Miten saan vinguttuu mun äitiltä the sims 2 pelin? YHYYYYYYYYYYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
voiko joku kertoa toimivan konstin??? Kiitän sinua paljon jos luet tämän viestin ja olen vielä kiitollisempi jos vastaat tähän viestiin. auttakaa haluan sims 2:sen oon vinkunu sitä jo ainakin 3 kuukautta äitiltä mut ei se suostu. auttakaa!!!!
Miten saan inistyy...
17
653
Vastaukset
- vilppu_89
Koska on synttärisi? Jos lähiaikoina, niin sitten toivot sen.
Mikset toivonut joululahjaksi??
Entäpä jos alat tekemään jotain koti-hommia rahasta?Mamman luona? - Riikka
Voisit vaikka itse alkaa säästämään rahaa esim. viikkorahasta. Ja sitten kun olet saanut esim 30e kasaan, voisit kysyä äidiltäsi, että voisiko hän maksaa osan..? Jos ei, jatka rahan säästämistä :)
- nimimerkki
"Miten saan vinguttuu mun äitiltä the sims 2 pelin? YHYYYYYYYYYYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!... oon vinkunu sitä jo ainakin 3 kuukautta äitiltä mut ei se suostu... "
Ei ihme ettei moinen vinkuminen tuota tulosta. Olisikohan aika vaihtaa strategiaa? Säästät siihen vaikka omat viikkorahasi. Lupaat tiskata ja imuroida ja viedä roskat - ja myöskin teet niin. - The Sims Fani
Hyviä ideoita. Mä oon sanonu sille jo et voinko saada sen nimppari lahjaks ja se miettii mutta tuskin suostuu ja mä ajattelin, että voisin ottaa mun tililtä rahaa simsiä varten mutta... MuTtA... MUTTA.... ei äiti ikinä ota vaikka mä oon sanonu sille että ota mun tililtä rahaa niin sitten... "unohtu". >:C
grrrr...
ja en ole mikään siivous expertti jos äiti sanoo et siivoo huone mä vaan tungen tavarat kaappiin jne. mutta käyn koiran kanssa ulkona, ruokin sen ja hoidan kissan ja kanin. ei mitään toiveita. mrrrrrrrrrrrrrr. please help me more! ja kiitos niille jotka ovat vastanneet. Kotihommia = palkkaa viikkoraha
Paitsi et isän kans päätettiin et viikkoraha on osa palkkaa tai toisin päin. Eli 40€ viikossa.- Samba
40 egee viikkorahaa......
- vilppu_89
Samba kirjoitti:
40 egee viikkorahaa......
Kunpa mäkin saisin noin paljon viikossa!!
Mä saan nyt niinku kuukaudessa 90e ja joskus aina mamma antaa parikymppiä kun käyn siellä.. - itelles...
vilppu_89 kirjoitti:
Kunpa mäkin saisin noin paljon viikossa!!
Mä saan nyt niinku kuukaudessa 90e ja joskus aina mamma antaa parikymppiä kun käyn siellä..joo. 90e kuussa. miä sain ehkä 50 MARKKAA VIIKOSSA. ja sen lisäks piti tehdä kotityöt, ilman ininöitä tai ei saanu sitäkään vähää käyttörahaa. on hieman teinien elämäntaso noussu sitten ahtisaaren...
- prettypoison
itelles... kirjoitti:
joo. 90e kuussa. miä sain ehkä 50 MARKKAA VIIKOSSA. ja sen lisäks piti tehdä kotityöt, ilman ininöitä tai ei saanu sitäkään vähää käyttörahaa. on hieman teinien elämäntaso noussu sitten ahtisaaren...
joo heh.. mä saan 20€ kuussa mun mammalta! kotoolta en saa mitään.. ja silti oon pärjänny hyvin! et ihan kivaa varmaan niillä jotka saa vielä enemmän.. mut siis sehän riippuu ihan mitä vanhemmat sitte muuten maksaa, toiset saa paljon mut joutuu ite maksaa joitakin asioita, esim. lehdet tai kännykkälaskun.. mulla noi maksaa porukat! menee ihan vierestä taa aihe.. mut ihan sekoo ku jotkut saa aina niin paljon! noh.. mun yks kaveri saa aina vähintään 200€.. et se menee jo vähän överiks!
- santtu
prettypoison kirjoitti:
joo heh.. mä saan 20€ kuussa mun mammalta! kotoolta en saa mitään.. ja silti oon pärjänny hyvin! et ihan kivaa varmaan niillä jotka saa vielä enemmän.. mut siis sehän riippuu ihan mitä vanhemmat sitte muuten maksaa, toiset saa paljon mut joutuu ite maksaa joitakin asioita, esim. lehdet tai kännykkälaskun.. mulla noi maksaa porukat! menee ihan vierestä taa aihe.. mut ihan sekoo ku jotkut saa aina niin paljon! noh.. mun yks kaveri saa aina vähintään 200€.. et se menee jo vähän överiks!
Se on ihan vaan siitä kiinni, että saako vanhemmat hyvää palkkaa!Lammasjr:n ja Vilppu89:n vanhemmat siis saavat.SO WHAT?
Tiedän tyyppejä, jotka saavat paljon enemmänkin, mutta niillähän on ne rikkaat vanhemmat! - Angel
santtu kirjoitti:
Se on ihan vaan siitä kiinni, että saako vanhemmat hyvää palkkaa!Lammasjr:n ja Vilppu89:n vanhemmat siis saavat.SO WHAT?
Tiedän tyyppejä, jotka saavat paljon enemmänkin, mutta niillähän on ne rikkaat vanhemmat!ei se aina et tienaako vanhemmat hyvin...
mun vanhemmat tienaa ihan hyvin, mut mä sain ennen vaan 5 euroo kuussa! nykyään en saa mitään...
kotityöistäkään en saa rahaa, ku ne kuuluu velvollisuuksiin... nii ne sanoo...
mut hyvin mä pärjään... =) - nimimerkki
itelles... kirjoitti:
joo. 90e kuussa. miä sain ehkä 50 MARKKAA VIIKOSSA. ja sen lisäks piti tehdä kotityöt, ilman ininöitä tai ei saanu sitäkään vähää käyttörahaa. on hieman teinien elämäntaso noussu sitten ahtisaaren...
" joo. 90e kuussa. miä sain ehkä 50 MARKKAA VIIKOSSA. ja sen lisäks piti tehdä kotityöt, ilman ininöitä tai ei saanu sitäkään vähää käyttörahaa. on hieman teinien elämäntaso noussu sitten ahtisaaren..."
No näemmä on se teinien elintaso noussut sitten koivistonkin aikojen... silloin viikkorahaa 5-10 mk ;) - Simmy
Angel kirjoitti:
ei se aina et tienaako vanhemmat hyvin...
mun vanhemmat tienaa ihan hyvin, mut mä sain ennen vaan 5 euroo kuussa! nykyään en saa mitään...
kotityöistäkään en saa rahaa, ku ne kuuluu velvollisuuksiin... nii ne sanoo...
mut hyvin mä pärjään... =)Allekirjoittanut pistää vielä paremmaksi: en aikanaan saanut ollenkaan viikko/kuukausirahaa. Enkä saa kyllä edelleenkään, kun hyvä ystäväni Kela ei suostu vielä(kään) mitään maksamaan. Töihin vaan...
- kerta
nimimerkki kirjoitti:
" joo. 90e kuussa. miä sain ehkä 50 MARKKAA VIIKOSSA. ja sen lisäks piti tehdä kotityöt, ilman ininöitä tai ei saanu sitäkään vähää käyttörahaa. on hieman teinien elämäntaso noussu sitten ahtisaaren..."
No näemmä on se teinien elintaso noussut sitten koivistonkin aikojen... silloin viikkorahaa 5-10 mk ;)"" joo. 90e kuussa. miä sain ehkä 50 MARKKAA VIIKOSSA. ja sen lisäks piti tehdä kotityöt, ilman ininöitä tai ei saanu sitäkään vähää käyttörahaa. on hieman teinien elämäntaso noussu sitten ahtisaaren..."
No näemmä on se teinien elintaso noussut sitten koivistonkin aikojen... silloin viikkorahaa 5-10 mk ;)"
Nii, Ja nallekarkitki makso ennen vaan 10 penniä ;) VIRN! ja leipäki maistu leivälle.
- ...
Mun tyyli on ainakin ihan alkukantainen kiukuttelu. :) Jos en saa jotain todella haluamaani, niin alan äksyilemään, lopetan syömisen ja puhumisen. Tiedän, todella lapsellista, mutta toimii aina. Vähintään siinä vaiheessa kun lopetan syömisen, porukat antaa periksi. ;)
- prettypoison
mä ainakin menin iskälle kaupassa näyttämään että tää on ihan mielettömän hyvä peli! sitten kotona kiltisti hymyillen ja naureskellen sanoin että oispas kiva saada se.. ja näyttelin äiskälle kuvia netistä ja sanoin että oon jo valmiiks lataillu siihen jotain kivaa jos vaikka saan sen joskus! ja sitten se tuli joululahjaks x)! en kertaakaan suoraan pyytäny, vaan kiltisti siitä aina haaveilin ja sanoin että se olis kiva, että sen haluaisin!
- The Sims Fani
JEEEEE TÄÄ ON JUST PARAS JUTTU!!!!!
Pyysin mun mummua ostaa sen Teneriffalta ja se olis ostanu mutta sieltä ei löytyny nii äiti sano et mä saan sen lauantaina!!!!!!!!!!!!!!!! jeeeeeeeeeeeee!!!! MAHTAVAA!!!!!!!JEEE!!!!!! JEEE!!!!! SE ON TOTTA!!!!!! JIPPIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 94934
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt54878Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61798Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa141718- 65665
- 78521
- 39498
- 40486
Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto86477Olit kyllä niin
Tunnekylmä lopussa että ei ole paluuta enää niihin rakkaudentunteisiin joita joskus koki44467