Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
richartti
profiilit
richartti
richartti
Vapaa kuvaus
Aloituksia
177
Kommenttia
13210
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Silloin keskitytään kavereiden kanssa seurusteluun, oluen litkimiseen ja muihin oheistoimintoihin.
Itse jätän aika usein kännykän narikkaan, eihän sitä kuitenkaan kuule vaikka se piippaisikin.
17.12.2005 14:38
Valitettavasti ei ole oikein paras päivä...
16.12.2005 12:06
Viittasin tuolla elämän hankkimisella "(schtronger)"-nimimerkin alkuperäiseen viestiin, josta sain sellaisen käsityksen, että hän puuttuu ystäviensä (sekä näiden poikakaveiden) mielestä ilmeisesti liikaa heidän elämäänsä.
Miksi minusta tuntuu, että sinä otit hieman henkilökohtaisesti elämän hankkimiseen liittyvän kommenttini, vaikka en sitä sinulle osoittanut. Mikäli pahoitit mielesi kommentista, niin ei voi mitään.
16.12.2005 09:44
Makunsa kullakin, mutta olen nähnyt täydellisimpiäkin tyttöjä.
Ihan hyvänäköiseltä tyttö kyllä tuossa kuvassa näyttää, mutta nuo kuvat eivät paljoa kerro todellisuudesta. Iltalehden kuvat on ihan liikaa Photoshopattu sekä tyttöjen kasvot liian kovassa maskissa.
15.12.2005 20:52
Elämät -30% tarjouksessa joulun jälkeen (;
15.12.2005 20:43
Tiedän tuttavapiiristänikin muutaman, joilla on (ainakin ollut) ko. ongelma. Yhdellä ei seiso kännissä ja toisella taas ei seiso ns. yhdenillan naisten kanssa edes selvinpäin.
15.12.2005 19:49
"Onko sillä paljonkin merkitystä.. "
- Eipä juuri, kunhan ei ole liikaa. Ilmankin parempi.
"meinaan kun aamulla kopauttaa pakkelit pois,ei välttis olekaan niin kaunis kuin ed. iltana... :)"
- Eipä silläkään juuri ole väliä miltä sitä aamulla näyttää. Mikäli illalla/yöllä synkkasi hyvin niin saa aamullä ollakin vähän vähemmän kaunis kuin illalla....mikäli ei synkannut niin siinä ei sitten nätti aamu-feissi auta mitään.
13.12.2005 20:39
Tuosta kommentistahan voisi luulla, että olet ollut aviossa jo vuosikymmeniä ja vaimokin on päässyt jo hieman "rypistymään" =D
13.12.2005 20:29
A) nouset ylös, poistut makuuhuoneesta tekemään jotain omia juttujasi?
- Eipä ole aamuisin aikaa alkaa hieromaan. Siinä vaiheessa, kun silmät aukeaa on jo niin pers"#¤ kiire töihin. Vastaavasti viikonloppuna väsyttää niin vietävästi, että ei ole mitään toiveita ensin heräämisestä. Mikäli vaimoni aikoisi herättää minut kesken unien, niin hieronnan olisi syytä kohdistua navan alapuolelle.
13.12.2005 20:26
Nyrkilläkö miehesi on sinut kouluttanut, kun et uskalla vastaan laittaa?
Kysy vaikka mieheltäsi kummanka kanssa hän nyt oikein haluaa seurustella ja elää, sinun vai äitinsä.
13.12.2005 19:55
Minä en kyllä oikein ymmärtänyt mitään tuosta tekstistä. Tarkoitatko, että sinun ystävien poikaystävät kertovat sinulle miten sinun pitää elää? Kuka sinulle on kateellinen ja mistä syystä?
Hanki oma elämä. Sillä siitä pääsee.
13.12.2005 19:50
Siellä varmaan luki, että yli 100kg niin pääsee tosimiesten kerhoon.
Eipä silti, minä en halua kyllä kumpaankaan kerhoon. Minulle riittivät päiväkerho ja 4H-kerho =D
12.12.2005 21:04
Vaikuttaa hyvin tutulta kuviolta. Vaimollani oli tosin paljonkin kavereita ja 2 ns. bestistä. 1-2 vuotta seurusteltuamme hän oli jo "hyljännyt" kaikki kaveri ja pari vuotta myöhemmin loppui kaikki yhteyden pito myös näihin bestiksiin.
Minun kavereistani hän ei ole koskaan pitänyt ja jos minä haluan tavata kavereitani...niin voi herranen aika. Kerran tai kaksi kuukaudessa vietän saunailtaa kavereideni kanssa ja kestän sitten sen parin päivän mykkä koulun ja mökötyksen.
10.12.2005 21:40
Paha mieli? Miksi?
Ei ymmärrä, minuun seksi vaikuttaa aivan päin vastoin.
09.12.2005 19:14
Yleisin syy taitaa olla se, että mieli monenkin asian suhteen kummasti muuttuu, kun promillet haihtuu....Erittäin todennäköisesti ne eivät odota sinun soittoa, sellainen ei ole käsittääkseni miehillä tapana.
Jotkut "pelimiehet" keräävät puhelinnumeroita ihan kaiken varalta. Nämä miehet saattavat sitten "saannin" heikennytty yllättäen soittaa vaikka puolen vuoden päästä ja kokeilla onnistaisko.
08.12.2005 18:14
Saunakeskustelujen aiheet liittyy 99%:sti työhön, autoihin, elektroniikkaan, urheiluun, harrastuksiin tai ryyppäämiseen.
Tuo puuttuva 1% voi olla mitä tahansa muu aihe kuin seksi, naiset tai parisuhde. Näin "tylsiä" on ukkomiesten saunakeskustelut.
07.12.2005 21:49
Samaa mieltä
07.12.2005 10:18
Sosiaalisia perusteita on monenlaisia. Mielestäni vieraan miehen lapsen synnyttäminen (kuten myös jo pelkkä pettäminen) vaikuttaa hyvinkin monella tapaa sosiaalisiin olosuhteisiin (tapauksesta riippuen).
Siis tämä kaikki tällaisena ajatusleikkinä.. :)
07.12.2005 10:14
Eli ihan normaalisti.
06.12.2005 21:35
Kumppaneita on silloin liikaa, jos se alkaa häiritä joka päiväistä arkielämää.
Itseäni ainakin ahdistaisi pitemmän päälle, jos aina ruokakaupassa tai ravintolassa käydessämme vaimolleni tulisi juttelemaan joku vanha "hoito" tai puhelin työntäisi viikottain jos jonkinlaista viestiä näiltä entisiltä miehiltä.
06.12.2005 21:16
657 / 661