja Kirkan( Kirkasta en tykkää, mutta se "Hengaillaan" on hyvä, mukaansatempaava laulu) esittämät biisit joilla he aikoinaan edustivat Suomea viisuissa.
14.01.2006 12:52
Eihän Euroviisut mikään laulukilpailu olekkaan. Se on suurta showta, sirkusmeininkiä, jossa voi erotuttava joko harvinaisen hyvällä biisillä tai sitten visuaalisesti . Suomalaiset suhtautuvat viisuihin liian vakavasti ja tosikkomaisesti. Lordin ei varmasti jättäisi ketään kylmäksi viisuissa, Ssen verran tuo biisi ja heidän ulkonäkönsä varmasti poikkeaa muista osallistujista.Toisin kuin Metsäketo, joka ei tuolla ruinauksellaan erotu milläänlailla porukasta. Tulkintataidoiltaan hän on selvästi huonompi laulaja, kuin esim. viimevuoden edustajamme Geir Rönning. Rönning saa lauluihin sentään jonkinlaista tunnetta ja eloa ( kuten myös toissavuonna Jari Sillanpää), samaa ei voi sanoa Tomi Metsäkedosta.
Hänen laulunsa on steriiliä, täysin tunnekylmää.
Ei Il Divon matkimisella mitään viisuja voiteta varsinkaan , kun se tehdään noin huonoilla eväillä.
14.01.2006 12:45
Paula on kuin pyryharakka! Siitä diivailijasta on seksikkyys kaukana. Muikistelee ja keimailee viiden sentin pakkelikerros naamassaan ja ahtautuu liian pieniin vaatteisiin. Hän on naispuolinen Danny joka ei osaa pukeutua ikänsä ansaitsemalla arvokkuudella.
14.01.2006 12:32
Olkoon minkäikäinen tahansa, mutta se on niin tyrkky muija, että mä en voi sietää sitä. Alan voida pahoin sen kähinää kuunnellessa ja muikistelua ja keikistelyä katsellessa.
Se on ollut sellanen diivailija aina.
Pitää itseään jonain joka miehen unelmanaisena ilmeisesti.
13.01.2006 22:31
Sama mieltä ja samaan aikaan vielä ! :D
13.01.2006 22:22
Lordi sopii viisujen sirkustouhuun . Ja erottuu varmasti massasta. Etenkin se niiden eka biisi, joka jatkoon pääsikin oli hyvä.
Tomi Metsäkedon biisit oli pettymyksiä. Ei ne jäänyt mieleen yhtään. Miksiköhän muuten sen kaikki laulut kuulostaa aina ihan samanlaisilta ?
13.01.2006 22:18
150 / 198