Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
lammas-jr
lammas-jr
lammas-jr
Vapaa kuvaus
Aloituksia
79
Kommenttia
2723
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
C:\Documents and Settings\\Omat tiedostot\EA Games\The Sims 2
Siellä sen pitäis olla. Jos ei nyt ihan varmasti ole niin sitten sen voi tehdä itse.
26.01.2005 14:03
Kun olis voinu vielä puol vuotta vääntää Sims 2:sta ja laittanu vähän enemmän samaan pakettiin.
Nythän tuntuu jo rahastukselta :D
26.01.2005 14:00
Leffoissa olen nähnyt noita jäätymis juttuja ja tyypit hajoaa sirpaleiksi kun niihin vaikka potkasee.
26.01.2005 11:29
Sukunimeä en muista varmasti, mutta etunimi taisi olla Pentti.
26.01.2005 11:25
Kun saisi jostain sen hoitolan nimen ja numeron.
26.01.2005 11:22
Ihmiselle voi tulla muistinmenetyksiä. Jos on lyönyt pään niin muisti voi kadota pitkältäkin ajalta. Eikä siihen iskuun ehkä tarvitse pyörtyä.
Tuli yks juttu mieleen että heräsin siihen ja mielestäni koko huone oli täysin valosa. Ulkoa kuului kova jylinä, ihan kuin Finnairin MD-11 olisi eksynyt meidän pihalle :D
Veljeni ei herännyt tähän.
Saatto olla lumiaura.
Sitten kerran heräsin (yllätys) ja tunsin kuin joku tärinä olisi mennyt talon läpi. Vaikea selittää.
Tähän en keksi selitystä.
26.01.2005 10:58
Onhan noista juttuja ollu. Joillakin ihmisillä on jotain harhakuvio oudoista olennoista ja aamulla herännyt arpi mahassa.
Itelläni ei ole minkään näkösiä ufo kokemuksia. Paitsi kerran vessassa katoin ikkunasta ulos, niin ihan kuin siinä olis hitaasti lähteny jalkapallon kokoinen harmaa pallo pois päin. Mutta onhan näitä näköharhoja.
Väsyneenä kyttää omia finnejään peilistä ja kattoo ikkunaan niin silmät tavallaa hakee oikeeta tarkkuutta niin se varmaan saa aikaan tommosta.
Verhoja en ikinä sulje, enkä ole koskaan nähny vaatekaapin hohtavan yhtään mitään.
Mutta nukun kasvot seinään päin. Mutta luulisin sen olevan normaalia. Kaikkihan joskus niin on nukkunut. Unissaankin voi kääntyä seinään päin ja herätessään on seinä naaman edessä. Olen myös nukkunut kasvot kattoon päin.
Syy siihen miksi usein nukun seinään päin on, että en jaksa kattoa tietokoneen modeemin vilkkuvia valoja ja pöydän jalkoja. Olen nähkääs sen verran outo, että nukun pää jalkopäässä :)
Minullakin on kättä kihelmöinyt kun olen herännyt. Joskus herään yöllä ja jompi kumpi käsi on aivan tunnoton enkä pysty sitä liikuttamaan. Syyn luulisi olevan, että olen nukkunut käteni päällä. Se tuntuu aika hassulta.
26.01.2005 10:53
Kun se palomuuri kuitenkin on olemassa niin kannattaisko ettiä päivityksiä tai nostaa suojaustasoa?
26.01.2005 10:40
Omaa naamaa ei ainakaan vielä ole mahdollista saada muuta kuin vääntämällä "jotain-sinne-päin" tyyliin kun luot simiä.
Filemaid ei tietääkseni toimi Sims 2:en kanssa.
Ja totta kai paketti pitää purkaa. Eihän se muutan toimi. Kun oot asentanu WinZipin niin menet vaan painamaan lataamaasi tiedostoa ja sen pitäisi aueta WinZipillä.
Sitten vaan jotain Extract ja laitat vaikka työpöydälle. Sinne pitäis ilmestyä se paketin sisältö ja siirrät sen sinne Simssin downloads-kansioon.
Joka on jossain täällä:
Omat tiedostot\EA Games\The Sims 2\Downloads
Taidan tänään vääntää tästä kuvalliset ohjeet kun niin monella on ongelmia :/
26.01.2005 10:35
Pura mieluummin ne paketit työpöydälle. Sinne pitäs tulla pari kansioo. Materials ja Maps jos oikein muistan. Siirrä materials-kansion sisältä Sourcen kansiossa sijaitsevaan materials-kansioon ja niin edelleen...
Suunnilleen samalla lailla kuin cs 1.6:ssa jos olet pelannu.
26.01.2005 10:31
No heti ekaks oma sivu :D
http://www.simssiapinat.tk
Siäl on linkkei mut laitan tähä pari muuta:
http://www.strategyplanet.com/thesims/goth/sims2/clothes.html
(Näyttäs olevan kesken mutta lupaavalta näyttää.)
http://www.thesimsresource.com
25.01.2005 21:50
Kotihommia = palkkaa + viikkoraha
Paitsi et isän kans päätettiin et viikkoraha on osa palkkaa tai toisin päin. Eli 40€ viikossa.
25.01.2005 21:43
http://www.simssiapinat.tk > ohjeet > miksi rakentaminen ei toimi? tai joku tommonen ja siin alhaal on linkki. Omalla vastuulla.
25.01.2005 21:40
Purat ne sil winzipil ja laitat downloads kansioon. Eti se sillä "Etsi" jutulla. Jotkut on itsestään asentuvia.
25.01.2005 21:36
Mulla ei toimi noi taikanäppäimet. Kun tahtois niin kovasti näytön kuvan toisin päin. Näyttiksen asetuksista saa mut se ei oo niin ihmeellistä.
25.01.2005 14:56
Ei vitsi teille on syötetty paskaa. Tommonenkaan tuskin on mahdollista.
25.01.2005 14:54
Ei semmost oo :D:D:Dgklndhäpaej
25.01.2005 14:51
Viikonloppuna kun kävin niin kyllä niitä muutama kappa siellä oli. Jouluna oli joka paikasta loppu ja yhessä paikassa oli just yks kappale jäljellä.
25.01.2005 09:38
Itekkään en oo ikinä mitään mokia huomannu, vaikka oon tienny mitä ne suunnilleen on. Ei niitä halua etsiä sieltä kun pistää silmään joka kerta kun kattoo leffaa.
25.01.2005 09:37
Oon kattonu jo sen trilogia jutun 2 kertaa viikon aikana eikä minkään laisia vaurioita tullu. Ja joskus siihenkin kyllästyy. Kirjaa en oo lukenu mutta ostamaan olen menossa.
25.01.2005 09:33
54 / 137