Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
richartti
profiilit
richartti
richartti
Vapaa kuvaus
Aloituksia
177
Kommenttia
13210
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minulle ei ole mitään pakottavaa tarvetta vastata sinun unelmamiehen vaatimuksia.
Sanaan mies yhdistyy mielessäni jotenkin aikuisuus, eikä minulla ole mitään tarvetta "kasvaa" oikeasti aikuiseksi. Sopiva lapsemielisyys keventää elon sietämätöntä raskautta....
Satakiloinen kehonrakentaja Richartti....tarkoittaisi tässä tapauksessa hormoonikuuria ja 5-6 päiväistä treeniohjelmaa, ei kiitos.
07.10.2006 21:27
..kaikilta jotka saavat lapsia alle vuoden yrittämisellä pitäisi ottaa lapset huostaan ja luovuttaa lapsettomien vanhempien sijaiskoteihin ;)
Uskoisin, että kalliit hedelmöityshoidot saaneen äidin (ja isin) "arvostus" lastaan kohtaan tasoittuu samalle tasolle kuin muissakin perheissä aika pian (vuodessa - parissa).
En tosin tiedä aiheesta mitään, kuten et ehkä sinäkään tiedä minkä verran minä arvostan lapsiani.
Arvostatko lastasi vain kalliiden hoitojen takia??? Tuon ensimmäisen lauseesi voisi tulkita niinkin.
07.10.2006 21:17
"Mistä arvasitkin että hänen huomionosoituksensa tuntuvat minusta kiusallisilta? "
- Tuttu tunne. Tapahtuu tuota toisinkin päin, eikä ole edes harvinaista.
06.10.2006 14:05
Peli selväksi puolin ja toisin. Nainen pääsee kiusallisesta tilanteesta ja mieskin ymmärtää tuhlaavansa aikaa (siis mikäli viesti menee perille).
06.10.2006 13:57
..ehkä hieman asiaakin.
Itsekin uskoisin (kuten ilmeisesti Beo:kin), että hieman kevyin perusteluin (jossakin ja joskus) noita lasta ja äiti vaarantavia "menetelmiä" käytettään.
En siitä mieltä, että synnytyksen pitäisi tarkoituksella olla erittäin kivulias toimenpide.
Oikeasti joillakin vanhakantaisilla kätilöillä ja lääkäreillä on tuollainen mielipide. Väittävät sen vahvistavan äidin ja lapsen välistä suhdetta
06.10.2006 13:42
Lohduttaisiko sinua sellainen tieto, että vielä on olemassa sellaisiakin synnytyssairaaloita, jossa leikkaus tehdään vain äärimmäisissä tapauksissa ja silloinkin yleensä yritetään ponnistaa ensin muutama tunti. Ko. sairaalassa myös epiduraalin saanti on ns. viimeinen vaihtoehto ennen leikkausta.(Tälläisi juttuja olen siis kuullut tuttavilta)
Kumpaankaan ei ole tarvinnut meillä turvautua onneksi..
"ei imetetä kun rinnat menee "piloille"..."
- Tuo oli minulle ihan uutta, kuulostaa aika typerältä, pinnalliselta ja lapselliselta...
06.10.2006 13:29
...onnistumisprosentti tähän mennessä 100% 2/2.
Saas nähdä miten kolmannen kanssa käy. Tilaus on ainakin mennyt perille ajallaan ja toimitus on alustavasti vahvistettu toivotulle kuukaudelle.
Saa nähdä miten toimitusaika pitää paikkansa...
06.10.2006 12:30
"Tavaran toimittajan vastaus"
Valitettavasti tilaamanne tuotteen valmistuksessa on havaittu vakavia ongelmia ja toimitusajat ovat venyneet.
Emme valitettavast pysty vahvistamaan toimitusaikaa. Tilalle pystyisimme tarjoamaan 1-3 vuotta vanhoja ulkomaan tuontimalleja.
Osassa käytettyistä tuotteista saattaa esiintyä aikaisemman omistajan huolimattomuudesta johtuvia lieviä toimintahäiriöitä.
06.10.2006 12:23
TT:
Valitseva markkina- ja työtilanne huomioon ottaen, olen tullut siihen tulokseen, että perheenlisäkselle otollisin aika olisi heinäkuu 2007.
TJ: Jaa-a, taasko sitä ollaan kerjäämässä jotain sosiaalivapaita... Kuka he*"#%, sun työt tekee sun perhevapaiden aikana? Mikä kiire sulla on lisääntymään. Niistä lapsista ei kuule ole muuta kuin kuluja.
TT:
Osa-aikainen isyysloma sijoittusi projektin X päättymisen projekti Y alkamisen väliselle ajan jaksolle mikäli yrityksellä ei ole minun työpanokselleni muuta käyttö ko. ajan jaksolle. Isyyslomalla luonnollisesti olisin tavoitettavissa puhelimitse 24/7. Mahdollinen perheenlisäys ei tulisi vaikuttamaan työpanokseeni merkittävissä määrin suuntaan tai toiseen.
TJ: Ei onnistu, palataan asiaa 2013...
06.10.2006 12:09
...mä olen mahtisonni, se sonni, se sonni...
EIIII!!!! nyt tuo typerä biisi alkoi soimaan päässä. Päivä pilalla.
06.10.2006 10:58
Tuskin on kovin yleistä, että syntymäkuukauden voi ihan vapaasti valita ainakaan luontaisilla menetelmillä.
Tai sitten haluan vain uskotella itselleni, että olen mä melkoinen sonni...hehhh
06.10.2006 10:21
"Jotkut väittävät vain liian suunnitelmallisuuden johtavan joskus myös liiaksi tuotteistamiseen."
- Ehkä noin, mutta mikä on liiallista suunnitelmallisuutta? Syntymävuoden ja/tai vuodenajan valinta ei mielestäni mene vielä liiallisuuksiin....
"Lapsesta tulee tuote.Ilmoitetaan mm.jenkkilässä esikouluun ja kouluun jne.joissain tapauksissa jo ennen syntymää"
- Jenkit on jenkkejä. Osaltaa tuollaiseen vaikuttaa varmasti jonkin verran sikäläinen koulujärjestelmä jne.
VAROITUS seuraavassa tekstissä käsitellään vakavaa asiaa humoristisesti ja kevyt mielisesti.
"Ja mitä jos tuote ei toimi suunnitelmien mukaan?"
Reklamaation voi esittää itselleen peilin edessä. Mitä jos tuotetta ei saa olenkaan tilauksista ja suunnitelmista huolimatta? Mihin lähetään asiakaspalaute? (Vielä isompi kysymys)
06.10.2006 10:16
"Lapsi tehdään harkitusti ja suunnitellusti ja nyt jo syntymäkuukaudella on merkitystä.Se suunnitellaan etukäteen."
- Eikös se ole vain hyvä asia(?). Mielestäni kenenkään ei tulisi lisääntyä hetken mielijohteesta.
06.10.2006 09:41
Peilistä minua katsoi aamulla pörröpäinen haamu.
Haluaisin sanoa suorat sanat yritysjohdolle.
Tällä hetkellä huolestuttaa erityisesti Kiina-ilmiö.
Tällä hetkellä olen iloinen erityisesti tulevasta perheenlisäyksestä.
Tämän päivän hyvä työ voisi olla..ei tule mitään mieleen.
Suunnitelmani viikonlopuksi..ei ole mitään suunnitelmia.
Aion yllättää rakkaimpani ulkomaan matkalla.
Haluaisin karsia yhden piirteen itsestäni...öö...en haluaisi.
Tunnen vastustamatonta halua ajoittain.
Perjantaisin olen erityisen kypsä.
Haluaisin sanoa eräälle erityiselle, että jätä minut rauhaan.
06.10.2006 08:57
..itse en ainakaan muista tuollaiseen törmänneeni.
Kannattaa vaihtaa miestä, jos noin pahalta tuntuu.
06.10.2006 08:35
"Hirvenkaadosta en tiedä, eikös eläinseksi ole kiellettyä?."
- Ei ole enään. Pari vuotta sitten poistui ko. pykälä Suomen laista. Minua on kyllä hieman mietityttänyt, että kuka teki aloitteen ko.lain poistamiseksi eduskunta? Presidentti? ...ehdotuksia?
06.10.2006 08:29
Asiaa joka sana.
06.10.2006 08:17
"Oletteko koskaan nähneet hoikkaa naista, jolla on d-kupin luomurinnat?
- Kyllä
"Entä tunnetteko ketään, joka asuu edullisesti vuokralla asunnossa, jossa on merinäköala?"
- En tunne ketään, joka asuisi edullisesti vuokralla. Mielestäni vuokran maksaminen on aina kallista.
06.10.2006 08:08
-TV:sta katson dokumentteja ja rikossarjoja.
-Viimeksi tuhlasin uuteen kännykkään.
-Joka aamu on vaikeuksia ylös nousemisen kanssa.
-Viikon paras päivä on perjantai.
-Ihailen ihmisiä, jotka ovat sinut itsensä kanssa.
-Kun tunnen itseni väsyneeksi, tulee sellainen olo, että haluaisi laittaa hanskat naulaan, joka asian suhteen
-Työssäni on parasta se, että siitä saa rahaa sen verran, että tulee omillaan toimeen.
-Tunnen olevani turvassa lapsuuden kodissani, siinä on jotain mystistä, kun sinne menee niin tuntuu kuin kaikki mailman murheet haihtuisi.
-Parisuhde antaa ja ottaa.
-Autossa kuuntelen useimmiten 80- ja 90-luvun metalliamusiikkia.
05.10.2006 08:55
Mikähän mahtaa olla todellinen syy tuollaiselle vaatimukselle... Pahoinpidellyksi vai petetyksi tulemisen pelko vai jotain muita traumoja menneisyydestä?
04.10.2006 14:03
630 / 661