Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
richartti
profiilit
richartti
richartti
Vapaa kuvaus
Aloituksia
177
Kommenttia
13210
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
..vain silloin, kun siitä on minulle jotain hyötyä.
25.10.2006 13:58
Minä vielä viimeksikin varpajaisia järjestäessä luulin juhlivani lapseni syntymää (en omaa isyyttäni tai lasta itseään).
Mikäli varpajaisia vietettäisiin isäksi tulemisen takia, niin silloinhan toisen ja kolmannen lapsen syntymän jälkeen ei vietettäisi varpajaisia, koska silloinhan olen isä jo ennestään.
Wiki näyttäisi olevan kanssani onneksi samaa mieltä: "Varpajaiset ovat juhla, jolla perheen isä juhlistaa uuden lapsensa syntymää."
http://fi.wikipedia.org/wiki/Varpajaiset
25.10.2006 13:31
"Mutta toisinaan voi käydä niin että yhden unelmasta voi hyvinkin tulla kahden yhteinen, yhteisellä sopimuksella."
- Oikein kauanko jauhaa tuosta asiasta miehelle niin, kyllä se mies antaa sitten periksi.
24.10.2006 20:22
...luonnollisesti juhlitaan silloin, kun hän syntyy (tai siis hieman sen jälkeen). Niitä juhlia kutsutaan meillä päin varpajaisiksi. Pidän varpajaisia paljon tärkeämpänä ja suurempana juhlimisen aiheena kuin tavallisia vuosittaisia syntymäpäiviä.
Onko sinun elämäsi niin hienoa ja tärkeää, että sitä pitää koko suvun ja tuttavapiirin muistaa juhlia joka vuosi?
Ihminen myös elää joka päivä, jos ei ole kuollut....
24.10.2006 20:16
Riippuu miehestä ja hänen kavereistaan.
Osittain se myös riippuu miehesi "asemasta" kavereiden joukossa, mikäli kaveriporukka on sellainen, jossa on jonkinlainen "näkymätön" hierarkia.
Voi vaikuttaa tai sitten ei.
24.10.2006 19:57
...sitä pääsee entisestä eroon?
Kohtelias ja ystävällinen käyttäytyminen vai ruokkii epätoivoisen mielikuvitusta.
24.10.2006 19:53
Itse en haluaisi "ostaa sikaa säkissä".
Seksi ja seksuaalisuus on niin iso osa parisuhdetta, että jos se ei jostain syystä toimi niin liitto on joko lyhyt aikainen tai onneton. Siksi en kokeilematta suostuisi avioon missään tapauksessa.
Nimimerkillä. Nuorena miehenä puoli vuotta odotin, kunnes en enää jaksanut.
24.10.2006 19:50
Kaikille nuo syntymäpäivät eivät ole tärkeitä. Toiset taas haluavat juhlia esim. toisen etunimen nimipäivääkin...
Itse henkilökohtaisesti en osaa oikein arvostaa syntymäpäiväjuhlia. Mitä ihmeellistä siinä on? Onko yhden ikävuoden lisäys jokin suuri saavutus? Kaikki on niin suhteellista.
24.10.2006 19:09
"- nainen ei tarvitse miestä yhtä paljon, kuin mies naista."
- Ei pidä paikkansa. Minulla on tuosta asiasta ihan päivän vastainen käsitys.
"- vaikka mies olis kuinka hyvä, fiksu ja hyvännäköinen, ei flaksi käy jollei ole itse aktiivinen"
- Ööö mitä tarkoitat aktiivisuudella? Kyllä naiset ainakin yrittävät lähestyä ja tehdä tuttavuutta. Onko sinulta liikaa vaadittua vastata aloitteisiin?
"- naiset ei tule juttelemaan miehille, eikä varsinkaan vieraille."
- Ei pidä paikkansa, ainakin minulle tulee toisinaan juttelemaan täysin tuntemattomatkin naiset.
"- naiset ei näe mitään vaivaa miehen saamiseen, eikä edes silloin, kun ovat "palavasti" rakastuneita."
- Ei pidä paikkansa. Itse on kohdannut muutaman epätoivoisesti "rakastuneen", jotka ovat kyllä tehneet kaikensa tuhotakseen nykyisen parisuhteeni.
24.10.2006 08:58
..todennäköisesti sen tyhjiön täyttäisi aika pian työt ja harrastukset, jotka ovat jääneet sivurooliin vuosien saatossa. Siinä sivussa voisi yrittää unohtaa tuskan.
23.10.2006 17:18
Samasta aiheesta keskusteltu myös aiemmin:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000015409142
Seksi ilman kortsu on minun mielestä henkisesti sekä fyysisesti PALJON parempaa. Onko seksi ilman kortsua järkevää...on sitten ihan toinen asia. Parisuhteessa kyllä (mielestäni), irtosuhteissa ei.
Itse en pitkässä parisuhteessa suostuisi kortsun käyttöön, ennemmin kävisin näyttämässä nyyttejä lääkärille.
23.10.2006 16:00
Enpä ole osallistunut koskaan sellaisiin pikkujouluihin missä joku olisi mokannut jotakin. Mokaaminen meidän firman pikkujoulussa on "mission impossible". Sen verran tylsä, kuiva ja lyhyt tilaisuus.
20.10.2006 19:58
Ei voi kuin ihmetellä...
Tiivistit tyhjentävän vastauksen tuollaisestakin asiasta yhteen lauseeseen.
20.10.2006 18:13
Jos tuntematon mies tekisi vastaavaa sinulle eli lähettelisi rakkauden tunnustuksiaan sinun puhelimeen. Minua ainakin alkaisi ahdistamaan.
18.10.2006 16:01
Kyllä se sileä sormus oikeassa nimettömässäkin aiheet mielessäni kysymykset: Miksi? Onko sillä jokin tarkoitus/merkitys? Muisto menneisyydestä?
Yhden sormuksen tarinan tiedän. Sormus oikeassa nimettömässä oli vanha kihlasormus. Selvä merkki siitä, että nainen ei ollut vielä päässyt edellisestä yli.
18.10.2006 15:49
...tuo toinen osapuoli.
Itse olen huomannut moneen otteeseen, että rakastunut nainen ei voi koskaan enään muuttua VAIN kaveriksi.
Ennemmin tai myöhemmin nainen alkaa vihjailemaan seurustelusta (jos me...) tai toisen kumppanin arvostelua (minun kanssa...) tai sitten alkaa kertoillemaan omista haaveista. Mikäli viestintäsi on tuota tasoa, niin suosittelen ehdottomasti yhteydenpidon lopettamista.
Saattaapa sinun herra huukin sitä ajoittain hiljaa mielessään toivoa, kuka tietää.
18.10.2006 15:26
Jotenkin tulee mieleen "hipit", "saatananpalvojat" ja muut vähemmistöt joilla on jotain (minun näkökulmasta) kummallisia periaatteita ja mielipiteitä.
18.10.2006 11:03
...asentoja jotka toimivat varsin loistavasti lyhyiden naisten kanssa.
Ai mitäkö ne ovat? Enpä kerro, kokeilemalla ne parhaat löytyvät =D
18.10.2006 09:03
Nyt on myöhäistä enään salailla. Kerrot miehelle kaikesta kaiken exästä, sinusta ja hänestä. Kerro tunteistasi häntä ja exää kohtaan. OLE REHELLINEN, vastaa suoraan kaikkiin miehen esittämiin kysymyksiin. Sitten et voi tehdä muuta kuin odottaa.
Miehesi voi EHKÄ antaa anteeksi, MUTTA hän ei tule tuota koskaan unohtamaan. Mikäli opitte elämään tuon asian kanssa niin teillä voi olla yhteinen tulevaisuus.
18.10.2006 08:55
Olisiko näin?
Ylipainoisten osuus väestössä lisääntyy, jolloin ihmisten mieltymykset muuttuvat siinä mukana vastaamaan valitsevaa tilannetta...
Itsestäni ainakin tuntuu siltä, että lisääntyvissä määrin on näitä ihmisiä, jotka "ihannoivat" reiluja muotoja makkaroineen kaikkineen.
Omat mieltymykseni eivät ole juuri muuttuneet vuosien saatossa.
18.10.2006 08:44
627 / 661