merja.lahdenpera
Kotimaa: ---
Koulutus: ---
Ammatti: Muu
Siviilisääty: ---
Lapset: ---
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia1 aloitusta · 40 kommenttia
- Onhan herrasmies Jussi useamman kerran yrittänyt arvailla sinun, kuten minunkin, henkilöllisyyttä!
- minähän kysyin Sakelta kummalle se puhuu, minulle vai Jussille.
Jos Sakke on minun koulukaveri, on Sakke Jussia huomattavasti nuorempi... ;)) - nyt minulle vai Jussille? ;))
- Näiltä osin olet herrasmies!!
Oikeassa olet Sakke, on Jussi herrasmies, välillä vain teeskentelee.. ;)) - Jussi tästä! Mutta toivoisin, että poistaisit tuon otsikolla " Ei litistynyt "- viestisi.. Siitä tein poistoilmoituksen..
Vaikka asia ei minua mitenkään koske, voin kuvitella miltä kyseisestä henkilöstä tuntuu, kun tuollaisia kirjoittelet..
Taitaa se Jussi ainakin vähän olla herrasmies, saapa nähä onko kokonaan.. - Mutta JOS olet herrasmies, poistat tästä ketjusta ne osat, jossa rehentelet eräällä henkilöllä..
Nyt nähtäväksi jää oletko herrasmies vai.. - Olet oikeassa!! Jussin pitäs jo uskoa, ettei tollaisia asioita saa kirjoitella netissä, koska jos tätä Jussin sukua tuntee, voi varmaan kyseisen ihmisen " paikantaa ". Jos tuntisin henkilön, ilmoittaisin kyllä hänelle, että laittaa Jussin poistaan viestin.. Noh, tein jo poistoilmoituksen.
- teet väärin meitä muita kohtaan, jotka keskustelemme asiallisesti!! Mitä sinä iso ukko alat vänkyttään noiden puskajussien kanssa!! Sinä et voi jatkaa tällä linjalla.
- Mitä hyödyttää tähänkään ketjuun mitään vastata, koska sinä kohta poistat ketjun!! Niin kävi sille edellisellekin ketjulle, jossa sinä ja minä keskusteltiin asiallisesti.
Voikohan ylläpidolta pyytää, että Juhanilta otettaisiin pois mahdollisuus poistaa viestejä, koska jatkuvasti rikkoo meidän muiden sananvapautta? Ja sitten märsyää, jos hänen viestit poistatetaan!!!
Mieti miten rauhallisesti me nämä poistot otetaan, jos vertaa epi- palstaan!! - tunnet hänet..
Toivoisin, että Haapavedelle saataisiin naispappi. Joko kirkkoherraksi tahi papiksi. - rukoilisi, kuten jokainen pappi, jolta esirukousta pyytäisi. Kumma kommentti ja taas aiheen vierestä.
- Juhani tähän Oulaisten kappalaisen vetäisi mukaan? Kyllä minä ihan Haapaveden seurakunnan papeista puhuin. Että kuka se TAAS hyppäsi sivuraiteille??
- tähän enää vastata, kun tuo herra suuriylijohtaja käski palata aiheeseen! ;) Mutta toivotan myös sinulle aurinkoista syksyä! Ja hiukan sadettakin, sitä maa kaipaa. Ja minä myös.
- aikoihin eletty, kun Juhani pyytää palaamaan asiaan!! ;) Etkö itse ikinä mene raiteilta??? Hoh hoijaa.. Jussilla ei taida olla peiliä. Siis sellaista, josta voisi katsoa ne omat puolet ensin ennen kuin toisia arvostelloo vai miten sinä sen vängerrät.. Älä ota tätä liian tosissaan. Mutta hiukan kumminkin. =)
Minä en tahdo ottaa mitään kantaa tuohon toiveeseesi. Sanonpa vain, että ei minulla ole mitään kappalaista vastaan, on oikein mukava ja iloinen pappi. Kuten kaikki Haapaveden papit! Ei ole heissä moitteen sijaa. - Kylläpä piti nauraa tuolle "nimimerkillesi"! =)) Mutta jos se olet sinä, jonka tekstejä olen seuraillut, on meidän kirjoitustyyli ja -asu aika samanlainen..
- ketjunsa, koska minä ja joku muu laitettiin Jussi seinää vasten! ;) Mutta älä Juhani luule, että naisia herjaavat kommenttisi olisivat unohtuneet! Ja tarpeessa ne löytyy ylläpidoltakin..
ps. Jussi! Tässä se pieni sana, jota etsit, ratkeaa:
Älähän jäkätä!
Kirjoittanut: Ozea 31.8.2006 klo 16.36
Koita nyt jo tajuta miten asiattomia osa juttuistasi on!
OSA!!! - höpötä! Vai on sulla yli 10 000 ystävää.. Just! Ja tuon uskookin ihan nauramatta. Sinä et yksinkertasesti vois edes kaikkien nimiä muistaa! Taidat taas vedellä meitä höplästä!
- kysymästä, täällä sitä on oltu, kuten ennenkin, mutta nykyään tulee harvemmin kirjoiteltua. Eikä kyllä kaikkia ketjujakaan tule luettua, poliittista jauhantaa, blaah.. ;)
- haluat tietää? Esitä kysymyksiä, minä vastaan.
- itsekin aloituksen laittaa, että ulkopuoliset lukekoot juttuja suurella varauksella, sillä ei tämä anna Haapavedestä ollenkaan oikeaa kuvaa! Ei Haapavesi oikeasti tällainen paikka ole. Joillakin vain on todella erikoinen huumorintaju ja ennen kaikkea maailmankatsomus. Ja jutut sen mukaisia..
Hävettää.