Mietinpä vaan, kun oon epämääräisessä suhteessa yhen jätkän kans, joka tuntuu viis veisaavan minusta. Niinku tunteellisella tasolla..ja epäilin kauan, että myös fyysisellä. Mutta kun tässä taas nähtiin ja ajauduttiin sänkyyn, niin kovasti aina tuntuu kiihottuvan meikäläisestä. Miehet kiihotutteko te aina jos on vaan alaston nainen vierellä joka ei ees tee mitään, ite vaan räpläätte?? Itse kun en TODELLAKAAN kiihotu pelkästä miehestä..pitää olla oikea.
Kiihottuuko mies aina??
12
3790
Vastaukset
- ere
Mies kiihottuu vain, jos on oikeasti rakastunut. Eikö naiset tosiaan tätä ymmärrä?
- ja pyh
Mies ei tarvitse kiihottumiseen rakkautta.
- ...........
ja pyh kirjoitti:
Mies ei tarvitse kiihottumiseen rakkautta.
Ehkä eren kommentti olikin sarkasmia.
- niin se...
Se kuullostaisi lohdulliselta ja oikealta, mutta miksi sitten usein sama mies jälkeenpäin voi sanoa naiselle hänen olevan vain pelkkä... tai siirtyä välinpitämättömän miehen rooliin? Pelostako, että epäonnistui tai että oli liian hätäinen ja nainen liian kiltti, että sanoi hänelle liian pian kyllä?
Vaiko lopulta vain siksi, että asiat etenivät väärässä järjestyksessä todellisuudessa ja molemmat ovat kuohuksissaan? Sillä nainenhan ei halua sänkyyn ensimmäisenä vaan tutustua ja tuntea turvallisuutta jota taas liian nopeasti sänkyyn haluava mies ei kykene antamaan.... tälläinenkö olisi lopulta totuus pieleenmenneistä tilaisuuksista?
- daniloff
lahnasta kukaan kiihotu.
- plaah
Juu, juu, ei me miehet kiihotuta alastomasta naisesta yhtään. Netissäkin olevat alastonkuvat ovat siellä ihan pelkästään naisia varten. Miehet hoitelee homman mielummin yksin ja silmät kiinni, kuin todellisen naisen kanssa. Miten edes voit epäiillä koko asiaa.
- tosiaankin
miehet pääsääntöisesti myös välttelevät tilanteita, joissa ajautuu samaan sänkyyn alastoman naisen kanssa ja jossa mahdollisesti vahingossa pääsee kiihottumaan ;)
vakavasti ottaen, kyllä naisellakin on toisaalta väliä kiihottumis- asiassa, mutta toisaalta, tilanteet joissa noin ei kävisi, ovat aniharvassa :) Alastoman naisen tulisi olla ehkä jotenkin äärettömän luotaantyöntävä jollain tavoin.
Mitähän tässäkin selitän?
Vastaus kysymykseen: Pääsääntöisesti kyllä, poislukien poikkeus - Eräs mies
Jos olen ollut vähän aikaa ilman ja näen naisen eka kerran alasti vastaus on kyllä jos se ei ole ihan hirviö.
- teltan tekijä
Heräsin aamulla 'kiihottuneena', vaikka vieressä ei ollut naista ollenkaan.
Tässä on taas tällainen tyyppi esimerkki naisen logiikasta. Nainen luulee, että miehellä pitää olla jotain tunteita naista kohtaa, että ottaisi eteen.
Ei todellakaan. Kyllä se vehje seisoo ihan ilman tunteitakin, jopa ilman sitä alastonta naistakin, jos vain käyttää mielikuvitusta.
Onpa tullut tavattua useita naisiakin, jotka kyllä syttyvät oikealla käsittelyllä ihan ilman tunteitakin...- että...
mies tuntee rakastumista jopa ilotyttöön, kun harrastaa hänen kanssaan seksiä. Mies ei ilmeisesti vain tiedosta sitä tai kieltää sen itseltään jälkeenpäin.
mulla ainakin seisoo aina jos vieressä on alaston nainen (varsinkin aamulla),tosin se on meikäläiselle aika harvinaista herkkua ja saattaapi olla että toi etuveitikka ei jaksais innostua enää pitkässä juoksussa aivan yhtä herkästi mitä nykyään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?901757- 851242
- 1101123
- 71954
- 102884
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 47741
- 36732
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47681- 33663