Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
lost-his-mind
lost-his-mind
lost-his-mind
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Liittynyt 22v sitten
26
aloitusta ·
53
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
ah, joku muukin kirjoittaa englanniksi ^ ^
mielenkiintoinen pätkä, joskus rimmaa, joskus ei. ihan jees.
22.09.2009 21:00
hyvä riimi. pidän sitä.
10.09.2009 00:42
liekö sillä väliä onko runossa ankea vai hilpeä tunnelma? Pääasia että saa sanottua miltä itsestään tuntuu.
09.07.2009 19:10
mutta muuttelin sitä osittain. Ei sillä että se muuttaisi mitään, mutta se kuulostaa hauskalta.
02.07.2009 19:46
Voimakas ja mieleenpainuva. Pidin siitä.
20.06.2009 14:04
mitäköhän hyötyä kynttilöiden sytyttelystä on enää tässä vaiheessa..? hiljaa voidaan kyllä olla...
ei sillä, etten voisi välittää vähempää (kuten en välitäkkään, mutta se ei ole aiheena tänään), mutta asioide surkuttelu on minusta typerää...
"...for action once done
"can never be undone."
11.11.2007 21:20
"You lived like a warrior ans died like an King of Heroes"
...anteeksi huono kieli, internetvitsistä kyse ;)
11.11.2007 21:14
Eivätpä nämä sinun raapustuksesi yhtään huonompia kyllä olleet... Vaikka inhoankin tämänkaltaisia lässynlässynlässytyksiä, kuvasit tapahtumia erittäin taitavasti, ja vangitsit näin lukijan tiukkaan otteeseen...
Rakkaus, Kaipaus ja Punaiset Pisarat olivat mielestäni noita lässynlässyjä, mutta Unien Valtakunta ja Vain Minun toivat elävästi mieleeni erään omista runoistani ja David Bowien Labyrintti -elokuvasta... upeita tekeleitä...
29.10.2007 12:05
Lovecraft, King, Barker ja eriryisesti Neil Gaiman: muistaakseni kirjan nimi oli Coraline ja oli oikein hyvä...
22.10.2007 08:20
...kyllä sä parempaankin pystyt, mutta kaikenkaikkiaan ihan jees haaveilua tämä teos...
21.10.2007 22:25
Todellakin oikein hienoja runoja..! Olen jo pitemmän aikaa metsästänyt palstaa etsien juuri tämänlaista kerrontaa yhdistettynä riimeihin ja/tai proosaan...
muistuttaa todellakin Musta Torni -kirjasarjasta, (joka on muuten aivan yltiöhyvä) mutta hyvällä tavalla...
jatka samaan tahtiin, sillä näitä kehtaisi jopa lukea, ja jos ihmiset pitävät näistä, ehkä uskaltaudun jopa itse taas kirottelemaan omiani...
20.10.2007 11:57
Oikeasti, jos haluat lukea kirjan ensin, älä lue tätä viestiä. turha teidän on minulle valittaa, että avaatte viestini ja luette, jos ette halua oikeasti tietää... ja nyt... ne jotka oikeasti HALUAVAT tietää, scrollatkaa alaspäin.
Dumbledore kuolee, koska oli ahne... Hän yritti käyttää sormusta, herättääkseen kuolleet perheenjäsenensä eloon... Mustuneeseen käteen oltiin onnistuttu sulkemaan kirous, joka oli peräisin Dumbledoren sormuksesta (oikeasti Hirnyrkki)... Vaikka kirous olikin suljettu, sitä oltiin onnistuttu vain hidastamaan, eli vaikka Kalkaros ei olisikaan tappanut Dumbledorea, kirous olisi tappanut hänet pian...
03.10.2007 10:39
...tosiaan sääli, etteivät kyseisten herrojen/leidien runoihin kiinnitetä huomiota, ja joudunkin vastentahtoisesti tunnustamaan, että etenkin Kilin runot ovat hyviä, vaikka kertovatkin usein aiheista, joista minua itseäni ei ikinä saisi kirjoittamaan...
en muistaakseni ole lukenut Teidän runojanne, joten en voi arvostella tässä ketjussa näitä raapustuksia... pahoitteluni...
03.10.2007 10:29
3 / 3