Olin avaamassa ohjelmaa, kun jotakin mystistä tapahtui, yhtäkkiä näyttö oli ylösalaisin ja toimii peilikuvana.. Mitä pitäisi tehdä... kiireellistä apua kaivataan. Kiitos
näyttö ylösalaisin, APUA!!!
8
1500
Vastaukset
- miksuh
En ymmärrä mite tommosta vois muuten tapahtua, kuin että joku tai jokin pilailee sun kanssas. En yllättys, vaika sulla olis joku pöpö koneella ja nyt se päätti vähä kiusata sua :)
- Rami 2
Moi!
Taika näppäimet ctrl alt nuolinäppäimet.
Ole hyvä.- miksuh
Mitäs noiden pitäs tehdä ?
- voihan vitalis
Iso Kiitos ja kumarrus sinulle Rami 2 selvis jo!!!
Ihanaa että viitsitte auttaa onnetonta tunaria. :D voihan vitalis kirjoitti:
Iso Kiitos ja kumarrus sinulle Rami 2 selvis jo!!!
Ihanaa että viitsitte auttaa onnetonta tunaria. :DMulla ei toimi noi taikanäppäimet. Kun tahtois niin kovasti näytön kuvan toisin päin. Näyttiksen asetuksista saa mut se ei oo niin ihmeellistä.
- miksuh
Jos sulla on XP, niin ehkä tästä on apua:
http://8help.osu.edu/1722.html
Itse en tiennyt tommosesta ominaisuudesta, että CTRL ALT UP vois kääntää ruudun oikein päin.- hämeen hitain
Niin, milläs näppäimillä sen sitten sai ylösalaisin? Onko se myös ctrl alt nuoli?
- voihan vitalis alias blondi...
hämeen hitain kirjoitti:
Niin, milläs näppäimillä sen sitten sai ylösalaisin? Onko se myös ctrl alt nuoli?
Nyt jälkikäteen kun mietin, niin ohjelmia taisi minulla olla auki monia ja kone tuntui tiltanneen, jonka ajattelin korjata ctrl alt del näppäin yhdistelmällä...ja kuvittelen että näppylät oli liian nopeita ja del-näppäimen sijasta sohaisin up-näppäintä... että siitä tää mun mystinen ongelma taisi johtua, joka tapauksessa korjaantui samantien neuvotulla tavalla. Ja käyttis on xp
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 94934
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt54878Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61798Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa141718- 65665
- 78521
- 39498
- 40486
Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto86477Olit kyllä niin
Tunnekylmä lopussa että ei ole paluuta enää niihin rakkaudentunteisiin joita joskus koki44467