Saisinko muka häädön

Nittaminax

vuokrakämpästäni jos erehdyn siellä tupakoimaan, no en saa. Yksityisten vuokraamista en tiedä, mutta kaupungin asunnoista en kuulemma saa, vaikka vuokrasopimuksessa kiellettäisiin mokoma pahe.

Mitä tuollaisella sopimuksella tekee jos vuokralainen kuitenkin voi tupakoida sisällä.
Pois muuttaessani olisin kuulemma korvausvelvollinen seinien maalauksiin, mutta mitä jos asun siellä kuolemaani asti. Kyllä maksun maksaa silloin muut asukkaat vuokrissaan.

40

192

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Nittaminax"
      Keuhkoajani.

Ihmisille on pyritty luomaan koti.
      Ja kotia on pyritty pitämään pyhänä paikkana, koskemattomana, vain Poliisi sinne voi tunkeutua.
      Valtiomme on kyllä alkanut etsimään keinoja tuon pyhimyksen kaatamiseen.
      Ilmastonmuutoksella ja muulla "Ilmastonmuutoksella".
      Keuhkovammoista keuhkoilevat maaltamuuttajat jotka Sianpaskanhajusta halusivat pois.
      Lapsilleen jättämät haisutilat eivät kuulu kerrostaloihin.
      Kerrostaloasunnoissa haisee aina jotain.
      Varsinkin nyt kun Suomalainen kulttuuri muuttaa muotoaan ja hajujaan.
      Minkä hajun haluaisit niistä poistaa?
      H.

• isoäiti*

Minä olen kovasti ihmetellyt tuota tupakoimiskieltoa vuokra-asunnossa enkä olisi halunnut sellaista laittaa vuokrasopimukseen, mutta välittäjä joka nämä vuokraukseni hoitaa sanoi kiellon olevan normaalia.

Myöskin vuokrasopimuksissa kielletään kotieläinten pito ja sekin menee yli
      ymmärrykseni, sillä monelle ihmiselle eläin on hyvin läheinen, enkä minä olisi
      halunnut sellaista kieltää.

Mistä nämä kiellot ovat peräisin??

• lässytystä

Sinä, vuokran-antajana määräät, mitä asunnossa saa tehdä, ei välittäjä.

Miksi sitten kielsit, jos et olisi halunnut.

• bessie*

Isoäidille

Miksi yleensä laitat asunnon vuokralle, ellet pyri määrättyyn tuottoon. Ei ne pintaremontit ilmaisia ole, vaikka tekisi työn itsekin.
        Pieni sylikoirakin pystyy pilaamaan parketin.

• bessie* kirjoitti:

Isoäidille

Miksi yleensä laitat asunnon vuokralle, ellet pyri määrättyyn tuottoon. Ei ne pintaremontit ilmaisia ole, vaikka tekisi työn itsekin.

Sit täytyy olla tosi huonolaatuista parkettia jos noin on.

• bessie* kirjoitti:

Isoäidille

Juu, sylikoirakin.

Loma-asuntomme lattia on kivilaattaa. Ei pysty koiran kynnet eivätkä edes tumpatut tupakat.

Sylikoirakin onnistuu kyllä pureskelemaan sohvien puiset jalat lattian rajasta ja oikein yrittäessään ylettyy nakertelemaan sohvatyynyjen kulmia.
        Siitä vaimo oli oikeastaan kiitollinen hauvelille.

Seuraavat vuokralaiset ratkaisivat ongelman.

• kokemusta on
        Nittaminax kirjoitti:

Nitta

Me rakensimme omakotitalon, johon tuli paksut lankkulattiat ja moneen kertaan lakatut. Meillä oli myös koira ja sen kyllä lattioista näki.

Koiran kynnet raapi, vaikka kuinka kynsiä leikattiin. Koiramme tykkäsi makoilla eteisessä, paljaalla lattialla ja uskomatonta, mutta tota. Koiran turkki "söi" siihen melkoisen jäljen vuosien saatossa.

Kivilattia on ainut, joka eläimiä sietää.

• isoäiti*
        bessie* kirjoitti:

Isoäidille

Teetän remontit ulkopuolisilla, mikä on mielestäni hyvä asia, koska saan työllistettyä jonkun. Jos koira tuottaa iloa jollekin asukkaalle, niin olen iloinen
        hänen puolestaan.

Tuottoa tulee joka tapauksessa, vaikka en ole sitä maksimoinutkaan.
        En osaa ajatella elämää ainoastaan rahassa.

Vuokralle laitoin, kun tyhjinä seisoivat ja alue on hyvin kysyttyä vuokra-asuntojenkin suhteen. Pitäisi kai harkita myyntiä, niin säästyisi veroilmoituksen teolta.

• bessie*
        Nittaminax kirjoitti:

Paraskin parketti mustuu pilalle, jos koira kusee muutaman kerran lähelle seinää ja aina samaan paikkaan, kuten ne yleensä tekevät. Ei siinä auta, vaikka olisi yhdeksän kerrosta lakkaa päällä, sieltä parketin päistähän se neste puuhun imeytyy.
        Työelämässä, tai muuten pitkään poissa kotoa olevan vuokralainen ei välttämättä itse ajoissa edes huomaa, että koira tekee tarpeitaan sisälle, kuivuuhan ne lätäköt päivän mittaan.
        Myös ovia usein raavitaan ja kyllä isojen koirien kynnetkin kai ajan mittaan naarmuttavat lattiaa.

• bessie*
        isoäiti* kirjoitti:

Teetän remontit ulkopuolisilla, mikä on mielestäni hyvä asia, koska saan työllistettyä jonkun. Jos koira tuottaa iloa jollekin asukkaalle, niin olen iloinen
        hänen puolestaan.

Tuottoa tulee joka tapauksessa, vaikka en ole sitä maksimoinutkaan.
        En osaa ajatella elämää ainoastaan rahassa.

Vuokralle laitoin, kun tyhjinä seisoivat ja alue on hyvin kysyttyä vuokra-asuntojenkin suhteen. Pitäisi kai harkita myyntiä, niin säästyisi veroilmoituksen teolta.

Ei kai se ole "elämän ajattelemista ainoastaan rahassa", jos haluaa sijoitukselleen tuottoa. Itse ajattelen, että maksamistani veroista menee niin iso osa erilaisiin tulonsiirtoihin, että se, sekä satunnaiset ja vaihtelevat, omien mieltymysten mukaiset avustuskohteet riittäköön.

Sinulla lienee käynyt hyvä tuuri vuokralaisten suhteen, ainahan ei edes kohtuullisetkaan tuotto-odotukset toteudu.

• Tase pappa

Nyt sanon hieman ilkeästi.
        Seli-seli.

Se on vuokranantaja, joka sanelee pelin säännöt, eikä joku välitystoimisto.
        Näitä "tietämättömiä mammoja" kyllä piisaa.
        "Enhän minä, mutta kun".

Vuokralainenhan onkin nyky-yhteiskunnassa pääriä-luokkaa, jonka ainoa tehtävä on, vain ja ainoastaan, maksaa asunnon omistajan lainat ja tuottaa pääomalle korkoa.
        Eihän moisella "luuserilla" voi olla mitään sanomista, jos vuokranantaja ei anna lupaa mihinkään.

Vuokran antajia löytyy, niin kuin vuokralaisiakin, joka lähtöön ja joku jää vielä asemallekin.

• isoäiti*
        bessie* kirjoitti:

Ei kai se ole "elämän ajattelemista ainoastaan rahassa", jos haluaa sijoitukselleen tuottoa. Itse ajattelen, että maksamistani veroista menee niin iso osa erilaisiin tulonsiirtoihin, että se, sekä satunnaiset ja vaihtelevat, omien mieltymysten mukaiset avustuskohteet riittäköön.

Sinulla lienee käynyt hyvä tuuri vuokralaisten suhteen, ainahan ei edes kohtuullisetkaan tuotto-odotukset toteudu.

bessie*

En ole huonoihin vuokralaisiin törmännyt, mutta petolliseen välittäjään kyllä.
        Onneksi en mennyt hänen koukkuunsa ja entinen välittäjä hän pian olikin
        ainakin tässä isossa, tunnetussa välitystoimistossa.
        Tein välittäjästä valituksen, mutta epäilen suuresti, että ei pelkästään minun valitukseni takia potkuja saanut.

Tuolla alempana kirjoitin mukavasta vuokralaisesta laiska-lassen kommentin
        luettuani. Siitä yksiöstä mistä kirjoitin - myin sen pois jo aikaa sitten, koska
        pelästyin vähän tuttavani kertomuksen kuultuani. Hän vuokrasi myös yksiötä Helsingin ydinkeskuksesssa aivan omani naapurista ja joutui melkoisiin vaikeuksiin asunnon takia.
        Hotellihuoneessa asumiseen kyllästyneelle liikemiehelle hän asuntonsa vuokrasi
        mutta maksullisten tyttöjen työhuoneeksi se tuli.
        Jokainen voi kuvitella liikennettä ja ratsioita, mistä talon asukkaat valittivat ja
        kaikkia muita ongelmia mitä tästä vuokrasuhteesta seurasi.
        Helsingissä on kuulemma monia vastaavia tapauksia tuttavani mukaan.

Anteeksi Niittaminax... rönsyilevät kauas aiheesta nämä jutut.

• Minä kielsin tupakoinnin siksi, ettei kämppää tarvitse panna omin kustannuksin uusiksi aina kun tupakoiva muuttaa sieltä pois.
        Sitten oli tuo naapureitten häirintä. Tupakan löyhkä löytää tiensä naapureitten kiusaksi aina jotakin kautta. Eikä vähiten parvekkeelta ilmanvaihdon mukana.

Tuo elukkakielto samasta syystä. On nähty, että kissa tai pienikin koira saa parketin naarmuille. Kusta ja paskaa lattioille, seinät raavittu pilalle, puuritilät jyrsitty pilalle. Koirasta jatkuva häiriö ja riidan aihe naapureille räkytyksen ja ulvonnan tai vinkunan takia.

Vaikka minä joittenkin mielestä lienen kuinkakin v-mäinen, niin en kuitenkaan niin v-mäinen, että järjettömän luontokappaleen hommaisin toisten kiusaksi tai alkaisin tahallisella löyhkäämisellä kiusaamaan. Enkä anna muittenkaan sitä tehdä silloin kun siihen voin vaikuttaa.

Jossain on kuulemani mukaan kokonaisia taloyhtiöitä, joissa on ainakin tupakkakielto. Kehitystä se on sekin, vaikka kovin etenee hitaasti.
        Asukoot mieluummin häiriköt omissa slummeissaan kaltaistensa kanssa, niin kaikilla on parempi olla ja elää.

Vuokratuotto oli luokkaa 2,8 % jos ei mitään isompaa tarvinnut tehdä. Sitten aikanaan kun möin kämpät pois, oli niitten reaaliarvo pudonnut puoleen vaikka euroja sainkin enemmän ja jouduin kuvitteellisesta voitosta maksamaan verot. Sinne meni ne 2,8 prosentit eikä riittäneetkään.
        Ei tässä näin pitänyt käydä, itseni sinne piti muuttaa ja lapseni, mutta ei mennyt asiat niinkuin suunnittelin. Tulipahan ainakin oppia kantapään kautta.

• "isoäiti*"

Ihmisillä on se vamma että he äänestävät vastoin luontoaan.
      Niin kunnallisvaaleissa kuin valtiovaaleissakin.
      Niitä kauniita ja rohkeita.
      Mutta ei niin rohkeita että valitut olisivat ihan rohkeita, jotka kykenisivät kaatamaan nurin lakeja joita kansalainen ei jaksa ymmärtää.
      Kauniit äänestävät, tietämättömyytään, ilman ymmärtämistä ihmisistä.
      H.

• isoäiti*

Sir H.

Minulla ei ole äänioikeutta kunnallisvaaleissa, joten sitäkin hanakammin äänestän Haavistoa tulevissa presidentinvaaleissa.

Tallattunakin mato näyttää vielä hampaitaan ja pyöröovessakin voisin kokeilla hiihtoa.

• isoäiti* kirjoitti:

Sir H.

Minulla ei ole äänioikeutta kunnallisvaaleissa, joten sitäkin hanakammin äänestän Haavistoa tulevissa presidentinvaaleissa.

Tallattunakin mato näyttää vielä hampaitaan ja pyöröovessakin voisin kokeilla hiihtoa.

"isoäiti*"

Putkihiihdossa taitaisi olla hyvä että olisi putkinäkö.
        Joteskin kun muinaiset silmälaput.
        Jalkojen alle talattu matonen jättää jälkensä olohuoneeseenkin.
        Ainakin eteiseen.
        Raastavin hampain sen syö sitten sitten sieltä lemmikkieläin.
        H.

• Ai, että
        isoäiti* kirjoitti:

Sir H.

täällä saa vapaasti kertoa ketä ny äänestää ?

Viimeksi äänestin pressan vaaleissa Aku Ankka, mutta silti ne valitsi Muumi-mamman ?

Joten tällä kertaa ääni menee kirkkoveneelle.

• utski?!

toimiiko

• isoäiti*

Lässytystä on...lähetin välittäjälle heti kyselyn mainitsemistani kielloista vuokrasopimuksen luettuani, mutta kuten sanoin, hänen vastauksensa oli
      kieltojen olevan normaalia nykypäivänä Suomessa.

Mikä sitä normaalia sitten on, sitä en tiedä.

Voisiko olla niin, että ko. välittäjä halusi välttää konflikteja omalla kohdallaan,
      koska hän on näitä vuokrauksia hoitanut puolestani vuosikaudet, valikoinut
      vuokralaisia ja hoitanut irtisanomisia.
      Tämäkin on pähkäilyä.

• -----------

Minulla kyllä tuli oitis mieleen, että välittäjä välttää konflikteja jo etukäteen.
        Nettiä lukien ei vuokranantajaa voi velvoittaa sopimukseen tuollaisia kieltoja lisäämään.

• Niin siis sinä olet yksityinen vuokranantaja? Ei mikään laki kiellä sinua tekemästä omia sopimuksia vuokralaisen suhteen. Mutta vuokralaisellakin on oikeuksia ja velvotteita.
        Sen vain tiedän että esim. espoonkruunu ei voi häätää asukasta sen takia että se tupakoi asunnossaan vaikka vuokrasopimuksessa lukis et se on kielletty.

• Nittaminax kirjoitti:

Niin siis sinä olet yksityinen vuokranantaja? Ei mikään laki kiellä sinua tekemästä omia sopimuksia vuokralaisen suhteen. Mutta vuokralaisellakin on oikeuksia ja velvotteita.
        Sen vain tiedän että esim. espoonkruunu ei voi häätää asukasta sen takia että se tupakoi asunnossaan vaikka vuokrasopimuksessa lukis et se on kielletty.

Ja mikä sen estää?
        Minä olen senkin joutunut tekemään...

• Ajattelemattomuuttako vai hyväuskoisuutta?

Yhdenkään vuokralaisen kanssa ei ole ollut mitään puhetta tupakoinnista mutta yksikään ei ole polttanut sisällä.
      En tiedä ovatko polttaneet lainkaan.

Loma-asuntomme vuokralaisia emme ole, yhtä suomalaista lukuun ottamatta, nähneetkään.

Espanjalaiset ovat tupakoineet. Pahimmillaan palamaan jätetyt sätkät ovat polttaneet jälkensä uuden puisen pöydän reunoihin.
      Seinä- ja kattopintojen osalta ei oikeastaan tapahtunut mitään vahinkoa koska ne on kuitenkin maalattava parin, kolmen vuoden välein.

Ko. tupakoiva espanjalaisporukka kyllä maksoi aiheuttamansa vahingot jo vuokran muodossa mutta tavaroiden katoaminen inhotti yllättävyydessään, ei arvossaan.

• Nyt lähinnä aloitukseni koski hajuhaittoja ei niinkään vaurioita kalusteisiin.

• ookoo
        Nittaminax kirjoitti:

Nyt lähinnä aloitukseni koski hajuhaittoja ei niinkään vaurioita kalusteisiin.

Jos olet maksanut takuuvuokran asuntoon muuttaessasi ja sinulla on sopimuksessa tupakointikielto, takuu voidaan pidättää remontin tekoa varten, lähdetpä sitten asunnosta millä tavoin tahansa.
        Tämä on faktatietoa.

• Nittaminax kirjoitti:

Nyt lähinnä aloitukseni koski hajuhaittoja ei niinkään vaurioita kalusteisiin.

Kyllä tupakanhaju tarttuu maalattuihinkin pintoihin.
        Kotimaan vuokralaet ovat olleet sopimattakin polttamatta.

Loma-asunnon toistuva maalaus on pitänyt seinien tervakerrostuman kurissa.
        Mainitsin pöydän esimerkkinä kohdallemme osuneesta ääri-ilmiöstä.

• ookoo kirjoitti:

Jos olet maksanut takuuvuokran asuntoon muuttaessasi ja sinulla on sopimuksessa tupakointikielto, takuu voidaan pidättää remontin tekoa varten, lähdetpä sitten asunnosta millä tavoin tahansa.
        Tämä on faktatietoa.

Olen jo niin vanha asukas etten ole joutunut takuuvuokraa maksamaan ja ei sekään vaikka maksaisin edes murto-osaa kattais kaikkia kuluja. Tämäkin on fakta.

• laiska-lasse kirjoitti:

Kyllä tupakanhaju tarttuu maalattuihinkin pintoihin.
        Kotimaan vuokralaet ovat olleet sopimattakin polttamatta.

Loma-asunnon toistuva maalaus on pitänyt seinien tervakerrostuman kurissa.
        Mainitsin pöydän esimerkkinä kohdallemme osuneesta ääri-ilmiöstä.

Toki tarttuu, mutta nykyjään nämä uudet maalit kapseloi hajut sinne maalin alle eikä päästä hajuja ulos. Nuo maalit ovatkin sitten normaaleja maaleja reippaasti kalliimpia.
        Samoja maaleja käytetään jos joku ihminen on kuollut asuntoon ja löydetään viikkojen päästä tai silleen et se on ruvennut haisemaan.

• isoäiti*

Mukavista vuokralaisista tulee mieleeni nuori arkkitehti, joka asui Hesan keskustassa omistamassani pienessä yksiössä. En ollut kaveria tavannut kuin
        sähköpostin välityksellä.
        Kerran hän kyseli suihkuseinän asentamisesta ja ikkunalaudan maalaamisesta ja
        minä vastailin, että parannukset ja korjaukset asunnossa ovat ihan sallittuja ja minä vielä hyvitän tehdystä työstä ja maksan aineet.

Olin Helsinkiin tulossa ja ilmoitin asukkaalle halustani nähdä kämppä, koska en ollut sitä vuosiin nähnyt. Vähän nikottelin, kun sisään astuin, sillä vuokraamani asunto parvella ja kiinteällä kirjahyllyllä oli vähän muuttanut muotoaan.
        Parvi ja hylly olivat pois ja kattoremontti oli menossa. Tyyppi oli repinyt alaslasketun katon pois ja teki appelsiinipintaa alta löytyneeseen vanhaan maalipintaan, koska tunsi vanhan talon huonekorkeuden tulleen pilkatuksi alaslasketun katon myötä. Eihän siinä voinut enää mitään tehdä, kun parvi ja hyllykkö oli jo jätelaitoksen hallussa. Suihkuseinä oli unohtunut ja vesi oli päässyt
        karkailemaan liiankin pitkälle. Leveän ikkunalaudan maalipinta oli pahasti halkeillut, mistä huomautinkin, mutta ikkunan piti olla jatkuvasti auki jatkuvan remontin takia ja sade oli tehnyt tepposiaan.

Sovussa sovimme asunnon kuntoon laittamisesta ja maksumieheksihän minä taisin joutua. Hauska veikko oli tämä nuori idealisti ja tyytyväisenä hän jatkoi
        askartelujaan, kunnes muusa astui hänen elämäänsä ja yksiöön ei enää mahduttu.

• Nittaminax kirjoitti:

Toki tarttuu, mutta nykyjään nämä uudet maalit kapseloi hajut sinne maalin alle eikä päästä hajuja ulos. Nuo maalit ovatkin sitten normaaleja maaleja reippaasti kalliimpia.
        Samoja maaleja käytetään jos joku ihminen on kuollut asuntoon ja löydetään viikkojen päästä tai silleen et se on ruvennut haisemaan.

Eiköhän noissa tapauksissa ensimmäinen toimenpide ole pesu siellä missä se on mahdollista ja sitten otsonointi ja vasta sitten se maalaus?
        En tiedä, voin olla väärässäkin.

Miten maalataan katon roiskerappaus? Tuskin ainakaan kotikonstein.

• sitroen kirjoitti:

Eiköhän noissa tapauksissa ensimmäinen toimenpide ole pesu siellä missä se on mahdollista ja sitten otsonointi ja vasta sitten se maalaus?

En tiedä minäkään miten ne sen tekee ja ykslysti, koska kaliimmaksi se jokatapauksessa tulee.

Pari kertaa olen itse maalannut katon eikä se niin hankalaa ole.

• sitroen kirjoitti:

Tupakan savun tervaamien seinien pesu on toivoton yritys.
        Ikkunoissakin on riittävästi tekemistä.

Savuttelin sisällä 5-vuotta ja kyllä seinien maalaus ja osittainen uudelleen pinnoitus olivat ainoa tehoava keino.
        Kaikki tekstiilipinnat olivat toivottomassa kunnossa.
        Irroitettavien pesuvesi hurjan näköistä.

Yrittäessäni minimoida vahinkoja yritin polttaa vessassa.
        Muutaman päivän kulutttua katku oli niin kamala että sekin loppui.
        Koska talvipakkasella ei tupakka ulkonakaan maistunut niin siirsin seuraavan sytytystä.
        Siirtoa nyt 30-vuotta.

• Jossain mulla oli aloitus jossa puhuttiin vedenkulutuksesta, mutta en nyt sitä rupee kaivaa ylös. Joten kirjoitan tähän että sain palautusta yli 100€. Vaikka saan sen käyttää vähennyksenä seuraavassa vuokrassa on toi summa hyvä joululahja meille.

• Ei se ole lahja. Sinä vain olet maksanut sen verran liikaa. Antanut korotonta lainaa. Vaikka eipä sitä taida pankkitililläkään korkoa tulla...

• sitroen kirjoitti:

Ei se ole lahja. Sinä vain olet maksanut sen verran liikaa. Antanut korotonta lainaa. Vaikka eipä sitä taida pankkitililläkään korkoa tulla...

Elä nyt mua toopena pidä. Kait mä sen tiedän et olen maksanut etukäteen, mutta kaikesta huolimatta se on mukava saada takasin, kun olin melko varma et nyt menee maksut tasan.

• "Ihmisille on pyritty luomaan koti.
      Ja kotia on pyritty pitämään pyhänä paikkana, koskemattomana, vain Poliisi sinne voi tunkeutua"

Ajatteleekohan teistä kukaan asutoa toisen kotina?
      H.

• Ihmisten kotina, jossa idioottikakarapariskunta pyrkii maksamaan opintolainaansa, kasvattamaan kakaraa ja laittamaan ystävilleen viikottaista Sushiateriaa, sukupuuttoonkulevillakaloilla.
        Tai ulkomaisilla leväkasvustoilla.
        Ihmisten unelma-asuntona jossa voi asua ja jatkaa opiskeluaan multimedian ihmeelliseen maailmaan.
        Kuinka raaka voikaan olla 60 vuokranantaja? Vanha Hippi?
        H.

• äkkänäinen

Mun mielestä häätö olisi paikallaan, jos ei noudata sopimusta.

• Pölhölän koulu

......Erehdyn tupakoimaan !
        Tirsk..............

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      86
      6023
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      325
      5201
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2658
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2605
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      83
      1842
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      103
      1669
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      111
      1531
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1521
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      120
      1420
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1393
    Aihe