Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mimosa10
profiilit
mimosa10
mimosa10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
116
Kommenttia
3958
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"On vaan saanut kyseisen herran bändistä aika pitkä liuta muusikoita kenkää ilman mitään pätevää syytä"
Mut voian se olla niinkin ,et ne jotkut erotetut muusikot eivät vaan myönnä jos ne on jollain keikalla jotain töpänneet sen verran pahasti, että sen takia Tapsa on antanut potkut bändistä, vaan väittävät vain, jotta Tapsa erotti ilman mitään pätevää syytä.
18.06.2008 16:34
En mä sentään kehtaa väkisin itteeni siihen kuvaan tunkea, mut saatan mä siinä mahdollisessa lehtikuvassa näkyäkkin, jos ne ottaa sen kuvan kun Tapsa laulaa lavalla ja silleen, että näkyy lavan edessä olevaa poruukkaa myös.
18.06.2008 16:26
Tapsalla on kumminkin niin komee lauluääni ihan omastatakaakin, ettei sen tarvi maksaa Elviksen äänen saamisesta.
Tapsa laulaa kyl Elviksenkin lauluja, mut niissä on aina omaa tyyliäkin mukana, eikä vain imitointia.
15.06.2008 22:08
Mut en mä olekkaan kirjoittelut tälle palstalle mitään vähään aikaan.
15.06.2008 21:54
Mä näköjään tosiaan luin vähän huonosti tuon aiheen aloituksen...sorry vaan.
15.06.2008 21:52
En mä ole mitään toitottanut ja kyl mä Tapsan lisäksi tykkään muutamista muistakin hyvistä suomalaisista laulajista, mut toi Jani Metsäperä ei nyt vaan kuulu mun suosikkeihini... mut en oo silti ketään kieltänyt tykkäämästä hänestä. Mun makuuni se ei vaan olleskaan iske.
Eikä mulla suinkaan oo mitään tarkoitusta ketään täältä mihinkään karkottaa.
15.06.2008 20:57
"Älä puhu asioista joista sulla ei ole tietoa."
Mitä ihmeen tietoo??? Mulle riittää tasantarkkaan se tieto, mitä mä kuulen, eli että mä en pidä tuon Jani Metsäperän "laulusta" ja se on mun mielipiteeni... vai pelkkää ylistystäkö tähän topiciin oliskin tarvinnut kirjoittaa ? (Ja sorry vaan ittelles, mut jos haluun kuunnella määintää, niin menen sitten mielummin kuuntelemaan sitä lammasfarmille.)
Ja mä laulun, silloin kun laulattaa.
15.06.2008 18:35
Toi kammotus on kyllä oikeasta klasari tenorista kaukana. Korkeintaan on joku karaoketason "köyhänmiehen Pavarotti". Elvis imitoijiakin piisaa jo entuudestaan yli äyräitten ja vielä moninverroin parempia.
15.06.2008 14:26
Kotipsykologia...joopa joo. Mä v*****len silloin vaan jos on aihetta. Sitäpaitsi ei se ole mitään narisemista jos menee artistia konsertin/keikan jälkeen kiittämään,että tämä antoi lauluillaan lohtua ja voimia suruun.
13.06.2008 23:42
Oot sä kyllä hupaisa ;) Voisit muuten samantien kertoa ,että kuka on sun suosikkilaulajas, niin mä voisin siitä vääntää vitsiä.
12.06.2008 11:12
Mä en omista mitään paksusankaisia vaaleanpunaisia kakkuloita... niin että se siitä.
11.06.2008 20:17
Kyll tostakin kommentista huomaa taas sen miten tunneköyhiä ja-kylmiä te jotkut ootte.... ei minkäänlaista myötäelämisen kykyä. Onneks Tapsa ainaskin on toista maata.
Särkyneelle sydämelle sellasia terveisiä, että pidä vaan lippu korkealla! Mun myötätunto on sun puolella.
11.06.2008 20:07
Niinpä niin taas... Sehän nyt vaan ei kumminkaan ollut mikään Tapsan esiintymistilaisuus.
11.06.2008 11:19
Huippu upeat 40- vuotistaiteilija juhlakonsertit Hämeenlinnassa viimesyksynä, sekä tänäkeväänä Forssassa on mun ikimuistoisimmat Tapsan keikat/konsertit tähänmennessä. (Monia muitakin mieleeenpainuneita Tapsan esiintymisiä on kyllä. )
11.06.2008 11:15
Moi!
Mä aion mennä Juhannuspäivää viettämään Tapsan keikalle :D Oon aina perinteisesti ollut juhannuksena Tapsan keikalla , niin on siis nytkin! :)
11.06.2008 11:11
Olkoon nyt miten oli, mut Ola ainaskin tykkäs, kun Tapsa meni sitä katsomaan. Ei ollut ollenkaan pahoillaan siitä.
09.06.2008 03:18
Joo, mä olen tästä samaa mieltä !
09.06.2008 03:09
No oli mitä oli, mut mun mielestä se Ari Koivunen on ärsyttävän ylimielinen. Toivottavasti ei sentään ala Merikannon kauniita lauluja rääkymään.
Ja kyllä nuo ns. " Japanin valloittajat" tiedetään. Niinhän se Dannykin kävi Japanin valloittamassa...mukamas ainakin.
09.06.2008 03:07
Ei toi Kristian Meurman mikään mun suosikkini ole, mut kyllä se silti paremmin osaa laulaa ja käyttäytyä, kun tuo sun joskus hehkuttamasi Ari Koivunen.
Se Koivunenhan se on lärvi läiskeillään harva se päivä lehtien sivuilla ja poikkeuksetta ihan jostain muista syistä, kuin musiikillisista ansioista. Milloin ketäkin on arvostelemassa ja morkkaamassa.... viimeksi Anna Abreuta .
Kaiken huippu oli se, kun Ari öykkäri morkkasi yleisöään jossain konsertissa sen takia kun nämä olivat selvinpäin ! On siinä meillä kans oikein esimerkillinnen ns." idoli" kun patistaa fanejaan ryyppäämään ( tosin eipä sitä Aria kai selvinpäin kestäisi kuunnellakkaan).
Tapsa ei tykkää jos keikoillaan on kovassa humalassa olevia ja on siitä myös välillä suoraan sanonut, mut kyllä se nyt on ymmärretävämpää että huomauttaa siitä kännissä olemisesta, kuin että morkkaa selvinpäin olevia.
08.06.2008 19:09
Jaa jaa, mut eipä vaan osaa Kari Tapiokaan käyttää edes pankkikorttia, kun käy aina pankissa tilikirjan kanssa rahaa nostamassa. Kyll kai normaali ihminen sentään yleensä pankkikortilla automaatista rahaa osaa nostaa.
08.06.2008 18:56
64 / 198