mä kaipaisin epätoivosesti parilapasen teko-ohjetta, ku en oikee kunnolla hallitse lapsten tekoa ja haluisin kutoa ystävilleni sellaset joululahjaks!!
auttakaa pliis:)
ohjeen voit laittaa tänne tai mulle mailiin, tai sitten jos linkki jonnekki:)
KIITOS!!!
[email protected]
parilapanen!!
5
3221
Vastaukset 5
- ohjeet netistä
muuten ihan hyvä, ton mä löysin ittekki, mutta ku mä oon tosiaa ihan käpy kutomisessa, ni mulle tarttee olla ohje jossa sanotaa tarkkaa mitä teen :)
- annu
zhann kirjoitti:
muuten ihan hyvä, ton mä löysin ittekki, mutta ku mä oon tosiaa ihan käpy kutomisessa, ni mulle tarttee olla ohje jossa sanotaa tarkkaa mitä teen :)
Katsoitko sen Novita-lehden mitä noissa nettisivuissa mainittiin? Oliko siinä jotain epäselvyyksiä?
annu kirjoitti:
Katsoitko sen Novita-lehden mitä noissa nettisivuissa mainittiin? Oliko siinä jotain epäselvyyksiä?
ku mä en saa käsiini sitä lehteä.. muuten ihan hyvä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä3441262- 54753
2 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk55738- 38725
Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä152633Miia Heikkinen avautui !
Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa59616- 45604
Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma26591- 56572
- 43530