KodinkoneetVastattu 19v

nyt tarttis apuva!!

muutin justiisa omaan kämppää joka selittänee sen että mummo lainasi mulle sellaisen "retkipyykkikoneen" sirocco miniwash nova, mutta ei sill'ä mitää käyttöohjeita siihin ollu, kyllä sillä saa pyykin pestyä, mutta vie n…
PartioEi vastauksia

HUOMIO!!!

mieän lippukunta täyttää 45v syksyllä ja mä metsästän meiän vanhoja lippukunnan jäseniä, eli jos tunnet kuuluneesi joskus Joutjärven Tapulityttöihin, Lahti tai tunnet jonkun joka on kuulunut, niin ota yhteyttä!! ja jos …
JouluVastattu 7v

mistelinoksa??

nyt tarttis pikaisesti tietoa että mistää saa mistelinoksan?? ihan oikeen tai sittem muovisen:)?? auttakaa :)

parilapanen!!

mä kaipaisin epätoivosesti parilapasen teko-ohjetta, ku en oikee kunnolla hallitse lapsten tekoa ja haluisin kutoa ystävilleni sellaset joululahjaks!! auttakaa pliis:) ohjeen voit laittaa tänne tai mulle mailiin, tai si…
PolttaritVastattu 21v

morsiamella 3 polttarit

me saatiin morsiamelta toimeksianto polttareista, koska sillä tulee olemaan yhteensä 3polttarit... yhet kotikaupungissaan ja yhet opiskelukaupungissaan ja yhet meiän kanssa mettässä/mökillä.. nää meiän järkkäämät poltta…
JuhlapäivätVastattu 8v

leikkejä pikkujouluihin!! APUA!!!

nyt tarvitaan kiireen kaupalla aikuisille tarkotettuja leikkejä, saa olla muunneltuja lasten leikeistä, ja tässä nyt sitten taas huomioidaan että ihmiset on ottanu vettä väkevämpää ja ikä skaala on 18-50v :) mut ihan sa…