Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
richartti
profiilit
richartti
richartti
Vapaa kuvaus
Aloituksia
178
Kommenttia
13220
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tässä muutamia syitä vältellä seksiä:
- Uskonnollinen vakaumus
- Aikaisemmat epäonnistumiset/pettymiset
- Poikuus tallella?
- Ei seksuaalisesti kiinnostunut sinusta.
jne, jne
Mutta vaihtoehtoja on oikeasti vain kaksi, joko se "jänistää" tai sitten se ei ole vielä päässyt seksin makuun.
01.11.2006 08:50
Mitenkäs se seksivelan määrä lasketaan?
Ajatteli vaan, että voisi sitten vaimolle ilmoittaa: "Tiedätkö kultaseni, että olet viimeisen kymmenen vuoden ajalta minulle velkaa noin 487,9 yhdyntää ja 79,5 suihinottoa."
31.10.2006 16:08
Olisipa minullakin olisi sellainen työpaikka, jossa voisi/joutaisi/kiinnostaisi murehtia vessan pahaa siivoa.. ..*haaveilee*
31.10.2006 15:58
..aloittaa seksi silloin, kun kumpikin osapuoli sitä haluaa ja tuntee olevansa valmis siihen.
Mielestäni sitä ei voi/ ei saisi muuten määritellä.
31.10.2006 15:08
Ratkaisevinta on milloin, missä ja kenen kanssa se tapahtuu. Ehkä ennemmin kuitenkin pikapano kuin oikeasti kahden tunnin hikirääkki (ilman loppuhuipennusta).
31.10.2006 15:04
Uskoisin kyllä, että tuo kommentti on ollut vain alapäähuumoria väärässä paikassa, väärään aikaan.
Mikäli miehen huumori on tuollaista ja sinä et sitä kestä tai siitä pidä niin ehkä teitä ei ole tarkoitettu saman katon alle.
29.10.2006 20:02
Rima on liian korkealla.
28.10.2006 19:55
Minne lahjoittaisit rahaa?
- Lahjoitan säännöllisesti euron pari Raha-automaattiyhdistykselle.
Missä voisit tehdä vapaaehtoistyötä?
- En missään tällä hetkellä.
28.10.2006 19:51
Ninnin vartalo on enemmän minun makuuni, mutta muilta osa-alueilta Eva vie voiton kaikin tuomariäänin.
28.10.2006 19:39
"Pitihän se arvata, että olette tuollaisia AIVOTTOMIA ja pinnallisia kanoja ja kaiken lisäksi huoria!"
- Itse vetäisin tuollaisesta vastauksesta sellaisen johtopäätöksen, että elimen koko ei ole kääntäen verrannollinen aivokapasiteettiin, kuten jotkut "pienet" ovat väittäneet.
26.10.2006 08:50
..vain silloin, kun siitä on minulle jotain hyötyä.
25.10.2006 13:58
Minä vielä viimeksikin varpajaisia järjestäessä luulin juhlivani lapseni syntymää (en omaa isyyttäni tai lasta itseään).
Mikäli varpajaisia vietettäisiin isäksi tulemisen takia, niin silloinhan toisen ja kolmannen lapsen syntymän jälkeen ei vietettäisi varpajaisia, koska silloinhan olen isä jo ennestään.
Wiki näyttäisi olevan kanssani onneksi samaa mieltä: "Varpajaiset ovat juhla, jolla perheen isä juhlistaa uuden lapsensa syntymää."
http://fi.wikipedia.org/wiki/Varpajaiset
25.10.2006 13:31
"Mutta toisinaan voi käydä niin että yhden unelmasta voi hyvinkin tulla kahden yhteinen, yhteisellä sopimuksella."
- Oikein kauanko jauhaa tuosta asiasta miehelle niin, kyllä se mies antaa sitten periksi.
24.10.2006 20:22
...luonnollisesti juhlitaan silloin, kun hän syntyy (tai siis hieman sen jälkeen). Niitä juhlia kutsutaan meillä päin varpajaisiksi. Pidän varpajaisia paljon tärkeämpänä ja suurempana juhlimisen aiheena kuin tavallisia vuosittaisia syntymäpäiviä.
Onko sinun elämäsi niin hienoa ja tärkeää, että sitä pitää koko suvun ja tuttavapiirin muistaa juhlia joka vuosi?
Ihminen myös elää joka päivä, jos ei ole kuollut....
24.10.2006 20:16
Riippuu miehestä ja hänen kavereistaan.
Osittain se myös riippuu miehesi "asemasta" kavereiden joukossa, mikäli kaveriporukka on sellainen, jossa on jonkinlainen "näkymätön" hierarkia.
Voi vaikuttaa tai sitten ei.
24.10.2006 19:57
...sitä pääsee entisestä eroon?
Kohtelias ja ystävällinen käyttäytyminen vai ruokkii epätoivoisen mielikuvitusta.
24.10.2006 19:53
Itse en haluaisi "ostaa sikaa säkissä".
Seksi ja seksuaalisuus on niin iso osa parisuhdetta, että jos se ei jostain syystä toimi niin liitto on joko lyhyt aikainen tai onneton. Siksi en kokeilematta suostuisi avioon missään tapauksessa.
Nimimerkillä. Nuorena miehenä puoli vuotta odotin, kunnes en enää jaksanut.
24.10.2006 19:50
Kaikille nuo syntymäpäivät eivät ole tärkeitä. Toiset taas haluavat juhlia esim. toisen etunimen nimipäivääkin...
Itse henkilökohtaisesti en osaa oikein arvostaa syntymäpäiväjuhlia. Mitä ihmeellistä siinä on? Onko yhden ikävuoden lisäys jokin suuri saavutus? Kaikki on niin suhteellista.
24.10.2006 19:09
"- nainen ei tarvitse miestä yhtä paljon, kuin mies naista."
- Ei pidä paikkansa. Minulla on tuosta asiasta ihan päivän vastainen käsitys.
"- vaikka mies olis kuinka hyvä, fiksu ja hyvännäköinen, ei flaksi käy jollei ole itse aktiivinen"
- Ööö mitä tarkoitat aktiivisuudella? Kyllä naiset ainakin yrittävät lähestyä ja tehdä tuttavuutta. Onko sinulta liikaa vaadittua vastata aloitteisiin?
"- naiset ei tule juttelemaan miehille, eikä varsinkaan vieraille."
- Ei pidä paikkansa, ainakin minulle tulee toisinaan juttelemaan täysin tuntemattomatkin naiset.
"- naiset ei näe mitään vaivaa miehen saamiseen, eikä edes silloin, kun ovat "palavasti" rakastuneita."
- Ei pidä paikkansa. Itse on kohdannut muutaman epätoivoisesti "rakastuneen", jotka ovat kyllä tehneet kaikensa tuhotakseen nykyisen parisuhteeni.
24.10.2006 08:58
..todennäköisesti sen tyhjiön täyttäisi aika pian työt ja harrastukset, jotka ovat jääneet sivurooliin vuosien saatossa. Siinä sivussa voisi yrittää unohtaa tuskan.
23.10.2006 17:18
627 / 661