Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Koulut: On käyty Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

97

Kommenttia

5292

1. Sinäkö väität tietäväsi sotilassalaisuudet paremmin kuin siellä kyseisenä aikana (vaan ei -päivänä) palvelleen neuvostosotilaan veli?
    Olet sinä sitten VIISAS!

Ja se tuo atomivoimalan räjähtäminen tapahtui jo reilusti ennen vuotta 1970. Eikä se siis ollut siviililaitos ollenkaan. Tarkka vuosiluku lienee jäljitettävissä, mutta en ala sitä sinulle etsimään. On minulla tärkeämpääkin tekemistä. Voin kyllä kertoa jos muuten kohdalle sattuu.
    Juokse vasikan kans ja... alkoi vanha Pohjalainen sananlasku.

Kyllä minä nuo mainitsemasi räjäytykset muistan jotenkuten.
  2. Minä kielsin tupakoinnin siksi, ettei kämppää tarvitse panna omin kustannuksin uusiksi aina kun tupakoiva muuttaa sieltä pois.
    Sitten oli tuo naapureitten häirintä. Tupakan löyhkä löytää tiensä naapureitten kiusaksi aina jotakin kautta. Eikä vähiten parvekkeelta ilmanvaihdon mukana.

Tuo elukkakielto samasta syystä. On nähty, että kissa tai pienikin koira saa parketin naarmuille. Kusta ja paskaa lattioille, seinät raavittu pilalle, puuritilät jyrsitty pilalle. Koirasta jatkuva häiriö ja riidan aihe naapureille räkytyksen ja ulvonnan tai vinkunan takia.

Vaikka minä joittenkin mielestä lienen kuinkakin v-mäinen, niin en kuitenkaan niin v-mäinen, että järjettömän luontokappaleen hommaisin toisten kiusaksi tai alkaisin tahallisella löyhkäämisellä kiusaamaan. Enkä anna muittenkaan sitä tehdä silloin kun siihen voin vaikuttaa.

Jossain on kuulemani mukaan kokonaisia taloyhtiöitä, joissa on ainakin tupakkakielto. Kehitystä se on sekin, vaikka kovin etenee hitaasti.
    Asukoot mieluummin häiriköt omissa slummeissaan kaltaistensa kanssa, niin kaikilla on parempi olla ja elää.

Vuokratuotto oli luokkaa 2,8 % jos ei mitään isompaa tarvinnut tehdä. Sitten aikanaan kun möin kämpät pois, oli niitten reaaliarvo pudonnut puoleen vaikka euroja sainkin enemmän ja jouduin kuvitteellisesta voitosta maksamaan verot. Sinne meni ne 2,8 prosentit eikä riittäneetkään.
    Ei tässä näin pitänyt käydä, itseni sinne piti muuttaa ja lapseni, mutta ei mennyt asiat niinkuin suunnittelin. Tulipahan ainakin oppia kantapään kautta.
  3. Mitenpä säteilijä on ajatellut varmistaa sen, että ydinjätteen ja ympäristön välissä pysyy se muutama metri vettä tai maata sanotaan nyt vaikka vain ensimmäiset tuhatkin vuotta? Ne suunnitellut kuparikapselitkin syöpyvät puhki hyvin nopeasti peruskallion suolapitoisessa vedessä, kertoo korroosioasiantuntijat netissä. Nimeä tai linkkiä en tallentanut.

Taisipa olla tekemätön paikka.

Eikä se pyytämäni tuhat vuotta riitä alkuunkaan. Paitsi jos ja kun nykyisetkin ydinonnettomuuksien päästöt tuhoavat siihen mennessä kaiken elämän tältä pallolta ellei säteilynkestäviä lajeja ilmaannu. Ihmisen taru kuitenkin loppuu.