Vapaa kuvaus

Motto: "Mikä ei tapa se vahvistaa" Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

0

Kommenttia

2

1. "elooonjäämispakkaukseen" lisäisin vielä kaikki ruokajakelut, joita kunta/kaupunki ja erilaiset järjestöt järjestävät esim. EU-ruokajakelut (työttömien yhdistykset, seurakunnat, Mannerheimin Lastensuojeluliitto yms). Niissä on arvokkaita kuivaelintarvikkeita; makaronia, jauhoja, pastaa, maitojauhetta, näkkäriä, hapankorppua yms. Tällöin nekin vähäiset rahat voi käyttää tuore-elintarvikkeisiin ja hygieniatuotteisiin. Itse kannattaa tehdä ruokaa, kuin että ostaisi valmiita ruoka-annoksia (toki tarjoukset niissäkin kannaattaa hyödyntää mm. päiväysalennukset). Ilmaisia harrastuksia ovat erinomaiset kirjastonpalvelut, ja itselläni pitkät kävely- ja pyöräilyretket ja syksyisinhän marja- ja sienimetsät ovat oivallista hyötyliikuntaa.
    Itse olen ollut työttömänä puolivuotta ja edellisetkin työsuhteet pätkittäisiä (matalapalkka-aloilla), joten senttiä on saanut venytellä ILMAN, että olisin saanut sosiaalisia avustuksia (asumis- tai toimeentulotuki).