Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
lammas-jr
profiilit
lammas-jr
lammas-jr
Vapaa kuvaus
Aloituksia
79
Kommenttia
2723
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Windowsin uudelleen asennus tai pelkkä korjaus asennus. Yleensä raudan vaihdon tai lisäyksen jälkeen kannattaa asentaa Windows uudestaan. Voi mennä jotku jutut sekaisin. En tietenkään ole varma, mutta muistan lukeneeni jotain tuommoista.
21.03.2005 12:52
Ootko kokeillut pelata toisella serverillä? Tai mistä latasit ton pelin? Vai ootko ottanu jotain, että ei oikein saa selvää?
Uudelleen asennus auttaa varmasti.
21.03.2005 12:48
Miks lataat musiikin pakattuna? Ihan turhaa kun purat sen kuitenkin.
21.03.2005 10:32
Onko sillä pääsy nettiin?
21.03.2005 10:29
Mihis paintti on hävinnyt? Ootko koittanut etsiä? Käynnistä>ohjelmat>apuohjelmat>paint?
Gimp on yksi hyvä ilmainen ohjelma. Helppokäyttöisyydestä en tiedä. InfranView on myös hyvä (kuulemma).
21.03.2005 10:28
Kokeile jotain toista ohjelmaa kuin Winamppia. Vaikka bsplayer. Siinä on itsessään semmoinen toiminto, jolla voi ottaa kuvia videopätkistä.
Oli tuohon joku kikka Winampinkin kanssa, mutta en muista sitä.
21.03.2005 10:26
Kukaan ei varmaan oo tajunnut sun ongelmaa. Jos jaksat niin voisitko selittää vähän tarkemmin? Siis häipyy? Voi olla ihan normaalia jos puhelu pätkii. En tiedä mitä häipymisellä tarkoitat.
21.03.2005 10:15
"Siis tämä. Jos otan Skypen niin pitääkö kaikilla joiden kanssa puhun olla Skype myös?"
-Kyllä
21.03.2005 10:11
Ootko kauheenkin kateellinen? Hehheh
20.03.2005 19:28
Ootkos koittanut asentaa uudestaan? Siis sitä peliä.
20.03.2005 19:27
Sanoin vaan kun en muutakaan keksinyt.
20.03.2005 16:51
Terveisiä äidille.
19.03.2005 01:34
Miksi teet noin? Tuleeko hyvä olo kun me v*ttuillaan takasin? Oikeastaan noita sun viestejä on kiva lukea. Aika kuivaa jos ottaa huumorina, mutta silti.
18.03.2005 14:49
On se hän! Äkkiä piiloon!! No ei, oli huono vitsi. Näköjään päästit jotain taloon, tai sitten kuvittelet kaiken.
Jos se nyt on kummitus, niin luulisi sen pääsevän oven läpikin. Se voi olla kuka vaan talossa käynyt, joka nyt on sattunut kuolemaan vaikka onnettomuudessa. Ehkä joku, joka on ollut jonkin aikaa vieraana ja sitten lähtee aikanaan pois.
Jos nämä oudot tapaukset eivät koskaan lopu, niin minä ainakin muuttaisin pois. En kestä ajatellakkaan, että talossa olisi jotain minun lisäksi. Kulkee siellä öisin kun nukun. Tai sitten sekin "nukkuu" jossain vierashuoneessa.
Vanhasta omakotitalosta päättelin että siellä on semmoinen. Tapahtuuko outoja juttuja useinkin? Kuljeta vaikka koiraa joka huoneessa ihan mielenkiinnon vuoksi. Pelättävää sinulla tuskin on.
18.03.2005 14:47
Vaikka olisitkin pikkusen hyödyksi, niin sen häiriköinnin voi jättää väliin. Aiheutat varmaan enemmän vahinkoa kuin hyötyä. Kuule ihan oma vikasi jos susta tulee valituksia.
18.03.2005 12:32
Nyt lataat ja asennat SpywareBlasterin. Selaimeksi Firefox. Pysyy örkit poissa.
18.03.2005 12:23
Niin oli. Päivän naurut. Mullakin on pudonnut taulu samalla lailla joku 6 vuotta sitten. Eipä mitään kummempaa oo sen jälkeen tapahtunut.
18.03.2005 12:18
Huomaa, että kyseessä saattais olla 12 vuotias tai jopa nuorempi. Ja Halonen ei voi tehdä mitä vaan, vaikka presidentti onkin.
18.03.2005 12:09
Kun tuntuu, että meillä kotona olisi jotain... Tuntuu tyhmältä puhua "kotona on henkiä" tyylillä. No kuitenkin tuntuu, että ei ole yksin.
Olen ajatellut tuota, että menee viakkapa olohuoneeseen ja pyytää poistumaan. En ole pystynyt siihen kun kuvittelen itseni puhumassa tyhjälle.
Kellään muulla talossa ei ole mitään outoja tuntemuksia ja kissatkin on kaikki käyttäytynyt normaalisti. Olen ehkä liikaa lukenut näitä juttuja tältä palstalta. Ei voi olla lukematta kun on niin helvetin mielenkiintoisia.
Olen nähnyt tuon flash-videon. Siitä keskusteltiin eräällä ilmailuun ja lentosimulaattoreihin liittyvällä foorumilla. Tai ainakin luulen niin. Töissä en viitti katsoa mitään outoja linkkejä. Luulee vielä minua hulluksi :)
Kaksi outoa tapahtumaa ei meinaa, että joutuisi kärsimään koko ikänsä. Kaikillehan jotain outoa tapahtuu. Eilen muistin kun pienenä katsoin yhtä taulua meidän ruokailuhuoneessa, niin se vaan tippu siitä mun nenän edessä.
Jos kummitukset loukkaantuu jos niitä säikähtää. Ei ihme jos alkaa käyttäytymään uhkaavammin. Minäkin alkaisin jos mua juostaisiin aina karkuun, tai jotain vastaavaa.
Pystyykö kummitus kirjoittamaan? Olen ajatellut että laittaa jonnekkin lapun johon sitten on laittanut kirjoituspyynnön. Tai esineen ja lapun jossa lukee "Ota pois". Hulluksi mua varmaan taas luultaisiin, mutta onhan sitä kiva kokeilla.
18.03.2005 12:00
Lataa The All Seeing eye niin loppuu serverin etsimis ongelmat. Saa filteröityä pelkät suomalaiset servut ja tämmöstä. Ilmainen on.
17.03.2005 18:07
43 / 137