Me olemme kaverini kanssa useasti puhelinyhteydessä skypellä,on kuitenkin harmittavaa
kun tämantästä minun ääneni häipyy kaverin kuullokkeista.Testisoitot echon toimivat molemmilla.
Lankapuhelut ovat tiomineet ihan ok. Mistähän vois
ruveta vikaa katteleen? Molemmilla laajakaista
tosin eri operaattoreilta.Molemmilla XP käyttis.
missä vika
3
519
Vastaukset
Kukaan ei varmaan oo tajunnut sun ongelmaa. Jos jaksat niin voisitko selittää vähän tarkemmin? Siis häipyy? Voi olla ihan normaalia jos puhelu pätkii. En tiedä mitä häipymisellä tarkoitat.
- harmistunut
Ääneni lakkaa kuulumasta kaverini kuulokkeista.
En tarkoita joskus ruuhkaaikana tapahtuvaa
pätkimistä,vaan se käy aina niin päin että
minä kuulen hänet mutta hän ei minua.Tätä tapahtuu
usein.Väiltön soitto echo:on ja mikki tuntuu
pelaavan.Myöskään lankapuheluissa en ole huomannut
mitään häikkää.Myöskin tiedostot siirtyvät koneelta
toiselle ongelmitta. Muille en ole skype in puheluita soitellut,eikä kaverinikkan. - tomppa
harmistunut kirjoitti:
Ääneni lakkaa kuulumasta kaverini kuulokkeista.
En tarkoita joskus ruuhkaaikana tapahtuvaa
pätkimistä,vaan se käy aina niin päin että
minä kuulen hänet mutta hän ei minua.Tätä tapahtuu
usein.Väiltön soitto echo:on ja mikki tuntuu
pelaavan.Myöskään lankapuheluissa en ole huomannut
mitään häikkää.Myöskin tiedostot siirtyvät koneelta
toiselle ongelmitta. Muille en ole skype in puheluita soitellut,eikä kaverinikkan.Mulla tekee samalla tavalla.Mulla on sellanen vika,et mun phone-asetuksissa mic'in äänenvoimakkuus muuttuu itsestään kesken puheluakin.Kun voimakkuus on pienellä,toinen osapuoli ei kuule mua.Kun siirrän voimakkuuden isolle,sit se taas kuulee.Sitä vaan ihmettelen,miks se voimakkuus siirtyy itestään?
Mulla on käytössä Windows 98.Muuten skype kyl pelais.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1921368
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138903- 85862
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52761- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253637Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä320614Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7595Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55589- 53584